Ja dahaaag, niet terugkrabbelen nu!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik wacht ook even op de samenvatting. Ik snap het zelf ook niet meer.
waarin?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
Als Danny's opmerking over Vlemmix neukertje waar is overigens, en dat is reden voor ontslag, dan zal Alsido ws niet vannacht naast haar hebben gelegen.
Kan best overigens
Mariell gaat vreemd
Alsido zegt: zij eruit of ik eruit
Mariell eruit
Alsido erin
Er is maar 1 persoon die uiteindelijk probleempjes heeft gekregen en dat ben ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:30 schreef mariell het volgende:
[..]
wist je wel dat je hiervoor alsnog problemen op je nek kunt halen ?
:p
Ja.quote:
Terwijl zijn vrouw doodziek thuis was?quote:
Je doet maar. Vooralsnog is er een hoop gezegd, maar weinig bewezen. En ik zit vanaf het begin van deze reeks al met de gedachtengang dat er in dit verhaal een kant 'Mariell' is en een kant 'Bram', en dat tot nu toe de kant 'FOK!' gevoed is met de kant 'Bram'. Het is wachten op de PM van Iteejer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
De volgende TT wordt: waar Maanvis in Mariells pussytrap trapte
Mariell komt er niet goed vanaf hoor, ontslag op staande voet door een producent. Denk je dat JdM haar nog aanneemt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik denk wel dat er een paar zijn die zich suf lachen hier.. negatieve publiciteit is ook publiciteit
ga me niet vertellen dat je die opmerking van mij echt serieus nam?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Stefan het volgende:
Als Danny's opmerking over Vlemmix neukertje waar is overigens, en dat is reden voor ontslag, dan zal Alsido ws niet vannacht naast haar hebben gelegen.
mwoa, er zijn geruchtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell komt er niet goed vanaf hoor, ontslag op staande voet door een producent. Denk je dat JdM haar nog aanneemt?
doodziek. . .als ze echt doodziek was dan zou ze na het ziekenhuisbezoekje de dag erna toch niet naar het werk zijn gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Terwijl zijn vrouw doodziek thuis was?
Uiteraard. Toen bram die mail postte was dat als een lot uit de loterij voor FOK!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
De enige die hier garen bij spint is Danny
dat was toch op fok dat ik las dat JdM haar heeft ontslagen, ik weet alleen niet meer waar ik dat precies lasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell komt er niet goed vanaf hoor, ontslag op staande voet door een producent. Denk je dat JdM haar nog aanneemt?
Ik ben niet jouw beotch!quote:
pff geen idee, alhoewel JdM toch ook niet vies is van een relletje lijkt mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
ze ging naar het ziekenhuis. daar konden ze niets voor haar doen en dus is ze nu al meer dan een week ziek thuis. Dat 'niets kunnen doen' kun je natuurlijk op twee manieren opvatten. Sowieso moet het best ernstig zijn als je langer dan een week ziek bent. Tegenwoordig ben je doorgaans al sneller van een griepje af en daarmee gaat niemand die bij z'n volle verstand is zomaar naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
doodziek. . .als ze echt doodziek was dan zou ze na het ziekenhuisbezoekje de dag erna toch niet naar het werk zijn gegaan.
zolang ze je peuken niet oprookt wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
pff geen idee, alhoewel JdM toch ook niet vies is van een relletje lijkt mij![]()
ik blijf erbij privacy lekken is niet slim verder is ze lief.
Zolang je de echte waarheid niet vertelt moeten we elke optie serieus nemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat je die opmerking van mij echt serieus nam?
Mexicaanse griep?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ze ging naar het ziekenhuis. daar konden ze niets voor haar doen en dus is ze nu al meer dan een week ziek thuis. Dat 'niets kunnen doen' kun je natuurlijk op twee manieren opvatten. Sowieso moet het best ernstig zijn als je langer dan een week ziek bent. Tegenwoordig ben je doorgaans al sneller van een griepje af en daarmee gaat niemand die bij z'n volle verstand is zomaar naar het ziekenhuis.
Wat heeft JdM er mee te winnen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
pff geen idee, alhoewel JdM toch ook niet vies is van een relletje lijkt mij![]()
Met haar ziektegeschiedenis zou ik het wel aannemelijk vinden als ze nog onder controle staat, of dat ze met bepaalde klachten daar naartoe gaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ze ging naar het ziekenhuis. daar konden ze niets voor haar doen en dus is ze nu al meer dan een week ziek thuis. Dat 'niets kunnen doen' kun je natuurlijk op twee manieren opvatten. Sowieso moet het best ernstig zijn als je langer dan een week ziek bent. Tegenwoordig ben je doorgaans al sneller van een griepje af en daarmee gaat niemand die bij z'n volle verstand is zomaar naar het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef Danny het volgende:
[..]
zolang ze je peuken niet oprookt wel ja
even off topic.. die hele jaren 60 hippie insteek van je he, gaat die ook op voor compleet vrije sex?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik blijf erbij privacy lekken is niet slim verder is ze lief.
J.V heeft ooit ook nog eens gestreden om een hysterische *dame* die lid was van de PimfortuynPartij. Geloof dat hij toen van Ratelband heeft gewonnenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
JdM is niet vies van kutjes, die neukt alles wat los en vast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |