Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef ditisHuub het volgende:
daarnaast heeft zij zelf overal verteld dat ze hier heeft gewerkt, en ik nam dat gewoon als waarheid aan.
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaasquote:Feit is dat ik tot nu toe nog niemand heb gesproken hier die haar kent, gewoon raar verhaal allemaal
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet echt des Fok!'s volgens mij. Al dat gemix van Fokkers en Bunkerpersoneel vind ik dan ook "de dood in de pot". Fok! staat hiermee niet echt meer los van het programma en Fokkers moeten zwijgen, terwijl ze meer weten.
Dat gaat vroeg of laat goed fout, kan niet anders!
Ik vind het vreemd dat Peter en Renate de reden van het ontslag ook lijken te weten. En vwb Danny, die zat niet constant in de bunker. Waarom was het nodig om hem de reden van het ontslag te vermelden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
makkie,
the bunker was hele kleine groep die krankzinnige uren draait. Wat dat betreft is het simpel, zulk soort "geheimen" zijn niet geheim te houden, als je de hele dag opelkaars lip zit, en je moet natuurlijk wel uitleg geven aan de rest van de crew waarom de up er ineens niet meer is
Nee, het enige wat ik zeg is dat je als je zelf "nieuws" post je ervoor kan kiezen om enige journalistieke integriteit te betrachten. Zeker als je vrij makkelijk "toegang" hebt tot het onderwerp van je stuk. Maar goed, dat is een keuze die jij maakt en dat moet je lekker zelf weten. No offence takenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?
[..]
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaas
Mischien voor tb0 II : streams in de bunker en streams op de redactie en productie!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?
[..]
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaas
[..]
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.
Bob de Streamer is het op een tweaker lijkende dansbeest in het witte shirt die rond 3 uur ofzo de lovetrain deed
Dit zijn wel de belangrijkste redenen. Aangezien je het hebt over diverse druppels in de emmer zou het een combinatie van meerdere uit deze vier kunnen zijn.quote:
Die redactiestream was ons op voorhand beloofdquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mischien voor tb0 II : streams in de bunker en streams op de redactie en productie!
Ik denk namelijk dat de prodcutie/redactie spannender is om te volgen
vijf minuten je gezicht laten zien is niet hetzelfde als de hele dag aan tafel gaan zitten meedoen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik zeg is dat je als je zelf "nieuws" post je ervoor kan kiezen om enige journalistieke integriteit te betrachten. Zeker als je vrij makkelijk "toegang" hebt tot het onderwerp van je stuk. Maar goed, dat is een keuze die jij maakt en dat moet je lekker zelf weten. No offence taken
Ik had een zakelijk contact met haar en nam haar verhaal voor waar aan omdat ik geen reden had om haar niet te geloven. Pas toen 1 en ander begon te rommelen ben ik eens gaan rondneuzen.
Bart en Mariel en iedereen kon wel zeggen dat het niet mocht, feit was dat ik er wel was, dus het verhaal gewoon niet klopte.
Vrij logisch om een huidig en toekomstig artner op de hoogte te houden over de lekkende Mariell, zeker als daar vanuit de partner ook al irritatie over was..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Peter en Renate de reden van het ontslag ook lijken te weten. En vwb Danny, die zat niet constant in de bunker. Waarom was het nodig om hem de reden van het ontslag te vermelden?
zeer verstandigquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.
door Mariellquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die redactiestream was ons op voorhand beloofd
Lijkt meer op die mimespeler uit Sesamstraatquote:Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.
Het is logisch om te vertellen dat Mariell niet meer voor de bunker werkt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrij logisch om een huidig en toekomstig artner op de hoogte te houden over de lekkende Mariell, zeker als daar vanuit de partner ook al irritatie over was..
Beetje logisch en zakelijk nadenken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef iteejer het volgende:
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?
Ze werkte toch niet voor Bram? Wat is dan je punt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is logisch om te vertellen dat Mariell niet meer voor de bunker werkt.
Het is niet logisch (en in het bedrijfsleven ook onacceptabel) om de complete reden gewoon aan een zakenpartner te vertellen, tenzij, zoals ik al zei, er echt reden is om het te vertellen. Je brengt zoiets niet als een interessant nieuwtje maar als iets dat relevant is om te vertellen.
aangezien hij geen antwoord geeft zal het wel geheim zijn en dus kloppenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef beequeen het volgende:
Huub, misschien kun je Iteejer ook nog even antwoord geven. Wel zo netjes.
[..]
Hakimquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt meer op die mimespeler uit Sesamstraat
Ja, dat vond ik dan ook al die tijd ook enorm voor je pleiten. Maar gisteren had je wat mij betreft best wel wat meer info mogen geven over die posting van Bramquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat Huub vooral onzin bralde tijdens zijn bunkerperiode was al duidelijk natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En naderhand nog door Huub:
[Cos #109] Waar uitleg gevraagd wordt
Soms zijn dingen zo simpel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
aangezien hij geen antwoord geeft zal het wel geheim zijn en dus kloppen
Mariell deed PR, ze ontkent het nu maar zo is ze toch echt naar voren gebracht. Logisch dat ze dan namens enjoy spreekt.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik zeg is dat je als je zelf "nieuws" post je ervoor kan kiezen om enige journalistieke integriteit te betrachten. Zeker als je vrij makkelijk "toegang" hebt tot het onderwerp van je stuk. Maar goed, dat is een keuze die jij maakt en dat moet je lekker zelf weten. No offence taken
Ik had een zakelijk contact met haar en nam haar verhaal voor waar aan omdat ik geen reden had om haar niet te geloven. Pas toen 1 en ander begon te rommelen ben ik eens gaan rondneuzen.
Bart en Mariel en iedereen kon wel zeggen dat het niet mocht, feit was dat ik er wel was, dus het verhaal gewoon niet klopte.
Dat is weer zo'n punt. Ik hoor dingen vanachter de schermen en kan er dus niet vol ingaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat vond ik dan ook al die tijd ook enorm voor je pleiten. Maar gisteren had je wat mij betreft best wel wat meer info mogen geven over die posting van Bram
had jij het niet gewoon te druk met stemmenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
Precies. Ik zou daar als producent niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Stefan het volgende:
Mariell deed PR, ze ontkent het nu maar zo is ze toch echt naar voren gebracht. Logisch dat ze dan namens enjoy spreekt.
Weten zij het wel? Of neem jij gewoon aan dat zij het weten? Of denken zij te weten wat te weten..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Peter en Renate de reden van het ontslag ook lijken te weten. En vwb Danny, die zat niet constant in de bunker. Waarom was het nodig om hem de reden van het ontslag te vermelden?
Bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze fysiek vertrokken is (een soap op zich) maakt duidelijk dat ze dat wel wist.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef Maanvis het volgende:
2) Mariell wist het echt niet en was in de veronderstelling dat ze nog steeds voor de bunker werkt.
Die zullen er bet wel gespeeld hebben. Maar wat wij als zakelijke redenen gehoord hebben was zeker niet persoonlijk.quote:PPS: Sorry dat ik zo wantrouwig ben, maar jouw verhaal, hoewel verhelderend, veroorzaakt bij mij wel het gevoel dat dit een persoonlijke kwestie is tussen Bram en Mariell die bij beide personen vrij hoog zit. Vandaar ook dat ik de beweringen van beiden met een korreltje zout neem, tenzij die beweringen worden gestaafd door onafhankelijke personen of aantoonbare feiten.
ook, maar dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet naar het eindfeest ben gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:41 schreef Dottey het volgende:
had jij het niet gewoon te druk met stemmen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zeker geen samenvatting om na te lezen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een hoop gespeculeer
Dat er in het begin een hoop raar gelopen is rond info die andere sites eerder hadden dan wij is niet te ontkennen. Dat zij daar een rol in gespeeld heeft is wel zeker.
Dat het issue met die naaktfoto ook wat vreemd liep is ook al waar. Aanvankelijk werd gezegd geen probleem, maar toen er op basis van dat 'geen probleem' die plaatjes fysiek bij ons neergezet werden ineens een dreiging met advocaten om de hoek kwam werd het wel een probleem. Dat verhaal rammelde aan alle kanten en ik voelde ook wel ietwat geflest - maar soit.
Dat Mariell de schuld krijgt en daardoor de weg geeffend is voor FOK! en TBO om verder te gaan is onzin. De ochtend zelf dat ze werd weggestuurd kregen Danny en ik dat direct per telefoon te horen, en dat was dagen vóór de zaken die aanleiding waren voor Danny om publiek afstand te nemen.
Dat ze al dan niet ziek is - dat is niet aan ons ter beoordeling, gaat in feite niemand iets aan. Maar wat Marije ook al zei, overspannenheid of verziekte werkomstandigheden kunnen ook reden tot ziekmelding zijn. Die 52 operaties zullen best waar zijn, we hebben gehoord waar die mee te maken hadden dus geen reden om daar aan te twijfelen.
De felheid en geemotioneerdheid van Bram cs zo gauw het over haar ging was echt, daar zijn een paar dingen goed fout gegaan. Uiteraard hebben Danny en ik daar meer over gehoord, maar dat de streams toen geen geluid hadden had dus wel een reden he![]()
Er hangt om dit soort dingen altijd een complot-sfeer. Ik heb zelf ook een PM wisseling met haar gehad, en zij heeft haar kant van de zaak uitgelegd. Dwz, ze bleef bij het verhaal dat ze van niets wist en gewoon ziek thuis zat. Dat zij heeft aangetoond dat Bram fout zat is mij niets van bekend, niet tegen mij iig.
Mij was verteld dat ze PR deed, ergens in het begin toen zelfs de regiekamer nog helemal opgebouwd moest worden. Ze was met van alles bezig zei ze maar ik heb er nooit meer iets van gehoord. Ook niet bij navraag, mails aan haar bleven ook onbeantwoord.
Dat ik ineens een PM kreeg verbaasde me dus wel. Ik dacht dan ook 'ben ik nu dan wel goed genoeg om tegen te praten?'. Maar dat gebeurt vaker dus daar kijk ik niet echt van op. Consequentie van rood zullen we maar zeggen.
Maar het contact is alweer verstomd, op mijn laatste PM richting haar heb ik geen antwoord gekregen en die is ook alweer heel wat dagen geleden.
Alsido is daar gewoon aan het werk, en heeft zich duidelijk van het conflict gedistantieerd. Uiteraard heb ik daar naar gevraagd, en uiteraard kan ik dat antwoord hier niet neerzetten. Hij laat zijn vrouw niet vallen, maar zijn collega's ook niet. Kennelijk heeft hij dus ook geen reden om die te laten vallen, bleek ook wel maar goed dat is dus weer in vertrouwen gezegd en mag ik weer niet herhalen.
Het is jammer dat we het niet kunnen maken om spicy details uit zowel PM als het besprokene hier neer te kunnen zetten. Soms spannender dan die bunker zelf![]()
Maar voor alle duidelijkheid, het is GEEN issue wat door FOK! veroorzaakt is of waar we een rol in gespeeld hebben. Het is wel zo dat door direct al in het begin ons te confronteren met andere sites die ook van alles kregen, wat zij tegen mij heeft lopen verdedigen zelfs, wij als FOK! al gelijk met een ietwat teleurgesteld 'wtf' de samenwerking in gegaan zijn.
In die zin heeft het initiele gezeik zeker de toon gezet, en fors bijgedragen aan een minder goede sfeer.
Het maakt in deze gevallen niet uit of je de leidinggevende bent, kent of dat je er enkel mee samenwerkt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze werkte toch niet voor Bram? Wat is dan je punt?
Toch deed ze veel PR werk voor De Bunker, vragen beantwoorden. En mensen werven.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:56 schreef mariell het volgende:
voor Bram gedaan.
En PR? nee die kwam niet voor in de aftiteling... Overigens, ben niet eens PR dame.. haha moet er nog vaak om lachen.
quote:geplaatst door: Mariell van den Boom
op: 21 Apr 2009
type: no-budget - dit doe je voor de ervaring
aantal keer bekeken: 781
contact
Beste Tv makers/Studenten,
Aankomend weekend 24 april starten wij met een nieuw concept "the Bunker online". Een veelbelovend en nu al spraakmakend programma waarin 8 overlevers de uitdaging aangaan om te overleven in een Bunker. 24 uur per dag worden zij gevolgd door 21 camera's met het minimale aan levensbehoeften. Door middel van opdrachten kan er luxe worden verkregen. Alles staat in verband met de kijker, want deze zal beslissen wat er in de bunker gaat gebeuren.
Aankomend weekend gaan veel oud-reality personen de uitdaging aan om terug te blikken op 10 jaar reality! Deze geven dus de aftrap voor de 8 bewoners die aankomende maandag het huis voor 25 dagen in zullen gaan.
Het komende jaar staat er veel te gebeuren. Wordt het een internationale hype? Of blijft het slechts bij een leuk idee? De eerste geluiden zijn zeker goed maar zal er een ware "atoombom" ontploffen voor de buitenwereld? Wij weten het niet maar interessant wordt het wel.
Lijkt het jou leuk om mee te werken aan het enige back to reality programma dat op internet 24 uur per dag te volgen zou zijn? meld je dan nu aan!
Wij zijn op zoek naar mensen voor
productie
redactie
geluid
remote cameracontrol
meer camera regie
runners
Dit is niet betaald maar doe je voor de ERVARING! Wij zijn een leuk, jong, spontaan en inspirerend team!
www.thebunkeronline.tv
Mja aangezien ik dat wel deed was dat voor mij de reden om eigenlijk alleen maar in FC over de bunker te postenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
Officieel had dit niet gehoeven, maar het is wel netjes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Overigens wel kansloos om een ontslagbrief te sturen naar iemand die niet bij je onder contract staat.
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Danny het volgende:
[..]
vijf minuten je gezicht laten zien is niet hetzelfde als de hele dag aan tafel gaan zitten meedoen natuurlijk.
Ow, en ik ben geen journalist
En t-shirtsquote:
Waarom? Nederland stikt van de vrijwilligers. Dan heb je ook rechten en plichten. Plus dat de ontslag reden dus vrij heavy was, zie mijn top 4.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Maanvis het volgende:
Overigens wel kansloos om een ontslagbrief te sturen naar iemand die niet bij je onder contract staat.
Integer en huldequote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mja aangezien ik dat wel deed was dat voor mij de reden om eigenlijk alleen maar in FC over de bunker te posten
We weten niet meer dan wat Bart ons heeft verteld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Weten zij het wel? Of neem jij gewoon aan dat zij het weten? Of denken zij te weten wat te weten..
alles kan..
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ook, maar dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet naar het eindfeest ben gegaan.
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?
Dacht dat ik er sowieso al meer met jou had samengewerkt dan de 5 die Danny weet
Ik kan en wil best geheimen bewaren maar het is net de manier waarop. Als journalist moet je zowieso carte blanche hebben behalve als je het van te voren afspreekt, zoals de locatie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
1) Kun je daar wat meer over vertellen, voor onze beeldvorming en zodat er geen rare verhalen de ronde gaan doen mbt deze 'soap'? We weten nu dat ze naar huis is gestuurd. Maar dat kan ook een schorsing betekenen ipv een ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze fysiek vertrokken is (een soap op zich) maakt duidelijk dat ze dat wel wist.
[..]
Die zakelijke redenen, waren die relevant voor jullie relatie? Met andere woorden, verwacht je dat als je die redenen niet gehoord had, dat de relatie tussen B&B en FOK! dan anders geweest zou zijn?quote:Die zullen er bet wel gespeeld hebben. Maar wat wij als zakelijke redenen gehoord hebben was zeker niet persoonlijk.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?
Dacht dat ik er sowieso al meer met jou had samengewerkt dan de 5 die Danny weet
ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt in deze gevallen niet uit of je de leidinggevende bent, kent of dat je er enkel mee samenwerkt.
En wat heeft Bart jou dan verteld?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
We weten niet meer dan wat Bart ons heeft verteld.
En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
En t-shirts
En dat die foto's helemaal geen punt waren joh, en dan bij thuiskomst merken dat Mw een advocaat ingeschakeld had.
Dat viel me, gewoon als mens, zwaar tegen en toen was het wmb al klaar.
Toen moest de Bunker nog beginnen
hihi...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
[..]
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Dottey het volgende:
Met je knar op dr stream.... zolang je geen wit shirt aan had getrokken was niemand iets gaan verwarren denk ik.
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom? Nederland stikt van de vrijwilligers. Dan heb je ook rechten en plichten.
En waardoor concludeer jij dat jouw top 4 op waarheid gebaseerd is ipv op aannames en geruchten?quote:Plus dat de ontslag reden dus vrij heavy was, zie mijn top 4.
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!
Nu spreek je iteejer's verhaal tegen van de 'soap rond haar vertrek en dat ze daarom wel wist dat ze ontslagen is'....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.
Ze doet niks anders. Blegh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Nick doet dat voor zijn studie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Even iets anders. Zou Bram toch op tv willen met TB?
http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=85181&lang=nl
Onderzoek wordt gedaan door Nick Lupker, redactielid tijdens TBO.
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?quote:
Nee ze is een ordinaire roddelslet die zelfs na haar ontslag nog probeerde tweestrijd te zaaien bij diverse partijen ( het uithoren ed. )quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:[/b]
[..]
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Nou ja, ze is door Bram en/of Vlemmix wel eerst die bunker binnen gehaald en heeft daar schijnbaar ook nog werk verricht. Dat mag je dan Bram verwijten, want haar doen en laten is redelijk goed traceerbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ze is een ordinaire roddelslet die zelfs na haar ontslag nog probeerde tweestrijd te zaaien bij diverse partijen ( het uithoren ed. )
En dat is mijn geheel neutrale en onpartijdige ( ken geen hond van de bunker ) oordeel.
Misschien heeft hij die informatie nodig om zijn deelvragen te kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?
ik was niet degene die ineens zei dat Mariell maar een vrijwilliger is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?
Je begint nu echt door te draaien. Ik nam je nog best serieus in de eerste twee topics, maar je bent nu echt uit alle macht aan het zoeken naar dingen die er niet zijn om haar maar vooral de hoogte in te lullen
Het is geen geheim dat Bram voor de start al een TV partner zocht. Er zijn nu ook diverse geinteresseerden, hoever dat concreet is kan ik niet zeggen want dat weet ik niet, ik baseer me op Johan Vlemmix maandag in FOK!radio.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?
Edit: Hij stelt die vragen toch ivm zijn stage bij Enjoy Media.
Ze zei zelf dat ze niet in dienst was van Enjoy maar werkte voor Johan V. Maar Mariell werkte wel dag en nacht MET B&B.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was niet degene die ineens zei dat Mariell maar een vrijwilliger is.
Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die informatie nodig om zijn deelvragen te kunnen beantwoorden.
Ik zou er verder niets achter zoeken hoor.
Dat staat echt los van elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Het ging over TV, Nolius vroeg dat namelijk. Verder vroeg ik het voor FOK!tv en was het antwoord: Vooralsnog alleen op internet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
internet is een optie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?
Ik vertelde gewoon vanaf wanneer ik kon gaan helpen, Mariel zij toen iets in de trant van, als het om geld gaat kun je ook bij mij in dienst. Ik stel zo een contract voor je op.
Ik heb nooit op contractbasis gewerkt, en al helemaal niet voor Mariel. Ik heb mijn zwager en Bart, twee behoorlijke goede vrienden van mij geholpen met een gaaf project omdat ik dit normaal voor mijn werk doe.
Ik had even een paar weken niets te doen en dat viel prima samen met the Bunker, ben er een paar dagen voor het einde ook weer weggegaan omdat ik nu voor langere tijd weer bij Talpa werk.
Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.
nou dat is alles eigenlijk
Als collega's op gelijke hoogte waar Johan Vlemmix dan boven staat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze niet in dienst was van Enjoy maar werkte voor Johan V. Maar Mariell werkte wel dag en nacht MET B&B.
quote:
Maanvis, je bent toch niet naïefquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt idd aannemelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.
Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.
Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
Ja weet ik veel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als collega's op gelijke hoogte waar Johan Vlemmix dan boven staat?
of Mariell als 'inlener' bij B&B?
bullshit, de gouden kooi is dismantled en staat te koopquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt idd aannemelijk.![]()
Wat blijft er over dat John de Mol pissed of was dat Bram eerder met een bunker kwam dan hij, volgens mariell was dat zo en had De Mol vergaande plannen.
Natuurlijk wil bram dat. Hij zou goed gek zijn dat niet te willen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Even iets anders. Zou Bram toch op tv willen met TB?
http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=85181&lang=nl
Onderzoek wordt gedaan door Nick Lupker, redactielid tijdens TBO.
Hij ook al?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, de gouden kooi is dismantled en staat te koop
zegt genoeg toch?
Huub deed het ook al met Micky?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Stefan het volgende:
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?
het is eigenlijk heel saai,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Dat is nog vaagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me trouwens eens vertellen wat de rol van Vlemmix in dit hele gebeuren is?
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.quote:
dat is wel waar dementor,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.
Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Stefan het volgende:
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.
dacht na de zomer gelijk.. TBOIIquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Dat was toch Adam?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.
Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.
BB was eerste keer huis met camera's
DGK was oneindig
al de rest was een knockoff
Aan één tochtige Kelly heb je al genoeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
Voor een rls concept is natuurlijk helemaal geen tochtige villa nodig...
Ja, geef dan informatie of ga lekker in een ander topic neuzelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
als iemand geld genoeg heeft nemen mensen vaak aan dat je er dan maar mee moet smijten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?
Ja Andries, Bart, Huub, Danny, ze zijn er allemaal overheen geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.
Hihi, ik zei stokje ipv Kelly.
OK, thanksquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Ik vertelde gewoon vanaf wanneer ik kon gaan helpen, Mariel zij toen iets in de trant van, als het om geld gaat kun je ook bij mij in dienst. Ik stel zo een contract voor je op.
Ik heb nooit op contractbasis gewerkt, en al helemaal niet voor Mariel. Ik heb mijn zwager en Bart, twee behoorlijke goede vrienden van mij geholpen met een gaaf project omdat ik dit normaal voor mijn werk doe.
Ik had even een paar weken niets te doen en dat viel prima samen met the Bunker, ben er een paar dagen voor het einde ook weer weggegaan omdat ik nu voor langere tijd weer bij Talpa werk.
nou dat is alles eigenlijk
IDD super irritant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geef dan informatie of ga lekker in een ander topic neuzelen![]()
Ik wordt flauw van dat "ons kent ons bunkersfeertje" hier van die Fok! vrijwilligers
oh oke,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.
Lol, hoe krijg je geruchten de wereld in!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.
Hihi, ik zei stokje ipv Kelly.
RLS is ook wel een beetje over denk ik. In deze vorm.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ditisHuub het volgende:
sorry guys, it aint gonna happen any time soon. hoe jammer ik het ook vind!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.
Daarom wacht ik gewoon op het volgende statement van welke kant dan ook, het is niet aan mij om hier de dingen die ik er van weet en zelf heb ondervonden te posten.quote:
Ik weet eigenlijk niet wat er nu zo uniek is aan een glasvezelkabel, maar het was inderdaad wel groots aangepakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de hele infrastructuur inclusief de grootste regie ter wereld, uniek aangelegde glasvezel kabel van eemnes naar media park, 135 camera's, 100km's bekabeling, lichten etc, en je hebt verrregaande plannen voor een reality programma.
Het is een format op leest geschoeid van BB1. Mensen in een ruimte die opdrachten doen en 24/7 worden gevolgd door een camera. En elke keer valt er iemand af doordat de kijker stemt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh oke,
nou the Bunker is een gaaf concept. maar niet het tv wereld veranderende concept zoals bv BB1, Idols, e.d.
naar binnen gefrot nu toch? Dat stokje..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hoe krijg je geruchten de wereld in!![]()
Die heeft ze toch niet meer?
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wordt flauw van dat "ons kent ons bunkersfeertje" hier van die Fok! vrijwilligers
t wereldje kent Mariel niet, sorry. Niet de mensen die ik ken iig, en ik ben echt niet overdreven hoog in het tv wereldje, heb wel een behoorlijk netwerk en heb het echt wel aan de juiste mensen gevraagd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
Dat Telegraaf gebeuren waar de locatie werd prijsgegeven was ook zoiets raars. Ik hoorde van Marriel dat men de locatie opgespoord had omdat een ex-talpa filmploeg toevallig ook iets in Arnhem aan het doen was, en die de auto van Mariel (opvallend door Duitse platen) gespot hadden. Ze hadden haar gevolgd en aldus de locatie gevonden. Want in het wereldje zou het al gonzen: 'Marriell doet de Bunker'.
Heb jij daar nog iets van meegekregen?
Hij zei Mariell doet de bunkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
Dat Telegraaf gebeuren waar de locatie werd prijsgegeven was ook zoiets raars. Ik hoorde van Marriel dat men de locatie opgespoord had omdat een ex-talpa filmploeg toevallig ook iets in Arnhem aan het doen was, en die de auto van Mariel (opvallend door Duitse platen) gespot hadden. Ze hadden haar gevolgd en aldus de locatie gevonden. Want in het wereldje zou het al gonzen: 'Marriell doet de Bunker'.
Oh ja, dat verhaal, was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
En ik wor een beetje flauw van al die "ik heb kelly niet geneukt"-ontkenners!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.
Ik ben geen FOK! vrijwilliger. Ik was vrijwilliger op eigen titel, gevraagd om mee te helpen voordat FOK! in beeld was.
vlug uitprinten en aan jdm laten zien die postquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.
BB was eerste keer huis met camera's
DGK was oneindig
al de rest was een knockoff
En Jaapquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Andries, Bart, Huub, Danny, ze zijn er allemaal overheen geweest![]()
Ik weet uit betrouwbare bron dat JdM er ook overheen is geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik wor een beetje flauw van al die "ik heb kelly niet geneukt"-ontkenners!
Vroeg of laat komt DGK altijd weer voorbij in dit soort topics.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
En Jaap
Kelly wil naar bed met Terror Jaap (DGK)
+ beelden
Heb jij dat stokje ook beetgehad dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima dat je geen of wel vrijwilliger was, blijf er vooral mee doorgaan en ik neem dat absoluut niemand kwalijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.
Ik ben geen FOK! vrijwilliger. Ik was vrijwilliger op eigen titel, gevraagd om mee te helpen voordat FOK! in beeld was.
Mensen die ontkennen dat ze Kelly niet geneukt hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het lijkt hier ondertussen wel het spelletje 'raden maar...'quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom wacht ik gewoon op het volgende statement van welke kant dan ook, het is niet aan mij om hier de dingen die ik er van weet en zelf heb ondervonden te posten.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat JdM er ook overheen is geweest
Dat wil ik helemaal niet weten hoe dat precies zit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
naar binnen gefrot nu toch? Dat stokje..
Ik ben naast dat ik daar vrijwilliger was ook nog steeds een fervent FOK!ker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Prima dat je geen of wel vrijwilliger was, blijf er vooral mee doorgaan en ik neem dat absoluut niemand kwalijk.
Maar dit is Fok! en het is niet leuk als mensen die wel meer weten, het niet vertellen, toch laten doorschemeren dát ze het weten in een discussie en er af en toe interessant over doen.
Nope, ik ben nederlands eerste officeel erkende homofoob!quote:
Doel je op Danny en Iteejer? Die zeggen dat het niet aan hun is om te zeggen wat de reden is. Daaraan kun je afleiden dat het iets ernstigs is. Het is niet vanwege haar inzet en niet vanwege het lekken van info. Dat is al bevestigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef akveor het volgende:
Juist van zg Fokkers had ik opheldering verwacht. Maar schijnbaar hebben die nu twee petten op.
met een unieke glasvezelkabel bedoelde ik een glasvezelkabel die speciaal voor de kooi was aangelegd over een afstand van 6 km is ofzo, dat zijn dure geintjes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er nu zo uniek is aan een glasvezelkabel, maar het was inderdaad wel groots aangepakt.
er is voldoende duidelijk gemaakt volgens mij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt hier ondertussen wel het spelletje 'raden maar...'
Juist van zg Fokkers had ik opheldering verwacht. Maar schijnbaar hebben die nu twee petten op.
als je concept zich af moet spelen op 50m2, wat moet je dan met zo'n villa?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met een unieke glasvezelkabel bedoelde ik een glasvezelkabel die speciaal voor de kooi was aangelegd over een afstand van 6 km is ofzo, dat zijn dure geintjes.
Je gaat niet die hele fokking infrastructuur ontmantelen als je "verregaande plannen" hebt voor iets vergelijkbaars
officieel is kelly nu toch vrouw? (papierwerkgedoe)quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, ik ben nederlands eerste officeel erkende homofoob!
Neuqen?
My thoughts.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
t wereldje kent Mariel niet, sorry. Niet de mensen die ik ken iig, en ik ben echt niet overdreven hoog in het tv wereldje, heb wel een behoorlijk netwerk en heb het echt wel aan de juiste mensen gevraagd.
Het wereldje heeft amper een boertje gelaten over the bunker omdat Internet en TV nog zover uitelkaar staan. Dit verhaal zoals jij hierboven schetst, en als Mariel dat echt zo gezegd heeft, is lachwekkend, en bevestigt voor mij weer eens hoe ik dergelijke verhalen van Mariel neem, met een kilo zout.
+1quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten hoe dat precies zit.
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Danny het volgende:
[..]
als je concept zich af moet spelen op 50m2, wat moet je dan met zo'n villa?
Dat dus!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
We weten nog steeds niet waarom Maanvis als een paard met oogkleppen achter Mariell aanholt. Of is Maanvis de reden van haar ontslag?
Ja snap ik wel, ik ben niet achterlijk, maar ik vind het gewoon kut en wat mij betreft zijn al die vrijwilligers ongeschikt voor dit soort van TBO discussies en zouden ze er zich verre van moeten houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben naast dat ik daar vrijwilliger was ook nog steeds een fervent FOK!ker.
Maar over sommige dingen daar laat ik niet het achterste van mijn tong zien hier. Lijkt me ook niet meer dan logisch en heeft niks met interessantdoenerij te maken, maar met loyaliteit en die ligt wat TBO betreft meer daar dan hier.
dat kan, maar in hoeverre is dat wenselijk. Je kunt die villa ook verkopen inderdaad. Niet dat ik 'm al ergens te koop heb zien staan trouwens. Linkje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.
Zie je? Soms geloof ik wel wat je zegtquote:niet dat ik niet geloof dat er geen programma gaat komen op korte termijn hoor, maar dat villa argument slaat niet echt ergens op imo
Wel jammer trouwens. RLS is verre van door, maar ja, dan moet je wel verder kijken dan naar tv - dat als medium toch langzaamaan haar beste tijd heeft gehad.
Zelf heb ik me al meerdere malen uitgesproken hoe weinig vernieuwend dit concept is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een format op leest geschoeid van BB1. Mensen in een ruimte die opdrachten doen en 24/7 worden gevolgd door een camera. En elke keer valt er iemand af doordat de kijker stemt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja snap ik wel, ik ben niet achterlijk, maar ik vind het gewoon kut en wat mij betreft zijn al die vrijwilligers ongeschikt voor dit soort van TBO discussies en zouden ze er zich verre van moeten houden.
Gewoon omdat je een andere loyaliteit hebt en daarom niets kunt of niets wilt toevoegen.
ik vind het ook jammer, maar het is even niet anders,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan, maar in hoeverre is dat wenselijk. Je kunt die villa ook verkopen inderdaad. Niet dat ik 'm al ergens te koop heb zien staan trouwens. Linkje?
Had m'n post trouwens ge-edit met:
[..]
Zie je? Soms geloof ik wel wat je zegt
quote:
Nee, driewerf NEE Danny...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
er is voldoende duidelijk gemaakt volgens mij?
Mariell deed e.e.a voor the Bunker.
Ze deed dingen die niet door de beugel konden.
Ze werd eruit gebonjourd.
Ze doet alsof haar neus bloedt.
FOK! heeft een mooie rel te pakken
iedereen blij
puur speculatief zou dat natuurlijk een deel van het probleem KUNNEN zijn. Maar als het puur speculatief is zou je ook gewoon 'all of the above' kunnen zeggen. Speculatief dan he.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Oké, laten we de optie 'diefstal' eens onder de loep nemen. PUUR SPECULATIEF
Misschien is Mariell kleptomane en verdwenen er dingen van de redactie. En van de kandidaten. We eten van COS dat er heel wat persoonlijke dingen zoekraakten, zoals BH's, zeven pakes peuken, sokken
hij zei dat hij broodje aan het happen zou zijn... wellicht is hij het op een rijtje aan het zetten voor zichzelf om hier op te kunnen antwoorde.quote:
je vergeet die terroristische aanslagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Stefan het volgende:
Doel je op Danny en Iteejer? Die zeggen dat het niet aan hun is om te zeggen wat de reden is. Daaraan kun je afleiden dat het iets ernstigs is. Het is niet vanwege haar inzet en niet vanwege het lekken van info. Dat is al bevestigd
Dus het is hoogstwaarschijnlijk iets als
Vreemdgaan
Diefstal
Geweld
FOK!tv was nog niet online. Bart SMSte me: de locatie is ontdekt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef iteejer het volgende:
Maar goed, het vervolg hierop was wel dat Bram ons belde met 'de locatie is ontdekt, en we moeten ze wel iets geven, dan hebben we nog enige invloed' waarmee dus de belofte gebroken werd dat FOK! het officiele uitingskanaal zou zijn.
Probeer er dan in ieder geval niet mee te schermen dat je meer weet zoals sommigen daar af en toe wel een handje van hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dus ... omdat ik betrokken was bij TBO en daar logischerwijze discreet mee omga hier, moet ik me verre houden van elke TBO discussie hier. Ja. Dat is ook.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef versabommie het volgende:
dan krijg je misschien niet zo'n slap zootje volgevreten luie kindertjes die net van school komen en nog aan moeders vest hangen! ik woon al 6 jaar zelfstandig schat.![]()
Danny ontkende al dat het ging om lekken van privé info van de kandidatenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
man man, het enige wat je er uit af kan leiden is dat we bob en bram beloofd hebben om dingen die we hoorden niet te publiceren
Ik snap wat je schrijft, maar vind het een suffe gevolgtrekking. Ik scherm nergens mee, dat jij dat zo oppakt, is toch echt jouw ding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probeer er dan in ieder geval niet mee te schermen dat je meer weet zoals sommigen daar af en toe wel een handje van hebben.
Goed, als je het niet begrijpt, laat maar dan
heb het over die bunkerbewoners!quote:
mijn +1 sloeg op het niet precies willen weten hoe het nou zit met dat stokje van kelly..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Nee, driewerf NEE Danny...
Ik ben Pimp lid geworden omdat jullie zeiden dat het leuk was.. Ik ben streams gaan betalen omdat jullie zeiden dat het leuk was...
Maar ik weiger me neer te leggen bij een dooddoener alsware dit een goede rel... dit was geen rel, is geen rel en zal als het zo gaat ook nooit een rel worden.
Ik voel me bestolen! Mariell d'r schuld!
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Oké, laten we de optie 'diefstal' eens onder de loep nemen. PUUR SPECULATIEF
Misschien is Mariell kleptomane en verdwenen er dingen van de redactie. En van de kandidaten. We eten van COS dat er heel wat persoonlijke dingen zoekraakten, zoals BH's, zeven pakes peuken, sokken
Het zou dus ook nog goed kunnen zijn dat Marriell ook bewust, in ruil voor iets of niets, die locatie doorgegeven heeft?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef iteejer het volgende:
Anyway, onderling twijfelden we toen al aan de manier waarop de Telegraaf aan die info gekomen was. Dat Bram er niets van af wist geloof ik, hij is niet het typ dat je regelrecht voor gaat liegen. Maar dat er buiten medeweten van Bram om aan de Telegraaf gelekt is zoals er ook elders gelekt is hebben wij altijd al vermoed. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Marriell dat deed, al waren er toen nog weinig anderen bij betrokken.
Zolang we de aanleiding niet weten zijn alle opties open voor interpretatie natuurlijk. Bram wilde een rel dus we bekijken de rel van alle kanten uiteraard.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
puur speculatief zou dat natuurlijk een deel van het probleem KUNNEN zijn. Maar als het puur speculatief is zou je ook gewoon 'all of the above' kunnen zeggen. Speculatief dan he.
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef akveor het volgende:
Zelf heb ik me al meerdere malen uitgesproken hoe weinig vernieuwend dit concept is.
Natuurlijk ben ik, als RLS fan, blij met het initiatief. De enige toevoeging is dat de kijkers iets van invloed hebben. Terwijl het er steeds meer op begon te lijken dat de redactie hun eigen zin doordreef. En werd dat element steeds meer geëlimineerd.
Jammer? Het houdt TBO alleen maar spannend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
overschaduwd, DBO is nog niet eerder zo spannend geweest!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
(Niets persoonlijks, just my 2 cents.)
Maar Cc, ik had het ook niet over jou, ik reageerde op een opmerking van iemand anders en daar kwam jij vervolgens mee terugquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap wat je schrijft, maar vind het een suffe gevolgtrekking. Ik scherm nergens mee, dat jij dat zo oppakt, is toch echt jouw ding.
dat bedoel ik, heb het over die bunkerbewoners!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Waar ik er een van was heul kort hoor, maar 6 daagjes
Jonguh! Ga er dan ook niet in jij-vorm over discussiëren met me!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Cc, ik had het ook niet over jou, ik reageerde op een opmerking van iemand anders en daar kwam jij vervolgens mee terug
Let it be
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, heb het over die bunkerbewoners!
De villa heeft bewoners? (Geloof dat het Jaap was die zoiets vertelde in de bunker).quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
overschaduwd, DBO is nog niet eerder zo spannend geweest!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer? Het houdt TBO alleen maar spannend.
Dat is te hopen, want dat was het enige unieke aan TBO en een uniek selling point.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.
nooit gezegd. Ik heb gezegd dat die post van mij over wat ze over Pim heeft gezegd niet de reden is geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Stefan het volgende:
Danny ontkende al dat het ging om lekken van privé info van de kandidaten
Of dat Marriell is weet ik niet natuurlijk, maar zou idd heel goed kunnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou dus ook nog goed kunnen zijn dat Marriell ook bewust, in ruil voor iets of niets, die locatie doorgegeven heeft?
Als hij het verteld, dan verteld hij eventueel ook over zijn eigen tekortkomingen in dit verhaal?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Stefan het volgende:
Overigens, waarom openbaart Bram wel dat Mariell ontslagen is maar niet waarom. Hij had het eerste al niet hoeven doen aangezien het een interne aangelegenheid was, maar als je het dan toch doet geef dan gewoon de reden en laat niks open voor speulatie. Daar doe je Mariell namelijk wel tekort mee. Wat ze ook heeft geflikt, vertel het of vertel niks, maar laat de rel niet sudderen in inmiddels zes delen.
ja kom, jij was zeg maar die visite die tot het laatst bleeft op de kickoffquote:
waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang we de aanleiding niet weten zijn alle opties open voor interpretatie natuurlijk. Bram wilde een rel dus we bekijken de rel van alle kanten uiteraard.
Yup, en alle verhalen teruglezend, doen "ze" hun úiterste best om dat achterste van die tong daar te houden en waar nodig vrolijk mee te complotteren met de users...en dat allemaal op weg naar DBO2!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
(Niets persoonlijks, just my 2 cents.)
Speculeer maar doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
We weten nog steeds niet waarom Maanvis als een paard met oogkleppen achter Mariell aanholt. Of is Maanvis de reden van haar ontslag?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.
Ik vind het zelf erg jammer dat dat de halve 'crew' wel in dit topic aanwezig is. Maar waar zij schitteren door afwezigheid in de topics waar kritiek op TBO1en verbeteringen voor TBO2 worden aangedragen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.
Het zou pas sneu zijn als je niet de reden zou zijn en toch al een hele nacht blind tegen de feiten in die lekkende tuthola aanhet verdedigen bent..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Speculeer maar door. Zou wel vet zijn als ik de reden ben van Mariell's ontslag hè?
haha, het verhaaltje warm houden tot de volgende bunker, hmm, is een tactiek.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, en alle verhalen teruglezend, doen "ze" hun úiterste best om dat achterste van die tong daar te houden en waar nodig vrolijk mee te complotteren met de users...en dat allemaal op weg naar DBO2!![]()
En wat er waar of niet waar is zal me wederom een rotzorg zijn, ik vind die na-soap best leuk georganiseerd...
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.
WELKE REL IN GODESNAAM!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.
Dan was er nog ff een topic of 2 geweest over het hoe en het waarom, met veel gespeculeer.
Het werd pas een rel toen bekend was dat FOK!kers hier meer van weten en dat hetgeen Mariell gedaan heeft echt onacceptabel is.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
WELKE REL IN GODESNAAM!![]()
![]()
![]()
ten einde raad
Misschien komt dat wel om dat die halve crew gedurende het programma niet eens de tijd had om overal inhoudelijk op te reageren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het zelf erg jammer dat dat de halve 'crew' wel in dit topic aanwezig is. Maar waar zij schitteren door afwezigheid in de topics waar kritiek op TBO1en verbeteringen voor TBO2 worden aangedragen.
Mariel is ontslagen maar dat kan dan weer niet omdat ze geen contract had. En ze moet d'r mond houden terwijl ze daar ook weer geen contract voor heeft getekend.
Het komt op mij over als vage aannames en impulsief gedrag.
Nou, het is verre van duidelijk inmiddels. Het wordt zo meer uitgelegd als onbeschoft gedrag van Bram (want zieke vrouw een schop nageven) of uitgelegd als rancune. Het heeft averechts gewerkt. Bovendien had jij m afgeraden dit naar buiten te brengen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kom, jij was zeg maar die visite die tot het laatst bleeft op de kickoff![]()
Zijn er uberhaupt foto's van jou in dat hok ?
Ging dat ongeveer zo: B&B: "Jullie hebben toestemming om het te publiceren hoor!" I&D: "Maar dat doen we niet hoor!"quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
man man, het enige wat je er uit af kan leiden is dat we bob en bram beloofd hebben om dingen die we hoorden niet te publiceren
Waar ik dan een beetje over aan het nadenken ben is dat het op deze manier zo blijft sudderen, lijkt me niet fijn voor Mariell, dit lijkt me niet echt goed voor haar C.V.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.
Dan was er nog ff een topic of 2 geweest over het hoe en het waarom, met veel gespeculeer.
Het werd pas een rel toen bekend was dat FOK!kers hier meer van weten en dat hetgeen Mariell gedaan heeft echt onacceptabel is.
en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de strippokeravond met een lekker wijntje![]()
[ afbeelding ]
Eerste opdracht 4 uur in kist liggen met bak water in m,n handen![]()
Die komt echt wel weer aan bakquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar ik dan een beetje over aan het nadenken ben is dat het op deze manier zo blijft sudderen, lijkt me niet fijn voor Mariell, dit lijkt me niet echt goed voor haar C.V.
Maar goed, feit ligt er dat er dingen zijn voorgevallen die niet door de beugel kunnen blijkbaar en dat het binnenskamers wordt gehouden.
Kiezen tussen 2 kwaden denk ik.
Bewoners kwamen amper aan strip poker toe, je bleef maar ononderbroken door ratelen.( de drank?)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de strippokeravond met een lekker wijntje![]()
[ afbeelding ]
Eerste opdracht 4 uur in kist liggen met bak water in m,n handen![]()
Feiten? Dat waren welles/nietes spelletjes tussen de posters in dat topic.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou pas sneu zijn als je niet de reden zou zijn en toch al een hele nacht blind tegen de feiten in die lekkende tuthola aanhet verdedigen bent..
mijn Jopen zijn staatsgeheimquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!
Ik heb geen idee of ze er bij staan maar hier zijn iig filmpjes en caps.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!
ik heb niets afgeraden. ik kreeg die mail en heb er verder niets mee gedaan en toen heeft bram het dus zelf gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, het is verre van duidelijk inmiddels. Het wordt zo meer uitgelegd als onbeschoft gedrag van Bram (want zieke vrouw een schop nageven) of uitgelegd als rancune. Het heeft averechts gewerkt. Bovendien had jij m afgeraden dit naar buiten te brengen.
zeker weten,quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewoners kwamen amper aan strip poker toe, je bleef maar ononderbroken door ratelen.( de drank?)
Ja, deel dat dan eens Dementor. Jij zou na De Bunker toch nog een epistel op papier zetten vertelde je halverwege ergens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel om dat die halve crew gedurende het programma niet eens de tijd had om overal inhoudelijk op te reageren.
hoezo kun je mensen niet aandoen ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
mijn Jopen zijn staatsgeheimheb nergens met m,n blote tetten gestaan.
![]()
dat kan ik die mensen niet aandoen joh,
Oh jawel, dat denk ik ook wel, maar ergens is het een beetje sneu dat het zo is gelopen, dat zeg ik nu omdat ik niet weet wat er allemaal gaande is (geweest).quote:
Wat cool dat jij al weet wie de Crew voor TBO2 al is, aangezien daar nog niets over is beslotenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het zelf erg jammer dat dat de halve 'crew' wel in dit topic aanwezig is. Maar waar zij schitteren door afwezigheid in de topics waar kritiek op TBO1en verbeteringen voor TBO2 worden aangedragen.
Mariel is ontslagen maar dat kan dan weer niet omdat ze geen contract had. En ze moet d'r mond houden terwijl ze daar ook weer geen contract voor heeft getekend.
Het komt op mij over als vage aannames en impulsief gedrag.
Danny kan ook niet rellen... dat hele zootje kan niet rellen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk bijgelezen, en wat ben ik te weten gekomen? helemaal niets!! alleen dat stefan echt bij de story of prive moet gaan solliciteren met dat gestrooi van ongefundeerde uitspraken, dat maanvis niet kan rellen
iteejer is de enige die een heldere post getypt heeft
he dat trek ik mij aan! heb hele heldere antwoorden gegeven op vragen die mij gesteld zijn!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk bijgelezen, en wat ben ik te weten gekomen? helemaal niets!! alleen dat stefan echt bij de story of prive moet gaan solliciteren met dat gestrooi van ongefundeerde uitspraken, dat maanvis niet kan rellen
En jij mag stickerplakker worden. Een promotie!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
ach, die hoer heeft gewoon gelijk, behalve dat hij met 'iteejer' natuurlijk 'danny' bedoeldequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he dat trek ik mij aan! heb hele heldere antwoorden gegeven op vragen die mij gesteld zijn!
Oeh, dus jij zit wel in de TBO2 crew?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij mag stickerplakker worden. Een promotie!
nee, maar je hebt gewoon copyright en auteursrrechten en die hele bende. Er is geen universal databank ofzo. T komt er in de praktijk op neer, als jij een programma op tv ziet en je vind dat dat, aantoonbaar, jouw idee is. Begin je een rechtszaakquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef akveor het volgende:
Is er eigenlijk ook een soort van databank waar TV makers hun ideeën vastleggen? Zodat ze eventuele rechten kunnen claimen? Verbaas me er best wel over dat JdM nog niets van zich heeft laten horen.
1) Kun je daar wat meer over vertellen, voor onze beeldvorming en zodat er geen rare verhalen de ronde gaan doen mbt deze 'soap'? We weten nu dat ze naar huis is gestuurd. Maar dat kan ook een schorsing betekenen ipv een ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze fysiek vertrokken is (een soap op zich) maakt duidelijk dat ze dat wel wist.
[..]
Die zakelijke redenen, waren die relevant voor jullie relatie? Met andere woorden, verwacht je dat als je die redenen niet gehoord had, dat de relatie tussen B&B en FOK! dan anders geweest zou zijn?quote:Die zullen er bet wel gespeeld hebben. Maar wat wij als zakelijke redenen gehoord hebben was zeker niet persoonlijk.
Als je mij hier mede mee bedoelt: verbeteringen voor wat betreft de zakelijke samenwerking bespreken we gewoon niet hier, maar ben ik zeker bij betrokken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef akveor het volgende:
'ontslagen van haar deelname aan het bunkerproject'. zo zal hetw el bedoeld zijn. Big deal, één zo'n woordjequote:Mariel is ontslagen maar dat kan dan weer niet omdat ze geen contract had. En ze moet d'r mond houden terwijl ze daar ook weer geen contract voor heeft getekend.
Dat geldt bovenal voor die uitspraak zelfquote:Het komt op mij over als vage aannames en impulsief gedrag.
quote:
Goed dat je het zegt, op dit moment ben ik weer bezig om voor school de laatste vakken af te maken en in te leveren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, deel dat dan eens Dementor. Jij zou na De Bunker toch nog een epistel op papier zetten vertelde je halverwege ergens.
Vertel dan eens, zonder over de inhoud te spreken, hoe het reilde en zeilde daar, over de hectiek, over hoe Fok! vanaf die kant ervaren is, wat het met mensen doet achter de schermen, etc, etc.
Dat is een leuk stuk info en bijdrage voor alle Fokkers zonder dat je nu de ins en outs gelijk op tafel hoeft te leggen.
de molen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, op dit moment ben ik weer bezig om voor school de laatste vakken af te maken en in te leveren.
Zodra ik tijd heb zal ik eens wat op papier zetten (dat moet natuurlijk wel weer eerst door de molen).
Leggen programmamakers hun uitgewerkte concepten niet gewoon vast bij een notaris om dat aantoonbaar te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, maar je hebt gewoon copyright en auteursrrechten en die hele bende. Er is geen universal databank ofzo. T komt er in de praktijk op neer, als jij een programma op tv ziet en je vind dat dat, aantoonbaar, jouw idee is. Begin je een rechtszaak
Ik had de post van Huub wel gelezen hoor, maar jij promoveerde Swarmahoer dus kon ik het niet laten, sorry.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie dan leeft, wie dan vrijwilligt ... eventueel.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, op dit moment ben ik weer bezig om voor school de laatste vakken af te maken en in te leveren.
Zodra ik tijd heb zal ik eens wat op papier zetten (dat moet natuurlijk wel weer eerst door de molen).
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij mag stickerplakker worden. Een promotie!
ja ok, jij hebt idd prima antwoord gegevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he dat trek ik mij aan! heb hele heldere antwoorden gegeven op vragen die mij gesteld zijn!
Volgens mij waren jij en PP daar de zeventiende? Niets van meegekregen toen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ok, jij hebt idd prima antwoord gegevenmaar dat waren slechts ''deelvragen'' van de rel
klopt, jouw post met daarin je argument waarom je niet langsgeweest bent was idd helderquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ach, die hoer heeft gewoon gelijk, behalve dat hij met 'iteejer' natuurlijk 'danny' bedoelde
Behalve als je er gewoon 2 dingen aan veranderd, dan kom je er mee weg. Waarom kon Oerlemans anders een schaatsvariant maken, of een typisch 80 variant, of Bobo's in the Bush.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, maar je hebt gewoon copyright en auteursrrechten en die hele bende. Er is geen universal databank ofzo. T komt er in de praktijk op neer, als jij een programma op tv ziet en je vind dat dat, aantoonbaar, jouw idee is. Begin je een rechtszaak
zie streamverslagen topic, geen idee welke dag maar heb iig n half topic volgepostquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij waren jij en PP daar de zeventiende? Niets van meegekregen toen?
Ik heb d'r nog gezienquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij waren jij en PP daar de zeventiende? Niets van meegekregen toen?
Het was op een zondag, volgens mij de zondag na die moderator meet dat jij Swarma op ging halen na een uurtje of vier slaap of zoquote:
Ik neem aan, gewoon effe laten checken door B&B om er zeker van te zijn dat er geen informatie in staat die niet voor het grote publiek bestemd is. Logisch toch.quote:
Dat zei ik dan toch ook nergensquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat cool dat jij al weet wie de Crew voor TBO2 al is, aangezien daar nog niets over is besloten
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:
Ik neem dat stuk dan wel mee tijdens de evaluatie.
Je blijft selectief lezen he?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Maanvis het volgende:
We weten nu dat ze naar huis is gestuurd. Maar dat kan ook een schorsing betekenen ipv een ontslag.
Precies zo werkt dat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik neem aan, gewoon effe laten checken door B&B om er zeker van te zijn dat er geen informatie in staat die niet voor het grote publiek bestemd is. Logisch toch.
ahzo. mja. Maakt voor mij weer eens duidelijk dat ik daar niet zou willen zitten als alles wat je zegt blijkbaar eerst op een weegschaal moet worden gelegd. Maar ieder z'n ding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik neem aan, gewoon effe laten checken door B&B om er zeker van te zijn dat er geen informatie in staat die niet voor het grote publiek bestemd is. Logisch toch.
Ah, thanks. Lijkt me erg stressvol voor Bram. Niet wetende wat je eventueel boven het hoofd hangt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Die moeten vast nog aan de orde komen. Ik denk dat ze straks af en toe nog wel even in het Fok! archief duiken, al is veel kritiek keer op keer te comprimeren naar één en hetzelfde euvel, namelijk enig gebrek aan voorbereiding en planningquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zei ik dan toch ook nergens![]()
Wel bedoelde ik te zeggen dat er weinig feedback is op aangedragen suggesties en punten van kritiek. In die topics een discussie op gang komt ipv in deze reeks aanwezig willen zijn maar in feite niets willen zeggen.
Helemaal niet logischquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij blijft trollen vanwege een vete die hij heeft met bram.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je blijft selectief lezen he?
Copycat heeft bevestigd dat zij de ontslagbrief die Mariell zegt niet gehad te hebben, mogen lezen van Bram.
Die brief werd per post verstuurd en is als we mariell mogen geloven nooit aangekomen, terwijl ik het met iteejer nou juist heb over het moment dat ze fysiek weg was gegaan uit de bunker, of dat opgevat kon wordne als ontslag of als schorsing.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je blijft selectief lezen he?
Copycat heeft bevestigd dat zij de ontslagbrief die Mariell zegt niet gehad te hebben, heeft gelezen
Een kind kan begrijpen dat het niet zo werkt tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal niet logischHet zou toch allemaal zo transparant worden, geen geheimen en zo? En nu moeten vrijwilligers hun posts op het Fok!forum eerst voorleggen aan B&B alvorens ze hier te posten?
Maanvis blijft Mariell zo omhoog prijzen. Nog even en zij mag neerkijken om de hemel te zien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
[..]
hij blijft trollen vanwege een vete die hij heeft met bram.
ik neem hem al niet serieus meer wat dit betreft. Hij heeft duidelijk een eigen agenda en is vastberaden mariell tot heilige te verheffen. Volslagen ongeloofwaardig geworden.
'in niet mis te verstane bewoordingen is haar duidelijk gemaakt dat haar werkzaamheden voor de bunker niet langer gewenst zijn'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die brief werd per post verstuurd en is als we mariell mogen geloven nooit aangekomen, terwijl ik het met iteejer nou juist heb over het moment dat ze fysiek weg was gegaan uit de bunker, of dat opgevat kon wordne als ontslag of als schorsing.
Aan de andere kant wil Dementor er graag na de zomer weer werken en heeft ie geen zin in ruzie met Bram blijkbaar. Hij weet uit eerste hand hoe dat kan uitpakken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu moeten vrijwilligers hun posts op het Fok!forum eerst voorleggen aan B&B alvorens ze hier te posten?
Mwah, alles wat je op een voetstuk zet moet je er vroeg of laat weer afhalen. Mariell heeft wat mij betreft gewoon "fouten" gemaakt en Bram niet minder. Waar twee kijven zijn er altijd twee schuldig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maanvis blijft Mariell zo omhoog prijzen. Nog even en zij mag neerkijken om de hemel te zien.
Het gebrek aan transparantie en de geheimen bij andere realityprogramma's waren B&B een doorn in het oog. Zij zouden dat allemaal beter doen en meer van dat soort blabla.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een kind kan begrijpen dat het niet zo werkt toch
Hoezo uit zijn verband rukken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu moeten vrijwilligers hun posts op het Fok!forum eerst voorleggen aan B&B alvorens ze hier te posten?
Zijn we 't toch nog ergens over eens, yeahquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet je even bedenken dat ik niet de inside info heb die jullie wel hebben hè. Ik oordeel dan ook alleen op basis van wat ik hier zie en hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maanvis blijft Mariell zo omhoog prijzen. Nog even en zij mag neerkijken om de hemel te zien.
zag jou dit ook met Marielin doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:
[..]
hij blijft trollen vanwege een vete die hij heeft met bram.
ik neem hem al niet serieus meer wat dit betreft. Hij heeft duidelijk een eigen agenda en is vastberaden mariell tot heilige te verheffen. Volslagen ongeloofwaardig geworden.
als ik op basis van wat ik hier zie en lees een mening zou moeten vormen zou die ook geheel tegenstrijdig zijn met de jouwe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet je even bedenken dat ik niet de inside info heb die jullie wel hebben hè. Ik oordeel dan ook alleen op basis van wat ik hier zie en hoor.
Het was ontslag. Schorsing slaat nergens op. Ze had geen contract. Dus na al het werk dat ze heeft gedaan zonder op de payroll te staan van Enjoy neem ik aan dat ze had egzegd: stik erin.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die brief werd per post verstuurd en is als we mariell mogen geloven nooit aangekomen, terwijl ik het met iteejer nou juist heb over het moment dat ze fysiek weg was gegaan uit de bunker, of dat opgevat kon wordne als ontslag of als schorsing.
dat laatste is natuurlijk onzinquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, alles wat je op een voetstuk zet moet je er vroeg of laat weer afhalen. Mariell heeft wat mij betreft gewoon "fouten" gemaakt en Bram niet minder. Waar twee kijven zijn er altijd twee schuldig.
* Schrijft bij in de analen "overeenstemming met PP"quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zijn we 't toch nog ergens over eens, yeah.
Precies. Maar om hier een zg ontslagbriefje te plaatsen zonder nadere uitleg is ook ongepast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
hij maakt zich daar het meest schuldig aan. Zonder zijn gekke aannames zouden we allang klaar zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef FuTilE het volgende:
Waarom gedraagt Maanvis zich vreemd? Omdat hij de enige is die niet meedoet aan deze sfeermakerij op sensatiezoekerig toontje?
Daar kunnen we dan wel een apart subforum voor opzetten. Je hebt namelijk pas ruzie of een meningsverschil met iemand als die ander dat ook wil en er in meegaat.quote:
Bram plaatst wel meer rare briefjes op de forums.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Maar om hier een zg ontslagbriefje te plaatsen zonder nadere uitleg is ook ongepast.
Omdat Fok op die manier er ook bij is betrokken lijkt het me niet meer dan netjes tov alle partijen dat hij dan ook op Fok komt met een duidelijke verklaring.
Ik heb net zoveel info als jij ter beschikking, toch zie ik het helderder dan jij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet je even bedenken dat ik niet de inside info heb die jullie wel hebben hè. Ik oordeel dan ook alleen op basis van wat ik hier zie en hoor.
Vertel eens, wat zou die mening zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
als ik op basis van wat ik hier zie en lees een mening zou moeten vormen zou die ook geheel tegenstrijdig zijn met de jouwe.
Niet zo blind achter iemand staan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zou die mening zijn?
Het is wel duidelijk dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend. Maar wat moet hij verklaren, ik ben fout geweest door haar voor mij te laten werken, ik heb nagelaten om haar verleden na te gaan, ik heb een verkeerde inschatting gemaakt m.b.t.. haar kwaliteiten, ik ben vergeten haar voordat ze begon een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen? Iedere verklaring die hij zal geven zal tevens een falen van zijn kant weergeven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Maar om hier een zg ontslagbriefje te plaatsen zonder nadere uitleg is ook ongepast.
Omdat Fok op die manier er ook bij is betrokken lijkt het me niet meer dan netjes tov alle partijen dat hij dan ook op Fok komt met een duidelijke verklaring.
Ja, maar dat gaat toch niet om zomaar een post in dit subforum? Dat gaat om conceptuele zaken. Lijkt mij niet meer dan logisch dat eerst wordt gecheckt of er per ongeluk geen onwaarheden of halve waarheden naar buiten worden gebracht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zegt toch zelf dat het door de molen moet voordat hij het hier gaat plaatsen?
Mja, de topics gaan nogal snel, dus ik heb even vluchtig bijgelezen, maar ik zie voornamelijk een klein aantal users dat 'de onderste steen boven wil hebben' ten koste van Mariell (m.a.w.: 'geef nu maar toe dat je hardhandig het project uitgelazerd bent') en welgeteld één user die probeert concrete vragen te stellen en daarbij oog houdt voor de persoonlijke situatie van Mariell. Degenen die 'in the know' zijn, houden zich (wijselijk?) stil. If anything zou ik dat nou niet vreemd gedrag van Maanvis willen noemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
hij maakt zich daar het meest schuldig aan. Zonder zijn gekke aannames zouden we allang klaar zijn.
en de diversiteit van het deelnemersveld!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die moeten vast nog aan de orde komen. Ik denk dat ze straks af en toe nog wel even in het Fok! archief duiken, al is veel kritiek keer op keer te comprimeren naar één en hetzelfde euvel, namelijk enig gebrek aan voorbereiding en planning
Toch zaten er wel verschillende karakters in, maar misschien dat ze voor jou (en zeker voor mij) te jong waren en net iets te weinig te vertellen hadden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de diversiteit van het deelnemersveld!!!
allemaal beetje zelfde leeftijdscatergorie en je zag wat een saaiheid en kibbelen en janken om niets!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch zaten er wel verschillende karakters in, maar misschien dat ze voor jou (en zeker voor mij) te jong waren en net iets te weinig te vertellen hadden.
Ik heb geen inside info over wat er in die post zou staan en weet dus niet of dat om conceptuele zaken zou gaan. Dat was iig niet de indruk die ik had.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat toch niet om zomaar een post in dit subforum? Dat gaat om conceptuele zaken.
Als hij namens TBO post kan ik me dat voorstellen. Als hij op persoonlijke titel over zijn ervaringen post lijkt me dat wat vergaand.quote:Lijkt mij niet meer dan logisch dat eerst wordt gecheckt of er per ongeluk geen onwaarheden of halve waarheden naar buiten worden gebracht.
Dat voornoemde post natuurlijk door de molen zou moeten deed die indruk bij mij ontstaan.quote:Jij deed het voorkomen alsof elke post eerst langs Bart en/of Bram moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |