Dat mag je wel aannemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar ook persona non grata in de bunker.
Misschien kan hij die brief even per post aan Mariell sturenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
Misschien dat Bram alsnog die brief die Mariell nooit heeft ontvangen hier posten. De was hangt dankzij hem toch al buiten.
Nope, maar dat was al gemeld in een van de topics toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha, jij bent dus niet de enige die ze polst. Logisch ook. Duidelijk.
Die Mariell zegt nooit te hebben ontvangen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
Misschien dat Bram alsnog die brief die Mariell nooit heeft ontvangen hier posten. De was hangt dankzij hem toch al buiten.
Vooralsnog zijn de enige feiten die ik zie de volgende:quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dus ga je de feiten naast je neerleggen en verzin je zelf een verhaaltje om Bram in een kwaad daglicht te plaatsen? En die heeft dat verdiend omdat?
Dan nog sla je als werkgever niet zo om je heen maar regel je dat achter de schermen. Een aangetekende brief van een advocaat is er binnen twee dagen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Mariell hier ging posten en wij niet op de hoogte waren van het feit dat ze er niets meer over te zeggen had. Verduidelijking naar ons toe dus.
Hij was na de tietenfoto's al niet meer te houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef versabommie het volgende:
Ik heb al 3 keer de vraag aan Maanvis voorbij zien komen, die op een totaal blinde om zich heen slaande manier Mariell aan het verdedigen is, wat de reden ervan is...
Maanvis?
52?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Stefan het volgende:
Als Mariell dus overal liegt en bedriegt en verhalen verzint vraag ik me af wat er waar is van haar 52 operaties tot oktober 2007.
i see a luciano herequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was na de tietenfoto's al niet meer te houden.
Haar man heeft na haar ontslag nog 14 dagen in de bunker gewerkt waar gewoon over Mariells ontslag werd gesproken. Dat Mariell van niks wist is dus bullshit. Ze is immers doodziek, al jaren en jaren, dus hij zal het gewoon hebben verteld. Tenzij hij helemaal niet naast haar ligt snachts. Maar dan zal ze het nog weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien kan hij die brief even per post aan Mariell sturen
Bram is de producent en als hij zegt dat zij niets meer voor de bunker mag doen mag zij niets meer voor de bunker doen. Dan is het aan Vlemmix wat hij haar dan wil laten doen. (let wel; we gaan er nu vanuit dat Mariell wat dat betreft de waarheid spreekt. Gezien de rest van de leugens is dat erg onwaarschijnlijk)quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar als ze door Vlemmix in dienst is genomen, ze nog steeds van hem niet schriftelijk een ontslag o.i.d. heeft mogen ontvangen, dan is ze ook niet ontslagen. Ze is gewoon ziek!
dat klopt welquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Stefan het volgende:
Als Mariell dus overal liegt en bedriegt en verhalen verzint vraag ik me af wat er waar is van haar 52 operaties tot oktober 2007.
maar wel over de bunker en in die hoedanigheid kan hij haar gewoon verbieden daaraan mee te werken natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zegt dan van alles verkeerd, want hij heeft in dat geval totaal geen zeggenschap over haar
Maar ze moest dr spullen toch pakken en weggaan? Dan kan ze zich alsnog wel hebben ziek gemeld, maar ben je toch ook echt weggestuurd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar als ze door Vlemmix in dienst is genomen, ze nog steeds van hem niet schriftelijk een ontslag o.i.d. heeft mogen ontvangen, dan is ze ook niet ontslagen. Ze is gewoon ziek!
Als we dan toch verder speculeren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan nog sla je als werkgever niet zo om je heen maar regel je dat achter de schermen. Een aangetekende brief van een advocaat is er binnen twee dagen.
Maar Alsido wist ook van het ontslag. Waarom zegt hij niks tegen zijn vrouw? Mariell vist bij Danny, dan zal ze helemaal vissen als Alsido thuiskomt. De vraag is dus of hij gewoon alles verzwijgt voor Mariell of gewoon niet meer thuiskomt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Mariell zegt nooit te hebben ontvangen.
ze heeft al gezegd dat post ongeopend retour afzender gaat. zo is ze dan ook weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan nog sla je als werkgever niet zo om je heen maar regel je dat achter de schermen. Een aangetekende brief van een advocaat is er binnen twee dagen.
was me ontgaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, maar dat was al gemeld in een van de topics toch?
Nou goed, het gaat te ver dat nu te betwijfelen, al krijg ik er al met al een hoog Tara Singh Farma gevoel bij.quote:
Gemeld, niet bewezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, maar dat was al gemeld in een van de topics toch?
Ik vermoed dat ze het allang wist en Alsido ook natuurlijk. Maar ze zal wel nieuwsgierig zijn geweest hoe ze over de tong gaat en daarom een ingang zoeken bij dees en geen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar Alsido wist ook van het ontslag. Waarom zegt hij niks tegen zijn vrouw? Mariell vist bij Danny, dan zal ze helemaal vissen als Alsido thuiskomt. De vraag is dus of hij gewoon alles verzwijgt voor Mariell of gewoon niet meer thuiskomt.
nepjopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was na de tietenfoto's al niet meer te houden.
Varma. Die lijdt aan pseudologia fantasia. Interessant ziektebeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |