abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:50:55 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69449649
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet toch dat ik klein ben.

NIEUWE REL: JdM heeft KK een bakkie yoghurt gevoerd.
JdM kennende.. met klontjes
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:52:08 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69449711
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Voor Stefan:
Ik weet niet wat er verder dan allemaal voor speculaties in dat team rondgaan maar 1 ding is zeker. Ik heb er met die hele Marielle niet over gesproken.

Dat zij vervolgens speculaties vanuit het bunkerteam als feiten naar voren brengt in een chat is naast heel erg dom ook nog eens SUPER onprofessioneel. Geen wonder dat ze niet meer bij Talpa werkt.

Later all Huub

We kunnen stellen dat dit 1 van de druppels is neem ik aan? Huub zal zwager Bram zijn ongenoegen hebben kenbaar gemaakt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:52:27 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69449729
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
Ik moest het doen met Haye van der Heijden
Top or bottom?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:54:27 #244
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69449822
die irc chat is trouwens ook ruk.. zit ik daar in me uppie
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 11:54:28 #245
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69449824
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Voor Stefan:
[..]
ok, dus ze heeft bij John de Mol gewerkt en flikte daar blijkbaar, als we huub moeten geloven, dezelfde geintjes.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69449834
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

We kunnen stellen dat dit 1 van de druppels is neem ik aan? Huub zal zwager Bram zijn ongenoegen hebben kenbaar gemaakt.
Nee hoor, rechtstreeks aan Mariel toen ik er zag bij de kickoff, direct, zonder blad voor mond nemend,

gewoon full frontal huub style, waar iedereen bij was, toen ik binnenliep daar en haar zag,

"wat maak jij me nou..etc. etc. etc."en dat is toen ook uitgesproken, dus is het geen issue meer
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:54:40 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69449837
quote:

[..]

Ik denk het niet.. Het is niet des Huubs om aan te sturen op een vertrek van Mariell. Hij is meer van de directe confrontatie en het zich daarna naast zich neerleggen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69449883
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:

[..]

ok, dus ze heeft bij John de Mol gewerkt en flikte daar blijkbaar, als we huub moeten geloven, dezelfde geintjes.
ik weet niet of ze hier heeft gewerkt, vrij twijfelachtig. Mensen die ik het hier gevraagd heb kennen haar niet, aan de andere kant. Personeelsbestand is in tv wereld vluchtig, dus zeg niet dat t niet waar is.
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 11:56:27 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_69449918
quote:

Niet Bram, maar Mariell zelf. Quote van Huub uit topic 4.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef ditisHuub het volgende:

op het kickof feestje ben ik ook binnengekomen en het eerste wat ik tegenover Mariel zei toen ik haar zag was dat ik het totaal niet sjiek vond wat ze had gedaan in die stomme chat, in niet mis te verstane bewoordingen heb ik haar uitgelegd wat ik daarvan vond, en vervolgens (ook om een beetje haar ongelijk te bewijzen) ben ik die bunker binnengewandeld.

Daarna was het ook uitgesproken en dus ook geen issue verder meer tussen mij en haar. Heb zowiezo geen issue met haar overigens.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:56:34 #250
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69449925
We vergeten Marijke Schaaphok nog die ontslag heeft genomen bij EndeMol en voor zichzelf is begonnen met Masmedia. En die nu toevallig ook bij de Bunkercrew zit?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 11:56:36 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69449926
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

"wat maak jij me nou..etc. etc. etc."en dat is toen ook uitgesproken, dus is het geen issue meer
Herstel: dan is het voor mannen geen issue meer, bij vrouwen ligt dat echt totaal anders
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:56:56 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69449941
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef ditisHuub het volgende:

en dat is toen ook uitgesproken, dus is het geen issue meer
Het was zo'n nonissue geworden dat je het toch nog even op FOK! zette met de steek onder water naar haar Talpa ontslag?
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:57:16 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69449961
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef sunny16947 het volgende:
En die nu toevallig ook bij de Bunkercrew zit?
Nonsens.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:57:43 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69449973
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef yvonne het volgende:
Herstel: dan is het voor mannen geen issue meer, bij vrouwen ligt dat echt totaal anders
Geen nonsens.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:58:19 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69449999
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef sunny16947 het volgende:
We vergeten Marijke Schaaphok nog die ontslag heeft genomen bij EndeMol en voor zichzelf is begonnen met Masmedia. En die nu toevallig ook bij de Bunkercrew zit?
Schaaphok koos voor een nieuwe wending in haar carriere, dat is wat anders.
pi_69450002
quote:

[..]

ligt eraan, ken ook genoeg "valse"mannen. Ik ben gewoon meer van de directheid.

En ik ben nogal vergevingsgezind, als iets is uitgesproken is het uitgesproken en heb ik er ook geen zin in om het iemand lang na te dragen. Leven is daar te kort voor.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:58:28 #257
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69450005
Willen jullie niet zo snel gaan? Ik lees me de blubbers
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_69450057
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik wil best een leuke poster maken, maar ik ben te slecht thuis ind e materie om concreet feiten te benoemen behalve dan dat Maanvis schijnbaar opd e beurt van zijn leven hoopt. Dus iemand anders die ff de feiten.. dus echt feiten op een rij kan zetten?
Een hoop gespeculeer
Dat er in het begin een hoop raar gelopen is rond info die andere sites eerder hadden dan wij is niet te ontkennen. Dat zij daar een rol in gespeeld heeft is wel zeker.
Dat het issue met die naaktfoto ook wat vreemd liep is ook al waar. Aanvankelijk werd gezegd geen probleem, maar toen er op basis van dat 'geen probleem' die plaatjes fysiek bij ons neergezet werden ineens een dreiging met advocaten om de hoek kwam werd het wel een probleem. Dat verhaal rammelde aan alle kanten en ik voelde ook wel ietwat geflest - maar soit.

Dat Mariell de schuld krijgt en daardoor de weg geeffend is voor FOK! en TBO om verder te gaan is onzin. De ochtend zelf dat ze werd weggestuurd kregen Danny en ik dat direct per telefoon te horen, en dat was dagen vóór de zaken die aanleiding waren voor Danny om publiek afstand te nemen.

Dat ze al dan niet ziek is - dat is niet aan ons ter beoordeling, gaat in feite niemand iets aan. Maar wat Marije ook al zei, overspannenheid of verziekte werkomstandigheden kunnen ook reden tot ziekmelding zijn. Die 52 operaties zullen best waar zijn, we hebben gehoord waar die mee te maken hadden dus geen reden om daar aan te twijfelen.

De felheid en geemotioneerdheid van Bram cs zo gauw het over haar ging was echt, daar zijn een paar dingen goed fout gegaan. Uiteraard hebben Danny en ik daar meer over gehoord, maar dat de streams toen geen geluid hadden had dus wel een reden he

Er hangt om dit soort dingen altijd een complot-sfeer. Ik heb zelf ook een PM wisseling met haar gehad, en zij heeft haar kant van de zaak uitgelegd. Dwz, ze bleef bij het verhaal dat ze van niets wist en gewoon ziek thuis zat. Dat zij heeft aangetoond dat Bram fout zat is mij niets van bekend, niet tegen mij iig.

Mij was verteld dat ze PR deed, ergens in het begin toen zelfs de regiekamer nog helemal opgebouwd moest worden. Ze was met van alles bezig zei ze maar ik heb er nooit meer iets van gehoord. Ook niet bij navraag, mails aan haar bleven ook onbeantwoord.
Dat ik ineens een PM kreeg verbaasde me dus wel. Ik dacht dan ook 'ben ik nu dan wel goed genoeg om tegen te praten?'. Maar dat gebeurt vaker dus daar kijk ik niet echt van op. Consequentie van rood zullen we maar zeggen.
Maar het contact is alweer verstomd, op mijn laatste PM richting haar heb ik geen antwoord gekregen en die is ook alweer heel wat dagen geleden.

Alsido is daar gewoon aan het werk, en heeft zich duidelijk van het conflict gedistantieerd. Uiteraard heb ik daar naar gevraagd, en uiteraard kan ik dat antwoord hier niet neerzetten. Hij laat zijn vrouw niet vallen, maar zijn collega's ook niet. Kennelijk heeft hij dus ook geen reden om die te laten vallen, bleek ook wel maar goed dat is dus weer in vertrouwen gezegd en mag ik weer niet herhalen.

Het is jammer dat we het niet kunnen maken om spicy details uit zowel PM als het besprokene hier neer te kunnen zetten. Soms spannender dan die bunker zelf

Maar voor alle duidelijkheid, het is GEEN issue wat door FOK! veroorzaakt is of waar we een rol in gespeeld hebben. Het is wel zo dat door direct al in het begin ons te confronteren met andere sites die ook van alles kregen, wat zij tegen mij heeft lopen verdedigen zelfs, wij als FOK! al gelijk met een ietwat teleurgesteld 'wtf' de samenwerking in gegaan zijn.
In die zin heeft het initiele gezeik zeker de toon gezet, en fors bijgedragen aan een minder goede sfeer.
pi_69450096
bob de streamer

gert van de zijkant

als twee druppels water......

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:01:35 #260
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69450149
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef ditisHuub het volgende:

ik weet niet of ze hier heeft gewerkt, vrij twijfelachtig. Mensen die ik het hier gevraagd heb kennen haar niet, aan de andere kant. Personeelsbestand is in tv wereld vluchtig, dus zeg niet dat t niet waar is.
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef ditisHuub het volgende:
Dat zij vervolgens speculaties vanuit het bunkerteam als feiten naar voren brengt in een chat is naast heel erg dom ook nog eens SUPER onprofessioneel. Geen wonder dat ze niet meer bij Talpa werkt.
Dat geeft aan dat ze daar wel degelijk gewerkt heeft. Nu niet opeens terugkrabbelen he
quote:
Dat het bunkerteam vervolgens zulke prutsers zijn dat het nu zelfs op de home staat dat ik niet mag van John Ik heb net meteen met Bram EN Bart gebeld en het gaat er asap vanaf
Dat viel enigszins tegen geloof ik? Er is nooit verzocht of dat bericht verwijderd kon worden. Niet dat dat ook maar een seconde overwogen zou worden, daar niet van, maar het is ook nooit gevraagd. Heeft hier verder niets mee te maken hoor, maar ik had die post van je nog helemaal niet gelezen
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:02:25 #261
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69450183
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ] bob de streamer
[ afbeelding ]
gert van de zijkant

als twee druppels water......

[ afbeelding ]
Het konden broers zijn
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:03:16 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69450215
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef iteejer het volgende:
Alsido is daar gewoon aan het werk, en heeft zich duidelijk van het conflict gedistantieerd. Uiteraard heb ik daar naar gevraagd, en uiteraard kan ik dat antwoord hier niet neerzetten. Hij laat zijn vrouw niet vallen,
Dat geeft dus heel duidelijk aan dat Mariell dondersgoed weet dat ze de laan is uitgestuurd.

Het kan niet zo zijn dat Mariell het NIET weet en haar man WEL.
pi_69450249
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef Danny het volgende:

[..]

Gert zat strak op iets voor zich uit te staren (en heeft nog even op tafel gedanst), maar Bob de streamer heeft wel degelijk zijn heupjes geswingt hoor
Absoluut ik heb nog lekker staan boogieen met em
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:04:41 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69450272
Maar heeft CopyCat nu met Bob gebatst? Dan heeft ze gelogen dat ze niet op chubby valt
pi_69450305
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Stefan het volgende:
Maar heeft CopyCat nu met Bob gebatst? Dan heeft ze gelogen dat ze niet op chubby valt
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:05:48 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69450316
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Stefan het volgende:
pi_69450334
Played!
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:08:18 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69450402
iteejer, bedankt voor je verhelderende uitleg. Je schijnt PM's te hebben ontvangen van Mariell na haar ontslag waarbij ze net doet alsof ze nog voor de bunker werkt. Zou je wellicht hier een tipje van de sluier over op kunnen lichten of een zinsnede uit zo'n PM willen posten?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:08:56 #269
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69450428
@Iteejer

Zoveel complot is er niet
Mariell is op staande voet de deur uit getrapt
Ze is al eerder ontslagen bij Talpa
Manlief weet waarom Bram haar ontsloeg maar blijft trouw aan Bram
Mariell benadert partners alsof ze nog steeds bij de Bunker werkt
Mariell geeft zelf aan dat ze sinds de 15e GEEN contact meer had met Bram, dus waarom ze contact zocht...
Mariell wordt weggemoffeld op de credits terwijl manlief wel prominent erin staat.
Mariell liegt dat ze van niks weet en Alsido ook niet

Enige ontbrekende puzzelstuk is het waarom van ontslag op staande voet. Waar jij en Danny dus toestemming voor hebben gekregen het te vertellen. Wat jullie niet doen. Het is dus heftiger dan ziek zijn of geen clausule willen tekenen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:09:03 #270
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69450433
quote:
Het is wel zo dat door direct al in het begin ons te confronteren met andere sites die ook van alles kregen, wat zij tegen mij heeft lopen verdedigen zelfs, wij als FOK! al gelijk met een ietwat teleurgesteld 'wtf' de samenwerking in gegaan zijn.
Niet vergeten dat ook Bram zelf daar een rol in heeft gespeeld.
Snooker is top!!!
pi_69450461
IK weet er geen klap van.. Ken die hele Mariel niet.....Maar uit wat ik zo lees, lijkt het me redelijk simpel.
Mariel deed dingen bij de Bunker... Dat klikte blijkbaar niet. Vervolgens dacht men dat ze uit de school aan het klappen was en heeft haar op 15 mei onder druk willen zetten door een contract te tekenen. Dat wilde ze niet en heeft zich ziek gemeld (wat mensen wel vaker doen als ze iets niet willen op het werk). Toen waren ze er klaar mee....
Omdat er niet echt sprake is van een officiele arbeidsrelatie, hoeft er niks met officiële brieven. Het feit dat ze zelf niet meer kwam, had het probleem al opgelost.

Toen kwam het op FOk en gaat iedereen er van alles bij slepen en dat buit Mariel lekker uit.

Wie er gelijk heeft doet er niet toe.
BeB wilden van haar af.... Mariel wilde niks tekenen..
Klaar uit...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_69450491
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:13:29 #273
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69450575
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]

Dat viel enigszins tegen geloof ik? Er is nooit verzocht of dat bericht verwijderd kon worden. Niet dat dat ook maar een seconde overwogen zou worden, daar niet van, maar het is ook nooit gevraagd. Heeft hier verder niets mee te maken hoor, maar ik had die post van je nog helemaal niet gelezen
Dat weghalen sloeg op de home van TBOsite. Dat was dan ook snel verdwenen.
Snooker is top!!!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:14:19 #274
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69450608
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef iteejer het volgende:
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?
the plot thickens
pi_69450612
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef Maanvis het volgende:
iteejer, bedankt voor je verhelderende uitleg. Je schijnt PM's te hebben ontvangen van Mariell na haar ontslag waarbij ze net doet alsof ze nog voor de bunker werkt. Zou je wellicht hier een tipje van de sluier over op kunnen lichten of een zinsnede uit zo'n PM willen posten?
Ja die heb ik. En nee ik ga niet uit PM's quoten
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:14:41 #276
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69450624
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:13 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat weghalen sloeg op de home van TBOsite. Dat was dan ook snel verdwenen.
daar stond het ook op?
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:14:55 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69450632
Dat het feit dat Mariell niet meer werkt bij B&B al bekend was bij Danny en Iteejer is ergens wel logisch. Immers weten Danny en Iteejer dan dat statements van Mariell niet meer als statements van de bunker gezien hoeven te worden.
Wat ik echter wel frappant vind is dat de complete reden voor het ontslag aan diverse personen is verteld. Dat is informatie die in principe niemand aangaat behalve Bram en Mariell zelf. Kan iemand daar wellicht een verklaring voor geven? Ligt die reden van het vertellen omsloten in de reden voor het ontslag?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:15:29 #278
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69450655
quote:

[..]

Een vrouw pleur je dan op haar rug en dan ga je over de buik wrijven, wel met je hand uit de buurt van de bek blijven ( gezien op national geographic)
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:16:24 #279
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69450681
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Maanvis het volgende:
Dat het feit dat Mariell niet meer werkt bij B&B al bekend was bij Danny en Iteejer is ergens wel logisch. Immers weten Danny en Iteejer dan dat statements van Mariell niet meer als statements van de bunker gezien hoeven te worden.
Wat ik echter wel frappant vind is dat de complete reden voor het ontslag aan diverse personen is verteld. Dat is informatie die in principe niemand aangaat behalve Bram en Mariell zelf. Kan iemand daar wellicht een verklaring voor geven? Ligt die reden van het vertellen omsloten in de reden voor het ontslag?
ik heb niet de complete reden, maar wel een aantal voorbeelden gekregen van zaken die geleid hebben tot dat 'ontslag'. Elk van die dingen afzonderlijk zou voor mij al reden zijn iemand uit de crew te zetten, dus wat dat betreft hebben ze nog bijzonder veel geduld opgebracht.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:17:19 #280
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69450706
Redenen om iemand zomaar te ontslaan

Werk niet (goed) doen
Info lekken dat schadelijk is voor de producent of de partners
Een affaire hebben en een onhoudelijke situatie creeeren
Diefstal

Zit ie ertussen Danny?
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:18:03 #281
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69450736
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef Stefan het volgende:
Redenen om iemand zomaar te ontslaan

Werk niet (goed) doen
Info lekken dat schadelijk is voor de producent of de partners
Een affaire hebben en een onhoudelijke situatie creeeren
Diefstal

Zit ie ertussen Danny?
zijn er nog meer redenen te bedenken?
pi_69450750
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Dat geeft aan dat ze daar wel degelijk gewerkt heeft. Nu niet opeens terugkrabbelen he
[..]

Het ging hier om de home van thebunkeronline.tv en niet de home van FOK, daar is vrij snel dan ook op verwijderd. Dat jij vervolgens dat bericht overneemt zonder te controleren of dat waar is zegt wat over de kwaliteit van de nieuwsberichten die jij op je homepage zet. Geen hoor en wederhoor, jij hoort een gerucht en post het als feit op je homepage. Ben een actief user van je forum, een pm-etje om te controleren of het waar was is dan netjes. Maar goed, jouw site, jouw ding, heb niet overwogen om jou te vragen om het eraf te halen. Als ik mij druk moest maken om wat forumbeheerders over mij posten

daarnaast heeft zij zelf overal verteld dat ze hier heeft gewerkt, en ik nam dat gewoon als waarheid aan.

Feit is dat ik tot nu toe nog niemand heb gesproken hier die haar kent, gewoon raar verhaal allemaal
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:18:58 #283
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69450756
De post-Bunker bevat nu al meer actie dan die hele 26 dagen bij elkaar
pi_69450807
quote:
makkie,

the bunker was hele kleine groep die krankzinnige uren draait. Wat dat betreft is het simpel, zulk soort "geheimen" zijn niet geheim te houden, als je de hele dag opelkaars lip zit, en je moet natuurlijk wel uitleg geven aan de rest van de crew waarom de up er ineens niet meer is
pi_69450812
25 dagen toch?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69450839
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:09 schreef Injetta het volgende:

Toen kwam het op FOk en gaat iedereen er van alles bij slepen en dat buit Mariel lekker uit.

Nou, noem dat maar lekker uitbuiten. Als een toekomstige potentiële werkgever besluit om de naam van Mariell maar eens te gaan google-en en deze topicreeks vindt, kan ze het verder wel op haar buik schrijven.
pi_69450851
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef Stefan het volgende:
De post-Bunker bevat nu al meer actie dan die hele 26 dagen bij elkaar
Post Bunker 7 days.. alone behind the screen many persons.. many winners,
we feed the troll...
pi_69450866
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

makkie,

the bunker was hele kleine groep die krankzinnige uren draait. Wat dat betreft is het simpel, zulk soort "geheimen" zijn niet geheim te houden, als je de hele dag opelkaars lip zit, en je moet natuurlijk wel uitleg geven aan de rest van de crew waarom de up er ineens niet meer is
krankzinnig...

gemiddeld 4 uur slaap was best normaal.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:23:01 #289
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69450875
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:

[..]

batsgedrag?
pi_69450886
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:

[..]

Als je kunt aantonen dat iemand liegt op zijn/haar cv is dat de makkelijkste manier om van een werknemer af te komen.
pi_69450888
The Bunker: Aftermath.
Nu nog een trailer.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:23:40 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69450893
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja die heb ik. En nee ik ga niet uit PM's quoten
Dus dat kan 2 dingen betekenen.
1) Mariell wist dat ze ontslagen was, maar loog hierover tegen Danny en Iteejer en deed net alsof ze nog voor de bunker werkte.
2) Mariell wist het echt niet en was in de veronderstelling dat ze nog steeds voor de bunker werkt.

Mbt optie 1 (die hier als waarheid aangenomen lijkt te worden), kun jij wellicht onomstotelijk bewijzen of beargumenteren dat Mariell weldegelijk wist van haar ontslag? (en dus niet iets van de TNT maakt geen fouten oid)

PS: Ik ga er vanuit dat die uitleg van de PM's niet weer iets is dat verkeerd begrepen is door jou of Danny (zoals het geval was mbt het dreigen met een rechtzaak door Bart).

PPS: Sorry dat ik zo wantrouwig ben, maar jouw verhaal, hoewel verhelderend, veroorzaakt bij mij wel het gevoel dat dit een persoonlijke kwestie is tussen Bram en Mariell die bij beide personen vrij hoog zit. Vandaar ook dat ik de beweringen van beiden met een korreltje zout neem, tenzij die beweringen worden gestaafd door onafhankelijke personen of aantoonbare feiten.
Een gedicht over Maanvis
pi_69450900
quote:
Uiteraard, alleen maar logisch, ik zie de reden van de ophef daarover dan ook niet. 'het verhaal naar buiten is dat ze ziek is, wat er echt gebeurt is vertellen we onder vier ogen nog wel es maar das echt te dol om los te lopen, we hebben haar er uit getrapt'. En daar konden we het mee doen, en daar deden we het ook mee.
quote:
Wat ik so far hier heb gehoord als 'complete' reden is minder dan wat Danny en ik weten. En er zal ongetwijfeld nog meer zijn dat ook Danny en ik niet weten.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:23:56 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69450902
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef ditisHuub het volgende:
Dat. Plus dat de rest die daar rondliep ook niet helemaal van gisteren was natuurlijk.
pi_69450905
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:22 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Post Bunker 7 days.. alone behind the screen many persons.. many winners,
we feed the troll...
Renate ik zou mij als ik jou was concentreren op de Nederlandse taal.
Engels schrift ....
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:24:03 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69450907
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Danny het volgende:

[..]

daar stond het ook op?
ja
pi_69450956
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het is jammer dat we het niet kunnen maken om spicy details uit zowel PM als het besprokene hier neer te kunnen zetten. Soms spannender dan die bunker zelf
Niet echt des Fok!'s volgens mij. Al dat gemix van Fokkers en Bunkerpersoneel vind ik dan ook "de dood in de pot". Fok! staat hiermee niet echt meer los van het programma en Fokkers moeten zwijgen, terwijl ze meer weten.

Dat gaat vroeg of laat goed fout, kan niet anders!
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:25:39 #298
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69450958
Maar hoe het ook zit. Al met al vond ik de post van Bram niet zoals het hoort. Hij had kunnen volstaan met de mededeling dat Mariël niet meer betrokken zou zijn bij TBO 2 en vragen over TBO voortaan rechtstreeks via de site gedaan konden worden oid.
Snooker is top!!!
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:27:19 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69451007
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef Dementor het volgende:
The Bunker: Aftermath.
Nu nog een trailer.
Hohoho, eerst maar eens zien of het eerste deel 'Danny vs. The Bunker' een succes gaat worden.
Ik denk het wel .
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 12:27:34 #300
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69451013
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef ditisHuub het volgende:

daarnaast heeft zij zelf overal verteld dat ze hier heeft gewerkt, en ik nam dat gewoon als waarheid aan.
Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?
quote:
Feit is dat ik tot nu toe nog niemand heb gesproken hier die haar kent, gewoon raar verhaal allemaal
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')