abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69451829
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:

[..]

achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
hihi...
Niet de bedoeling in ieder geval. Je had duidelijker kunnen vermelden bijvoorbeeld dat jij enkel op de kick-off doelde.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:55:54 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69451834
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Dottey het volgende:

Met je knar op dr stream.... zolang je geen wit shirt aan had getrokken was niemand iets gaan verwarren denk ik.

waar gáát dit over?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69451862
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Danny het volgende:

[..]

waar gáát dit over?
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:57:41 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69451876
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom? Nederland stikt van de vrijwilligers. Dan heb je ook rechten en plichten.
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
quote:
Plus dat de ontslag reden dus vrij heavy was, zie mijn top 4.
En waardoor concludeer jij dat jouw top 4 op waarheid gebaseerd is ipv op aannames en geruchten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:58:02 #65
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69451881
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)
pi_69451896
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef Dottey het volgende:

[..]

En wat heeft Bart jou dan verteld?
Dat ze is gewipt wegens info lekken van deelnemers.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:58:48 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69451904
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Danny het volgende:

[..]

ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.
Nu spreek je iteejer's verhaal tegen van de 'soap rond haar vertrek en dat ze daarom wel wist dat ze ontslagen is'....
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69451909
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef Danny het volgende:

[..]

interessant doenerij
Oh! Waarom is het dan totaal niet interessant? Irritant is het wel.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 12:59:09 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_69451911
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:

achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
Ze doet niks anders. Blegh.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:59:53 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69451933
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:

Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?
Je begint nu echt door te draaien. Ik nam je nog best serieus in de eerste twee topics, maar je bent nu echt uit alle macht aan het zoeken naar dingen die er niet zijn om haar maar vooral de hoogte in te lullen
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 13:03:16 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_69452031
Even iets anders. Zou Bram toch op tv willen met TB?

http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=85181&lang=nl

Onderzoek wordt gedaan door Nick Lupker, redactielid tijdens TBO.
― Mark Twain
pi_69452049
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:

Nick doet dat voor zijn studie.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:04:48 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69452070
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:58 schreef Danny het volgende:

[..]

dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.

Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
Een gedicht over Maanvis
pi_69452075
Ik hou het er maar op dat er zowel bij Bram als bij Mariell zaken niet goed zijn gegaan. Wat mij betreft is het een 50/50 verhaal en vermoedelijk heeft Bram door de hectiek nog net iets meer steken laten vallen dan Mariell.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 13:05:11 #75
135305 beequeen
Lost.
pi_69452083
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Dementor het volgende:

Nick doet dat voor zijn studie.
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?

Edit: Hij stelt die vragen toch ivm zijn stage bij Enjoy Media.
― Mark Twain
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:05:32 #76
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69452094
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:[/b]

[..]

Nee ze is een ordinaire roddelslet die zelfs na haar ontslag nog probeerde tweestrijd te zaaien bij diverse partijen ( het uithoren ed. )

En dat is mijn geheel neutrale en onpartijdige ( ken geen hond van de bunker ) oordeel.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69452150
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee ze is een ordinaire roddelslet die zelfs na haar ontslag nog probeerde tweestrijd te zaaien bij diverse partijen ( het uithoren ed. )

En dat is mijn geheel neutrale en onpartijdige ( ken geen hond van de bunker ) oordeel.
Nou ja, ze is door Bram en/of Vlemmix wel eerst die bunker binnen gehaald en heeft daar schijnbaar ook nog werk verricht. Dat mag je dan Bram verwijten, want haar doen en laten is redelijk goed traceerbaar.
pi_69452160
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien heeft hij die informatie nodig om zijn deelvragen te kunnen beantwoorden.
Ik zou er verder niets achter zoeken hoor.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:08:37 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69452185
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef Danny het volgende:

[..]

Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?
Je begint nu echt door te draaien. Ik nam je nog best serieus in de eerste twee topics, maar je bent nu echt uit alle macht aan het zoeken naar dingen die er niet zijn om haar maar vooral de hoogte in te lullen
ik was niet degene die ineens zei dat Mariell maar een vrijwilliger is.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:10:06 #80
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452229
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Edit: Hij stelt die vragen toch ivm zijn stage bij Enjoy Media.
Het is geen geheim dat Bram voor de start al een TV partner zocht. Er zijn nu ook diverse geinteresseerden, hoever dat concreet is kan ik niet zeggen want dat weet ik niet, ik baseer me op Johan Vlemmix maandag in FOK!radio.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69452233
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?

Ik vertelde gewoon vanaf wanneer ik kon gaan helpen, Mariel zij toen iets in de trant van, als het om geld gaat kun je ook bij mij in dienst. Ik stel zo een contract voor je op.

Ik heb nooit op contractbasis gewerkt, en al helemaal niet voor Mariel. Ik heb mijn zwager en Bart, twee behoorlijke goede vrienden van mij geholpen met een gaaf project omdat ik dit normaal voor mijn werk doe.

Ik had even een paar weken niets te doen en dat viel prima samen met the Bunker, ben er een paar dagen voor het einde ook weer weggegaan omdat ik nu voor langere tijd weer bij Talpa werk.

Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.

nou dat is alles eigenlijk
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:11:05 #82
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452257
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik was niet degene die ineens zei dat Mariell maar een vrijwilliger is.
Ze zei zelf dat ze niet in dienst was van Enjoy maar werkte voor Johan V. Maar Mariell werkte wel dag en nacht MET B&B.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:11:12 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69452262
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:

[..]

Misschien heeft hij die informatie nodig om zijn deelvragen te kunnen beantwoorden.
Ik zou er verder niets achter zoeken hoor.
Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Een gedicht over Maanvis
pi_69452292
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Dat staat echt los van elkaar.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:12:46 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452306
quote:

[..]

Het ging over TV, Nolius vroeg dat namelijk. Verder vroeg ik het voor FOK!tv en was het antwoord: Vooralsnog alleen op internet.
pi_69452309
quote:

[..]

internet is een optie.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:13:07 #87
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69452320
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?

Ik vertelde gewoon vanaf wanneer ik kon gaan helpen, Mariel zij toen iets in de trant van, als het om geld gaat kun je ook bij mij in dienst. Ik stel zo een contract voor je op.

Ik heb nooit op contractbasis gewerkt, en al helemaal niet voor Mariel. Ik heb mijn zwager en Bart, twee behoorlijke goede vrienden van mij geholpen met een gaaf project omdat ik dit normaal voor mijn werk doe.

Ik had even een paar weken niets te doen en dat viel prima samen met the Bunker, ben er een paar dagen voor het einde ook weer weggegaan omdat ik nu voor langere tijd weer bij Talpa werk.

Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.

nou dat is alles eigenlijk
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:13:33 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69452347
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat ze niet in dienst was van Enjoy maar werkte voor Johan V. Maar Mariell werkte wel dag en nacht MET B&B.
Als collega's op gelijke hoogte waar Johan Vlemmix dan boven staat?
of Mariell als 'inlener' bij B&B?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:14:11 #89
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69452365
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

internet is een optie.
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 13:14:23 #90
18653 crew  D.
pi_69452369
Ik zie dat het verhaal nog lang niet is afgelopen
pi_69452379
quote:

[..]

Maanvis, je bent toch niet naïef Natuurlijk is het uiteindelijke doel "het verkopen van het concept" aan een tv-zender o.i.d. Met dit verhaal, zoals het nu gaat, kunnen ze een boterham verdienen, met het verkopen kunnen ze een slag slaan
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:14:38 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452381
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:

Oke, dat klinkt idd aannemelijk.

Wat blijft er over dat John de Mol pissed of was dat Bram eerder met een bunker kwam dan hij, volgens mariell was dat zo en had De Mol vergaande plannen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:15:01 #93
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69452395
Kan iemand me trouwens eens vertellen wat de rol van Vlemmix in dit hele gebeuren is?
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:15:36 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69452416
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:

Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:15:44 #95
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69452419
Hyves:

Mariell (1329)
11 mei, 17:43
Hai hai Huub,

Ff een klein berichtje van je collegaatje
Trek je het nog een beetje?

x

Huub (10325)
12 mei, 02:06
schattebol! ja hoor, jij bent nu aan het schoonmaken en ik nog lekker irritant aan het COS-sen en niet aan het slapen
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 13:16:02 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69452425
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.

Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:16:54 #97
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452446
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als collega's op gelijke hoogte waar Johan Vlemmix dan boven staat?
of Mariell als 'inlener' bij B&B?
Ja weet ik veel.
Mariell profileerde zich als PR dame en B&B hebben dat nooit weerlegd
Mariell beantwoorde vragen
Mariell deed de mede de kandidatenselectie
Mariell wierf vrijwilligers
Mariell deed de broodjes
Mariell deed redactie
Mariell werkte dag en nacht

Lijkt me dat ze dan toch behoorlijk voor Enjoy werkt, betaald of niet. En met zo'n inzet wordt je echt niet zomaar de laan uit getyft hoor. Zeker niet omdat ze handen tekort kwamen 26 dagen lang.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:17:19 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69452461
ik ga even eten. dus niet schrikken als ik ff niet hie rpost ;Y
Een gedicht over Maanvis
pi_69452468
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oke, dat klinkt idd aannemelijk.

Wat blijft er over dat John de Mol pissed of was dat Bram eerder met een bunker kwam dan hij, volgens mariell was dat zo en had De Mol vergaande plannen.
bullshit, de gouden kooi is dismantled en staat te koop

zegt genoeg toch?
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 13:17:41 #100
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69452476
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:

Natuurlijk wil bram dat. Hij zou goed gek zijn dat niet te willen.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 13:17:46 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69452479
quote:

[..]

Hij ook al?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:17:57 #102
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452484
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:18:47 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69452496
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef yvonne het volgende:

Hij ook al?
Wie niet.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:19:03 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452501
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zegt genoeg toch?
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:19:16 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69452509
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Stefan het volgende:
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?
Huub deed het ook al met Micky?
pi_69452530
quote:

[..]

het is eigenlijk heel saai,

maar ben nadat ik met Claire getrouwd bent met niemand anders meer naar bed gegaan
pi_69452532
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie niet.

jij ook dan
pi_69452548
quote:

[..]

zegt genoeg toch?
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.

Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:20:50 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452560
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me trouwens eens vertellen wat de rol van Vlemmix in dit hele gebeuren is?
Dat is nog vaag

B&B beweerden bij hoog en laag dat Vlemmix nul nada niks te maken had met de bunker met uitzondering van zn gebouw beschikbaar stellen. Nu blijkt dat hij er mensen had rondlopen. Dat zoon Bob er werkt oke, maar twee volwassenen?
pi_69452572
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Stefan het volgende:

[..]

Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.

BB was eerste keer huis met camera's

DGK was oneindig

al de rest was een knockoff
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:22:10 #111
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452598
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.
pi_69452600
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.

Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.

dat is wel waar dementor,

op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
pi_69452609
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet

Dus toch die raketinstallatie!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 13:22:32 #114
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69452610
quote:

[..]

zegt genoeg toch?
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?
Voor een rls concept is natuurlijk helemaal geen tochtige villa nodig...
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:23:20 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69452634
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Stefan het volgende:

Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.
Hihi, ik zei stokje ipv Kelly.
pi_69452638
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dacht na de zomer gelijk.. TBOII
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:23:29 #117
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69452643
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was toch Adam?
Ik word hier helemaal confuus
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 13:23:39 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69452650
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:23:57 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69452659
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.

BB was eerste keer huis met camera's

DGK was oneindig

al de rest was een knockoff
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:24:23 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69452670
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:

Voor een rls concept is natuurlijk helemaal geen tochtige villa nodig...
Aan één tochtige Kelly heb je al genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')