DGK was al een tijd afgelopen, toen jij hem ook nog te vuur en te zwaard zat te verdedigen als ik het goed heb, daar werd ik toen namelijk niet goed van, weet je ook es hoe dat voeltquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, DGK is afgelopen.
Oh, dat is nieuw dat Ribas niet komt. Hoe weet je dat?
Ben jij de echte Huub????quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
goed, toch ben ik van mening veranderd, zelfs 2 keer. Maar toen ik het artikel zag in de telegraaf dacht ik ho eens even, nu ben ik de afgelopen in tv land zo keihard aan het werken om mijzelf te bewijzen en dat lijkt nu een beetje te gaan lukken. Maar ik moet nog steeds opboksen tegen het feit dat ik in DGK heb gezeten, waarom zou ik nu het risico gaan lopen om mijzelf dat stigma weer op te leggen?
En ja, ik had eerst te snel nee gezegd, en toen heb ik ja gezegd, maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet, en dat heeft bovenstaande als reden
Mensen die aan RLS mee hebben gedaan worden door de band niet serieus genomen in de tv wereld. Dit omdat veel tv makers ook zelf een camera angst hebben maar ook omdat het door velen als niet chique wordt ervaren om zelf de belangstelling op te zoeken. Ik zeg niet dat ik er het er mee eens ben overigens alleen dat het zo is
Dus nogmaals na 10 maanden keihard werken aan mijn reputatie als serieuze redacteur heb ik geen zin in de media over GOUDEN KOOI HUUB IN BUNKER en dingen van die strekking. Als ik dat artikel lees dan is het in 1 klap alsof de afgelopen 10 maanden er niet zijn geweest, dus daarom dat besluit,
ik doe dat niet. Mijn spotlight is geweest en heb er (voor nu) wel even genoeg van
nou dat is mijn eerlijkste uitleg die ik ervoor heb, en als je het niet voldoende vind, of zwak vind dan mag dat,
het let mij niet om lekker hier te bljven komen en the bunker en zijn perikelen lekker te becommentarieren van deze positie: de zijlijn
en aangezien j(de meeste van) ullie daar altijd al vertoeven lijkt het mij geen slecht plekje, ofwel?
hey ben jij ook weer wakker, laatste keer dat ik je op fok zag lag je te slapen op een bankje en werd je wakker gemaakt door Dennis Baxquote:
Op een grasveldquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey ben jij ook weer wakker, laatste keer dat ik je op fok zag lag je te slapen op een bankje en werd je wakker gemaakt door Dennis Bax
Mag waarschijnlijk niet van TrashMien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:59 schreef PC eend het volgende:
Ik zal wel weer achterlopen, maar die ribas ofzo komt dus ook niet?
Jammer. Wel een beetje stil als ze maar met z'n viertjes zijn..quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
DGK was al een tijd afgelopen, toen jij hem ook nog te vuur en te zwaard zat te verdedigen als ik het goed heb, daar werd ik toen namelijk niet goed van, weet je ook es hoe dat voelt![]()
Ribas staat niet in de header, alleen Bart,Ruud,Jaap,Jeroen en Danny.
Dan is het toch de echte..quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hij is de neppe Huub nou goed!!!!
Ik ga gelijk debunkersite checken om te kijken of je niet MOET draaien van ome sjonquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja, en na het feestje ga ik lekker in een discotheek in Breda draaien...
op een feestje....
omdat ik het leuk vind en er lekker buitensporig veel voor betaald krijgdankzij mijn DGK bekendheid
![]()
inconsequent he!
Het is eigenlijk al vreemd dat je jezelf geroepen voelt om uitleg over je beslissing te geven. De enige die het moest weten was de maker en verder niemand. Jammer dat men ondanks dat je dan de moeite neemt om toch uitleg te gaan geven men je motieve in twijfel trekt. Als men hier niet snapt dat iemand inmiddels op een ander spoor in zijn leven zit en daar zelf ook eigenlijk net pas achter (als dan niet met hulp van anderen) is dan moet men dat maar gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef ditisHuub het volgende:
wat een gedoe weer om niets,
even voor de duidelijkheid, mij is niets verboden door Talpa, en de reden dat ze bij Talpa niet zouden willen hebben omdat het door een concurrent wordt gemaakt snijdt al helemaal geen hout. Anders zou Jaap ook niet komen, die heeft ook nog steeds een contract.
Anyhoe, toen ik besloot om niet te gaan heb ik de enige bedenker van het format gebeld namelijk Bram Recourt. Hij is producent van dit gebeuren, en hem heb ik op de hoogte gesteld dat ik niet zou komen, daarna heb ik er nog even met Bart over gehad.
Ik weet niet wat er verder dan allemaal voor speculaties in dat team rondgaan maar 1 ding is zeker. Ik heb er met die hele Marielle niet over gesproken.
Dat zij vervolgens speculaties vanuit het bunkerteam als feiten naar voren brengt in een chat is naast heel erg dom ook nog eens SUPER onprofessioneel. Geen wonder dat ze niet meer bij Talpa werkt.
Het verhaal is simpel, het is mijn eigen keuze, heb het wel met mensen op mijn werk overlegd wat de verstandigste keuze zou zijn. Maar die gesprekken hadden een adviserende aard en nergens een gebiedende aard. Inderdaad die gesprekken zijn gekomen nadat de PR dame zo slim was om mijn komst in de bunker "groots" aan te kondigen op de telegraaf site zonder overleg met mij. Aan de hand van dat artikel ben ik gebeld door een voormalig hoog iemand van de Gouden Kooi en heb ik mee gesproken en die persoon zijn advies aangehoord. Dit advies heb ik overgenomen en vervolgens dus aan Bram verteld.
Dat het bunkerteam vervolgens zulke prutsers zijn dat het nu zelfs op de home staat dat ik niet mag van John de Mol (een onwaarheid) kan ik ook niets aan doen. Ik heb net meteen met Bram EN Bart gebeld en het gaat er asap vanaf, en ze verontschuldigden zich allebei, en wisten ook van niets van die uitlatingen.
Nogmaals, het is gewoon niet waar en heel onprofessioneel van iemand die zich hoofd PR noemt, of weet ik veel. Maar goed, ben alleen maar meer blij dat ik niet in de kick off zit, ga nu wel naar het feestje toe, en daar zullen we het nog wel even over hebben. Voor de rest wens ik een ieder veel plezier met de kickoff.
Later all Huub
dus niet naar het officiële gedeelte, maar wel naar het feestje. Jaja.. als er maar drank is, hé Huub..quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja, en na het feestje ga ik lekker in een discotheek in Breda draaien...
Zoals we je kennen..quote:op een feestje....
omdat ik het leuk vind en er lekker buitensporig veel voor betaald krijgdankzij mijn DGK bekendheid
![]()
inconsequent he!
En het stilhouden voor de streamers?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:59 schreef marky het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al vreemd dat je jezelf geroepen voelt om uitleg over je beslissing te geven. De enige die het moest weten was de maker en verder niemand.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het stilhouden voor de streamers?
Hoe zie je dat voor je, zet een bordkartonnen huub in een hoekje en gewoon volhouden dat hij er is
Je loopt achter dat is al een poosje uit tussen die twee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag waarschijnlijk niet van TrashMien.
Kijk,dat is een goeie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je loopt achter dat is al een poosje uit tussen die twee.
Ik vond die Marielle al 3 x niks. Inderdaad vreselijk onprofessioneel. Of het nou waar is of niet zij moet gewoon dr mond houden. Zij heeft bij Talpa gewerkt? Kan het me bijna niet voorstellen, vast niet aangenomen door Simone.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef ditisHuub het volgende:
even voor de duidelijkheid, mij is niets verboden door Talpa, en de reden dat ze bij Talpa niet zouden willen hebben omdat het door een concurrent wordt gemaakt snijdt al helemaal geen hout. Anders zou Jaap ook niet komen, die heeft ook nog steeds een contract.
Anyhoe, toen ik besloot om niet te gaan heb ik de enige bedenker van het format gebeld namelijk Bram Recourt. Hij is producent van dit gebeuren, en hem heb ik op de hoogte gesteld dat ik niet zou komen, daarna heb ik er nog even met Bart over gehad.
Ik weet niet wat er verder dan allemaal voor speculaties in dat team rondgaan maar 1 ding is zeker. Ik heb er met die hele Marielle niet over gesproken.
Dat zij vervolgens speculaties vanuit het bunkerteam als feiten naar voren brengt in een chat is naast heel erg dom ook nog eens SUPER onprofessioneel. Geen wonder dat ze niet meer bij Talpa werkt.
Het verhaal is simpel, het is mijn eigen keuze, heb het wel met mensen op mijn werk overlegd wat de verstandigste keuze zou zijn. Maar die gesprekken hadden een adviserende aard en nergens een gebiedende aard. Inderdaad die gesprekken zijn gekomen nadat de PR dame zo slim was om mijn komst in de bunker "groots" aan te kondigen op de telegraaf site zonder overleg met mij. Aan de hand van dat artikel ben ik gebeld door een voormalig hoog iemand van de Gouden Kooi en heb ik mee gesproken en die persoon zijn advies aangehoord. Dit advies heb ik overgenomen en vervolgens dus aan Bram verteld.
Dat het bunkerteam vervolgens zulke prutsers zijn dat het nu zelfs op de home staat dat ik niet mag van John de Mol (een onwaarheid) kan ik ook niets aan doen. Ik heb net meteen met Bram EN Bart gebeld en het gaat er asap vanaf, en ze verontschuldigden zich allebei, en wisten ook van niets van die uitlatingen.
Nogmaals, het is gewoon niet waar en heel onprofessioneel van iemand die zich hoofd PR noemt, of weet ik veel. Maar goed, ben alleen maar meer blij dat ik niet in de kick off zit, ga nu wel naar het feestje toe, en daar zullen we het nog wel even over hebben. Voor de rest wens ik een ieder veel plezier met de kickoff.
Later all Huub
dat meen je niet, wat jammer!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je loopt achter dat is al een poosje uit tussen die twee.
maar je gaat er wel dus heen behind the scenes zeg maar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef ditisHuub het volgende:
Later all Huub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |