quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft 3 dagen de tijd om te drogen
Dat kwam waarschijnlijk door zijn hoge adrenalinegehalte op die momenten. Een pitbull die doorgaans goed luistert weigert meestal ook categorisch om z'n slachtoffer los te laten, ook al schreeuwt de baas nog zo hard.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb de redactie wel eens door luidsprekers horen schreeuwen dattie moest kappen, wat ie niet deed
Want als ze het van horen zeggen heeft, dan zou het wel gewoon niet waar kunnen zijn, en dan zou het toch zo kunnen zijn dat Huub eerst niet, vervolgens heel enthousiast wel, en daarna weer wegens imagoschade niet wilde komen??quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag me trouwens af hoe goed Mariëlle van alles op de hoogte is. Heeft ze het alleen maar van horen zeggen. Of heeft ze het daadwerkelijk uit de mond van Huub gehoord.
Oh en de topic klopt niet helemaal het was "niet/wel/niet".
Huub is de zwager van Bram de maker, Mariell is de PR vrouw van Bram, ze brengen al weken 20 uur per dag met elkaar door. Lijkt me dat ze het hoe dan ook uit de eerste hand heeft of een hele directe 2e hand.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als ze het van horen zeggen heeft, dan zou het wel gewoon niet waar kunnen zijn,
Ehm ja.... ik begreep m wel, en hoefde niet meer overtuigd te wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huub is de zwager van Bram de maker, Mariell is de PR vrouw van Bram, ze brengen al weken 20 uur per dag met elkaar door. Lijkt me dat ze het hoe dan ook uit de eerste hand heeft of een hele directe 2e hand.
de reden was al eerder bekend maar niet openbaar. vandaar mijn stelligheid in de bewering dat hij aan het liegen was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als ze het van horen zeggen heeft, dan zou het wel gewoon niet waar kunnen zijn, en dan zou het toch zo kunnen zijn dat Huub eerst niet, vervolgens heel enthousiast wel, en daarna weer wegens imagoschade niet wilde komen??
True, maar laat hij dat dan gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:11 schreef lies1958 het volgende:
zo gek vind ik het eigenlijk niet dat huub niet van talpa aan de bunker mocht meedoen.
Ik mag ook van mijn werkgever niet bij een concurent gaan werken voor een paar dagen.
Lijkt me toch heel logisch.
Juist daarom! Als hij zegt "Mijn baas wil het niet hebben" is het helder en duidelijk en is de kous daarmee voor iedereen af. Nu roept hij juist alle kritiek over zich af.quote:En dat huub er een draai aan geeft kan ik ook nog wel begrijpen, niemand vindt het leuk om iets wat je toegezegd hebt weer te moeten terugdraaien.
Dus dat!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, maar als de makers aan wie je de waarheid hebt vertelt het dan zelf alsnog verklappen sta je dubbel voor lul.
Als Huub had gezegd, sorry guys, mn werk wil t liever niet was het klaar geweest.
Het lijkt me een beetje raar als de kandidatenbegeleider (ook van de kickoff) niet van alles op de hoogte isquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag me trouwens af hoe goed Mariëlle van alles op de hoogte is. Heeft ze het alleen maar van horen zeggen. Of heeft ze het daadwerkelijk uit de mond van Huub gehoord.
Oh en de topic klopt niet helemaal het was "niet/wel/niet".
Zo werken die dingen niet in medialand. Het is nog niet eens zo lang geleden dat een medewerker van de publieke omroep die het waagde om bij de commerciëlen op de buis te verschijnen ontslag op staande voet kreeg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:20 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarom zou hij er niet lang over nagedacht kunnen hebben? Kan toch zijn dat hij het moeilijk vond om zijn belofte aan zijn zwager te verbreken. Ik ken huub niet persoonlijk maar zelf zou ik eerst denken van ja mag ik zelf misschien nog uitmaken wat ik in mijn vrije tijd doe en dan pas verder denken.
Dat is Jaap's eigen schuld. Hij heeft nou niet bepaald de indruk gewekt zijn DGK image te willen afschudden. Kijk maar naar hoe hij erbij loopt, nog altijd met dat pak en die hoed en zich nog altijd Terror Jaap noemend. Dan is het inderdaad moeilijk om van het DGK stigma af te komen ja..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef lies1958 het volgende:
Nou ja dat DGK stigma zit Jaap wel heel erg dwars nu met zijn interview op tv brengen dus wat dat betreft klinkt het mij wel weer logisch in de oren van Huub.
Ben je nu werkelijk zo naïef, of neemt de neiging tot het verdedigen van Huub nou echt zulke absurde vormen aan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:49 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien ligt het allemaal iets genuanceerder. Huub heeft John de Mol hoog zitten. Hij zal daarom een advies van hem niet zo maar in de wind slaan. Huub heeft al eerder aangegeven dat hij binnen zijn groep collega's extra hard moet knokken. Want natuurlijk is er jaloezie op een soapie zonder opleiding. Verder zie ik ook in de uitspraken van Mariëlle wat tegenstrijdigheden.
bunkerman: mariell komt huub nu wel of niet?
redactie_thebunkeronline: huub komt niet, John de mol vond het niet juist
redactie_thebunkeronline: tsja, als je ja zegt, en dan besluit het niet te doen omdat de baas het niet wil, lijkt het me duidelijk
bunkerman: idd
bunkerman: verder geen uitleg voor nodig
redactie_thebunkeronline: maar niks mis mee hoor, het is de keus van huub
Ik zie dus nergens staan dat John de Mol het hem heeft verboden
Bovendien schrijft Huub in zijn blog dat hij vrijdagavond samen met Claire een kijkje gaat nemen bij de bunker. En daar zaterdag ook aanwezig te zijn (achter de schermen)
Ik ben dan wel niet 100% lez, maar ik heb weinig last van vermoeidheid of depressieverschijnselenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
Het kan ook zijn dat Sandy gewoon een beetje depri en moe is
Lesbiennes vaker depressief en moe
Dat ze niet van alles op de hoogte is blijkt duidelijk in uitlatingen op andere fora.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het lijkt me een beetje raar als de kandidatenbegeleider (ook van de kickoff) niet van alles op de hoogte is.
de vraag is alleen of je haar dat moet aanrekenen of degene die haar zou moeten inlichten...quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat ze niet van alles op de hoogte is blijkt duidelijk in uitlatingen op andere fora.
Pfff.... probeer je nu duidelijk te maken dat ze vannacht tijdens die chat, terwijl Bart ernaast zat, gewoon heeft zitten liegen en maar heeft verzonnen dat Huub van z'n baas niet mocht??quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat ze niet van alles op de hoogte is blijkt duidelijk in uitlatingen op andere fora.
Tuurlijk mag hij dat, maar wat er gebeurde is dat zijn naam werd gebruikt in de publiciteitscampgane van EnjoyMedia.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:45 schreef Leandra het volgende:
Als hij maar buiten beeld (en de publiciteit) blijft, heeft zijn baas er vrij weinig mee te maken wat hij in zijn vrije tijd doet, zeker als hij even op bezoek gaat bij z'n zwager....
Dat was toch in de periode tussen dat hij toegezegd had wel te komen, en hij dat weer terugdraaide?!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij dat, maar wat er gebeurde is dat zijn naam werd gebruikt in de publiciteitscampgane van EnjoyMedia.
Nou storm is wel wat overdreven. We hebben er 2 berichten over op de FP gezet en 99 procent was blij toe danwel vonden hem toch al een aansteller.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef sunny16947 het volgende:
Huub had er misschien beter aan gedaan om helemaal geen verklaring te geven. Gewoon "ik kom toch niet".
Want welke verklaring hij ook geeft, de storm van kritiek zou hetzelfde zijn.
Tenminste, zo zei hij dat hier op het forumquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij was het juist de aanwezigheid van Jaap tijdens de kick-off die Huub deed besluiten ook te gaan....
Alsof huub een publiektrekkende naam is in een klein kadertje op pagina privé zonder zijn foto notabene.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef sunny16947 het volgende:
Stond goed in het artikel van De Telegraaf.
Ja..... dat dan ook weerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tenminste, zo zei hij dat hier op het forum
Sommige (of moet ik zeggen soppige) mensen verdedigen Huub's woorden nog als hij verkondigt dat de lucht groen en het gras blauw is. Discussie met die mensen is zinloos.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfff.... probeer je nu duidelijk te maken dat ze vannacht tijdens die chat, terwijl Bart ernaast zat, gewoon heeft zitten liegen en maar heeft verzonnen dat Huub van z'n baas niet mocht??![]()
Is het dan zo onmogelijk dat Huub hier een lulverhaal heeft opgehangen omtrent de reden??
Sorry hoor maar zie helemaal niks van verdedigen, alleen mijn kijk op beweringen. En ja hij kan prima voor zichzelf opkomen. Al wordt er door menigeen geen woord van hem geloofd. Maakt verder ook niet uit. Schijt aan dronken naatje. En zeker aan jou. Ik schrijf wat ik wil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:58 schreef Suikeroom het volgende:
sunny16947 hou is op met Huub verdedigen die jongen kan prima voor zichzelf opkomen
da's niet zo gek als ie keihard zit te liegenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef sunny16947 het volgende:
Al wordt er door menigeen geen woord van hem geloofd
De COS is open, die in de gate houden en je merkt 't vanzelfquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeelp!
Geef mij even een linkje please waar ik de streams kan zien! Ze zouden uitzenden tussen nu en 18 uur!
Thanks maar waar kan ik dan de link vinden voor vanavond.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
Er zijn nog geen streams. Er zou eventueel al eerder dan de start van de kick-off begonnen worden met beelden.
Die is nog niet bekend!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Thanks maar waar kan ik dan de link vinden voor vanavond.
Heeft hij aan Jaap zijn leugendetector gezeten?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Danny het volgende:
[..]
da's niet zo gek als ie keihard zit te liegen
oh jaaa gewoon schijt aan mij!! sms poep on naar 4545quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zie helemaal niks van verdedigen, alleen mijn kijk op beweringen. En ja hij kan prima voor zichzelf opkomen. Al wordt er door menigeen geen woord van hem geloofd. Maakt verder ook niet uit. Schijt aan dronken naatje. En zeker aan jou. Ik schrijf wat ik wil.
Die is in dit geval dan ook totaal overbodigquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:15 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heeft hij aan Jaap zijn leugendetector gezeten?
Tsja, maak dat sunny maar wijs. Zij verdedigt hem te vuur en te zwaard.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
Die is in dit geval dan ook totaal overbodig
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh jaaa gewoon schijt aan mij!! sms poep on naar 4545
Zoiets zou jij nooit doen hequote:Op vrijdag 24 april 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, maak dat sunny maar wijs. Zij verdedigt hem te vuur en te zwaard.
Nope, DGK is afgelopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |