quote:De telegraaf bracht vandaag het nieuws dat ik de bunker in zou gaan, maar toch wil ik het een en ander even rechtzetten. Dit stond er dus in de telegraaf vandaag, en er is nou een hoop te doen geweest of ik nou wel of niet de bunker in zou gaan voor de kickoff. Aan de ene kant is het natuurlijk wel leuk om te doen, aangezien er veel mensen uit reality series tijdens de kickoff even hun opwachting zouden gaan maken, maar na er goed over nagedacht te hebben doe ik het toch niet.
Het is heel erg simpel, ook al heeft het genre om begrijpelijke redenen echt wel mijn interesse, toch heb ik een klein jaar geleden besloten om mij te richten op een carriere achter de schermen,
dat houdt in dat ik dus NIET ga mee doen met de bunker. Ik ben heel serieus met mijn werk en vind dat je een keuze moet maken. Als je aan de ene kant serieus achter de schermen wilt staan en aan de andere kant in de picture gaat staan dan conflicteert dat met elkaar. Nu moet ik natuurljk in de tv wereld al vechten tegen het stigma wat ik mij zelf in de Gouden Kooi heb gegeven, als ik nu weer aan dit avontuur ga meedoen, dan vergroot ik dat stigma alleen maar weer.
Dus vandaar dat ik ook heel duidelijk kies om NIET mee te doen aan de kickoff van de bunker. Gewoon weg omdat ik vind dat ik een keuze moet maken, en die maak ik ook, en dat is voor mijn werk ACHTER de schermen.
dus dat!
grtz
Huub
De OP is precies 1,5 regel. Leer lezen.quote:
Ik denk dat het die baas geen zak interesseert wat Huub in zijn vrije tijd doet, zolang hij maar geen bedrijfsgeheimen prijsgeeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat het niet echt een vrije keuze is. Huub, hoewel even vrij, blijft wel in dienst van Talpa. Ik denk dat zijn baas er niet zo blij mee zou zijn.
Dat idee heb ik dus ook. Vanmorgen wist ie nog allemaal redenen te geven waarom wel en hoorde je hem niet over waarom niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat het niet echt een vrije keuze is.
dan kan-ie dat toch gewoon melden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat het niet echt een vrije keuze is.
Hij spreekt op persoonlijke titel dus uit dat hij niet komt/wel komt omdat hij samen met jaap wil feesten/niet komt omdat hij liever achter de schermen blijft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:58 schreef ditisHuub het volgende:
ik spreek op internet altijd op persoonlijke titel!
Pillots komen doorgaans niet op tv.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:59 schreef sunny16947 het volgende:
Want ik zit nog steeds te wachten op zijn pilot van een praatprogramma.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart wou nou juist een eerlijk programma gaan maken, in tegenstelling tot DGK waar alles afgesproken werk was...
Dus vandaar de verontwaardiging.
Nu maar hopen dat de kickoff deelnemers dit niet zullen zien als een reden om niet met de kickoff mee te doen.
Veel succes Huubquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou, zie niet in waarom ze daar door niet zouden meedoen, ik ben er iig nog steeds bij!
enne, vind het wel grappig dat er zo even "al passerende" wordt gesteld dat in DGK "alles afegesproken werk was"
goed, toch ben ik van mening veranderd, zelfs 2 keer. Maar toen ik het artikel zag in de telegraaf dacht ik ho eens even, nu ben ik de afgelopen in tv land zo keihard aan het werken om mijzelf te bewijzen en dat lijkt nu een beetje te gaan lukken. Maar ik moet nog steeds opboksen tegen het feit dat ik in DGK heb gezeten, waarom zou ik nu het risico gaan lopen om mijzelf dat stigma weer op te leggen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh, wel/niet/wel/niet dus. Leer lezen PB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |