hihi...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
[..]
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Dottey het volgende:
Met je knar op dr stream.... zolang je geen wit shirt aan had getrokken was niemand iets gaan verwarren denk ik.
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom? Nederland stikt van de vrijwilligers. Dan heb je ook rechten en plichten.
En waardoor concludeer jij dat jouw top 4 op waarheid gebaseerd is ipv op aannames en geruchten?quote:Plus dat de ontslag reden dus vrij heavy was, zie mijn top 4.
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!
Nu spreek je iteejer's verhaal tegen van de 'soap rond haar vertrek en dat ze daarom wel wist dat ze ontslagen is'....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.
Ze doet niks anders. Blegh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Nick doet dat voor zijn studie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Even iets anders. Zou Bram toch op tv willen met TB?
http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=85181&lang=nl
Onderzoek wordt gedaan door Nick Lupker, redactielid tijdens TBO.
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?quote:
Nee ze is een ordinaire roddelslet die zelfs na haar ontslag nog probeerde tweestrijd te zaaien bij diverse partijen ( het uithoren ed. )quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:[/b]
[..]
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Nou ja, ze is door Bram en/of Vlemmix wel eerst die bunker binnen gehaald en heeft daar schijnbaar ook nog werk verricht. Dat mag je dan Bram verwijten, want haar doen en laten is redelijk goed traceerbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ze is een ordinaire roddelslet die zelfs na haar ontslag nog probeerde tweestrijd te zaaien bij diverse partijen ( het uithoren ed. )
En dat is mijn geheel neutrale en onpartijdige ( ken geen hond van de bunker ) oordeel.
Misschien heeft hij die informatie nodig om zijn deelvragen te kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?
ik was niet degene die ineens zei dat Mariell maar een vrijwilliger is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?
Je begint nu echt door te draaien. Ik nam je nog best serieus in de eerste twee topics, maar je bent nu echt uit alle macht aan het zoeken naar dingen die er niet zijn om haar maar vooral de hoogte in te lullen
Het is geen geheim dat Bram voor de start al een TV partner zocht. Er zijn nu ook diverse geinteresseerden, hoever dat concreet is kan ik niet zeggen want dat weet ik niet, ik baseer me op Johan Vlemmix maandag in FOK!radio.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?
Edit: Hij stelt die vragen toch ivm zijn stage bij Enjoy Media.
Ze zei zelf dat ze niet in dienst was van Enjoy maar werkte voor Johan V. Maar Mariell werkte wel dag en nacht MET B&B.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was niet degene die ineens zei dat Mariell maar een vrijwilliger is.
Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die informatie nodig om zijn deelvragen te kunnen beantwoorden.
Ik zou er verder niets achter zoeken hoor.
Dat staat echt los van elkaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
Het ging over TV, Nolius vroeg dat namelijk. Verder vroeg ik het voor FOK!tv en was het antwoord: Vooralsnog alleen op internet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Johan Vlemmix sprak met Nolius en Martijn op FOK!radio, en meldde dat er interesse was uit het binnen en buitenland. Dat zal dan toch wel over TV gegaan zijn, of zijn er nog andere mogelijkheden?
internet is een optie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?
Ik vertelde gewoon vanaf wanneer ik kon gaan helpen, Mariel zij toen iets in de trant van, als het om geld gaat kun je ook bij mij in dienst. Ik stel zo een contract voor je op.
Ik heb nooit op contractbasis gewerkt, en al helemaal niet voor Mariel. Ik heb mijn zwager en Bart, twee behoorlijke goede vrienden van mij geholpen met een gaaf project omdat ik dit normaal voor mijn werk doe.
Ik had even een paar weken niets te doen en dat viel prima samen met the Bunker, ben er een paar dagen voor het einde ook weer weggegaan omdat ik nu voor langere tijd weer bij Talpa werk.
Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.
nou dat is alles eigenlijk
Als collega's op gelijke hoogte waar Johan Vlemmix dan boven staat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze niet in dienst was van Enjoy maar werkte voor Johan V. Maar Mariell werkte wel dag en nacht MET B&B.
quote:
Maanvis, je bent toch niet naïefquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt idd aannemelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef ditisHuub het volgende:
Over dat JdM ding heel simpel. Door het stupide telegraaf artikel dat ik de bunker in zou gaan begreep hij dus dat ik als kandidaat aan the Bunker zou meedoen. Toen kreeg ik wel even een telefoontje ja, van goh hoezo ga jij als kandidaat the bunker in? Heb het uitgelegd hoe het zat, en toen was het ook klaar.
Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
Belangrijker in deze: Waarom heb je het eigenlijk met Kelly gedaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.
Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
Ja weet ik veel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als collega's op gelijke hoogte waar Johan Vlemmix dan boven staat?
of Mariell als 'inlener' bij B&B?
bullshit, de gouden kooi is dismantled en staat te koopquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt idd aannemelijk.![]()
Wat blijft er over dat John de Mol pissed of was dat Bram eerder met een bunker kwam dan hij, volgens mariell was dat zo en had De Mol vergaande plannen.
Natuurlijk wil bram dat. Hij zou goed gek zijn dat niet te willen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Even iets anders. Zou Bram toch op tv willen met TB?
http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=85181&lang=nl
Onderzoek wordt gedaan door Nick Lupker, redactielid tijdens TBO.
Hij ook al?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wil ik nu onderhand ook wel eens antwoord op.
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, de gouden kooi is dismantled en staat te koop
zegt genoeg toch?
Huub deed het ook al met Micky?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Stefan het volgende:
Is dat wel zo? Waarom deed hij het met Kelly als ie tegelijkertijd het deed met Micky Hoogendijk?
het is eigenlijk heel saai,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Dat is nog vaagquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me trouwens eens vertellen wat de rol van Vlemmix in dit hele gebeuren is?
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet een villa, een bunker. Het ging over het Bunkerconcept. JdM wil voor ie doodgaat nog een keer BB evenaren, dat zou kunnen met iets als The Bunker.
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.quote:
dat is wel waar dementor,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.
Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Want jdm heeft natuurlijk een gebrek aan poen en kan niet iets anders kopen/neerzetten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zegt genoeg toch?
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Stefan het volgende:
Ow het ging over Huub. ben ik de war omdat Bart de hele tijd wordt beschuldigd van seksen met Kelllll.
dacht na de zomer gelijk.. TBOIIquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is wel waar dementor,
op dit moment zijn er geen plannen voor reality in tv land. Misschien volgend jaar misschien over 2 jaar. Maar voorlopig niet
Dat was toch Adam?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.
Offtopic, maar even een tip voor alle volgende keren dat het om foto's gaat: Degene die op de foto staat is ZEER ZELDEN degene die ook de auteursrechten bezit. Dat is in BIJNA ALLE GEVALLEN de fotograaf. Sterker nog, de fotograaf zou deze auteursrechten expliciet moeten overdragen om de gefotografeerde de macht te geven om toestemming te kunnen geven om foto's ergens te plaatsen. Vraag dus altijd toestemming aan de fotograaf en niet aan de gefotografeerde. Dan is er ook nog het portretrecht, maar dat treedt alleen in werking als de gefotografeerde in gecompromiteerde posities gefotografeerd wordt (zij/hij zou er persoonlijk of zakelijk leed mee kunnen lijden) of als de gefotografeerde een verzilverbare populariteit heeft (dwz, je verdient er geld mee door die foto te plaatsen en zij/hij zou mee moeten delen in de winst).
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.
BB was eerste keer huis met camera's
DGK was oneindig
al de rest was een knockoff
Aan één tochtige Kelly heb je al genoeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Danny het volgende:
Voor een rls concept is natuurlijk helemaal geen tochtige villa nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |