Ben ik met jou eens, ik beledig hem ook niet zo. Het zou mooi zijn dat een moderator zich aan dezelfde fatsoensnormen houdt als de users moeten doen, zij dienen immers het goede voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[PAINT/PS] Emimich, de erudiete schaakkampioen.
Deze ook. Onbegrip.
Doorlezen mods en admins!!!!!!!!
Trek je conclusie er maar uit. Dit gedrag van een mod jegens een user kan gewoon niet.
(mijn mening)
Dus? Je wordt er hier op aangesproken, dan mag je ook hier gaan uitleggen waarom je dat zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is KLB, niet ONZ alwaar dat bericht stond.
Omdat ik zijn sarcastisch gelul in div. topics zat was. Ex-crew en medemod op KLB die ineens alles loopt af te zeiken terwijl ie achter de schermen heel anders was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus? Je wordt er hier op aangesproken, dan mag je ook hier gaan uitleggen waarom je dat zei.
Wat is er mis met die 2e? Ik wens um toch geen trein toe zoals jij veronderstelt. Leer je eens lezen. Als je zo nodig interessant moet doen, doe het dan goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[PAINT/PS] Emimich, de erudiete schaakkampioen.
Deze ook. Onbegrip.
Doorlezen mods en admins!!!!!!!!
Excuus? Waar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik zijn sarcastisch gelul in div. topics zat was. Ex-crew en medemod op KLB die ineens alles loopt af te zeiken terwijl ie achter de schermen heel anders was.
Schijnbaar heeft ie hier iets te bewijzen ofzo.
En verder heb ik al mijn excuses aangeboden. Het was niet goed, klaar.
Zie editquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb je ge-pm'd
Half uur geleden al
Niet persoonlijk op jou ofzo, maar die 2e is geen klb topic meer manquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er mis met die 2e? Ik wens um toch geen trein toe zoals jij veronderstelt. Leer je eens lezen. Als je zo nodig interessant moet doen, doe het dan goed.
Als ik me goed herinner wou TS dat zelf niet. Prima dan toch? (zou kunnen dat ik me nu vergis)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet persoonlijk op jou ofzo, maar die 2e is geen klb topic meer man
Meer R&P, maar in ieder geval geen KLB!
Wellicht als je een mooie OP maakt met een mini-klachtje aan het eind?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef dagdag het volgende:
mag de kaste straks nog gepost worden? deze is in samenwerking met kurk droog gemaakt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er mis met die 2e? Ik wens um toch geen trein toe zoals jij veronderstelt. Leer je eens lezen. Als je zo nodig interessant moet doen, doe het dan goed.
Done. En nu ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga er verder geen halszaak van maken, maar anders lees ff het hele topic door.
Straks is later vandaag. In de pm hebben bowa en swarma een lap tekst gekregen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef dagdag het volgende:
mag de kaste straks nog gepost worden? deze is in samenwerking met kurk droog gemaakt
Omdat je erom vraagt. Je zat in het hele topic te zuigen, je was niet oprecht tegen die jongen dat kan ik (en als het goed is iedereen) wel uit je posts opmaken. Het is niet dat ik je onderuit wil halen, maar ik vind dat ook mods zich aan de regels moeten houden. Dus als gisteravond (bijv krentenbol) zo tegen Juup was uitgevallen had ik het net zo hard rond lopen te bezuinen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Done. En nu ?
Je had het over MIJN reacties in dat topic. Dan quote maar eens waar je zo verbolgen over bent.
Als je A zegt moet je ook B zeggen, zeggen ze wel eens.
Weet je wat het is: Volgens mij heb JIJ dat topic niet doorgelezen, maar vond je het gisteravond een dusdanig geschikt moment om na mijn opmerking richting Juup eens even te grazen te nemen.
Kan. Mag ook, heb ik geen problemen mee. Maar doe het dan ook goed
Waarom telkens diequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden ? Of in jou geval misschien chatbuddy's waar je je verhaal kwijt kunt ?
Zijn wij (FOK en nu dus KLB users) je enige contacten ?
Heel erg sarcastisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee okMaar ik neem aan dat je wel vrienden hebt die je willen helpen. Daar kun je toch terecht met je problemen ?
Maar goed Danny, het komt allemaal wel goed jongen !
Same.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ie de wiet nou ook gebruikt om op te eten is er al 1 probleem opgelost.
Waarop het slaat mag joost weten..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo, heeft TS een trein gekopt ?![]()
![]()
Ben ik nu aansprakelijk ?
Geen kaste geneuzel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Straks is later vandaag. In de pm hebben bowa en swarma een lap tekst gekregen.
Heel fok wacht in spanning
Leer het sarcastische eens in een context te plaatsen. Wat de een sarcastisch vind (jij in dit geval) is het voor de ander niet (ik).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat je erom vraagt. Je zat in het hele topic te zuigen, je was niet oprecht tegen die jongen dat kan ik (en als het goed is iedereen) wel uit je posts opmaken. Het is niet dat ik je onderuit wil halen, maar ik vind dat ook mods zich aan de regels moeten houden. Dus als gisteravond (bijv krentenbol) zo tegen Juup was uitgevallen had ik het net zo hard rond lopen te bezuinen.
Maargoed de quote's
[..]
Waarom telkens die1 keer is leuk maar dan..
[..]
Heel erg sarcastisch.
[..]
Same.
[..]
Waarop het slaat mag joost weten..
En dan ben ik nog maar bij pagina 2..stonden nog wel meer van dat soort opmerkingen in. 1 keer is leuk, maar jij doet het telkens, en dat bepaald jou beeld als mod.
http://www.encyclo.nl/begrip/sarcastischquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leer het sarcastische eens in een context te plaatsen. Wat de een sarcastisch vind (jij in dit geval) is het voor de ander niet (ik).
En zoals je aan mijn 1e post in dat topic ziet nam ik de TS WEL serieus.
En diesmilie: Tsja..... daar zijn smilies voor. Bij de quote die je aanhaalt over die wiet pastte de
smilie perfect. Was een samenvatting van mezelf over de TS in dat topic zelf (zijn posts).
Maar goed. Je hebt je punt gemaakt. Ik heb mijn punt gemaakt, klaar.
Why?quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:59 schreef 3lmo het volgende:
Kan phpmystyle geen permanente ban?
Vanwege zijn persoonlijkheid en bijbehorende intelligentie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat?
Is geen geldige reden voor momenteel dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |