Mensen die HBO doen zijn geen studenten?quote:
Gefeliciteerd, je hebt 'm gevonden!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die HBO doen zijn geen studenten?
Studierichting Ictquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef Gupje het volgende:
MBO, HBO, Middelbareschooltijd, basisschool en Uni klachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die HBO doen zijn geen studenten?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef Apotheose het volgende:
wel veel jaloerse mensjes hiero zeg.. Oee HBO.. ooeeee!! Bah bah bah! Ja ik zou inderdaad ook gefrustreerd raken als ik zou blijven hangen op het vmbo
Boeiend.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hbo....hogeschool..
T'zijn dus scholieren.
Mensen die jaloers zijn op HBO-scholieren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef Apotheose het volgende:
wel veel jaloerse mensjes hiero zeg.. Oee HBO.. ooeeee!! Bah bah bah! Ja ik zou inderdaad ook gefrustreerd raken als ik zou blijven hangen op het vmbo
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Je studeert scholiert toch dan ben je toch een student scholier.
dacht dat ik duidelijk genoeg was. Blijkbaar kun je wel lezen maar kun je het niet goed interpreterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef solyaris het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op HBO-scholieren?Verklaar je eens nader.
ingewikkeld he, anatomie. Je studeert zeker?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:30 schreef Apotheose het volgende:
ow ja en verders: terechte klacht! Of van die gore pisdruppels op de bril. Damn, veeg je kut af als je hebt zitten zeiken
eh.. IK ga persoonlijk naar de meiden wc... Nooit een vrouw gezien?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ingewikkeld he, anatomie. Je studeert zeker?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ingewikkeld he, anatomie. Je studeert zeker?
Wees blij, bij mij stond recht kijk links en links kijk recht en ik zit er nogquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef RickoKun het volgende:
Ik ook zoe (ik zit op HBO
) naar de plee, ging ik pissen, kijk ik zo naar de muur links van me:
"Kijk naar rechts!"
kijk ik naar rechts:
"haha kut flikker!"
staat er zo opgeschreven
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh.. IK ga persoonlijk naar de meiden wc... Nooit een vrouw gezien?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef RickoKun het volgende:Ik ook zoe (ik zit op HBO
) naar de plee, ging ik pissen, kijk ik zo naar de muur links van me:
"Kijk naar rechts!"
kijk ik naar rechts:
"haha kut flikker!"
staat er zo opgeschreven
Haaah vandaaaaar, ik dacht altijd dat ie was om de restje uit me reet te verwijderenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
Een playborstel? Je moet er ook niet mee spelen he!
Fontysquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:57 schreef Muzz_ het volgende:
Mensen die klagen over 't HBO zitten vaak op INHOLLAND, HU oid![]()
nee. Ik reageer op wc's die goor zijn. Dus ik heb t over pisdruppels die ik wel es tegenkom op de bril (wc bril, geen bril voor je ogen). En dat de wijven hun kut moeten afvegen. Je pist niet uit je poepgaatje. Weet niet hoe dat bij jou zit trouwens.. Wil ik ook niet eens weten.quote:
Dat soort scholen zijn echt een inflatie van het HBO, ze kunnen zichzelf beter MBO niveau 5 noemen.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet dus. Ik irriteer me eraan dat als ik moet schijten ik 6 hokjes kan overslaan omdat er overal stront zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |