quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Danny heeft geen enkele reden om te liegen, doch hij kan alleen maar herhalen wat Bram tegen hem zei. Hij hoort het verhaal van Mariell nu pas voor het eerst.
Ik vraag me nu ook af in welke sector het maatschappelijk geaccepteerd is om een business partner te vertellen over het ontslag van 1 van je medewerkers, en de reden ervan. En zelfs vóórdat die persoon het zelf weet.
Dat is het rare aan dit verhaal. Waarom zou Bram de vuile was buitenhangen waarbij Mariell zich koest houdt? Mariell heeft helemaal niks te winnen bij een rel, die wil de nieuwe Marijke Schaaphok worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar och toch, waar ging ze hier tekeer dan en waar was ze aan het liegen hier de laatste dagen? Deze actie lokt het alleen maar uit om je mond open te trekken. Wat dus ook gebeurt, en terecht. Ik vind het weinig professioneel, mild uitgedrukt. Al is elk woord van die griet gelogen, het is niet meer dan logisch dat ze juist nu wat van zich laat horen, terwijl dát dus net niet de bedoeling was.
Ze is toch geen medewerker van Bram beweert ze zelf? Ze is medewerker van Vlemmix.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Ik vraag me nu ook af in welke sector het maatschappelijk geaccepteerd is om een business partner te vertellen over het ontslag van 1 van je medewerkers, en de reden ervan. En zelfs vóórdat die persoon het zelf weet.
Die was 14 dagen geleden al gerold. De vraag is, waarom brengt Bram het naar buiten terwijl het niemand anders dan Bram, Mariell en Alsido een reet aangaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Er moest gewoon een kop rollen en dat is die van Mariell.
Als het gesprek tussen Bram en Mariell één op één was, zij nog steeds niets schriftelijk heeft ontvangen, dan is ze tot vandaag gewoon ziek en niet ontslagen. Bram moet het dan maar hard zien te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:10 schreef Stefan het volgende:
Als ik op staande voet was ontslagen door Bram zou ik niet eens zijn ingegaan op deze reeks. Maar blijkbaar doet Mariell dit wel en komt met dingen die aantoonbaar haar verhaal weerleggen.
Niet één sector, het lijkt mij ondeskundigheid en domheid van Bramquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Om een statement te maken. Misschien richting Danny.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die was 14 dagen geleden al gerold. De vraag is, waarom brengt Bram het naar buiten terwijl het niemand anders dan Bram, Mariell en Alsido een reet aangaat.
omdat Mariell mensen (oud deelnemers, partners e.d.) per pm, via hyves en op het forum doet geloven dat ze er nog steeds werkt en ze op die manier probeert uitspraken te ontlokken. Met deze melding is duidelijk dat ze NIETS meer met het programma te maken heeft en kunnen mensen haar dus ook niet 'per ongeluk' van informatie voorzien die ze niet zou moeten hebben of krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die was 14 dagen geleden al gerold. De vraag is, waarom brengt Bram het naar buiten terwijl het niemand anders dan Bram, Mariell en Alsido een reet aangaat.
Zonder contract hoeft niemand wat aan te tonen. Tenzij Mariell kan aantonen dat ze al een hele tijd voor hem freelancte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het gesprek tussen Bram en Mariell één op één was, zij nog steeds niets schriftelijk heeft ontvangen, dan is ze tot vandaag gewoon ziek en niet ontslagen.
Maar waarom dan..quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Er moest gewoon een kop rollen en dat is die van Mariell.
kort gezegd: niet te vertrouwenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar waarom dan..
Om de aandacht te verschuiven , van het progamma naar iets anders, of misschien spelen er
andere belangen, Vlemmix contra Enjoy.![]()
wordt nu wel erg benieuwd naar de reden
Welke dingen dan? Ze verteld redelijk open dat ze de vijftiende moest tekenen, maar vanwege ziek naar huis gaan dat niet gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:10 schreef Stefan het volgende:
Als ik op staande voet was ontslagen door Bram zou ik niet eens zijn ingegaan op deze reeks. Maar blijkbaar doet Mariell dit wel en komt met dingen die aantoonbaar haar verhaal weerleggen.
Als mijn oom een kutje had gehad was het mijn tante geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als het gesprek tussen Bram en Mariell één op één was, zij nog steeds niets schriftelijk heeft ontvangen, dan is ze tot vandaag gewoon ziek en niet ontslagen. Bram moet het dan maar hard zien te maken.
Ze is officieel niet zijn personeel, volgens haar zelf. Hij zegt dus niets verkeerds.quote:Niet één sector, het lijkt mij ondeskundigheid en domheid van Bram
Dat is een goede reden inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat Mariell mensen (oud deelnemers, partners e.d.) per pm, via hyves en op het forum doet geloven dat ze er nog steeds werkt en ze op die manier probeert uitspraken te ontlokken. Met deze melding is duidelijk dat ze NIETS meer met het programma te maken heeft en kunnen mensen haar dus ook niet 'per ongeluk' van informatie voorzien die ze niet zou moeten hebben of krijgen.
Aha, jij bent dus niet de enige die ze polst. Logisch ook. Duidelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat Mariell mensen (oud deelnemers, partners e.d.) per pm, via hyves en op het forum doet geloven dat ze er nog steeds werkt en ze op die manier probeert uitspraken te ontlokken. Met deze melding is duidelijk dat ze NIETS meer met het programma te maken heeft en kunnen mensen haar dus ook niet 'per ongeluk' van informatie voorzien die ze niet zou moeten hebben of krijgen.
Maar als ze door Vlemmix in dienst is genomen, ze nog steeds van hem niet schriftelijk een ontslag o.i.d. heeft mogen ontvangen, dan is ze ook niet ontslagen. Ze is gewoon ziek!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ook persona non grata in de bunker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar als ze door Vlemmix in dienst is genomen, ze nog steeds van hem niet schriftelijk een ontslag o.i.d. heeft mogen ontvangen, dan is ze ook niet ontslagen. Ze is gewoon ziek!
Hij zegt dan van alles verkeerd, want hij heeft in dat geval totaal geen zeggenschap over haarquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze is officieel niet zijn personeel, volgens haar zelf. Hij zegt dus niets verkeerds.
Waarschijnlijk omdat Mariell hier ging posten en wij niet op de hoogte waren van het feit dat ze er niets meer over te zeggen had. Verduidelijking naar ons toe dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat mag je wel aannemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar ook persona non grata in de bunker.
Misschien kan hij die brief even per post aan Mariell sturenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
Misschien dat Bram alsnog die brief die Mariell nooit heeft ontvangen hier posten. De was hangt dankzij hem toch al buiten.
Nope, maar dat was al gemeld in een van de topics toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha, jij bent dus niet de enige die ze polst. Logisch ook. Duidelijk.
Die Mariell zegt nooit te hebben ontvangen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
Misschien dat Bram alsnog die brief die Mariell nooit heeft ontvangen hier posten. De was hangt dankzij hem toch al buiten.
Vooralsnog zijn de enige feiten die ik zie de volgende:quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ga je de feiten naast je neerleggen en verzin je zelf een verhaaltje om Bram in een kwaad daglicht te plaatsen? En die heeft dat verdiend omdat?
Dan nog sla je als werkgever niet zo om je heen maar regel je dat achter de schermen. Een aangetekende brief van een advocaat is er binnen twee dagen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Mariell hier ging posten en wij niet op de hoogte waren van het feit dat ze er niets meer over te zeggen had. Verduidelijking naar ons toe dus.
Hij was na de tietenfoto's al niet meer te houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef versabommie het volgende:
Ik heb al 3 keer de vraag aan Maanvis voorbij zien komen, die op een totaal blinde om zich heen slaande manier Mariell aan het verdedigen is, wat de reden ervan is...
Maanvis?
52?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Stefan het volgende:
Als Mariell dus overal liegt en bedriegt en verhalen verzint vraag ik me af wat er waar is van haar 52 operaties tot oktober 2007.
i see a luciano herequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was na de tietenfoto's al niet meer te houden.
Haar man heeft na haar ontslag nog 14 dagen in de bunker gewerkt waar gewoon over Mariells ontslag werd gesproken. Dat Mariell van niks wist is dus bullshit. Ze is immers doodziek, al jaren en jaren, dus hij zal het gewoon hebben verteld. Tenzij hij helemaal niet naast haar ligt snachts. Maar dan zal ze het nog weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien kan hij die brief even per post aan Mariell sturen
Bram is de producent en als hij zegt dat zij niets meer voor de bunker mag doen mag zij niets meer voor de bunker doen. Dan is het aan Vlemmix wat hij haar dan wil laten doen. (let wel; we gaan er nu vanuit dat Mariell wat dat betreft de waarheid spreekt. Gezien de rest van de leugens is dat erg onwaarschijnlijk)quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar als ze door Vlemmix in dienst is genomen, ze nog steeds van hem niet schriftelijk een ontslag o.i.d. heeft mogen ontvangen, dan is ze ook niet ontslagen. Ze is gewoon ziek!
dat klopt welquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Stefan het volgende:
Als Mariell dus overal liegt en bedriegt en verhalen verzint vraag ik me af wat er waar is van haar 52 operaties tot oktober 2007.
maar wel over de bunker en in die hoedanigheid kan hij haar gewoon verbieden daaraan mee te werken natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zegt dan van alles verkeerd, want hij heeft in dat geval totaal geen zeggenschap over haar
Maar ze moest dr spullen toch pakken en weggaan? Dan kan ze zich alsnog wel hebben ziek gemeld, maar ben je toch ook echt weggestuurd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als we dan toch verder speculeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan nog sla je als werkgever niet zo om je heen maar regel je dat achter de schermen. Een aangetekende brief van een advocaat is er binnen twee dagen.
Maar Alsido wist ook van het ontslag. Waarom zegt hij niks tegen zijn vrouw? Mariell vist bij Danny, dan zal ze helemaal vissen als Alsido thuiskomt. De vraag is dus of hij gewoon alles verzwijgt voor Mariell of gewoon niet meer thuiskomt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Mariell zegt nooit te hebben ontvangen.
ze heeft al gezegd dat post ongeopend retour afzender gaat. zo is ze dan ook weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan nog sla je als werkgever niet zo om je heen maar regel je dat achter de schermen. Een aangetekende brief van een advocaat is er binnen twee dagen.
was me ontgaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, maar dat was al gemeld in een van de topics toch?
Nou goed, het gaat te ver dat nu te betwijfelen, al krijg ik er al met al een hoog Tara Singh Farma gevoel bij.quote:
Gemeld, niet bewezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, maar dat was al gemeld in een van de topics toch?
Ik vermoed dat ze het allang wist en Alsido ook natuurlijk. Maar ze zal wel nieuwsgierig zijn geweest hoe ze over de tong gaat en daarom een ingang zoeken bij dees en geen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar Alsido wist ook van het ontslag. Waarom zegt hij niks tegen zijn vrouw? Mariell vist bij Danny, dan zal ze helemaal vissen als Alsido thuiskomt. De vraag is dus of hij gewoon alles verzwijgt voor Mariell of gewoon niet meer thuiskomt.
nepjopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was na de tietenfoto's al niet meer te houden.
Varma. Die lijdt aan pseudologia fantasia. Interessant ziektebeeld.quote:
iteejer, kom er maar in...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gemeld, niet bewezen.
Ik zou graag zien wat de oorsprong is van die aanname, en 1 post/quote/of gedeelte van pm van Mariell waaruit dat blijkt.
dat is dan ook niet dé reden, ik vermoed wel dat er sprake is van een emmer en een druppelquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens is het raar dat het niet tekenen van een clausule als reden van ontslag wordt gerekend terwijl heel veel naaste medewerkers geen clausule hebben getekend, waaronder Alsido zelf.
Alleen minder boeiend voor de omgevingquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Varma. Die lijdt aan pseudologia fantasia. Interessant ziektebeeld.
Sorry als ik abuis ben, maar wie zegt er eigenlijk dat er überhaupt een brief was?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Mariell zegt nooit te hebben ontvangen.
ze werd eruit gestuurd en TOEN verzocht te tekenen. Niet andersom.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is dan ook niet dé reden, ik vermoed wel dat er sprake is van een emmer en een druppel
Het lekken van prive info over Pim was ook niet de reden zegt Danny. En Mariell ontkent het.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat is dan ook niet dé reden, ik vermoed wel dat er sprake is van een emmer en een druppel
Same here, ik begin het bijzonder irritant te vinden dat hij deze vraag continu negeert!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Danny het volgende:
[..]
iteejer, kom er maar in...
overigens ben ik nog steeds benieuwd naar de WERKELIJKE reden dat je haar tot in het belachelijke toe verdedigt
Ik. Onder andere.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Maanvis het volgende:
Sorry als ik abuis ben, maar wie zegt er eigenlijk dat er überhaupt een brief was?
Bram in zijn mailtje naar Danny. Zie OP deel 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry als ik abuis ben, maar wie zegt er eigenlijk dat er überhaupt een brief was?
hormonenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, ik begin het bijzonder irritant te vinden dat hij deze vraag continu negeert!
Bram! Bram zei dat !quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je ook een brief gelezen? Aangezien Bram schijnbaar gewoon openlijk over t ontslag praatte.quote:
ok. Blijft dus de vraag nav welk voorval ze dr boeltje moest pakken. Ik denk dat het voorval an sich niet eens zo heel ernstig is dan wel dat het al de zóveelste keer is dat ze uit de school klapte oid wat op den duur je programma (en gang van zaken er omheen) schade kan berokkenen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ze werd eruit gestuurd en TOEN verzocht te tekenen. Niet andersom.
Ik heb hem toch al beantwoord in het vorige topic? Nogmaals, Mariëll verdient meer dan dit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here, ik begin het bijzonder irritant te vinden dat hij deze vraag continu negeert!
Danny weet hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok. Blijft dus de vraag nav welk voorval ze dr boeltje moest pakken.
Waar baseer je dat op? Ze liegt aantoonbaar in deze reeks.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
Nogmaals, Mariëll verdient meer dan dit.
Dankzij welke reden weet je absoluut zeker dat die brief bij haar is aangekomen?quote:
Ja. En nee, ik klap niet uit de school over de inhoud. Buiten dat die overduidelijk was en zeker niet voor diverse uitleg vatbaar.quote:
Maar wat lost Bram nu op middels die ene posting zonder nadere toelichting? Dat is toch niet slim?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we dan toch verder speculeren.
Wat als die brief er allang lag, maar dat Mariell bezig bleef de onschuld uit te hangen op hyves, pm, msn etc?
Dan is het nu voor iedereen meer dan duidelijk..
niet de hoofdreden, maar het zal - zoals gezegd - wel op het stapeltje puntjes terecht zijn gekomen die er al lagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het lekken van prive info over Pim was ook niet de reden zegt Danny. En Mariell ontkent het.
quote:
Het kan ook heel goed iets zijn wat we onmogelijk kunnen raden. Iets als een meningsverschil over de uitvoer van het een of ander en haar mening staat haaks op die van Bram of Bart. Als je dat dan optelt bij de loslippigheid kan het snel gedaan zijn als je dan in een patstelling zit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het lekken van prive info over Pim was ook niet de reden zegt Danny. En Mariell ontkent het.
omg dit begint echt genant te wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dankzij welke reden weet je absoluut zeker dat die brief bij haar is aangekomen?
Ik heb 'm niet persoonlijk in haar bus gegooid, dus 100% zekerheid kan ik niet claimen. Maar zo vaak verneukt TNT de postbezorging toch niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Maanvis het volgende:
Dankzij welke reden weet je absoluut zeker dat die brief bij haar is aangekomen?
Maar goed, daarmee geef je al aan dat een weigering van een clausule ondertekenen niet de reden was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En nee, ik klap niet uit de school over de inhoud. Buiten dat die overduidelijk was en zeker niet voor diverse uitleg vatbaar.
Inderdaad , ik hou wel van een " wijf " met ballen !quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb hem toch al beantwoord in het vorige topic? Nogmaals, Mariëll verdient meer dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh, het is ook niet 1 specifiek ding. Dat van Pim was een dingetje dat op de rest van de stapel kon.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het kan ook heel goed iets zijn wat we onmogelijk kunnen raden. Iets als een meningsverschil over de uitvoer van het een of ander en haar mening staat haaks op die van Bram of Bart. Als je dat dan optelt bij de loslippigheid kan het snel gedaan zijn als je dan in een patstelling zit.
Dat kwam er volgens mij naderhand bij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:40 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, daarmee geef je al aan dat een weigering van een clausule ondertekenen niet de reden was.
Als er geen reden is om ze af te zeiken, waarom zou ik dat dan alsnog doen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:38 schreef Kentoet het volgende:
Wel opvallend dat Fok! en TBO het ineens weer helemaal met elkaar eens zijn en samen heel erg tegen Mariell zijn.
Het lijkt wel of een gemeenschappelijke zondebok verbroedert....
Bedenk jezelf eens wat dit voor consequenties heeft in haar verdere professionele leven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ze liegt aantoonbaar in deze reeks.
Daar heb je, denk ik, beet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
hormonen
Of wellicht heeft Mariell zoveel aas uit geworpen dat Maanvis degene is die heeft toegehapt.
Ze wist niet van het ontslagquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedenk jezelf eens wat dit voor consequenties heeft in haar verdere professionele leven.
En het grootste deel van 'Ze liegt aantoonbaar' is m.i. toch dat ze Bram en Danny tegenspreekt. Dus misschien liegt ze wel, maar dat is dan niet aantoonbaar. Dus er moeten meer bewijzen op tafel komen.
Ik stel voor dat we het 'maanvisgate' gaan noemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef yvonne het volgende:
Daar heb je, denk ik, beet.
Waarom stuurt maanvis mariell een link naar deze topics
Waarom was maanvis vanaf dag 1 al als een blok gevallen voor Mariell
Waarom was maanvis accuut overal user geworden waar de gelekte info verscheen vóór FOK!?
Dat daar eik meteen de "verdenking" ( van het lekken) op Mariell viel is toch iets om over na te denken.
Blijkbaar kwam ze tóch vrij ongeloofwaardig over, behalve bij maanvis en ik ben nu toch wel verdomde benieuwd wát ze maanvis allemaal heeft wijsgemaakt dat dat blinde volgen rechtvaardigt.
Wélk professioneel leven?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bedenk jezelf eens wat dit voor consequenties heeft in haar verdere professionele leven.
En het grootste deel van 'Ze liegt aantoonbaar' is m.i. toch dat ze Bram en Danny tegenspreekt. Dus misschien liegt ze wel, maar dat is dan niet aantoonbaar. Dus er moeten meer bewijzen op tafel komen.
Je moest eens weten hoevaak ik post krijg voor nummer 3b terwijl ik op nummer 36 in dezelfde postcode woon.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet persoonlijk in haar bus gegooid, dus 100% zekerheid kan ik niet claimen. Maar zo vaak verneukt TNT de postbezorging toch niet?
Vlemmix mag haar dan binnen hebben gehaald, maar Bram heeft het voor het zeggen als het op het product The Bunker aankomt. En dus kan hij haar gewoon verbieden nog aan The Bunker mee te werken. Dat staat los van de vraag of ze wel of niet bij bram in dienst is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt je ook afvragen, als zij door Vlemmix is binnengehaald, of ze wel een brief van Bram hoeft te accepteren.
Dat is een ander verhaal.quote:Bram zal haar, dat geloof ik nu wel, terecht de deur gewezen hebben, maar hij heeft dit in aanvang, tot en met die posting van gisteren, naar mijn smaak niet echt handig aangepakt.
Toch blijft Alsido gewoon 24/7 in de Bunker werken terwijl zijn vrouw die al vijf keer op sterven heeft gelegen terwijl zij (volgens Maanvis) onterecht is ontslagen. Dat klopt al niet. Als Alsido die goedzak is wat wordt gezegd zal hij nooit zomaar zijn doodzieke vrouw aan haar lot overlaten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt je ook afvragen, als zij door Vlemmix is binnengehaald, of ze wel een brief van Bram hoeft te accepteren. Eén en ander is daar onder enorme hoge (tijds)druk tot stand gekomen en er zijn van verschillende kanten foutjes gemaakt.
Dan zal het inderdaad wel een foutje zijn van TNT. Als het jou zo vaak overkomt ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Je moest eens weten hoevaak ik post krijg voor nummer 3b terwijl ik op nummer 36 in dezelfde postcode woon.
Jammer dat het niet aangetekend verstuurd was. Doorgaans gebeurt dit wel.
je neemt aan dat dat niet gebeurd is en meldt het vervolgens als vaststaand feit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoevaak ik post krijg voor nummer 3b terwijl ik op nummer 36 in dezelfde postcode woon.
quote:
quote:In 2002 kwam ik via via in contact met iemand bij de tv. Hij zorgde ervoor dat ik wat gastrolletjes in soapseries kon spelen. Dat was leuk, maar ik koesterde geen ambitie om een groot actrice te worden. Achter de schermen werken fascineerde me veel meer. Dat wilde ik ook! Omdat ik inmiddels wat mensen in het wereldje kende, kreeg ik de kans ‘on the job’ opgeleid te worden. Eerst tot productieleider en later tot producer. Het was een geweldige tijd. Het gaf me zoveel energie eindelijk weer met iets positief bezig te zijn. Wel viel het werk me fysiek enorm zwaar. Soms maakte ik wel weken van 90 uur. Dat was ook de reden dat ik in 2006 een time-out heb genomen; ik moest echt even bijtanken. Maar volgend jaar ga ik zeker weer aan de slag. Ik rust niet voor ik de meest succesvolle producer van Nederland ben
Maanvis-gate?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel een foutje zijn van TNT. Als het jou zo vaak overkomt ...
Ik ben voor een TT-Change ...
Ja Maanvis heeft zo zijn eigen (amoreuze) redenen voor die verdediging lijkt hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Als er geen reden is om ze af te zeiken, waarom zou ik dat dan alsnog doen?
Maanvis is nog steeds boos op TBO/Bram en ik denk dat dat eerder ten grondslag ligt aan zijn volledig ongeloofwaardige manier van goedpraterij dan de bewering dat hij vindt dat ze beter verdient. Waarom zou hij anders Bram zwart proberen te maken?
Je gelooft inmiddels niet meer dat zij noch alsido wist dat ze was ontslagen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan haar ziektegeschiedenis, maar misschien zat ze deze keer overspannen ziek thuis. En niet doodziek. En hebben ze ervoor gekozen om het akkefietje dat Mariell en TBO hebben los te zien van Alsido's werkzaamheden daar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toch blijft Alsido gewoon 24/7 in de Bunker werken terwijl zijn vrouw die al vijf keer op sterven heeft gelegen terwijl zij (volgens Maanvis) onterecht is ontslagen. Dat klopt al niet. Als Alsido die goedzak is wat wordt gezegd zal hij nooit zomaar zijn doodzieke vrouw aan haar lot overlaten.
Hoho, Bart is eerst aan de beurt.quote:
Ja, dan zijn er twee mogelijkheden, a:) Alsido is het eens is met de beslissing van Bram en ook hij vindt dat ze volledig buiten haar boekje en over de schreef is gegaan of b:) dat hij nergens van weet (de Maanvis theorie)quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Toch blijft Alsido gewoon 24/7 in de Bunker werken terwijl zijn vrouw die al vijf keer op sterven heeft gelegen terwijl zij (volgens Maanvis) onterecht is ontslagen. Dat klopt al niet. Als Alsido die goedzak is wat wordt gezegd zal hij nooit zomaar zijn doodzieke vrouw aan haar lot overlaten.
Met zoveel gaten erin?Vanaf 2006 geen noemenswaardigheden te melden?quote:
Ja! Die Kwakman-link! Ik ben her ermee eens! Het stinkt. Naar rotte vis.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef yvonne het volgende:
Maanvis-gate?!
Zag je hoe knap ik de link legde tussen TBO en palinggate trouwens in het topic van vannacht?
WANT??? Omdat ze uit de school klapt? uit medelij omdat ze ziek is? geef nou eens een plausibele reden!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb hem toch al beantwoord in het vorige topic? Nogmaals, Mariëll verdient meer dan dit.
waren het niet allemaal vrijwilligers?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan haar ziektegeschiedenis, maar misschien zat ze deze keer overspannen ziek thuis. En niet doodziek. En hebben ze ervoor gekozen om het akkefietje dat Mariell en TBO hebben los te zien van Alsido's werkzaamheden daar.
Soury zei het ook al, dat van dat brood en die plank.
Okay, okay, die toevoeging kwam uit mijn grote duim.quote:
en hij mag mij niet meer zo geloof ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Die Kwakman-link! Ik ben her ermee eens! Het stinkt. Naar rotte vis.
Oh en bij de weg: voor wie zich afvraagt waarom Bart nog niet heeft gereageerd, hier of elders na TBO.
Ivm een verhuizing heeft ie thuis geen internet en ivm TBO was hij amper thuis om pakketten aan te nemen en moest hij deze week weer opnieuw internet aanvragen.
Via TNT, dus dat zal wel mislopen.
uiteraard. we weten heus wel dat de kans dat dat misloopt erg klein is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, okay, die toevoeging kwam uit mijn grote duim.
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef yvonne het volgende:
En waar is haar cv te lezen dat eens niet door haarzelf geschreven is?
Dat weerhoudt de helft van de users er ook niet van toch te posten op FOK!.quote:
Ok, dan niet dat van dat brood en die plank, maar voor het curriculum vitae in deze barre tijden en het toch wel relatief kleine wereldje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:54 schreef Danny het volgende:
[..]
waren het niet allemaal vrijwilligers?
(weet ik niet hoor, vraag het me alleen maar af)
dat is door een ander geschreven op basis van wat ze zelf heeft verteldquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
En bedankt, daar gaat een vijfdelige Bart-gate reeksquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Oh en bij de weg: voor wie zich afvraagt waarom Bart nog niet heeft gereageerd, hier of elders na TBO.
Ivm een verhuizing heeft ie thuis geen internet en ivm TBO was hij amper thuis om pakketten aan te nemen en moest hij deze week weer opnieuw internet aanvragen.
daar heb je ook weer een puntquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weerhoudt de helft van de users er ook niet van toch te posten op FOK!.
ik ben nog steeds voor een 'wie-batst-wie-in-de-bunker-gate'quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
En bedankt, daar gaat een vijfdelige Bart-gate reeks
Waar heeft ze als producer gewerkt en wat is uit haar handen gekomen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
Ach zoals ik al zo vaak zeg, mijn opa zei altijd: "Jongen, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden"quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb je, denk ik, beet.
Waarom stuurt maanvis mariell een link naar deze topics
Waarom was maanvis vanaf dag 1 al als een blok gevallen voor Mariell
Waarom was maanvis accuut overal user geworden waar de gelekte info verscheen vóór FOK!?
Dat daar eik meteen de "verdenking" ( van het lekken) op Mariell viel is toch iets om over na te denken.
Blijkbaar kwam ze tóch vrij ongeloofwaardig over, behalve bij maanvis en ik ben nu toch wel verdomde benieuwd wát ze maanvis allemaal heeft wijsgemaakt dat dat blinde volgen rechtvaardigt.
Het artikel komt uit 2008, ze heeft het over 2009, dus het kan best zijn dat TBO haar eerste (grote) klus was. Wat ze dus heeft verpest voor haarzelf als we Bram kunnen geloven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is door een ander geschreven op basis van wat ze zelf heeft verteld
als ze werkelijk zo'n enorme carriëre heeft, waar is daarover dan info terug te vinden? Welke programma's heeft ze zoal al geproduceerd?
Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Die Kwakman-link! Ik ben her ermee eens! Het stinkt. Naar rotte vis.
OMFG I KNEW IT!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Het schijnt dat de KPN TNT opdracht heeft gegeven NUON te vragen UPC te bellen om het pakket niet te laten afleveren.
Dit omdat Endemol bang is dat Enjoy de nieuwe Eyeworks gaat worden
Ze stonden onder contract bij Vlemmix, aldus Mariell. Wat meteen dus Vlemmix rol in de productie groter maakt dan werd gezegd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, dan niet dat van dat brood en die plank, maar voor het curriculum vitae in deze barre tijden en het toch wel relatief kleine wereldje.
Als ze als webcammer heeft gewerkt, dat is ook een klein wereldje, dan heeft ze daar misschien iets gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het artikel komt uit 2008, ze heeft het over 2009, dus het kan best zijn dat TBO haar eerste (grote) klus was. Wat ze dus heeft verpest voor haarzelf als we Bram kunnen geloven.
Klein wereldje.
Ik had verwacht dat Kopijkat zou zeggen: 'er is een ontvangstbevestiging van de aangetekende brief' of 'mariell heeft gereageerd op de ontslagbief' of 'mariell heeft te kennen gegeven dat ze die brief heeft ontvangen'.. maar ze komt aan met 'hij is verstuurd, ik weet dat ie verstuurd is en TNT maakt geen foutjes'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef Danny het volgende:
[..]
je neemt aan dat dat niet gebeurd is en meldt het vervolgens als vaststaand feit?
*wijsheid overschrijft en vanmiddag een tegeltje van gaat maken*quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach zoals ik al zo vaak zeg, mijn opa zei altijd: "Jongen, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden"
ze kan evengoed vlemmix' schoonmaakster zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze stonden onder contract bij Vlemmix, aldus Mariell. Wat meteen dus Vlemmix rol in de productie groter maakt dan werd gezegd.
Zolang de Nederlandse Energie Maatschappij zich er niet mee bemoeit, zeg ik: DOEN!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:59 schreef Jumparound het volgende:
Het schijnt dat de KPN TNT opdracht heeft gegeven NUON te vragen UPC te bellen om het pakket niet te laten afleveren.
Weg jij, jij mag pas meedoen als we in een reeks gaan stellen dat Bram gebrouileerd is met je broerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd aangezien ze in Duitsland woont.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ze kan evengoed vlemmix' schoonmaakster zijn natuurlijk.
Nee dat "Ik weet van niets", "ik heb geen brief ontvangen" enzovoorts van Mariell is lekker substantieelquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Kopijkat zou zeggen: 'er is een ontvangstbevestiging van de aangetekende brief' of 'mariell heeft gereageerd op de ontslagbief' of 'mariell heeft te kennen gegeven dat ze die brief heeft ontvangen'.. maar ze komt aan met 'hij is verstuurd, ik weet dat ie verstuurd is en TNT maakt geen foutjes'.
Ik heb het even gechecked bij energiened, en die geven uit monde van Hans Alders te kennen dat ze niemand gebatst hebben in de bunkert!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de Nederlandse Energie Maatschappij zich er niet mee bemoeit, zeg ik: DOEN!
Het is een vuil spelletje dat wordt gespeeld.
Klopt. Maar ik maakte een punt waarom Alsido nog bij TBO zou werken terwijl Mariell thuis ziek zat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze stonden onder contract bij Vlemmix, aldus Mariell. Wat meteen dus Vlemmix rol in de productie groter maakt dan werd gezegd.
Nou, wie weet waartoe bram instaat is om de miljarden van Telefonica binnen te halenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weg jij, jij mag pas meedoen als we in een reeks gaan stellen dat Bram gebrouileerd is met je broer
was batsen niet handjeklap? Mijn knokkels zijn heel hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?
En met wie hebben Pw en Mariell gebatst?
En Dottey?
Dat klopt ook niet. Zeker niet als zijn vrouw ziek is en blijft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik maakte een punt waarom Alsido nog bij TBO zou werken terwijl Mariell thuis ziek zat.
Ze doet wel vreemdere dingen. Ze kan ook Vlemmix neukertje zijn. Who knows.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Stefan het volgende:
Lijkt me vreemd aangezien ze in Duitsland woont.
Nou, wat let je, met poster graag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef versabommie het volgende:
Mischien is het handg om even kort en bondig de feiten die op tafel zijn gekomen onder elkaar te zetten. Dan zijn we ook even verlost van die herhaling van zetten en al dat gedraai. Gewoon feiten pats! pats PATS!
Laten we wel wezen, om hier nog een goede rel uit te krijgen moet er gestructureerd gewerkt worden nu want dit schiet niet op. dus feiten kort en bondig en klappen!
Of doorpakken zo u wilt!
Maar er moet dus iets heftigs hebben plaatsgevonden en dat is de missing link.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
Ik denk eerder dat Vlemmix haar kende en vertrouwde en dat aan Bram heeft meegedeeld en dat Bram gewoon heeft gezegd 'prima, doe maar mee'. Min of meer zoals bv ook bij Dementor gebeurde.
En nu heeft hij gezegd 'je doet niet meer mee'.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nou, wie weet waartoe bram instaat is om de miljarden van Telefonica binnen te halen
Nee, dat kan niet. VB wist gisteren te melden dat Vlemmix geen tools hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze doet wel vreemdere dingen. Ze kan ook Vlemmix neukertje zijn. Who knows.
.
*op samenvatting gaat wachtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef versabommie het volgende:
Mischien is het handg om even kort en bondig de feiten die op tafel zijn gekomen onder elkaar te zetten. Dan zijn we ook even verlost van die herhaling van zetten en al dat gedraai. Gewoon feiten pats! pats PATS!
Laten we wel wezen, om hier nog een goede rel uit te krijgen moet er gestructureerd gewerkt worden nu want dit schiet niet op. dus feiten kort en bondig en klappen!
Of doorpakken zo u wilt!
ik denk dat er niet echt iets heftigs was hoor, meer dat ze weigerde een concessie te sluiten oid en dat dat de druppel was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar er moet dus iets heftigs hebben plaatsgevonden en dat is de missing link.
Johan is geslachtloos?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. VB wist gisteren te melden dat Vlemmix geen tools had
De volgende TT wordt: waar Maanvis in Mariells pussytrap traptequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik wacht ook even op de samenvatting. Ik snap het zelf ook niet meer.
Ja dahaaag, niet terugkrabbelen nu!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik wacht ook even op de samenvatting. Ik snap het zelf ook niet meer.
waarin?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
Als Danny's opmerking over Vlemmix neukertje waar is overigens, en dat is reden voor ontslag, dan zal Alsido ws niet vannacht naast haar hebben gelegen.
Kan best overigens
Mariell gaat vreemd
Alsido zegt: zij eruit of ik eruit
Mariell eruit
Alsido erin
Er is maar 1 persoon die uiteindelijk probleempjes heeft gekregen en dat ben ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:30 schreef mariell het volgende:
[..]
wist je wel dat je hiervoor alsnog problemen op je nek kunt halen ?
:p
Ja.quote:
Terwijl zijn vrouw doodziek thuis was?quote:
Je doet maar. Vooralsnog is er een hoop gezegd, maar weinig bewezen. En ik zit vanaf het begin van deze reeks al met de gedachtengang dat er in dit verhaal een kant 'Mariell' is en een kant 'Bram', en dat tot nu toe de kant 'FOK!' gevoed is met de kant 'Bram'. Het is wachten op de PM van Iteejer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
De volgende TT wordt: waar Maanvis in Mariells pussytrap trapte
Mariell komt er niet goed vanaf hoor, ontslag op staande voet door een producent. Denk je dat JdM haar nog aanneemt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik denk wel dat er een paar zijn die zich suf lachen hier.. negatieve publiciteit is ook publiciteit
ga me niet vertellen dat je die opmerking van mij echt serieus nam?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
Als Danny's opmerking over Vlemmix neukertje waar is overigens, en dat is reden voor ontslag, dan zal Alsido ws niet vannacht naast haar hebben gelegen.
mwoa, er zijn geruchtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell komt er niet goed vanaf hoor, ontslag op staande voet door een producent. Denk je dat JdM haar nog aanneemt?
doodziek. . .als ze echt doodziek was dan zou ze na het ziekenhuisbezoekje de dag erna toch niet naar het werk zijn gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Terwijl zijn vrouw doodziek thuis was?
Uiteraard. Toen bram die mail postte was dat als een lot uit de loterij voor FOK!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
De enige die hier garen bij spint is Danny
dat was toch op fok dat ik las dat JdM haar heeft ontslagen, ik weet alleen niet meer waar ik dat precies lasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell komt er niet goed vanaf hoor, ontslag op staande voet door een producent. Denk je dat JdM haar nog aanneemt?
Ik ben niet jouw beotch!quote:
pff geen idee, alhoewel JdM toch ook niet vies is van een relletje lijkt mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
ze ging naar het ziekenhuis. daar konden ze niets voor haar doen en dus is ze nu al meer dan een week ziek thuis. Dat 'niets kunnen doen' kun je natuurlijk op twee manieren opvatten. Sowieso moet het best ernstig zijn als je langer dan een week ziek bent. Tegenwoordig ben je doorgaans al sneller van een griepje af en daarmee gaat niemand die bij z'n volle verstand is zomaar naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
doodziek. . .als ze echt doodziek was dan zou ze na het ziekenhuisbezoekje de dag erna toch niet naar het werk zijn gegaan.
zolang ze je peuken niet oprookt wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
pff geen idee, alhoewel JdM toch ook niet vies is van een relletje lijkt mij![]()
ik blijf erbij privacy lekken is niet slim verder is ze lief.
Zolang je de echte waarheid niet vertelt moeten we elke optie serieus nemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat je die opmerking van mij echt serieus nam?
Mexicaanse griep?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ze ging naar het ziekenhuis. daar konden ze niets voor haar doen en dus is ze nu al meer dan een week ziek thuis. Dat 'niets kunnen doen' kun je natuurlijk op twee manieren opvatten. Sowieso moet het best ernstig zijn als je langer dan een week ziek bent. Tegenwoordig ben je doorgaans al sneller van een griepje af en daarmee gaat niemand die bij z'n volle verstand is zomaar naar het ziekenhuis.
Wat heeft JdM er mee te winnen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
pff geen idee, alhoewel JdM toch ook niet vies is van een relletje lijkt mij![]()
Met haar ziektegeschiedenis zou ik het wel aannemelijk vinden als ze nog onder controle staat, of dat ze met bepaalde klachten daar naartoe gaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ze ging naar het ziekenhuis. daar konden ze niets voor haar doen en dus is ze nu al meer dan een week ziek thuis. Dat 'niets kunnen doen' kun je natuurlijk op twee manieren opvatten. Sowieso moet het best ernstig zijn als je langer dan een week ziek bent. Tegenwoordig ben je doorgaans al sneller van een griepje af en daarmee gaat niemand die bij z'n volle verstand is zomaar naar het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef Danny het volgende:
[..]
zolang ze je peuken niet oprookt wel ja
even off topic.. die hele jaren 60 hippie insteek van je he, gaat die ook op voor compleet vrije sex?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik blijf erbij privacy lekken is niet slim verder is ze lief.
J.V heeft ooit ook nog eens gestreden om een hysterische *dame* die lid was van de PimfortuynPartij. Geloof dat hij toen van Ratelband heeft gewonnenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
JdM is niet vies van kutjes, die neukt alles wat los en vast zit.
vrije seks maar zonder soa-boysquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
even off topic.. die hele jaren 60 hippie insteek van je he, gaat die ook op vor compleet vrije sex?
Ook voor mij. Ik verveelde me dood nadat de storm mbt zwijndrecht een beetje was gaan liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Uiteraard. Toen bram die mail postte was dat als een lot uit de loterij voor FOK!
Ja, hij was ook op de stream te bewonderen. Heb jij niet gekeken dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Stefan het volgende:
Oke, we hebben een nieuwe richting
Mariell neukte Vlemmix
Die is miljonair en geld maakt aantrekkelijk
Wat dan wel weer raar is dat Alsido voor Vlemmix bleef werken.![]()
Was alsido op het eindfeest trouwens
Offtopic: Hoe ging het gisteren? veel verdriet of viel het mee?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:21 schreef yvonne het volgende:
Had ik al gezegd hoe blij ik ben met m'n vrije dag?
zwijndrecht?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook voor mij. Ik verveelde me dood nadat de storm mbt zwijndrecht een beetje was gaan liggen.
Is ze ontslagen ooit door JdM? Echt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was toch op fok dat ik las dat JdM haar heeft ontslagen, ik weet alleen niet meer waar ik dat precies las
Publiciteit voor zijn programma's. Kijk maar naar de dgk rel iedereen piepte erover maar ze keken allemaal welquote:
Mariell heeft gezegd Ziek.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Terwijl zijn vrouw doodziek thuis was?
Ik heb gekeken tot 4 uur snachts maar denk je dat ik mensen herken van hun naam? Ik wist niet eens wie modje Gert was of Bob de Streamer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, hij was ook op de stream te bewonderen. Heb jij niet gekeken dan?
can you say Monica Lewinsky?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
dat was toch op fok dat ik las dat JdM haar heeft ontslagen, ik weet alleen niet meer waar ik dat precies las
Maar dit is Johns programma niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Publiciteit voor zijn programma's. Kijk maar naar de dgk rel iedereen piepte erover maar ze keken allemaal wel
Ziek ben je toch gewoon, sinds wanneer moet je eerst vooraf overleg hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mariell heeft gezegd Ziek.
Dat zal heus in overleg zijn gebeurd, Alsido terug naar de zaak, denk ik zo.
Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot 4 uur snachts maar denk je dat ik mensen herken van hun naam? Ik wist niet eens wie modje Gert was of Bob de Streamer.
Ze vertelde tijdens de chat wel meer dingen die ik persoonlijk als producent niet had gepikt van een medewerker maar dat terzijde. Die bewuste acties waren allemaal tijdens de kickoff van de bunker, vreemd dan dat ze dan pas 2 weken later ontslagen is .quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Stefan het volgende:
Feit blijft dat ze uit de school klapte over Huub en JdM.
dus jij beweerd nu dat Mariell met een sigaar in d'r doos, John moest kluiven en dat derhalve dusdanig teleurstellend deed dat ze de zak ( haha) kreeg ?quote:
B: S is homo!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik wil best een leuke poster maken, maar ik ben te slecht thuis ind e materie om concreet feiten te benoemen behalve dan dat Maanvis schijnbaar opd e beurt van zijn leven hoopt. Dus iemand anders die ff de feiten.. dus echt feiten op een rij kan zetten?
Goed, je mag niet copy en pasten, maar je mag toch vrij vertaald hier neerzetten wat ze dan vertelde?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze vertelde tijdens de chat wel meer dingen die ik persoonlijk als producent niet had gepikt van een medewerker maar dat terzijde. Die bewuste acties waren allemaal tijdens de kickoff van de bunker, vreemd dan dat ze dan pas 2 weken later ontslagen is .
Jan Smit is homo!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
B: S is homo!
M: S is heul geen homo!
B: Hey D en F, zal ik jou eens wat vertellen. S is homo!
D: Hey F, S is homo!
B&D&F: S is homo!
MV:
De producent zat er naast lolquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze vertelde tijdens de chat wel meer dingen die ik persoonlijk als producent niet had gepikt van een medewerker maar dat terzijde. Die bewuste acties waren allemaal tijdens de kickoff van de bunker, vreemd dan dat ze dan pas 2 weken later ontslagen is .
Maar er loopt wel volk van 'm rond (denk Huub). En ex-volk (Bob de streamer bv). En ex-personeel (bart - BB1, bram - BB2, Huub - DGK) en familie van ex-personeel (Eline).quote:
Wie is S, die homo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Maanvis het volgende:
B: S is homo!
B: Hey D en F, zal ik jou eens wat vertellen. S is homo!
D: Hey F, S is homo!
B&D&F: S is homo!
MV:
Post de chatlog dan eens. Was een openbare chat over de Bunker. Danny quote eruit voor een nieuwsbericht. En stuur m anders eens naar mij, dan post ik t wel. FOK! is officiele chatpartner dus de log mag gewoon openbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsido stond ook wel bekend onder de naam super mario. Daaraan had je hem kunnen herkennen tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot 4 uur snachts maar denk je dat ik mensen herken van hun naam? Ik wist niet eens wie modje Gert was of Bob de Streamer.
Waarom zou ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, je mag niet copy en pasten, maar je mag toch vrij vertaald hier neerzetten wat ze dan vertelde?
Je vergeet die andere Bob nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar er loopt wel volk van 'm rond (denk Huub). En ex-volk (Bob de streamer bv). En ex-personeel (bart - BB1, bram - BB2, Huub - DGK) en familie van ex-personeel (Eline).
Alles staat of valt dus met de betrouwbaarheid van al die personen, die nu of in het verleden een band met JdM hebben gehad.
Dat is een misverstand geweest. DIe hele chat mag hier geplaatst worden. Die is niet privé en niet door 1 persoon auteursrechtelijk beschermd oidquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, je mag niet copy en pasten, maar je mag toch vrij vertaald hier neerzetten wat ze dan vertelde?
ik vraag of ze 'monica lewinsky' kan zeggen. waar jij de rest van het verhaal vandaal haalt is me een compleet raadselquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus jij beweerd nu dat Mariell met een sigaar in d'r doos, John moest kluiven en dat derhalve dusdanig teleurstellend deed dat ze de zak ( haha) kreeg ?
Heftig, heel bizarquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Offtopic: Hoe ging het gisteren? veel verdriet of viel het mee?
is er nog een bob?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vergeet die andere Bob nog
Ik las het en ik weet nog dat ik dacht 'nou dat deed John vast niet zomaar en dan gaan B&B ermee in zee', maar of het waar is weet ik ook niet, ik las het alleen maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is ze ontslagen ooit door JdM? Echt?
Wat heeft ze uberhaubt gedaan tussen 2008 en nu aan productiewerk dan?
Feit blijft dat ze uit de school klapte over Huub en JdM.
Neen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Post de chatlog dan eens. Was een openbare chat over de Bunker. Danny quote eruit voor een nieuwsbericht. En stuur m anders eens naar mij, dan post ik t wel. FOK! is officiele chatpartner dus de log mag gewoon openbaar.
ik heb die post in dat copy/paste topic eerder vanmorgen al teruggeplaatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub dat ooit. Ff zoeken.quote:
Ja hoor, dat stond ook gewoon op de aftiteling.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ziek ben je toch gewoon, sinds wanneer moet je eerst vooraf overleg hebben?
Heren, deze vergadering heb ik belegd omdat ik van mening ben dat ik eens ziek ga worden. Zullen we de agenda even trekken opdat we een mooie datum prikken waarop ik sars heb?
Ik ben ook ex- JdM personeel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Danny het volgende:
Maar er loopt wel volk van 'm rond (denk Huub). En ex-volk (Bob de streamer bv). En ex-personeel (bart - BB1, bram - BB2, Huub - DGK) en familie van ex-personeel (Eline).
Alles staat of valt dus met de betrouwbaarheid van al die personen, die nu of in het verleden een band met JdM hebben gehad.
Denk je dat haar Cliënt(en) wel begrijpen wat er gebeurd is? Jij werkte toch met demente ouderen?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.
Bob de Streamer is het op een tweaker lijkende dansbeest in het witte shirt die rond 3 uur ofzo de lovetrain deed
Ketter!quote:
Ik heb John slechts twee keer gezien in die tijd. En toen hoefde ik niet op mijn knietjes.quote:
zie, jou komt het ook bekend voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub dat ooit. Ff zoeken.
Doet totaal niet terzake in de Marie-Gate.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is een misverstand geweest. DIe hele chat mag hier geplaatst worden. Die is niet privé en niet door 1 persoon auteursrechtelijk beschermd oid.
Of er wordt gedoeld op Bobbie Vlemmix. Zoon van en runner tijdens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Dottey het volgende:
Nu verwarm je toch Gert volgens mij met Bob![]()
Bob met bril, al iets wat grijs haar, fors van postuur.
Gert, swingt met zijn heupen, bruin haar
Beide in een wit bovenlijf bekledend ensemble.
Gert zat strak op iets voor zich uit te staren (en heeft nog even op tafel gedanst), maar Bob de streamer heeft wel degelijk zijn heupjes geswingt hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nu verwarm je toch Gert volgens mij met Bob![]()
Bob met bril, al iets wat grijs haar, fors van postuur.
Gert, swingt met zijn heupen, bruin haar
Beide in een wit bovenlijf bekledend ensemble.
S is Jan Smit.quote:
Ik ben al zo oud dat het toen nog John de Mol Producties heette. Of misschien zelfs nog Produkties.quote:
Jan Smit heeft eik al 1 en ander toegegeven in het palinggate topic via correspondente Anniebab.. Hij zei dat de discussie op Fok over zijn sexuele geaardheid nu niet goed uitkwam... nee wanneer wel jantje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
S is Jan Smit.
F is shownieuws.
D is albert verlinDen.
We wachten nog op de PM van Jan Smit aan shownieuws waarin ie toegeeft dat ie homo is.
Dat was bob de streamer idd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, dat stond ook gewoon op de aftiteling.
Edit: je zat er mee aan tafel zondag, of is dat die streamer?
toen ze nog zwartwit beelden uitzonden!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben al zo oud dat het toen nog John de Mol Producties heette. Of misschien zelfs nog Produkties.
Ja. Met Dappere Dodo en Tante Hannie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef versabommie het volgende:
toen ze nog zwartwit beelden uitzonden!
Ja of die gast uit sneek met wit shirt en ketting.. of de broer van Pim ook gekleed in het wit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of er wordt gedoeld op Bobbie Vlemmix. Zoon van en runner tijdens.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef ditisHuub het volgende:
Ik weet niet wat er verder dan allemaal voor speculaties in dat team rondgaan maar 1 ding is zeker. Ik heb er met die hele Marielle niet over gesproken.
Dat zij vervolgens speculaties vanuit het bunkerteam als feiten naar voren brengt in een chat is naast heel erg dom ook nog eens SUPER onprofessioneel. Geen wonder dat ze niet meer bij Talpa werkt.
Later all Huub
dus is het allemaal Mariell's eigen schuld, liegt ze en is ze een onruststoker!quote:
ik zal even zoeken naar afbeeldingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Gert zat strak op iets voor zich uit te staren (en heeft nog even op tafel gedanst), maar Bob de streamer heeft wel degelijk zijn heupjes geswingt hoor
Die moet je koesterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus is het allemaal Mariell's eigen schuld, liegt ze en is ze een onruststoker!
is tie zo lang dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb John slechts twee keer gezien in die tijd. En toen hoefde ik niet op mijn knietjes.
quote:
quote:
We kunnen stellen dat dit 1 van de druppels is neem ik aan? Huub zal zwager Bram zijn ongenoegen hebben kenbaar gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef Maanvis het volgende:
Voor Stefan:
Ik weet niet wat er verder dan allemaal voor speculaties in dat team rondgaan maar 1 ding is zeker. Ik heb er met die hele Marielle niet over gesproken.
Dat zij vervolgens speculaties vanuit het bunkerteam als feiten naar voren brengt in een chat is naast heel erg dom ook nog eens SUPER onprofessioneel. Geen wonder dat ze niet meer bij Talpa werkt.
Later all Huub
Top or bottom?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
Ik moest het doen met Haye van der Heijden
ok, dus ze heeft bij John de Mol gewerkt en flikte daar blijkbaar, als we huub moeten geloven, dezelfde geintjes.quote:
Nee hoor, rechtstreeks aan Mariel toen ik er zag bij de kickoff, direct, zonder blad voor mond nemend,quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
We kunnen stellen dat dit 1 van de druppels is neem ik aan? Huub zal zwager Bram zijn ongenoegen hebben kenbaar gemaakt.
Ik denk het niet.. Het is niet des Huubs om aan te sturen op een vertrek van Mariell. Hij is meer van de directe confrontatie en het zich daarna naast zich neerleggen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
We kunnen stellen dat dit 1 van de druppels is neem ik aan? Huub zal zwager Bram zijn ongenoegen hebben kenbaar gemaakt.
ik weet niet of ze hier heeft gewerkt, vrij twijfelachtig. Mensen die ik het hier gevraagd heb kennen haar niet, aan de andere kant. Personeelsbestand is in tv wereld vluchtig, dus zeg niet dat t niet waar is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dus ze heeft bij John de Mol gewerkt en flikte daar blijkbaar, als we huub moeten geloven, dezelfde geintjes.
Niet Bram, maar Mariell zelf. Quote van Huub uit topic 4.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef Stefan het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef ditisHuub het volgende:
op het kickof feestje ben ik ook binnengekomen en het eerste wat ik tegenover Mariel zei toen ik haar zag was dat ik het totaal niet sjiek vond wat ze had gedaan in die stomme chat, in niet mis te verstane bewoordingen heb ik haar uitgelegd wat ik daarvan vond, en vervolgens (ook om een beetje haar ongelijk te bewijzen) ben ik die bunker binnengewandeld.
Daarna was het ook uitgesproken en dus ook geen issue verder meer tussen mij en haar. Heb zowiezo geen issue met haar overigens.
Herstel: dan is het voor mannen geen issue meer, bij vrouwen ligt dat echt totaal andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
"wat maak jij me nou..etc. etc. etc."en dat is toen ook uitgesproken, dus is het geen issue meer
Het was zo'n nonissue geworden dat je het toch nog even op FOK! zette met de steek onder water naar haar Talpa ontslag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef ditisHuub het volgende:
en dat is toen ook uitgesproken, dus is het geen issue meer
Nonsens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef sunny16947 het volgende:
En die nu toevallig ook bij de Bunkercrew zit?
Geen nonsens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef yvonne het volgende:
Herstel: dan is het voor mannen geen issue meer, bij vrouwen ligt dat echt totaal anders
Schaaphok koos voor een nieuwe wending in haar carriere, dat is wat anders.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef sunny16947 het volgende:
We vergeten Marijke Schaaphok nog die ontslag heeft genomen bij EndeMol en voor zichzelf is begonnen met Masmedia. En die nu toevallig ook bij de Bunkercrew zit?
ligt eraan, ken ook genoeg "valse"mannen. Ik ben gewoon meer van de directheid.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Herstel: dan is het voor mannen geen issue meer, bij vrouwen ligt dat echt totaal anders
Een hoop gespeculeerquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik wil best een leuke poster maken, maar ik ben te slecht thuis ind e materie om concreet feiten te benoemen behalve dan dat Maanvis schijnbaar opd e beurt van zijn leven hoopt. Dus iemand anders die ff de feiten.. dus echt feiten op een rij kan zetten?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef ditisHuub het volgende:
ik weet niet of ze hier heeft gewerkt, vrij twijfelachtig. Mensen die ik het hier gevraagd heb kennen haar niet, aan de andere kant. Personeelsbestand is in tv wereld vluchtig, dus zeg niet dat t niet waar is.
Dat geeft aan dat ze daar wel degelijk gewerkt heeft. Nu niet opeens terugkrabbelen hequote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef ditisHuub het volgende:
Dat viel enigszins tegen geloof ik? Er is nooit verzocht of dat bericht verwijderd kon worden. Niet dat dat ook maar een seconde overwogen zou worden, daar niet van, maar het is ook nooit gevraagd. Heeft hier verder niets mee te maken hoor, maar ik had die post van je nog helemaal niet gelezenquote:Dat het bunkerteam vervolgens zulke prutsers zijn dat het nu zelfs op de home staat dat ik niet mag van John Ik heb net meteen met Bram EN Bart gebeld en het gaat er asap vanaf
Het konden broers zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ] bob de streamer
[ afbeelding ]
gert van de zijkant
als twee druppels water......
[ afbeelding ]
Dat geeft dus heel duidelijk aan dat Mariell dondersgoed weet dat ze de laan is uitgestuurd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef iteejer het volgende:
Alsido is daar gewoon aan het werk, en heeft zich duidelijk van het conflict gedistantieerd. Uiteraard heb ik daar naar gevraagd, en uiteraard kan ik dat antwoord hier niet neerzetten. Hij laat zijn vrouw niet vallen,
Absoluut ik heb nog lekker staan boogieen met emquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Gert zat strak op iets voor zich uit te staren (en heeft nog even op tafel gedanst), maar Bob de streamer heeft wel degelijk zijn heupjes geswingt hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Stefan het volgende:
Maar heeft CopyCat nu met Bob gebatst? Dan heeft ze gelogen dat ze niet op chubby valt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Stefan het volgende:
Maar heeft CopyCat nu met Bob gebatst? Dan heeft ze gelogen dat ze niet op chubby valt
Niet vergeten dat ook Bram zelf daar een rol in heeft gespeeld.quote:Het is wel zo dat door direct al in het begin ons te confronteren met andere sites die ook van alles kregen, wat zij tegen mij heeft lopen verdedigen zelfs, wij als FOK! al gelijk met een ietwat teleurgesteld 'wtf' de samenwerking in gegaan zijn.
Dat weghalen sloeg op de home van TBOsite. Dat was dan ook snel verdwenen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat viel enigszins tegen geloof ik? Er is nooit verzocht of dat bericht verwijderd kon worden. Niet dat dat ook maar een seconde overwogen zou worden, daar niet van, maar het is ook nooit gevraagd. Heeft hier verder niets mee te maken hoor, maar ik had die post van je nog helemaal niet gelezen
the plot thickensquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef iteejer het volgende:
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?
Ja die heb ik. En nee ik ga niet uit PM's quotenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef Maanvis het volgende:
iteejer, bedankt voor je verhelderende uitleg. Je schijnt PM's te hebben ontvangen van Mariell na haar ontslag waarbij ze net doet alsof ze nog voor de bunker werkt. Zou je wellicht hier een tipje van de sluier over op kunnen lichten of een zinsnede uit zo'n PM willen posten?
daar stond het ook op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:13 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat weghalen sloeg op de home van TBOsite. Dat was dan ook snel verdwenen.
Een vrouw pleur je dan op haar rug en dan ga je over de buik wrijven, wel met je hand uit de buurt van de bek blijven ( gezien op national geographic)quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb niet de complete reden, maar wel een aantal voorbeelden gekregen van zaken die geleid hebben tot dat 'ontslag'. Elk van die dingen afzonderlijk zou voor mij al reden zijn iemand uit de crew te zetten, dus wat dat betreft hebben ze nog bijzonder veel geduld opgebracht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Maanvis het volgende:
Dat het feit dat Mariell niet meer werkt bij B&B al bekend was bij Danny en Iteejer is ergens wel logisch. Immers weten Danny en Iteejer dan dat statements van Mariell niet meer als statements van de bunker gezien hoeven te worden.
Wat ik echter wel frappant vind is dat de complete reden voor het ontslag aan diverse personen is verteld. Dat is informatie die in principe niemand aangaat behalve Bram en Mariell zelf. Kan iemand daar wellicht een verklaring voor geven? Ligt die reden van het vertellen omsloten in de reden voor het ontslag?
zijn er nog meer redenen te bedenken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef Stefan het volgende:
Redenen om iemand zomaar te ontslaan
Werk niet (goed) doen
Info lekken dat schadelijk is voor de producent of de partners
Een affaire hebben en een onhoudelijke situatie creeeren
Diefstal
Zit ie ertussen Danny?
Het ging hier om de home van thebunkeronline.tv en niet de home van FOK, daar is vrij snel dan ook op verwijderd. Dat jij vervolgens dat bericht overneemt zonder te controleren of dat waar is zegt wat over de kwaliteit van de nieuwsberichten die jij op je homepage zet. Geen hoor en wederhoor, jij hoort een gerucht en post het als feit op je homepage. Ben een actief user van je forum, een pm-etje om te controleren of het waar was is dan netjes. Maar goed, jouw site, jouw ding, heb niet overwogen om jou te vragen om het eraf te halen. Als ik mij druk moest maken om wat forumbeheerders over mij postenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat geeft aan dat ze daar wel degelijk gewerkt heeft. Nu niet opeens terugkrabbelen he
[..]
Dat viel enigszins tegen geloof ik? Er is nooit verzocht of dat bericht verwijderd kon worden. Niet dat dat ook maar een seconde overwogen zou worden, daar niet van, maar het is ook nooit gevraagd. Heeft hier verder niets mee te maken hoor, maar ik had die post van je nog helemaal niet gelezen
makkie,quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Maanvis het volgende:
Dat het feit dat Mariell niet meer werkt bij B&B al bekend was bij Danny en Iteejer is ergens wel logisch. Immers weten Danny en Iteejer dan dat statements van Mariell niet meer als statements van de bunker gezien hoeven te worden.
Wat ik echter wel frappant vind is dat de complete reden voor het ontslag aan diverse personen is verteld. Dat is informatie die in principe niemand aangaat behalve Bram en Mariell zelf. Kan iemand daar wellicht een verklaring voor geven? Ligt die reden van het vertellen omsloten in de reden voor het ontslag?
Nou, noem dat maar lekker uitbuiten. Als een toekomstige potentiële werkgever besluit om de naam van Mariell maar eens te gaan google-en en deze topicreeks vindt, kan ze het verder wel op haar buik schrijven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:09 schreef Injetta het volgende:
Toen kwam het op FOk en gaat iedereen er van alles bij slepen en dat buit Mariel lekker uit.
Post Bunker 7 days.. alone behind the screen many persons.. many winners,quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef Stefan het volgende:
De post-Bunker bevat nu al meer actie dan die hele 26 dagen bij elkaar
krankzinnig...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
makkie,
the bunker was hele kleine groep die krankzinnige uren draait. Wat dat betreft is het simpel, zulk soort "geheimen" zijn niet geheim te houden, als je de hele dag opelkaars lip zit, en je moet natuurlijk wel uitleg geven aan de rest van de crew waarom de up er ineens niet meer is
batsgedrag?quote:
Als je kunt aantonen dat iemand liegt op zijn/haar cv is dat de makkelijkste manier om van een werknemer af te komen.quote:
Dus dat kan 2 dingen betekenen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja die heb ik. En nee ik ga niet uit PM's quoten
Uiteraard, alleen maar logisch, ik zie de reden van de ophef daarover dan ook niet. 'het verhaal naar buiten is dat ze ziek is, wat er echt gebeurt is vertellen we onder vier ogen nog wel es maar das echt te dol om los te lopen, we hebben haar er uit getrapt'. En daar konden we het mee doen, en daar deden we het ook mee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik so far hier heb gehoord als 'complete' reden is minder dan wat Danny en ik weten. En er zal ongetwijfeld nog meer zijn dat ook Danny en ik niet weten.quote:Wat ik echter wel frappant vind is dat de complete reden voor het ontslag aan diverse personen is verteld. Dat is informatie die in principe niemand aangaat behalve Bram en Mariell zelf. Kan iemand daar wellicht een verklaring voor geven? Ligt die reden van het vertellen omsloten in de reden voor het ontslag?
Dat. Plus dat de rest die daar rondliep ook niet helemaal van gisteren was natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef ditisHuub het volgende:
the bunker was hele kleine groep die krankzinnige uren draait. Wat dat betreft is het simpel, zulk soort "geheimen" zijn niet geheim te houden, als je de hele dag opelkaars lip zit, en je moet natuurlijk wel uitleg geven aan de rest van de crew waarom de up er ineens niet meer is
Renate ik zou mij als ik jou was concentreren op de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Post Bunker 7 days.. alone behind the screen many persons.. many winners,
we feed the troll...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |