Ik zeg niksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef 3lmo het volgende:
Vanwege zijn persoonlijkheid en bijbehorende intelligentie.
Och, het mannetje vind het vervelend dat er mensen zijn met een eigen mening. En ja wat is er met m'n intelligentie, oja ik heb vmbo gedaan, ik had beter havo kunnen zeggen zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wel blijven stemmen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Democratie!
Poll: Vind jij dat phpmystyle topics mag blijven openen?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan kunnen we 75% van FOK! wel bannen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kunnen we 75% van FOK! wel bannen.
Maar goed, laten we stoppen, want het draait uit op slowchat. En als je iemand gebanned wil zien, mail dan met forum AT fok punt NL. Hebben we weer wat te lachen.
quote:Van: Juicyhil
Naar: forum@fok.nl
Onderwerp: Verzoek tot ban
Beste remlove en co,
Ik irriteer me de laatste tijd behoorlijk aan Biogarde, inderdaad de moderator in KLB, graag zie ik dat jullie deze user bannen zodat ik weer fappen op het banmeldtopic.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Juicyhil de baas.
Mooi. Hoop dat ze je kunnen helpen.quote:
En wat verwacht je daar nu mee?quote:
ik hoorde biogarde iets roepenquote:
quote:
quote:
quote:
Komt er vadaang niet, op z'n vroegst zondag/maandag, vandaag kan niet meer wat vandaag komt de kaste uit. En als ik hem vandaag plaats kan er morgen en overmorgen niet gediscussieert worden, en dan gaat het topic vanzelf dood. En aangezien dit een topic met kwaliteit is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef sinadO het volgende:
waar blijft dat wereldschokkende megatopic van je, php?
Mag ik je wel even bedanken dat ik voornamelijk dankzij jou mijn slotjesquotum haal ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt er vadaang niet, op z'n vroegst zondag/maandag, vandaag kan niet meer wat vandaag komt de kaste uit. En als ik hem vandaag plaats kan er morgen en overmorgen niet gediscussieert worden, en dan gaat het topic vanzelf dood. En aangezien dit een topic met kwaliteit is.
Je was me voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef dagdag het volgende:
uh volgens mij had ik de lapo
[KLB SC#1331]Waar Fok! in de ban is van de kaste.
Ik loer eens ff. En ja je had de LaPoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef dagdag het volgende:
uh volgens mij had ik de lapo
[KLB SC#1331]Waar Fok! in de ban is van de kaste.
dankuquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik loer eens ff. En ja je had de LaPo
Dat valt ook nog wel mee. De laatste tijd open ik veel topics ja. Maar graag gedaan hoor bowaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag ik je wel even bedanken dat ik voornamelijk dankzij jou mijn slotjesquotum haal ?
Zonder jou was ik allang op zwart geweest.
kap daar maar meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee. De laatste tijd open ik veel topics ja. Maar graag gedaan hoor bowa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |