Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, de gouden kooi is dismantled en staat te koop
zegt genoeg toch?
Huub deed het ook al met Micky?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Stefan het volgende:
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?
het is eigenlijk heel saai,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?
Dat is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Dat is nog vaagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me trouwens eens vertellen wat de rol van Vlemmix in dit hele gebeuren is?
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.quote:
dat is wel waar dementor,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.
Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Stefan het volgende:
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.
dacht na de zomer gelijk.. TBOIIquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Dat was toch Adam?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.
Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.
BB was eerste keer huis met camera's
DGK was oneindig
al de rest was een knockoff
Aan één tochtige Kelly heb je al genoeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
Voor een rls concept is natuurlijk helemaal geen tochtige villa nodig...
Ja, geef dan informatie of ga lekker in een ander topic neuzelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
als iemand geld genoeg heeft nemen mensen vaak aan dat je er dan maar mee moet smijten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?
Ja Andries, Bart, Huub, Danny, ze zijn er allemaal overheen geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.
Hihi, ik zei stokje ipv Kelly.
OK, thanksquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Ik vertelde gewoon vanaf wanneer ik kon gaan helpen, Mariel zij toen iets in de trant van, als het om geld gaat kun je ook bij mij in dienst. Ik stel zo een contract voor je op.
Ik heb nooit op contractbasis gewerkt, en al helemaal niet voor Mariel. Ik heb mijn zwager en Bart, twee behoorlijke goede vrienden van mij geholpen met een gaaf project omdat ik dit normaal voor mijn werk doe.
Ik had even een paar weken niets te doen en dat viel prima samen met the Bunker, ben er een paar dagen voor het einde ook weer weggegaan omdat ik nu voor langere tijd weer bij Talpa werk.
Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.
nou dat is alles eigenlijk
IDD super irritant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geef dan informatie of ga lekker in een ander topic neuzelen![]()
Ik wordt flauw van dat "ons kent ons bunkersfeertje" hier van die Fok! vrijwilligers
oh oke,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.
Lol, hoe krijg je geruchten de wereld in!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.
Hihi, ik zei stokje ipv Kelly.
RLS is ook wel een beetje over denk ik. In deze vorm.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ditisHuub het volgende:
sorry guys, it aint gonna happen any time soon. hoe jammer ik het ook vind!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.
Daarom wacht ik gewoon op het volgende statement van welke kant dan ook, het is niet aan mij om hier de dingen die ik er van weet en zelf heb ondervonden te posten.quote:
Ik weet eigenlijk niet wat er nu zo uniek is aan een glasvezelkabel, maar het was inderdaad wel groots aangepakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de hele infrastructuur inclusief de grootste regie ter wereld, uniek aangelegde glasvezel kabel van eemnes naar media park, 135 camera's, 100km's bekabeling, lichten etc, en je hebt verrregaande plannen voor een reality programma.
Het is een format op leest geschoeid van BB1. Mensen in een ruimte die opdrachten doen en 24/7 worden gevolgd door een camera. En elke keer valt er iemand af doordat de kijker stemt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh oke,
nou the Bunker is een gaaf concept. maar niet het tv wereld veranderende concept zoals bv BB1, Idols, e.d.
naar binnen gefrot nu toch? Dat stokje..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hoe krijg je geruchten de wereld in!![]()
Die heeft ze toch niet meer?
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wordt flauw van dat "ons kent ons bunkersfeertje" hier van die Fok! vrijwilligers
t wereldje kent Mariel niet, sorry. Niet de mensen die ik ken iig, en ik ben echt niet overdreven hoog in het tv wereldje, heb wel een behoorlijk netwerk en heb het echt wel aan de juiste mensen gevraagd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
Dat Telegraaf gebeuren waar de locatie werd prijsgegeven was ook zoiets raars. Ik hoorde van Marriel dat men de locatie opgespoord had omdat een ex-talpa filmploeg toevallig ook iets in Arnhem aan het doen was, en die de auto van Mariel (opvallend door Duitse platen) gespot hadden. Ze hadden haar gevolgd en aldus de locatie gevonden. Want in het wereldje zou het al gonzen: 'Marriell doet de Bunker'.
Heb jij daar nog iets van meegekregen?
Hij zei Mariell doet de bunkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
Dat Telegraaf gebeuren waar de locatie werd prijsgegeven was ook zoiets raars. Ik hoorde van Marriel dat men de locatie opgespoord had omdat een ex-talpa filmploeg toevallig ook iets in Arnhem aan het doen was, en die de auto van Mariel (opvallend door Duitse platen) gespot hadden. Ze hadden haar gevolgd en aldus de locatie gevonden. Want in het wereldje zou het al gonzen: 'Marriell doet de Bunker'.
Oh ja, dat verhaal, was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
En ik wor een beetje flauw van al die "ik heb kelly niet geneukt"-ontkenners!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.
Ik ben geen FOK! vrijwilliger. Ik was vrijwilliger op eigen titel, gevraagd om mee te helpen voordat FOK! in beeld was.
vlug uitprinten en aan jdm laten zien die postquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.
BB was eerste keer huis met camera's
DGK was oneindig
al de rest was een knockoff
En Jaapquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Andries, Bart, Huub, Danny, ze zijn er allemaal overheen geweest![]()
Ik weet uit betrouwbare bron dat JdM er ook overheen is geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik wor een beetje flauw van al die "ik heb kelly niet geneukt"-ontkenners!
Vroeg of laat komt DGK altijd weer voorbij in dit soort topics.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
En Jaap
Kelly wil naar bed met Terror Jaap (DGK)
+ beelden
Heb jij dat stokje ook beetgehad dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima dat je geen of wel vrijwilliger was, blijf er vooral mee doorgaan en ik neem dat absoluut niemand kwalijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.
Ik ben geen FOK! vrijwilliger. Ik was vrijwilliger op eigen titel, gevraagd om mee te helpen voordat FOK! in beeld was.
Mensen die ontkennen dat ze Kelly niet geneukt hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het lijkt hier ondertussen wel het spelletje 'raden maar...'quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom wacht ik gewoon op het volgende statement van welke kant dan ook, het is niet aan mij om hier de dingen die ik er van weet en zelf heb ondervonden te posten.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat JdM er ook overheen is geweest
Dat wil ik helemaal niet weten hoe dat precies zit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
naar binnen gefrot nu toch? Dat stokje..
Ik ben naast dat ik daar vrijwilliger was ook nog steeds een fervent FOK!ker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Prima dat je geen of wel vrijwilliger was, blijf er vooral mee doorgaan en ik neem dat absoluut niemand kwalijk.
Maar dit is Fok! en het is niet leuk als mensen die wel meer weten, het niet vertellen, toch laten doorschemeren dát ze het weten in een discussie en er af en toe interessant over doen.
Nope, ik ben nederlands eerste officeel erkende homofoob!quote:
Doel je op Danny en Iteejer? Die zeggen dat het niet aan hun is om te zeggen wat de reden is. Daaraan kun je afleiden dat het iets ernstigs is. Het is niet vanwege haar inzet en niet vanwege het lekken van info. Dat is al bevestigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef akveor het volgende:
Juist van zg Fokkers had ik opheldering verwacht. Maar schijnbaar hebben die nu twee petten op.
met een unieke glasvezelkabel bedoelde ik een glasvezelkabel die speciaal voor de kooi was aangelegd over een afstand van 6 km is ofzo, dat zijn dure geintjes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er nu zo uniek is aan een glasvezelkabel, maar het was inderdaad wel groots aangepakt.
er is voldoende duidelijk gemaakt volgens mij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt hier ondertussen wel het spelletje 'raden maar...'
Juist van zg Fokkers had ik opheldering verwacht. Maar schijnbaar hebben die nu twee petten op.
als je concept zich af moet spelen op 50m2, wat moet je dan met zo'n villa?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met een unieke glasvezelkabel bedoelde ik een glasvezelkabel die speciaal voor de kooi was aangelegd over een afstand van 6 km is ofzo, dat zijn dure geintjes.
Je gaat niet die hele fokking infrastructuur ontmantelen als je "verregaande plannen" hebt voor iets vergelijkbaars
officieel is kelly nu toch vrouw? (papierwerkgedoe)quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, ik ben nederlands eerste officeel erkende homofoob!
Neuqen?
My thoughts.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
t wereldje kent Mariel niet, sorry. Niet de mensen die ik ken iig, en ik ben echt niet overdreven hoog in het tv wereldje, heb wel een behoorlijk netwerk en heb het echt wel aan de juiste mensen gevraagd.
Het wereldje heeft amper een boertje gelaten over the bunker omdat Internet en TV nog zover uitelkaar staan. Dit verhaal zoals jij hierboven schetst, en als Mariel dat echt zo gezegd heeft, is lachwekkend, en bevestigt voor mij weer eens hoe ik dergelijke verhalen van Mariel neem, met een kilo zout.
+1quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten hoe dat precies zit.
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Danny het volgende:
[..]
als je concept zich af moet spelen op 50m2, wat moet je dan met zo'n villa?
Dat dus!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
We weten nog steeds niet waarom Maanvis als een paard met oogkleppen achter Mariell aanholt. Of is Maanvis de reden van haar ontslag?
Ja snap ik wel, ik ben niet achterlijk, maar ik vind het gewoon kut en wat mij betreft zijn al die vrijwilligers ongeschikt voor dit soort van TBO discussies en zouden ze er zich verre van moeten houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben naast dat ik daar vrijwilliger was ook nog steeds een fervent FOK!ker.
Maar over sommige dingen daar laat ik niet het achterste van mijn tong zien hier. Lijkt me ook niet meer dan logisch en heeft niks met interessantdoenerij te maken, maar met loyaliteit en die ligt wat TBO betreft meer daar dan hier.
dat kan, maar in hoeverre is dat wenselijk. Je kunt die villa ook verkopen inderdaad. Niet dat ik 'm al ergens te koop heb zien staan trouwens. Linkje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.
Zie je? Soms geloof ik wel wat je zegtquote:niet dat ik niet geloof dat er geen programma gaat komen op korte termijn hoor, maar dat villa argument slaat niet echt ergens op imo
Wel jammer trouwens. RLS is verre van door, maar ja, dan moet je wel verder kijken dan naar tv - dat als medium toch langzaamaan haar beste tijd heeft gehad.
Zelf heb ik me al meerdere malen uitgesproken hoe weinig vernieuwend dit concept is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een format op leest geschoeid van BB1. Mensen in een ruimte die opdrachten doen en 24/7 worden gevolgd door een camera. En elke keer valt er iemand af doordat de kijker stemt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja snap ik wel, ik ben niet achterlijk, maar ik vind het gewoon kut en wat mij betreft zijn al die vrijwilligers ongeschikt voor dit soort van TBO discussies en zouden ze er zich verre van moeten houden.
Gewoon omdat je een andere loyaliteit hebt en daarom niets kunt of niets wilt toevoegen.
ik vind het ook jammer, maar het is even niet anders,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan, maar in hoeverre is dat wenselijk. Je kunt die villa ook verkopen inderdaad. Niet dat ik 'm al ergens te koop heb zien staan trouwens. Linkje?
Had m'n post trouwens ge-edit met:
[..]
Zie je? Soms geloof ik wel wat je zegt
quote:
Nee, driewerf NEE Danny...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
er is voldoende duidelijk gemaakt volgens mij?
Mariell deed e.e.a voor the Bunker.
Ze deed dingen die niet door de beugel konden.
Ze werd eruit gebonjourd.
Ze doet alsof haar neus bloedt.
FOK! heeft een mooie rel te pakken
iedereen blij
puur speculatief zou dat natuurlijk een deel van het probleem KUNNEN zijn. Maar als het puur speculatief is zou je ook gewoon 'all of the above' kunnen zeggen. Speculatief dan he.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Oké, laten we de optie 'diefstal' eens onder de loep nemen. PUUR SPECULATIEF
Misschien is Mariell kleptomane en verdwenen er dingen van de redactie. En van de kandidaten. We eten van COS dat er heel wat persoonlijke dingen zoekraakten, zoals BH's, zeven pakes peuken, sokken
hij zei dat hij broodje aan het happen zou zijn... wellicht is hij het op een rijtje aan het zetten voor zichzelf om hier op te kunnen antwoorde.quote:
je vergeet die terroristische aanslagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Stefan het volgende:
Doel je op Danny en Iteejer? Die zeggen dat het niet aan hun is om te zeggen wat de reden is. Daaraan kun je afleiden dat het iets ernstigs is. Het is niet vanwege haar inzet en niet vanwege het lekken van info. Dat is al bevestigd
Dus het is hoogstwaarschijnlijk iets als
Vreemdgaan
Diefstal
Geweld
FOK!tv was nog niet online. Bart SMSte me: de locatie is ontdekt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef iteejer het volgende:
Maar goed, het vervolg hierop was wel dat Bram ons belde met 'de locatie is ontdekt, en we moeten ze wel iets geven, dan hebben we nog enige invloed' waarmee dus de belofte gebroken werd dat FOK! het officiele uitingskanaal zou zijn.
Probeer er dan in ieder geval niet mee te schermen dat je meer weet zoals sommigen daar af en toe wel een handje van hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dus ... omdat ik betrokken was bij TBO en daar logischerwijze discreet mee omga hier, moet ik me verre houden van elke TBO discussie hier. Ja. Dat is ook.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef versabommie het volgende:
dan krijg je misschien niet zo'n slap zootje volgevreten luie kindertjes die net van school komen en nog aan moeders vest hangen! ik woon al 6 jaar zelfstandig schat.![]()
Danny ontkende al dat het ging om lekken van privé info van de kandidatenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
man man, het enige wat je er uit af kan leiden is dat we bob en bram beloofd hebben om dingen die we hoorden niet te publiceren
Ik snap wat je schrijft, maar vind het een suffe gevolgtrekking. Ik scherm nergens mee, dat jij dat zo oppakt, is toch echt jouw ding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probeer er dan in ieder geval niet mee te schermen dat je meer weet zoals sommigen daar af en toe wel een handje van hebben.
Goed, als je het niet begrijpt, laat maar dan
heb het over die bunkerbewoners!quote:
mijn +1 sloeg op het niet precies willen weten hoe het nou zit met dat stokje van kelly..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Nee, driewerf NEE Danny...
Ik ben Pimp lid geworden omdat jullie zeiden dat het leuk was.. Ik ben streams gaan betalen omdat jullie zeiden dat het leuk was...
Maar ik weiger me neer te leggen bij een dooddoener alsware dit een goede rel... dit was geen rel, is geen rel en zal als het zo gaat ook nooit een rel worden.
Ik voel me bestolen! Mariell d'r schuld!
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Oké, laten we de optie 'diefstal' eens onder de loep nemen. PUUR SPECULATIEF
Misschien is Mariell kleptomane en verdwenen er dingen van de redactie. En van de kandidaten. We eten van COS dat er heel wat persoonlijke dingen zoekraakten, zoals BH's, zeven pakes peuken, sokken
Het zou dus ook nog goed kunnen zijn dat Marriell ook bewust, in ruil voor iets of niets, die locatie doorgegeven heeft?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef iteejer het volgende:
Anyway, onderling twijfelden we toen al aan de manier waarop de Telegraaf aan die info gekomen was. Dat Bram er niets van af wist geloof ik, hij is niet het typ dat je regelrecht voor gaat liegen. Maar dat er buiten medeweten van Bram om aan de Telegraaf gelekt is zoals er ook elders gelekt is hebben wij altijd al vermoed. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Marriell dat deed, al waren er toen nog weinig anderen bij betrokken.
Zolang we de aanleiding niet weten zijn alle opties open voor interpretatie natuurlijk. Bram wilde een rel dus we bekijken de rel van alle kanten uiteraard.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
puur speculatief zou dat natuurlijk een deel van het probleem KUNNEN zijn. Maar als het puur speculatief is zou je ook gewoon 'all of the above' kunnen zeggen. Speculatief dan he.
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef akveor het volgende:
Zelf heb ik me al meerdere malen uitgesproken hoe weinig vernieuwend dit concept is.
Natuurlijk ben ik, als RLS fan, blij met het initiatief. De enige toevoeging is dat de kijkers iets van invloed hebben. Terwijl het er steeds meer op begon te lijken dat de redactie hun eigen zin doordreef. En werd dat element steeds meer geëlimineerd.
Jammer? Het houdt TBO alleen maar spannend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
overschaduwd, DBO is nog niet eerder zo spannend geweest!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
(Niets persoonlijks, just my 2 cents.)
Maar Cc, ik had het ook niet over jou, ik reageerde op een opmerking van iemand anders en daar kwam jij vervolgens mee terugquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap wat je schrijft, maar vind het een suffe gevolgtrekking. Ik scherm nergens mee, dat jij dat zo oppakt, is toch echt jouw ding.
dat bedoel ik, heb het over die bunkerbewoners!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Waar ik er een van was heul kort hoor, maar 6 daagjes
Jonguh! Ga er dan ook niet in jij-vorm over discussiëren met me!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Cc, ik had het ook niet over jou, ik reageerde op een opmerking van iemand anders en daar kwam jij vervolgens mee terug
Let it be
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, heb het over die bunkerbewoners!
De villa heeft bewoners? (Geloof dat het Jaap was die zoiets vertelde in de bunker).quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
overschaduwd, DBO is nog niet eerder zo spannend geweest!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer? Het houdt TBO alleen maar spannend.
Dat is te hopen, want dat was het enige unieke aan TBO en een uniek selling point.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.
nooit gezegd. Ik heb gezegd dat die post van mij over wat ze over Pim heeft gezegd niet de reden is geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Stefan het volgende:
Danny ontkende al dat het ging om lekken van privé info van de kandidaten
Of dat Marriell is weet ik niet natuurlijk, maar zou idd heel goed kunnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou dus ook nog goed kunnen zijn dat Marriell ook bewust, in ruil voor iets of niets, die locatie doorgegeven heeft?
Als hij het verteld, dan verteld hij eventueel ook over zijn eigen tekortkomingen in dit verhaal?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Stefan het volgende:
Overigens, waarom openbaart Bram wel dat Mariell ontslagen is maar niet waarom. Hij had het eerste al niet hoeven doen aangezien het een interne aangelegenheid was, maar als je het dan toch doet geef dan gewoon de reden en laat niks open voor speulatie. Daar doe je Mariell namelijk wel tekort mee. Wat ze ook heeft geflikt, vertel het of vertel niks, maar laat de rel niet sudderen in inmiddels zes delen.
ja kom, jij was zeg maar die visite die tot het laatst bleeft op de kickoffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |