Hij ook al?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, de gouden kooi is dismantled en staat te koop
zegt genoeg toch?
Huub deed het ook al met Micky?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Stefan het volgende:
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?
het is eigenlijk heel saai,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?
Dat is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Dat is nog vaagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me trouwens eens vertellen wat de rol van Vlemmix in dit hele gebeuren is?
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.quote:
dat is wel waar dementor,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.
Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Stefan het volgende:
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.
dacht na de zomer gelijk.. TBOIIquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Dat was toch Adam?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.
Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.
BB was eerste keer huis met camera's
DGK was oneindig
al de rest was een knockoff
Aan één tochtige Kelly heb je al genoeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
Voor een rls concept is natuurlijk helemaal geen tochtige villa nodig...
Ja, geef dan informatie of ga lekker in een ander topic neuzelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.
als iemand geld genoeg heeft nemen mensen vaak aan dat je er dan maar mee moet smijten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?
Ja Andries, Bart, Huub, Danny, ze zijn er allemaal overheen geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.
Hihi, ik zei stokje ipv Kelly.
OK, thanksquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Ik vertelde gewoon vanaf wanneer ik kon gaan helpen, Mariel zij toen iets in de trant van, als het om geld gaat kun je ook bij mij in dienst. Ik stel zo een contract voor je op.
Ik heb nooit op contractbasis gewerkt, en al helemaal niet voor Mariel. Ik heb mijn zwager en Bart, twee behoorlijke goede vrienden van mij geholpen met een gaaf project omdat ik dit normaal voor mijn werk doe.
Ik had even een paar weken niets te doen en dat viel prima samen met the Bunker, ben er een paar dagen voor het einde ook weer weggegaan omdat ik nu voor langere tijd weer bij Talpa werk.
Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.
nou dat is alles eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |