Weg jij, jij mag pas meedoen als we in een reeks gaan stellen dat Bram gebrouileerd is met je broerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Het schijnt dat de KPN TNT opdracht heeft gegeven NUON te vragen UPC te bellen om het pakket niet te laten afleveren.
Dit omdat Endemol bang is dat Enjoy de nieuwe Eyeworks gaat worden
Lijkt me vreemd aangezien ze in Duitsland woont.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ze kan evengoed vlemmix' schoonmaakster zijn natuurlijk.
Nee dat "Ik weet van niets", "ik heb geen brief ontvangen" enzovoorts van Mariell is lekker substantieelquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Kopijkat zou zeggen: 'er is een ontvangstbevestiging van de aangetekende brief' of 'mariell heeft gereageerd op de ontslagbief' of 'mariell heeft te kennen gegeven dat ze die brief heeft ontvangen'.. maar ze komt aan met 'hij is verstuurd, ik weet dat ie verstuurd is en TNT maakt geen foutjes'.
Ik heb het even gechecked bij energiened, en die geven uit monde van Hans Alders te kennen dat ze niemand gebatst hebben in de bunkert!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang de Nederlandse Energie Maatschappij zich er niet mee bemoeit, zeg ik: DOEN!
Het is een vuil spelletje dat wordt gespeeld.
Klopt. Maar ik maakte een punt waarom Alsido nog bij TBO zou werken terwijl Mariell thuis ziek zat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze stonden onder contract bij Vlemmix, aldus Mariell. Wat meteen dus Vlemmix rol in de productie groter maakt dan werd gezegd.
Nou, wie weet waartoe bram instaat is om de miljarden van Telefonica binnen te halenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Weg jij, jij mag pas meedoen als we in een reeks gaan stellen dat Bram gebrouileerd is met je broer
was batsen niet handjeklap? Mijn knokkels zijn heel hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?
En met wie hebben Pw en Mariell gebatst?
En Dottey?
Dat klopt ook niet. Zeker niet als zijn vrouw ziek is en blijft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik maakte een punt waarom Alsido nog bij TBO zou werken terwijl Mariell thuis ziek zat.
Ze doet wel vreemdere dingen. Ze kan ook Vlemmix neukertje zijn. Who knows.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef Stefan het volgende:
Lijkt me vreemd aangezien ze in Duitsland woont.
Nou, wat let je, met poster graag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef versabommie het volgende:
Mischien is het handg om even kort en bondig de feiten die op tafel zijn gekomen onder elkaar te zetten. Dan zijn we ook even verlost van die herhaling van zetten en al dat gedraai. Gewoon feiten pats! pats PATS!
Laten we wel wezen, om hier nog een goede rel uit te krijgen moet er gestructureerd gewerkt worden nu want dit schiet niet op. dus feiten kort en bondig en klappen!
Of doorpakken zo u wilt!
Maar er moet dus iets heftigs hebben plaatsgevonden en dat is de missing link.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
Ik denk eerder dat Vlemmix haar kende en vertrouwde en dat aan Bram heeft meegedeeld en dat Bram gewoon heeft gezegd 'prima, doe maar mee'. Min of meer zoals bv ook bij Dementor gebeurde.
En nu heeft hij gezegd 'je doet niet meer mee'.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nou, wie weet waartoe bram instaat is om de miljarden van Telefonica binnen te halen
Nee, dat kan niet. VB wist gisteren te melden dat Vlemmix geen tools hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze doet wel vreemdere dingen. Ze kan ook Vlemmix neukertje zijn. Who knows.
.
*op samenvatting gaat wachtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef versabommie het volgende:
Mischien is het handg om even kort en bondig de feiten die op tafel zijn gekomen onder elkaar te zetten. Dan zijn we ook even verlost van die herhaling van zetten en al dat gedraai. Gewoon feiten pats! pats PATS!
Laten we wel wezen, om hier nog een goede rel uit te krijgen moet er gestructureerd gewerkt worden nu want dit schiet niet op. dus feiten kort en bondig en klappen!
Of doorpakken zo u wilt!
ik denk dat er niet echt iets heftigs was hoor, meer dat ze weigerde een concessie te sluiten oid en dat dat de druppel was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar er moet dus iets heftigs hebben plaatsgevonden en dat is de missing link.
Johan is geslachtloos?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. VB wist gisteren te melden dat Vlemmix geen tools had
De volgende TT wordt: waar Maanvis in Mariells pussytrap traptequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik wacht ook even op de samenvatting. Ik snap het zelf ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |