Ik was ook serieus.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef kurk_droog het volgende:
Hoezo dicht?![]()
![]()
Serieuze klacht, kurk_droog en geen kk in op. Reden om open te blijven dus![]()
![]()
Welke topic diarree, ach die 2 topics op een zondag middag.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef sinadO het volgende:
De topicdiarree van phpmystyle begint nu toch echt te erg te worden....
Jonge, 2 dezelfde topics, 2 dezelfde discussies. Uiteindelijk werd het antwoord door een mod gegeven in de sluitpost.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke topic diarree, ach die 2 topics op een zondag middag.
Ja wat ik al 6 pagina's lang riep. Maar als jij mijn topics niet mooi vind, moet je er ook niet op klikken.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge, 2 dezelfde topics, 2 dezelfde discussies. Uiteindelijk werd het antwoord door een mod gegeven in de sluitpost.
ja die gooide hem dicht omdat het van de klb wasquote:
Dan is het dus niet-geaccepteerde bagger.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja die gooide hem dicht omdat het van de klb was
zolang er users om kunnen lachen, zouden er wat meer topics in klb open moeten blijvenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan is het dus niet-geaccepteerde bagger.
Dus een topic met paint is bij voorbaat al kwaliteit?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
zolang er users om kunnen lachen, zouden er wat meer topics in klb open moeten blijven
zelfde met paint topics, niemand doet meer moeite om een goed topic te maken omdat het toch dichtgaat als het niet'waargebeurd'' is
nee, wil alleen zeggen dat er zo weinig overblijft van ons aller klbquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus een topic met paint is bij voorbaat al kwaliteit?
het waren enkele voorbeelden van mij, er zijn er meer van andere.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Want jij bent KLB? Zijn stuk voor stuk kuttopics, en dat weet jij ook.
niks en er worden teveel goede topics uit de klb gehaaldquote:
Dan zitten de meeste KLB'ers verkeerd en horen ze zich eigenlijk in het zo verfoeide ONZ te begeven.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk vind ik dagdag nog best een essentieel punt aandragen. Ik weet niet of KLB gericht is op het echte galspuwen of juist vermaak, maar ik denk dat de meeste users KLB'ers zijn om geamuseerd te worden. En 'leuke' topics (lange OP, paint) (hoewel daarover discussie bestaat) worden regelmatig gesloten, terwijl dat jammer is want zo hebben mensen ook geen zin meer om moeite te doen voor een topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |