Niet echt des Fok!'s volgens mij. Al dat gemix van Fokkers en Bunkerpersoneel vind ik dan ook "de dood in de pot". Fok! staat hiermee niet echt meer los van het programma en Fokkers moeten zwijgen, terwijl ze meer weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het is jammer dat we het niet kunnen maken om spicy details uit zowel PM als het besprokene hier neer te kunnen zetten. Soms spannender dan die bunker zelf![]()
Hohoho, eerst maar eens zien of het eerste deel 'Danny vs. The Bunker' een succes gaat worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef Dementor het volgende:
The Bunker: Aftermath.
Nu nog een trailer.
Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef ditisHuub het volgende:
daarnaast heeft zij zelf overal verteld dat ze hier heeft gewerkt, en ik nam dat gewoon als waarheid aan.
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaasquote:Feit is dat ik tot nu toe nog niemand heb gesproken hier die haar kent, gewoon raar verhaal allemaal
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet echt des Fok!'s volgens mij. Al dat gemix van Fokkers en Bunkerpersoneel vind ik dan ook "de dood in de pot". Fok! staat hiermee niet echt meer los van het programma en Fokkers moeten zwijgen, terwijl ze meer weten.
Dat gaat vroeg of laat goed fout, kan niet anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |