Ik ben naast dat ik daar vrijwilliger was ook nog steeds een fervent FOK!ker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Prima dat je geen of wel vrijwilliger was, blijf er vooral mee doorgaan en ik neem dat absoluut niemand kwalijk.
Maar dit is Fok! en het is niet leuk als mensen die wel meer weten, het niet vertellen, toch laten doorschemeren dát ze het weten in een discussie en er af en toe interessant over doen.
Nope, ik ben nederlands eerste officeel erkende homofoob!quote:
Doel je op Danny en Iteejer? Die zeggen dat het niet aan hun is om te zeggen wat de reden is. Daaraan kun je afleiden dat het iets ernstigs is. Het is niet vanwege haar inzet en niet vanwege het lekken van info. Dat is al bevestigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef akveor het volgende:
Juist van zg Fokkers had ik opheldering verwacht. Maar schijnbaar hebben die nu twee petten op.
met een unieke glasvezelkabel bedoelde ik een glasvezelkabel die speciaal voor de kooi was aangelegd over een afstand van 6 km is ofzo, dat zijn dure geintjes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat er nu zo uniek is aan een glasvezelkabel, maar het was inderdaad wel groots aangepakt.
er is voldoende duidelijk gemaakt volgens mij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt hier ondertussen wel het spelletje 'raden maar...'
Juist van zg Fokkers had ik opheldering verwacht. Maar schijnbaar hebben die nu twee petten op.
als je concept zich af moet spelen op 50m2, wat moet je dan met zo'n villa?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met een unieke glasvezelkabel bedoelde ik een glasvezelkabel die speciaal voor de kooi was aangelegd over een afstand van 6 km is ofzo, dat zijn dure geintjes.
Je gaat niet die hele fokking infrastructuur ontmantelen als je "verregaande plannen" hebt voor iets vergelijkbaars
officieel is kelly nu toch vrouw? (papierwerkgedoe)quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, ik ben nederlands eerste officeel erkende homofoob!
Neuqen?
My thoughts.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
t wereldje kent Mariel niet, sorry. Niet de mensen die ik ken iig, en ik ben echt niet overdreven hoog in het tv wereldje, heb wel een behoorlijk netwerk en heb het echt wel aan de juiste mensen gevraagd.
Het wereldje heeft amper een boertje gelaten over the bunker omdat Internet en TV nog zover uitelkaar staan. Dit verhaal zoals jij hierboven schetst, en als Mariel dat echt zo gezegd heeft, is lachwekkend, en bevestigt voor mij weer eens hoe ik dergelijke verhalen van Mariel neem, met een kilo zout.
+1quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten hoe dat precies zit.
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Danny het volgende:
[..]
als je concept zich af moet spelen op 50m2, wat moet je dan met zo'n villa?
Dat dus!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
We weten nog steeds niet waarom Maanvis als een paard met oogkleppen achter Mariell aanholt. Of is Maanvis de reden van haar ontslag?
Ja snap ik wel, ik ben niet achterlijk, maar ik vind het gewoon kut en wat mij betreft zijn al die vrijwilligers ongeschikt voor dit soort van TBO discussies en zouden ze er zich verre van moeten houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben naast dat ik daar vrijwilliger was ook nog steeds een fervent FOK!ker.
Maar over sommige dingen daar laat ik niet het achterste van mijn tong zien hier. Lijkt me ook niet meer dan logisch en heeft niks met interessantdoenerij te maken, maar met loyaliteit en die ligt wat TBO betreft meer daar dan hier.
dat kan, maar in hoeverre is dat wenselijk. Je kunt die villa ook verkopen inderdaad. Niet dat ik 'm al ergens te koop heb zien staan trouwens. Linkje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.
Zie je? Soms geloof ik wel wat je zegtquote:niet dat ik niet geloof dat er geen programma gaat komen op korte termijn hoor, maar dat villa argument slaat niet echt ergens op imo
Wel jammer trouwens. RLS is verre van door, maar ja, dan moet je wel verder kijken dan naar tv - dat als medium toch langzaamaan haar beste tijd heeft gehad.
Zelf heb ik me al meerdere malen uitgesproken hoe weinig vernieuwend dit concept is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een format op leest geschoeid van BB1. Mensen in een ruimte die opdrachten doen en 24/7 worden gevolgd door een camera. En elke keer valt er iemand af doordat de kijker stemt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja snap ik wel, ik ben niet achterlijk, maar ik vind het gewoon kut en wat mij betreft zijn al die vrijwilligers ongeschikt voor dit soort van TBO discussies en zouden ze er zich verre van moeten houden.
Gewoon omdat je een andere loyaliteit hebt en daarom niets kunt of niets wilt toevoegen.
ik vind het ook jammer, maar het is even niet anders,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan, maar in hoeverre is dat wenselijk. Je kunt die villa ook verkopen inderdaad. Niet dat ik 'm al ergens te koop heb zien staan trouwens. Linkje?
Had m'n post trouwens ge-edit met:
[..]
Zie je? Soms geloof ik wel wat je zegt
quote:
Nee, driewerf NEE Danny...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
er is voldoende duidelijk gemaakt volgens mij?
Mariell deed e.e.a voor the Bunker.
Ze deed dingen die niet door de beugel konden.
Ze werd eruit gebonjourd.
Ze doet alsof haar neus bloedt.
FOK! heeft een mooie rel te pakken
iedereen blij
puur speculatief zou dat natuurlijk een deel van het probleem KUNNEN zijn. Maar als het puur speculatief is zou je ook gewoon 'all of the above' kunnen zeggen. Speculatief dan he.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Oké, laten we de optie 'diefstal' eens onder de loep nemen. PUUR SPECULATIEF
Misschien is Mariell kleptomane en verdwenen er dingen van de redactie. En van de kandidaten. We eten van COS dat er heel wat persoonlijke dingen zoekraakten, zoals BH's, zeven pakes peuken, sokken
hij zei dat hij broodje aan het happen zou zijn... wellicht is hij het op een rijtje aan het zetten voor zichzelf om hier op te kunnen antwoorde.quote:
je vergeet die terroristische aanslagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Stefan het volgende:
Doel je op Danny en Iteejer? Die zeggen dat het niet aan hun is om te zeggen wat de reden is. Daaraan kun je afleiden dat het iets ernstigs is. Het is niet vanwege haar inzet en niet vanwege het lekken van info. Dat is al bevestigd
Dus het is hoogstwaarschijnlijk iets als
Vreemdgaan
Diefstal
Geweld
FOK!tv was nog niet online. Bart SMSte me: de locatie is ontdekt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef iteejer het volgende:
Maar goed, het vervolg hierop was wel dat Bram ons belde met 'de locatie is ontdekt, en we moeten ze wel iets geven, dan hebben we nog enige invloed' waarmee dus de belofte gebroken werd dat FOK! het officiele uitingskanaal zou zijn.
Probeer er dan in ieder geval niet mee te schermen dat je meer weet zoals sommigen daar af en toe wel een handje van hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dus ... omdat ik betrokken was bij TBO en daar logischerwijze discreet mee omga hier, moet ik me verre houden van elke TBO discussie hier. Ja. Dat is ook.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef versabommie het volgende:
dan krijg je misschien niet zo'n slap zootje volgevreten luie kindertjes die net van school komen en nog aan moeders vest hangen! ik woon al 6 jaar zelfstandig schat.![]()
Danny ontkende al dat het ging om lekken van privé info van de kandidatenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
man man, het enige wat je er uit af kan leiden is dat we bob en bram beloofd hebben om dingen die we hoorden niet te publiceren
Ik snap wat je schrijft, maar vind het een suffe gevolgtrekking. Ik scherm nergens mee, dat jij dat zo oppakt, is toch echt jouw ding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Probeer er dan in ieder geval niet mee te schermen dat je meer weet zoals sommigen daar af en toe wel een handje van hebben.
Goed, als je het niet begrijpt, laat maar dan
heb het over die bunkerbewoners!quote:
mijn +1 sloeg op het niet precies willen weten hoe het nou zit met dat stokje van kelly..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Nee, driewerf NEE Danny...
Ik ben Pimp lid geworden omdat jullie zeiden dat het leuk was.. Ik ben streams gaan betalen omdat jullie zeiden dat het leuk was...
Maar ik weiger me neer te leggen bij een dooddoener alsware dit een goede rel... dit was geen rel, is geen rel en zal als het zo gaat ook nooit een rel worden.
Ik voel me bestolen! Mariell d'r schuld!
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Oké, laten we de optie 'diefstal' eens onder de loep nemen. PUUR SPECULATIEF
Misschien is Mariell kleptomane en verdwenen er dingen van de redactie. En van de kandidaten. We eten van COS dat er heel wat persoonlijke dingen zoekraakten, zoals BH's, zeven pakes peuken, sokken
Het zou dus ook nog goed kunnen zijn dat Marriell ook bewust, in ruil voor iets of niets, die locatie doorgegeven heeft?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef iteejer het volgende:
Anyway, onderling twijfelden we toen al aan de manier waarop de Telegraaf aan die info gekomen was. Dat Bram er niets van af wist geloof ik, hij is niet het typ dat je regelrecht voor gaat liegen. Maar dat er buiten medeweten van Bram om aan de Telegraaf gelekt is zoals er ook elders gelekt is hebben wij altijd al vermoed. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Marriell dat deed, al waren er toen nog weinig anderen bij betrokken.
Zolang we de aanleiding niet weten zijn alle opties open voor interpretatie natuurlijk. Bram wilde een rel dus we bekijken de rel van alle kanten uiteraard.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
puur speculatief zou dat natuurlijk een deel van het probleem KUNNEN zijn. Maar als het puur speculatief is zou je ook gewoon 'all of the above' kunnen zeggen. Speculatief dan he.
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:42 schreef akveor het volgende:
Zelf heb ik me al meerdere malen uitgesproken hoe weinig vernieuwend dit concept is.
Natuurlijk ben ik, als RLS fan, blij met het initiatief. De enige toevoeging is dat de kijkers iets van invloed hebben. Terwijl het er steeds meer op begon te lijken dat de redactie hun eigen zin doordreef. En werd dat element steeds meer geëlimineerd.
Jammer? Het houdt TBO alleen maar spannend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
overschaduwd, DBO is nog niet eerder zo spannend geweest!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
(Niets persoonlijks, just my 2 cents.)
Maar Cc, ik had het ook niet over jou, ik reageerde op een opmerking van iemand anders en daar kwam jij vervolgens mee terugquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap wat je schrijft, maar vind het een suffe gevolgtrekking. Ik scherm nergens mee, dat jij dat zo oppakt, is toch echt jouw ding.
dat bedoel ik, heb het over die bunkerbewoners!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Waar ik er een van was heul kort hoor, maar 6 daagjes
Jonguh! Ga er dan ook niet in jij-vorm over discussiëren met me!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar Cc, ik had het ook niet over jou, ik reageerde op een opmerking van iemand anders en daar kwam jij vervolgens mee terug
Let it be
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, heb het over die bunkerbewoners!
De villa heeft bewoners? (Geloof dat het Jaap was die zoiets vertelde in de bunker).quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een villa is dan wel iets wat je gewoon kan afbreken en vervolgens een bunker of wat dan ook voor in de plaats zetten.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
overschaduwd, DBO is nog niet eerder zo spannend geweest!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer? Het houdt TBO alleen maar spannend.
Dat is te hopen, want dat was het enige unieke aan TBO en een uniek selling point.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.
nooit gezegd. Ik heb gezegd dat die post van mij over wat ze over Pim heeft gezegd niet de reden is geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef Stefan het volgende:
Danny ontkende al dat het ging om lekken van privé info van de kandidaten
Of dat Marriell is weet ik niet natuurlijk, maar zou idd heel goed kunnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zou dus ook nog goed kunnen zijn dat Marriell ook bewust, in ruil voor iets of niets, die locatie doorgegeven heeft?
Als hij het verteld, dan verteld hij eventueel ook over zijn eigen tekortkomingen in dit verhaal?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Stefan het volgende:
Overigens, waarom openbaart Bram wel dat Mariell ontslagen is maar niet waarom. Hij had het eerste al niet hoeven doen aangezien het een interne aangelegenheid was, maar als je het dan toch doet geef dan gewoon de reden en laat niks open voor speulatie. Daar doe je Mariell namelijk wel tekort mee. Wat ze ook heeft geflikt, vertel het of vertel niks, maar laat de rel niet sudderen in inmiddels zes delen.
ja kom, jij was zeg maar die visite die tot het laatst bleeft op de kickoffquote:
waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang we de aanleiding niet weten zijn alle opties open voor interpretatie natuurlijk. Bram wilde een rel dus we bekijken de rel van alle kanten uiteraard.
Yup, en alle verhalen teruglezend, doen "ze" hun úiterste best om dat achterste van die tong daar te houden en waar nodig vrolijk mee te complotteren met de users...en dat allemaal op weg naar DBO2!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.
(Niets persoonlijks, just my 2 cents.)
Speculeer maar doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
We weten nog steeds niet waarom Maanvis als een paard met oogkleppen achter Mariell aanholt. Of is Maanvis de reden van haar ontslag?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.
Ik vind het zelf erg jammer dat dat de halve 'crew' wel in dit topic aanwezig is. Maar waar zij schitteren door afwezigheid in de topics waar kritiek op TBO1en verbeteringen voor TBO2 worden aangedragen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.
Het zou pas sneu zijn als je niet de reden zou zijn en toch al een hele nacht blind tegen de feiten in die lekkende tuthola aanhet verdedigen bent..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Speculeer maar door. Zou wel vet zijn als ik de reden ben van Mariell's ontslag hè?
haha, het verhaaltje warm houden tot de volgende bunker, hmm, is een tactiek.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, en alle verhalen teruglezend, doen "ze" hun úiterste best om dat achterste van die tong daar te houden en waar nodig vrolijk mee te complotteren met de users...en dat allemaal op weg naar DBO2!![]()
En wat er waar of niet waar is zal me wederom een rotzorg zijn, ik vind die na-soap best leuk georganiseerd...
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.
WELKE REL IN GODESNAAM!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.
Dan was er nog ff een topic of 2 geweest over het hoe en het waarom, met veel gespeculeer.
Het werd pas een rel toen bekend was dat FOK!kers hier meer van weten en dat hetgeen Mariell gedaan heeft echt onacceptabel is.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
WELKE REL IN GODESNAAM!![]()
![]()
![]()
ten einde raad
Misschien komt dat wel om dat die halve crew gedurende het programma niet eens de tijd had om overal inhoudelijk op te reageren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het zelf erg jammer dat dat de halve 'crew' wel in dit topic aanwezig is. Maar waar zij schitteren door afwezigheid in de topics waar kritiek op TBO1en verbeteringen voor TBO2 worden aangedragen.
Mariel is ontslagen maar dat kan dan weer niet omdat ze geen contract had. En ze moet d'r mond houden terwijl ze daar ook weer geen contract voor heeft getekend.
Het komt op mij over als vage aannames en impulsief gedrag.
Nou, het is verre van duidelijk inmiddels. Het wordt zo meer uitgelegd als onbeschoft gedrag van Bram (want zieke vrouw een schop nageven) of uitgelegd als rancune. Het heeft averechts gewerkt. Bovendien had jij m afgeraden dit naar buiten te brengen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kom, jij was zeg maar die visite die tot het laatst bleeft op de kickoff![]()
Zijn er uberhaupt foto's van jou in dat hok ?
Ging dat ongeveer zo: B&B: "Jullie hebben toestemming om het te publiceren hoor!" I&D: "Maar dat doen we niet hoor!"quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
man man, het enige wat je er uit af kan leiden is dat we bob en bram beloofd hebben om dingen die we hoorden niet te publiceren
Waar ik dan een beetje over aan het nadenken ben is dat het op deze manier zo blijft sudderen, lijkt me niet fijn voor Mariell, dit lijkt me niet echt goed voor haar C.V.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.
Dan was er nog ff een topic of 2 geweest over het hoe en het waarom, met veel gespeculeer.
Het werd pas een rel toen bekend was dat FOK!kers hier meer van weten en dat hetgeen Mariell gedaan heeft echt onacceptabel is.
en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de strippokeravond met een lekker wijntje![]()
[ afbeelding ]
Eerste opdracht 4 uur in kist liggen met bak water in m,n handen![]()
Die komt echt wel weer aan bakquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar ik dan een beetje over aan het nadenken ben is dat het op deze manier zo blijft sudderen, lijkt me niet fijn voor Mariell, dit lijkt me niet echt goed voor haar C.V.
Maar goed, feit ligt er dat er dingen zijn voorgevallen die niet door de beugel kunnen blijkbaar en dat het binnenskamers wordt gehouden.
Kiezen tussen 2 kwaden denk ik.
Bewoners kwamen amper aan strip poker toe, je bleef maar ononderbroken door ratelen.( de drank?)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de strippokeravond met een lekker wijntje![]()
[ afbeelding ]
Eerste opdracht 4 uur in kist liggen met bak water in m,n handen![]()
Feiten? Dat waren welles/nietes spelletjes tussen de posters in dat topic.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou pas sneu zijn als je niet de reden zou zijn en toch al een hele nacht blind tegen de feiten in die lekkende tuthola aanhet verdedigen bent..
mijn Jopen zijn staatsgeheimquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!
Ik heb geen idee of ze er bij staan maar hier zijn iig filmpjes en caps.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!
ik heb niets afgeraden. ik kreeg die mail en heb er verder niets mee gedaan en toen heeft bram het dus zelf gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, het is verre van duidelijk inmiddels. Het wordt zo meer uitgelegd als onbeschoft gedrag van Bram (want zieke vrouw een schop nageven) of uitgelegd als rancune. Het heeft averechts gewerkt. Bovendien had jij m afgeraden dit naar buiten te brengen.
zeker weten,quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewoners kwamen amper aan strip poker toe, je bleef maar ononderbroken door ratelen.( de drank?)
Ja, deel dat dan eens Dementor. Jij zou na De Bunker toch nog een epistel op papier zetten vertelde je halverwege ergens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel om dat die halve crew gedurende het programma niet eens de tijd had om overal inhoudelijk op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |