Ja! Die Kwakman-link! Ik ben her ermee eens! Het stinkt. Naar rotte vis.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef yvonne het volgende:
Maanvis-gate?!
Zag je hoe knap ik de link legde tussen TBO en palinggate trouwens in het topic van vannacht?
WANT??? Omdat ze uit de school klapt? uit medelij omdat ze ziek is? geef nou eens een plausibele reden!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb hem toch al beantwoord in het vorige topic? Nogmaals, Mariėll verdient meer dan dit.
waren het niet allemaal vrijwilligers?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan haar ziektegeschiedenis, maar misschien zat ze deze keer overspannen ziek thuis. En niet doodziek. En hebben ze ervoor gekozen om het akkefietje dat Mariell en TBO hebben los te zien van Alsido's werkzaamheden daar.
Soury zei het ook al, dat van dat brood en die plank.
Okay, okay, die toevoeging kwam uit mijn grote duim.quote:
en hij mag mij niet meer zo geloof ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Die Kwakman-link! Ik ben her ermee eens! Het stinkt. Naar rotte vis.
Oh en bij de weg: voor wie zich afvraagt waarom Bart nog niet heeft gereageerd, hier of elders na TBO.
Ivm een verhuizing heeft ie thuis geen internet en ivm TBO was hij amper thuis om pakketten aan te nemen en moest hij deze week weer opnieuw internet aanvragen.
Via TNT, dus dat zal wel mislopen.
uiteraard. we weten heus wel dat de kans dat dat misloopt erg klein is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, okay, die toevoeging kwam uit mijn grote duim.
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef yvonne het volgende:
En waar is haar cv te lezen dat eens niet door haarzelf geschreven is?
Dat weerhoudt de helft van de users er ook niet van toch te posten op FOK!.quote:
Ok, dan niet dat van dat brood en die plank, maar voor het curriculum vitae in deze barre tijden en het toch wel relatief kleine wereldje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:54 schreef Danny het volgende:
[..]
waren het niet allemaal vrijwilligers?
(weet ik niet hoor, vraag het me alleen maar af)
dat is door een ander geschreven op basis van wat ze zelf heeft verteldquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
En bedankt, daar gaat een vijfdelige Bart-gate reeksquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Oh en bij de weg: voor wie zich afvraagt waarom Bart nog niet heeft gereageerd, hier of elders na TBO.
Ivm een verhuizing heeft ie thuis geen internet en ivm TBO was hij amper thuis om pakketten aan te nemen en moest hij deze week weer opnieuw internet aanvragen.
daar heb je ook weer een puntquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weerhoudt de helft van de users er ook niet van toch te posten op FOK!.
ik ben nog steeds voor een 'wie-batst-wie-in-de-bunker-gate'quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
En bedankt, daar gaat een vijfdelige Bart-gate reeks
Waar heeft ze als producer gewerkt en wat is uit haar handen gekomen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
Ach zoals ik al zo vaak zeg, mijn opa zei altijd: "Jongen, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden"quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb je, denk ik, beet.
Waarom stuurt maanvis mariell een link naar deze topics
Waarom was maanvis vanaf dag 1 al als een blok gevallen voor Mariell
Waarom was maanvis accuut overal user geworden waar de gelekte info verscheen vóór FOK!?
Dat daar eik meteen de "verdenking" ( van het lekken) op Mariell viel is toch iets om over na te denken.
Blijkbaar kwam ze tóch vrij ongeloofwaardig over, behalve bij maanvis en ik ben nu toch wel verdomde benieuwd wįt ze maanvis allemaal heeft wijsgemaakt dat dat blinde volgen rechtvaardigt.
Het artikel komt uit 2008, ze heeft het over 2009, dus het kan best zijn dat TBO haar eerste (grote) klus was. Wat ze dus heeft verpest voor haarzelf als we Bram kunnen geloven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is door een ander geschreven op basis van wat ze zelf heeft verteld
als ze werkelijk zo'n enorme carriėre heeft, waar is daarover dan info terug te vinden? Welke programma's heeft ze zoal al geproduceerd?
Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Die Kwakman-link! Ik ben her ermee eens! Het stinkt. Naar rotte vis.
OMFG I KNEW IT!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Het schijnt dat de KPN TNT opdracht heeft gegeven NUON te vragen UPC te bellen om het pakket niet te laten afleveren.
Dit omdat Endemol bang is dat Enjoy de nieuwe Eyeworks gaat worden
Ze stonden onder contract bij Vlemmix, aldus Mariell. Wat meteen dus Vlemmix rol in de productie groter maakt dan werd gezegd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, dan niet dat van dat brood en die plank, maar voor het curriculum vitae in deze barre tijden en het toch wel relatief kleine wereldje.
Als ze als webcammer heeft gewerkt, dat is ook een klein wereldje, dan heeft ze daar misschien iets gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het artikel komt uit 2008, ze heeft het over 2009, dus het kan best zijn dat TBO haar eerste (grote) klus was. Wat ze dus heeft verpest voor haarzelf als we Bram kunnen geloven.
Klein wereldje.
Ik had verwacht dat Kopijkat zou zeggen: 'er is een ontvangstbevestiging van de aangetekende brief' of 'mariell heeft gereageerd op de ontslagbief' of 'mariell heeft te kennen gegeven dat ze die brief heeft ontvangen'.. maar ze komt aan met 'hij is verstuurd, ik weet dat ie verstuurd is en TNT maakt geen foutjes'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:49 schreef Danny het volgende:
[..]
je neemt aan dat dat niet gebeurd is en meldt het vervolgens als vaststaand feit?
*wijsheid overschrijft en vanmiddag een tegeltje van gaat maken*quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach zoals ik al zo vaak zeg, mijn opa zei altijd: "Jongen, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden"
ze kan evengoed vlemmix' schoonmaakster zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze stonden onder contract bij Vlemmix, aldus Mariell. Wat meteen dus Vlemmix rol in de productie groter maakt dan werd gezegd.
Zolang de Nederlandse Energie Maatschappij zich er niet mee bemoeit, zeg ik: DOEN!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:59 schreef Jumparound het volgende:
Dat klopt niet helemaal, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.
Het schijnt dat de KPN TNT opdracht heeft gegeven NUON te vragen UPC te bellen om het pakket niet te laten afleveren.
Dit omdat Endemol bang is dat Enjoy de nieuwe Eyeworks gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |