Jij hebt echt een klap van de molenwiek gehad, hè?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Jemig, waar slaat dit op..telkens mijn topics te sluiten? De laatste dagen zijn er al meerdere topics gesloten zonder enige reden. Onrechtvaardig gewoon
Nee hoor. Ik vroeg om feedback. Om me nou na te gaan doen is ronduit kinderachtig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooizo. Je ziet eindelijk in hoe irritant je vanmorgen was.
Chapeau.
Je ontwijkt de vraagstelling, en je draait eromheen. Er zijn meerdere topics gesloten, zonder dat het echt een reden had. Je kan het ook gewoon zeggen ipv lollig te gaan doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hier KLIK over hebt?
Feit dat je topics gesloten worden moeten toch wel genoeg zeggen of niet ? Doe eens wat beter je best, of vergeet eens een keer op die "open nieuw topic" knop te drukken....
KUTtopic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraagstelling, en je draait eromheen. Er zijn meerdere topics gesloten, zonder dat het echt een reden had. Je kan het ook gewoon zeggen ipv lollig te gaan doen.
P.s In afwachting van je antwoord.
Verzoek daar in het vervolg beter over na te denken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Dayshine het volgende:
Verzoekje om op mijn topic 'Youtube' een slotje te gooien, klacht is niet relevant.
Merkte het bij een paar Top Gear filmpjes, maar schijnbaar was het ook alleen daarbij (had het eerst ff bij andere filmpjes moeten checken)quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verzoek daar in het vervolg beter over na te denken.
Het is me niet duidelijk. Ik mag 2 weken lang geen topics aanmaken? Of is het een advies?quote:
Gast...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is me niet duidelijk. Ik mag 2 weken lang geen topics aanmaken? Of is het een advies?
Leg me het is uit.quote:
Geen topics openen. 2 weken vanaf heden. Luister nou maar naar ze.quote:
Advies ja. Maar die mag ik toch in de wind slaan neem ik aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen topics openen. 2 weken vanaf heden. Luister nou maar naar ze.
Godallemachtig...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Advies ja. Maar die mag ik toch in de wind slaan neem ik aan?
Ja die zal het allemaal ook wel wetenquote:
Mag ik nog wel topics openen of niet? Wees is resoluut.quote:
Democratie!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik nog wel topics openen of niet? Wees is resoluut.
Ben gekwetstquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
Lijkt me duidelijk, een TO ban voor phpdinges!
Morgen komt er nog een uitgebreid topic over incapabele moderatie. Verheug je er maar opquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De rest van Fok! is opgelucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |