vrije seks maar zonder soa-boysquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
even off topic.. die hele jaren 60 hippie insteek van je he, gaat die ook op vor compleet vrije sex?
Ook voor mij. Ik verveelde me dood nadat de storm mbt zwijndrecht een beetje was gaan liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Uiteraard. Toen bram die mail postte was dat als een lot uit de loterij voor FOK!
Ja, hij was ook op de stream te bewonderen. Heb jij niet gekeken dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Stefan het volgende:
Oke, we hebben een nieuwe richting
Mariell neukte Vlemmix
Die is miljonair en geld maakt aantrekkelijk
Wat dan wel weer raar is dat Alsido voor Vlemmix bleef werken.![]()
Was alsido op het eindfeest trouwens
Offtopic: Hoe ging het gisteren? veel verdriet of viel het mee?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:21 schreef yvonne het volgende:
Had ik al gezegd hoe blij ik ben met m'n vrije dag?
zwijndrecht?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook voor mij. Ik verveelde me dood nadat de storm mbt zwijndrecht een beetje was gaan liggen.
Is ze ontslagen ooit door JdM? Echt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was toch op fok dat ik las dat JdM haar heeft ontslagen, ik weet alleen niet meer waar ik dat precies las
Publiciteit voor zijn programma's. Kijk maar naar de dgk rel iedereen piepte erover maar ze keken allemaal welquote:
Mariell heeft gezegd Ziek.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Terwijl zijn vrouw doodziek thuis was?
Ik heb gekeken tot 4 uur snachts maar denk je dat ik mensen herken van hun naam? Ik wist niet eens wie modje Gert was of Bob de Streamer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, hij was ook op de stream te bewonderen. Heb jij niet gekeken dan?
can you say Monica Lewinsky?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
dat was toch op fok dat ik las dat JdM haar heeft ontslagen, ik weet alleen niet meer waar ik dat precies las
Maar dit is Johns programma niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Publiciteit voor zijn programma's. Kijk maar naar de dgk rel iedereen piepte erover maar ze keken allemaal wel
Ziek ben je toch gewoon, sinds wanneer moet je eerst vooraf overleg hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mariell heeft gezegd Ziek.
Dat zal heus in overleg zijn gebeurd, Alsido terug naar de zaak, denk ik zo.
Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot 4 uur snachts maar denk je dat ik mensen herken van hun naam? Ik wist niet eens wie modje Gert was of Bob de Streamer.
Ze vertelde tijdens de chat wel meer dingen die ik persoonlijk als producent niet had gepikt van een medewerker maar dat terzijde. Die bewuste acties waren allemaal tijdens de kickoff van de bunker, vreemd dan dat ze dan pas 2 weken later ontslagen is .quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Stefan het volgende:
Feit blijft dat ze uit de school klapte over Huub en JdM.
dus jij beweerd nu dat Mariell met een sigaar in d'r doos, John moest kluiven en dat derhalve dusdanig teleurstellend deed dat ze de zak ( haha) kreeg ?quote:
B: S is homo!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik wil best een leuke poster maken, maar ik ben te slecht thuis ind e materie om concreet feiten te benoemen behalve dan dat Maanvis schijnbaar opd e beurt van zijn leven hoopt. Dus iemand anders die ff de feiten.. dus echt feiten op een rij kan zetten?
Goed, je mag niet copy en pasten, maar je mag toch vrij vertaald hier neerzetten wat ze dan vertelde?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze vertelde tijdens de chat wel meer dingen die ik persoonlijk als producent niet had gepikt van een medewerker maar dat terzijde. Die bewuste acties waren allemaal tijdens de kickoff van de bunker, vreemd dan dat ze dan pas 2 weken later ontslagen is .
Jan Smit is homo!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
B: S is homo!
M: S is heul geen homo!
B: Hey D en F, zal ik jou eens wat vertellen. S is homo!
D: Hey F, S is homo!
B&D&F: S is homo!
MV:
De producent zat er naast lolquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze vertelde tijdens de chat wel meer dingen die ik persoonlijk als producent niet had gepikt van een medewerker maar dat terzijde. Die bewuste acties waren allemaal tijdens de kickoff van de bunker, vreemd dan dat ze dan pas 2 weken later ontslagen is .
Maar er loopt wel volk van 'm rond (denk Huub). En ex-volk (Bob de streamer bv). En ex-personeel (bart - BB1, bram - BB2, Huub - DGK) en familie van ex-personeel (Eline).quote:
Wie is S, die homo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Maanvis het volgende:
B: S is homo!
B: Hey D en F, zal ik jou eens wat vertellen. S is homo!
D: Hey F, S is homo!
B&D&F: S is homo!
MV:
Post de chatlog dan eens. Was een openbare chat over de Bunker. Danny quote eruit voor een nieuwsbericht. En stuur m anders eens naar mij, dan post ik t wel. FOK! is officiele chatpartner dus de log mag gewoon openbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |