Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen makenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
Respectloos, beetje lachen om serieuze posts op dat aids forum
Ik vond het ook niet echt grappig.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
begin dan lekker een eigen sitequote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen maken
haha holocaust hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef Bredewout92 het volgende:
Over alles in de wereld hoor je grappen te kunnen maken
Waar slaat dat opquote:Op maandag 8 juni 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijkquote:
Heeft geen reet met opvoeding te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijk
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er grenzen zijn aan dingen die je belachelijk kan maken. En met een beetje opvoeding voel je die aan, maar dat ontberen er nogal een aantal hier kennelijk
Het geleuter over muziek blijft maar door gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Zet dan gewoon een Topic Report voor de 1000ste keer
*kijkt. Zover was ik nog niet in dat topic.
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Bredewout92 het volgende:
Waarom zit er een slot op mijn topic ,,Nederlands die geen engels kunnen" het is toch een valide klacht?
t is dat jij t typt, ik was niet van plan er zo veel tekst aan te besteden, aangezien dat voor de hand liggend isquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.
Volgens mij ben jij geen mod.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een OP dat bestaat uit louter 2 zinnetjes doen het doorgaans niet zo goed op Fok! Je moet met meer dingen komen om je klacht mee te ondersteunen. Daarbij er staan geen eens klachten.
Volgens de regels hebben mods de permissie om topics te sluiten op elk desbetreffend tijdstip. Maargoed echte kwaliteitseisen worden er niet gesteld. Maar men moet wel de indruk hebben dat het echt om een klacht gaat, en niet uit de lucht gevangen iets is. Daarbij moet er meer werk in de OP gestoken worden.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen mod.
En Swarmahoer:Ik zie nergens kwaliteitseisen waaraan een KLB topic aan moet voldoen dus volgens de regels is het gewoon een topic dat open mag blijven
Topic was slecht. Alles faalde eraan, zelfs de TS.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen mod.
En Swarmahoer:Ik zie nergens kwaliteitseisen waaraan een KLB topic aan moet voldoen dus volgens de regels is het gewoon een topic dat open mag blijven
Nogmaals...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het geleuter over muziek blijft maar door gaan
kom met links ofzo, ik ben geen rechergequote:
Topic was slecht? Dat is jouw mening. Ik wist niet dat Fok communistisch wasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topic was slecht. Alles faalde eraan, zelfs de TS.
Dat dus + appel.
Aangezien swarma er ff niet is tik ik het wel ff
voor hem.
P.s ik word moe van je gejank de godsganse dag, huilie.
Jij vind het goed schijnbaar, toch? Wie is er hier dan communistich? Pot verwijt de ketel of zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Topic was slecht? Dat is jouw mening. Ik wist niet dat Fok communistisch was
Wellicht interessant voor jou. Nogmaals je OP was te mager. Als je niet weet hoe je een klb topic moet maken, moet je maar naar mij kijkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ook niet democratisch, mocht je dat denken.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de grootte/lengte bla bla van de OP, maar om het droppen van een hersenscheet waar iemand iets mee kan. Ja, dat de TS zich eraan kan ergeren oke, maar wat moeten wij ermee?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht interessant voor jou. Nogmaals je OP was te mager. Als je niet weet hoe je een klb topic moet maken, moet je maar naar mij kijkenof naar andere recente klb topics.
Sorry, link was weggevallen na die quotesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom met links ofzo, ik ben geen recherge
audi q7 topic ? is klaar iig
Je praat wel veel voor iemand die VMBO-B doetquote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht interessant voor jou. Nogmaals je OP was te mager. Als je niet weet hoe je een klb topic moet maken, moet je maar naar mij kijkenof naar andere recente klb topics.
Ik ben het voor deze keer wel eens met die ''wannabe'' mod. Heeft trouwens niets met veel praten te maken, maar gewoon met logisch nadenken. Kennelijk mist dat bij jou.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:26 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Je praat wel veel voor iemand die VMBO-B doetEn dat wannabe mod gedrag is ook irritant.
Je laadt ' m maar 1 keer, het is gewoon hetzelfde plaatje hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef vannelle het volgende:
Deze posting kost nogal wat bandbreedte
Erg irritant, bijna topicwaardig.
je postte hem in hetzelfde topic ná de waarschuwing, onzin dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef 3lmo het volgende:
Je kunt er niet van uitgaan dat ik alle topics weer bekijk, dus mocht je mij een 'waarschuwing' geven - doe dat dan via PM.
Dan is het immers onmogelijk dat ik mijn eerdere post niet bekijk. Tevens, als een post weg is vat ik dat niet echt op als een concrete 'waarschuwing'. Maar goed, boeiend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je postte hem in hetzelfde topic ná de waarschuwing, onzin dus
Broertje zit onder de plak
Ow oh ok dank je wel dan.quote:
schrijf maar een fp bericht eroverquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Swarmahoeerrrrrrr. Lady Gaga topics zijn sowieso altijd terecht.
Ja npquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
titties weg samen met de te verwachten reacties
dat laatstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja np
Ik dacht ze een beetje ludiek te maken zodat niemand ze zou gebruiken, maar ze zijn blijkbaar gewoon not done?
Geef dan voor 1 keer een positieve notequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
helaas, de note is vergeven aan iemand anders, bedankt voor t melden iig
Met alle respect en nogmaals; Je bent een beste gap, maar je snapt geen hol van KLB.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn god zeg..heb ik een normaal topic geopend dat gewoon een gegronde klacht heeft is het weer niet goed. En ik doe zo m'n best.
Ja en een topic dat over strings gaat heeft meer inhoud bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Neem eens een week absolute KLB topic-open rust. Je overkilled KLB met je topics die vaak weinig te melden hebben.
Nope. Blijft dicht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef dagdag het volgende:
Checkmate, Emimich ontmaskerd!
mag toch wel weer open, aangezien het hem niet is
Emimich ziet heel anders uit
Uh.... geen idee ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:57 schreef Ascendancy het volgende:
Waar blijven ze? >:-(
Waar de neuk heeft Damsco het over?
Waarom is dat hele topic verwijderd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef dagdag het volgende:
Checkmate, Emimich ontmaskerd!
mag toch wel weer open, aangezien het hem niet is
Emimich ziet heel anders uit
Omdat de gehele naam van de user in de OP stond en er alleen maar werd gebashed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom is dat hele topic verwijderd?
En alleen sluiten was niet afdoende?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gehele naam van de user in de OP stond en er alleen maar werd gebashed.
TS heeft een ban trouwens.
Heeft emimich een banquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gehele naam van de user in de OP stond en er alleen maar werd gebashed.
TS heeft een ban trouwens.
Nee, het topic was in z'n geheel tegen de policy. Lees die anders nog eens door.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En alleen sluiten was niet afdoende?
maar het waren toch helemaal geen foto's van hem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het topic was in z'n geheel tegen de policy. Lees die anders nog eens door.
Ik geloof dat ik dat maar eens moet gaan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het topic was in z'n geheel tegen de policy. Lees die anders nog eens door.
Ja Emimich was namelijk de TS van z'n eigen reltopic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft emimich een banathans ik zie hem nooit meer online.
Ik begrijp dat dat van die naam enzo tegen de policy was maar alsjeblief bowaquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat denkt het merendeel van de onwetenden hier ja.!
Ik dacht op dat moment serieus dat het weer een soort van bash was die niet klopte.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat van die naam enzo tegen de policy was maar alsjeblief bowaga dan niet de boel proberen in te dekken door dit soort posts
nee, met zulke plaatjes wordt je vast serieus genomen, je werkt er zelf aan meequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:12 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb anders wel gelijk, met m'n topic. Klaagbaak is helemaal verkankerd en de modjes worden er niet bepaald beter op aangezien die lekker met die kankerfaggots meedoen, hoppa. Mooi. 14.gif
ik ga geen topic doorlezen voor jequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die Fok te serieus nemen... #2
Als je dit door leest moet je toch wel tot de conclusie komen dat dit gerechtvaardigd is? Desnoods post ik er een pic van mij bij en haal ik de achternaam weg.
De 1e pagina is voldoende.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga geen topic doorlezen voor je
en het hoeft gewoon niet
en kappen met de bagger hier en het offtopic geneuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |