abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 18:25:56 #51
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_69801384
Welke slechtste topic ooit op die van mij na dan
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 7 juni 2009 @ 18:26:46 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_69801408
Dank, ik was er dan ook snel bij.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69804547
De topicdiarree van phpmystyle begint nu toch echt te erg te worden....
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69806611
Hoezo dicht?

Serieuze klacht, kurk_droog en geen kk in op. Reden om open te blijven dus
  zondag 7 juni 2009 @ 21:02:46 #55
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69806835
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef kurk_droog het volgende:
Hoezo dicht?

Serieuze klacht, kurk_droog en geen kk in op. Reden om open te blijven dus
Ik was ook serieus.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_69806866
ok ik accepteer het.
pi_69807447
Donald Duck is gewoon een bazenblad Klacht lijkt me meer dan terecht als ik betaal voor een abonnement en ik mijn blad kwijt ben. De subklacht was gewoon wat overdreven geformuleerd
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 7 juni 2009 @ 21:30:21 #58
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69807897
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
De topicdiarree van phpmystyle begint nu toch echt te erg te worden....
Welke topic diarree, ach die 2 topics op een zondag middag.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_69808486
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Welke topic diarree, ach die 2 topics op een zondag middag.
Jonge, 2 dezelfde topics, 2 dezelfde discussies. Uiteindelijk werd het antwoord door een mod gegeven in de sluitpost.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zondag 7 juni 2009 @ 21:51:30 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69808764
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:45 schreef sinadO het volgende:

[..]

Jonge, 2 dezelfde topics, 2 dezelfde discussies. Uiteindelijk werd het antwoord door een mod gegeven in de sluitpost.
Ja wat ik al 6 pagina's lang riep. Maar als jij mijn topics niet mooi vind, moet je er ook niet op klikken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_69811247
En niet reageren idd.
U MAD?
pi_69811514
moest hij nou dicht, er mag toch wel keertje een topic in klb blijven van mij
boswachter je zei zelf dat we de trouwe klb gangers moeten zijn

Lage kaste mods die een topic dichtgooien(update ranglijst)1
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69811555
Probeer het in ONZ dd.
U MAD?
  zondag 7 juni 2009 @ 23:02:13 #64
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69811560
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_69811642
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Probeer het in ONZ dd.
ja die gooide hem dicht omdat het van de klb was
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69811790
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef dagdag het volgende:

[..]

ja die gooide hem dicht omdat het van de klb was
Dan is het dus niet-geaccepteerde bagger.
U MAD?
pi_69811956
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan is het dus niet-geaccepteerde bagger.
zolang er users om kunnen lachen, zouden er wat meer topics in klb open moeten blijven
zelfde met paint topics, niemand doet meer moeite om een goed topic te maken omdat het toch dichtgaat als het niet'waargebeurd'' is
[..]
pi_69812049
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef dagdag het volgende:

[..]

zolang er users om kunnen lachen, zouden er wat meer topics in klb open moeten blijven
zelfde met paint topics, niemand doet meer moeite om een goed topic te maken omdat het toch dichtgaat als het niet'waargebeurd'' is
Dus een topic met paint is bij voorbaat al kwaliteit?
U MAD?
pi_69812197
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dus een topic met paint is bij voorbaat al kwaliteit?
nee, wil alleen zeggen dat er zo weinig overblijft van ons aller klb

het nieuwe fok lied copyright dagdag

Larp avontuur loopt volledig uit de hand

Boze moderator geeft mij ban en sluit sc (libelle)
dagdag ontdekt geheime fok afspraak inc foto
Admin mod kaste
Coup op fok hoofdkantoor loopt uit op gijzeling(incl paint)

allemaal op slot of naar onz gekickt
[..]
pi_69812295
Want jij bent KLB? Zijn stuk voor stuk kuttopics, en dat weet jij ook.
U MAD?
pi_69812367
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Want jij bent KLB? Zijn stuk voor stuk kuttopics, en dat weet jij ook.
het waren enkele voorbeelden van mij, er zijn er meer van andere.
[..]
pi_69812407
Ok. En nu?
U MAD?
pi_69812537
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ok. En nu?
niks en er worden teveel goede topics uit de klb gehaald
voorde rest vind ik de mods wel lief
[..]
  maandag 8 juni 2009 @ 01:59:35 #74
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69815442
Eigenlijk vind ik dagdag nog best een essentieel punt aandragen. Ik weet niet of KLB gericht is op het echte galspuwen of juist vermaak, maar ik denk dat de meeste users KLB'ers zijn om geamuseerd te worden. En 'leuke' topics (lange OP, paint) (hoewel daarover discussie bestaat) worden regelmatig gesloten, terwijl dat jammer is want zo hebben mensen ook geen zin meer om moeite te doen voor een topic.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_69815451
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk vind ik dagdag nog best een essentieel punt aandragen. Ik weet niet of KLB gericht is op het echte galspuwen of juist vermaak, maar ik denk dat de meeste users KLB'ers zijn om geamuseerd te worden. En 'leuke' topics (lange OP, paint) (hoewel daarover discussie bestaat) worden regelmatig gesloten, terwijl dat jammer is want zo hebben mensen ook geen zin meer om moeite te doen voor een topic.
Dan zitten de meeste KLB'ers verkeerd en horen ze zich eigenlijk in het zo verfoeide ONZ te begeven.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69815461
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
kan je een voorbeeldtopic geven? de painttopic laat ik bij mijn weten meestal wel open namelijk... tenzij t overduidelijk baggertopics zijn...
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69815463
quote:
Op maandag 8 juni 2009 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
Dan zitten de meeste KLB'ers verkeerd en horen ze zich eigenlijk in het zo verfoeide ONZ te begeven.
Niet ieder topic waar veel moeite en creativiteit in zit is verzonnen.
  maandag 8 juni 2009 @ 02:04:02 #78
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69815472
quote:
Op maandag 8 juni 2009 02:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Maar waarom zou KLB zich zo standvastig moeten vastklampen aan 'hoe het bedoeld was'? Misschien is het KLB wat het nu is juist een beter idee, saaie gegronde klachten en leuke topics dooreen?
  maandag 8 juni 2009 @ 02:07:46 #79
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69815493
quote:
Op maandag 8 juni 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

kan je een voorbeeldtopic geven? de painttopic laat ik bij mijn weten meestal wel open namelijk... tenzij t overduidelijk baggertopics zijn...
Ik zit al te zoeken, maar ik kan er geen vinden. Maar het is ook niet per sé een verwijt naar de mods toe, ik vind dat er zeker de laatste tijd goed gemod wordt, maar ik vind het jammer dat er zoveel naar ONZ verdwijnt. KLB gaat niet meer 'serieus' worden mijns inziens, en ik denk dat het beter is om dan maar een bepaalde hoeveelheid 'ONZ-topics' hier te accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus last hebben daarvan.
pi_69816697
quote:
Op maandag 8 juni 2009 02:07 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik zit al te zoeken, maar ik kan er geen vinden. Maar het is ook niet per sé een verwijt naar de mods toe, ik vind dat er zeker de laatste tijd goed gemod wordt, maar ik vind het jammer dat er zoveel naar ONZ verdwijnt. KLB gaat niet meer 'serieus' worden mijns inziens, en ik denk dat het beter is om dan maar een bepaalde hoeveelheid 'ONZ-topics' hier te accepteren. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus last hebben daarvan.
Kom op Skylark,

Zoveel verdwijnt er niet naar ONZ hoor Klein percentage misschien, niet eens het noemen waard. En dat zijn meestal ook nog eens de topics waar topicstarters duidelijk laten blijken dat het onzin is of waar OP's dusdanig van geschreven zijn dat ze hier niet thuis horen.
Dus zo dramatisch is het allemaal niet

En bagger zoals die topics van dagdag hierboven... kom op.... zelfs dat is niet ONZ waardig
Das gewoon scholieren.com meuk.
U MAD?
pi_69817079
Wederom een note die nergens op slaat omdat ik lach om een grapje die nikmans hier maakt.

gefeliciteerd
[..]
pi_69817125
oja en als de heren mods zo consequent zijn kan deze onz ook wel dicht

Krassen op mijn Audi A8 + PAINTZ
[..]
pi_69817397
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:48 schreef dagdag het volgende:
Wederom een note die nergens op slaat omdat ik lach om een grapje die nikmans hier maakt.

gefeliciteerd
Niet gaan liegen en beschuldigingen lopen maken die niet waar zijn ...
Heb je notes gechecked en je moet niet zo snel conclusies trekken. Er zijn meer subforums waar je post dan KLB.
U MAD?
pi_69817440
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:51 schreef dagdag het volgende:
oja en als de heren mods zo consequent zijn kan deze onz ook wel dicht

Krassen op mijn Audi A8 + PAINTZ
Omdat ?
TS kan toch best een A8 hebben?
U MAD?
pi_69817477
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Omdat ?
ja en ik kan ook aan larp doen, natuurlijk heeft hij die niet
[..]
  maandag 8 juni 2009 @ 09:16:10 #86
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69817507
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Omdat ?
Mensen die dat soort muziek luisteren zijn een A8 niet waardig

Maar de hele discussie in dat topic is off-topic gegaan aangezien iedereen het nu al 6 pagina's lang heeft over lil wayne in plaats van over de bekraste A8. Daarom mag er inderdaad wel een slotje op
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_69817616
Zet dan gewoon een Topic Report voor de 1000ste keer

*kijkt. Zover was ik nog niet in dat topic.
U MAD?
pi_69818709
eens met dagdag. Ik vind dat de topics van echte klb'ers sowieso een kans moeten krijgen tot op de helft waarna er een evaluatiepunt is..
pi_69818790
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
eens met dagdag. Ik vind dat de topics van echte klb'ers sowieso een kans moeten krijgen tot op de helft waarna er een evaluatiepunt is..
Dus je vind die lijst met bagger wat dagdag daar aanhaalt echt een dusdanig niveau hebben dat dit KLB-waardig is ? Men
Misschien moet er toch een aanmeldingsprocedure komen voor KLB met als uitgangspunt IQ.
U MAD?
pi_69818824
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dus je vind die lijst met bagger wat dagdag daar aanhaalt echt een dusdanig niveau hebben dat dit KLB-waardig is ? Men
Ik keek niet in die lijst nog Algemeen bedoel ik

Ja, of kijken waar je vandaan komt. Brabant? Limburg? BAN!
pi_69818998
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, of kijken waar je vandaan komt. Brabant? Limburg? BAN!
Hihi
U MAD?
pi_69819088
Zal ze vanmiddag even doorlezen en mijn mening geven.. Nu op stage dus hard werken
pi_69819514
Dan doe je toch iets verkeerd
U MAD?
pi_69825308
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Syb-rund. het volgende:
oh, en trouwens, discussieren heeft trouwens totaal geen nut want je bent toch een zelfingenomen zak die nergens naar wilt luisteren.
daardoor is dit topic bij voorbaat kansloos

tijd steken in emimich is verspilde tijd, move along people
hierbij lapo
Dit is een voorbeeld maar er zijn nog meer off-topic posts of persoonlijke aanvallen te vinden in dat topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Emimich op 08-06-2009 14:21:24 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 14:20:04 #95
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69825489
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dit is een voorbeeld maar er zijn nog meer off-topic posts of persoonlijke aanvallen te vinden in dat topic.
en maar huilen als mensen jou op je plek zetten he, arme knul.
je was toch zo zelfverzekerd? althans dat meld je om de haverklap

punt is, het is een nutteloos topic wat enkel dient voor ego streling, want discussiėren daar doe jij niet aan
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69825531
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:20 schreef Syb-rund. het volgende:
en maar huilen als mensen jou op je plek zetten he, arme knul.
je was toch zo zelfverzekerd? althans dat meld je om de haverklap

punt is, het is een nutteloos topic wat enkel dient om ego streling, want discussiėren daar doe jij niet aan
Nogmaals een persoonlijke aanval.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:22:20 #97
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69825553
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nogmaals een persoonlijke aanval.
Net zoals die in de OP voorkwam. Je punt is?
pi_69825609
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:22 schreef Skylark. het volgende:
Net zoals die in de OP voorkwam. Je punt is?
Er stond geen enkele persoonlijke aanval in de OP van mijn topic, ik neem aan dat je tenminste met "de OP" daarop doelde. Sowieso is het FB-topic niet de plaats voor users om te kibbelen over hun onderlinge relaties, dat laten we prima aan de mods over.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:27:11 #99
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69825672
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Er stond geen enkele persoonlijke aanval in de OP van mijn topic, ik neem aan dat je tenminste met "de OP" daarop doelde. Sowieso is het FB-topic niet de plaats voor users om te kibbelen over hun onderlinge relaties, dat laten we prima aan de mods over.
Aangezien de aanleiding voor jouw topic de discussies van gisteren waren, is wel duidelijk dat jouw tegenstanders van gisteren zich aangesproken moeten voelen. Logisch gevolg is dan dat dit:
quote:
De vraag rijst al snel hoe het zo heeft kunnen komen dat deze users zo'n opmerkelijke ontwikkeling hebben doorgemaakt? Zouden zij misschien vroeger alleen de zuurtjes gelust hebben als hun moeder hen een snoepje aanbood of was dit het type dat erop stond om een half uur eerder naar de peuterspeelzaal te gaan om zodoende de truck veilig te stellen en in hun eentje de gehele tijd erop rond te rijden. Neen, het moge duidelijk zijn dat zo'n karikatuur van de werkelijkheid eigenlijk de waarheid vrij dicht benadert.
een persoonlijke aanval is. Inhoudelijk genoeg?
  maandag 8 juni 2009 @ 14:46:31 #100
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69826158
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:24 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nu loop ik nog niet zo heel lang mee, maar jij bent toch verreweg een van de meest egocentrische figuren die ik ooit ben tegengekomen.

Ik heb dat hele ego-streel-topic van je nog eens doorgelezen en ik zie vooral een impopulaire user die verheven voelt boven de anderen om een onverklaarbare reden.
Dit benadruk je trouwens met elke zin die uit jouw toetsenbord komt, er ligt een enorme autoritaire laag gal bovenop elke post van je, waarin je het blijkbaar nodig vind andere users op hun fouten/spelling/whatever te wijzen.

Zelden kan er een goed woord vanaf. Is prima hoor maar besef dat dat autoritaire gedrag van je, je niet erg geliefd maakt bij de users. Met het openen van een topic zoals die, ben je er OF duidelijk op uit om te trollen OF je beseft je werkelijk waar niet in hoeverre jij eigenlijk hypocriet bezig bent.

Want: Jij mag schijnbaar wel anderen wijzen op hun fouten e.d. en hebt het tientallen posts over het ( ) onvermogen van users ( ) of de onwil van dezelfde users om een discussie aan te gaan.

Echter ontwijk jij in dat ego-streeltopic van je elke vorm van discussie omdat het volgens jou uitdraait op TS bashing, waar je eigenlijk gelijk in hebt. waarom? zie onderstaand

Als je in het echte leven niet zo wereldvreemd bent, en je die dikke plaat voor je hoofd weghaalt, zul je zien dat ook anderen wel in staat zijn om te discussiėren met je, wie weet misschien zelfs wel eens met je zijn!

Al dit maakt jouw hele topic in feite 1 grote troll, omdat je A: mekkert over discussies, maar het zelf niet aan willen gaan. B: in je OP eigenlijk users als dusdanig te kakken zet, dat als we de discussie aan willen gaan, jij kunt reageren met: ZIEJEWEL!

Het is dus nogal logisch dat users hun gal gaan spuwen over jou, en je OP/posts.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')