We weten niet meer dan wat Bart ons heeft verteld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Weten zij het wel? Of neem jij gewoon aan dat zij het weten? Of denken zij te weten wat te weten..
alles kan..
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ook, maar dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet naar het eindfeest ben gegaan.
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?
Dacht dat ik er sowieso al meer met jou had samengewerkt dan de 5 die Danny weet
Ik kan en wil best geheimen bewaren maar het is net de manier waarop. Als journalist moet je zowieso carte blanche hebben behalve als je het van te voren afspreekt, zoals de locatie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.
1) Kun je daar wat meer over vertellen, voor onze beeldvorming en zodat er geen rare verhalen de ronde gaan doen mbt deze 'soap'? We weten nu dat ze naar huis is gestuurd. Maar dat kan ook een schorsing betekenen ipv een ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze fysiek vertrokken is (een soap op zich) maakt duidelijk dat ze dat wel wist.
[..]
Die zakelijke redenen, waren die relevant voor jullie relatie? Met andere woorden, verwacht je dat als je die redenen niet gehoord had, dat de relatie tussen B&B en FOK! dan anders geweest zou zijn?quote:Die zullen er bet wel gespeeld hebben. Maar wat wij als zakelijke redenen gehoord hebben was zeker niet persoonlijk.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?
Dacht dat ik er sowieso al meer met jou had samengewerkt dan de 5 die Danny weet
ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt in deze gevallen niet uit of je de leidinggevende bent, kent of dat je er enkel mee samenwerkt.
Overigens wel kansloos om een ontslagbrief te sturen naar iemand die niet bij je onder contract staat.
En wat heeft Bart jou dan verteld?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
We weten niet meer dan wat Bart ons heeft verteld.
En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
En t-shirts
En dat die foto's helemaal geen punt waren joh, en dan bij thuiskomst merken dat Mw een advocaat ingeschakeld had.
Dat viel me, gewoon als mens, zwaar tegen en toen was het wmb al klaar.
Toen moest de Bunker nog beginnen
hihi...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
[..]
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Dottey het volgende:
Met je knar op dr stream.... zolang je geen wit shirt aan had getrokken was niemand iets gaan verwarren denk ik.
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom? Nederland stikt van de vrijwilligers. Dan heb je ook rechten en plichten.
En waardoor concludeer jij dat jouw top 4 op waarheid gebaseerd is ipv op aannames en geruchten?quote:Plus dat de ontslag reden dus vrij heavy was, zie mijn top 4.
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!
Nu spreek je iteejer's verhaal tegen van de 'soap rond haar vertrek en dat ze daarom wel wist dat ze ontslagen is'....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.
Ze doet niks anders. Blegh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Nick doet dat voor zijn studie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Even iets anders. Zou Bram toch op tv willen met TB?
http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=85181&lang=nl
Onderzoek wordt gedaan door Nick Lupker, redactielid tijdens TBO.
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |