abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69450956
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het is jammer dat we het niet kunnen maken om spicy details uit zowel PM als het besprokene hier neer te kunnen zetten. Soms spannender dan die bunker zelf
Niet echt des Fok!'s volgens mij. Al dat gemix van Fokkers en Bunkerpersoneel vind ik dan ook "de dood in de pot". Fok! staat hiermee niet echt meer los van het programma en Fokkers moeten zwijgen, terwijl ze meer weten.

Dat gaat vroeg of laat goed fout, kan niet anders!
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:25:39 #298
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69450958
Maar hoe het ook zit. Al met al vond ik de post van Bram niet zoals het hoort. Hij had kunnen volstaan met de mededeling dat Mariël niet meer betrokken zou zijn bij TBO 2 en vragen over TBO voortaan rechtstreeks via de site gedaan konden worden oid.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:27:19 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69451007
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef Dementor het volgende:
The Bunker: Aftermath.
Nu nog een trailer.
Hohoho, eerst maar eens zien of het eerste deel 'Danny vs. The Bunker' een succes gaat worden.
Ik denk het wel .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:27:34 #300
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69451013
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef ditisHuub het volgende:

daarnaast heeft zij zelf overal verteld dat ze hier heeft gewerkt, en ik nam dat gewoon als waarheid aan.
Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?
quote:
Feit is dat ik tot nu toe nog niemand heb gesproken hier die haar kent, gewoon raar verhaal allemaal
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaas
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:27:58 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:30:48 #302
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69451110
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Niet echt des Fok!'s volgens mij. Al dat gemix van Fokkers en Bunkerpersoneel vind ik dan ook "de dood in de pot". Fok! staat hiermee niet echt meer los van het programma en Fokkers moeten zwijgen, terwijl ze meer weten.

Dat gaat vroeg of laat goed fout, kan niet anders!
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')