Waar heeft Bram dat verhaal bevestigd dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zei 'iets met een geheimhoudingscontract' en later kwam mariell met een verhaal over een geheimhoudingscontract. Dus vandaar de verwarring. Maargoed, sorry voor het ongemak. Heb er toch wel lekker weer een nacht met Stefan over gespeculeerd en dat was best leuk om te doen. Daarnaast was het geheimhoudingscontract-verhaal (ook al had ik zelf al twijfels bij de waarheid) natuurlijk een perfecte reden om naar buiten te dragen. Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst. Mensen willen helemaal niet de waarheid horen, die willen een verhaaltje dat in hun hoofd klopt.
Ik wil die logs terugzien. Ik was bij die chat namelijk, maar ik kan me andere bewoordingen herinneren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef Stefan het volgende:
@maanvis, meerdere bronnen zeggen dat Mariell wel degelijk heeft gezegd dat JdM bezig was met een eigen Bunker RLS. Geloof je het nu wel, ondanks dat Mariell t zelf ontkent?
De grote vraag is waarom Bram dat als mosterd na de maaltijd naar buiten brengt. Sowieso was het een intern akkefietje. Kan me niet voorstellen dat beide partijen hiermee iets te winnen hebben.quote:
Dit is gequote in het vorige topic:quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil die logs terugzien. Ik was bij die chat namelijk, maar ik kan me andere bewoordingen herinneren.
In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.quote:redactie_thebunkeronline: ik weet van inside informatie dat ze al jaren bezig zijn
redactie_thebunkeronline: om ook online te gaan
redactie_thebunkeronline: maar dat gebeurt pas eind 2009
redactie_thebunkeronline: wij zijn ze een slag voor
Aandacht, misschien..quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
De grote vraag is waarom Bram dat als mosterd na de maaltijd naar buiten brengt. Sowieso was het een intern akkefietje. Kan me niet voorstellen dat beide partijen hiermee iets te winnen hebben.
Nergens, maargoed dat was toen ook niet nodig. Zodra je 2 onafhankelijke bronnen en daarmee wel 2 kanten in het verhaal hebt die hetzelfde verhaal vertellen kan je er vanuit gaan dat het klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar heeft Bram dat verhaal bevestigd dan?
Negatieve aandacht. Lijkt me niet de reden in een week waarin "zijn" winnares overal in de media verschijnt , in de kranten en waarschijnlijk ook bij DWDD.quote:
Mariell heeft er meer baat bij te liegen dan Danny of Bram.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nergens, maargoed dat was toen ook niet nodig. Zodra je 2 onafhankelijke bronnen en daarmee wel 2 kanten in het verhaal hebt die hetzelfde verhaal vertellen kan je er vanuit gaan dat het klopt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is gequote in het vorige topic:
[..]
In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.
Ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je haar met hand en tand zit te verdedigen. Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan deze hele kwestie.
Je weet toch, als ze maar over je praten,,of het nu goed of slecht is, maakt niet uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Negatieve aandacht. Lijkt me niet de reden in een week waarin "zijn" winnares overal in de media verschijnt , in de kranten en waarschijnlijk ook bij DWDD.
Ik voel het ook, mijn tot rellen aangetrokken vriend, ik voel het in elke vezel van mijn ichaam. Een hele nare rel ligt op de loer, zo 1 die mensen onnodig beschadigt en waar slachtoffers vallen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef luciano het volgende:
Een stemmetje in mijn hoofd ( mijn alter ego) zegt me dat deze hele discussie heel binnenkort nare wendingen gaat aannemen , bans enzo , PERM wel te verstaan . ( monddood maken heet dat toch ? )
En sluiting van alle op dit onderwerp betrekking hebbende topics.
Ik krijg wat deja vu achtige plaatjes nu geprojecteerd op mijn netvlies![]()
![]()
Maar verder nu graag.
3 2 1 Action ! [ afbeelding ]
Neem jij je pillen wel met regelmaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef luciano het volgende:
Een stemmetje in mijn hoofd ( mijn alter ego) zegt me dat deze hele discussie heel binnenkort nare wendingen gaat aannemen , bans enzo , PERM wel te verstaan . ( monddood maken heet dat toch ? )
En sluiting van alle op dit onderwerp betrekking hebbende topics.
hahaha ja dat was echt een hele sneue poging idd...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef Danny het volgende:
Overigens lollig dat bunkerboy hier probeert nog wat aandacht voor zichzelf uit te halen, maar dat hij nagenoeg compleet genegeerd wordt. Terecht trouwens. Een beetje proberen Mariell's thunder te stelen.
Die stelling was puur hypothetisch en van mij in het geval dat Alsido zijn doodzieke vrouw thuis liet creperen en zelf in de bunker bleef zonder te communiceren. Wat ik ook al niet dacht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en las een postje terug iets over een ongevoelige zak en alsido,
die man is echt, werkelijk waar een held, en de goedheid zelve!
quote:"Huub komt niet, John de Mol vond het niet juist [...] Als je ja zegt, en dan besluit het niet te doen omdat de baas het niet wil, lijkt het me duidelijk [...] maar niks mis mee hoor, het is de keus van Huub" aldus een redactielid in de publieke chat van het nieuwe internet realityprogramma dat vanavond van start gaat.
zou je dat niet met mij in verband willen brengen? Ik heb dat nooit gezegd namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja en las een postje terug iets over een ongevoelige zak en alsido,
alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Danny het volgende:
[..]
zou je dat niet met mij in verband willen brengen? Ik heb dat nooit gezegd namelijk.
Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is gequote in het vorige topic:
[..]
In dat stukje staat jdm niet genoemd trouwens, maar dat zal vast ERGENS genoemd zijn, anders weet niemand wie 'ze' zijn. Ben ook wel benieuwd, niet dat dat verder iets veranderd trouwens.
Omdat ik vind dat ze meer verdient dan dit. Ze verdient het om op een normale manier verder te kunnen met haar professionele leven. Nu lijkt het voor buitenstaanders net alsof ze ik weet niet wat heeft gedaan en daar is toch niemand bij gebaat??quote:Ik ben ook nog steeds benieuwd waarom je haar met hand en tand zit te verdedigen. Dat vind ik misschien nog wel interessanter dan deze hele kwestie.
och, als iemand de hele boel bij elkaar zit te liegen zul je je daar op een gegeven moment toch van moeten distantiëren. Bram's keuze was niet de mijne geweest, zoals ik eerder al uitlegde, maar hij heeft me gisteren nog gebeld en hij staat achter die gemaakte keuze en accepteert eventuele gevolgen hier op FOK!, zoals dit topic, het gespeculeer erin etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
En die man heeft gewoon een eigen bedrijf hè. Nee, die Bram is goed met dingen oplossen. Mijn god..
Doe nou maar niet, dat neemt Maanvis weer als waar aan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!
dank je, ik hou ook van jouquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
alles staat met jou in verband, jij bent de bron van alle kwaad, roddel en achterklap!
alleen als jij, want onafhankelijk van Huub, dat óók zegt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe nou maar niet, dat neemt Maanvis weer als waar aan.
op het kickof feestje ben ik ook binnengekomen en het eerste wat ik tegenover Mariel zei toen ik haar zag was dat ik het totaal niet sjiek vond wat ze had gedaan in die stomme chat, in niet mis te verstane bewoordingen heb ik haar uitgelegd wat ik daarvan vond, en vervolgens (ook om een beetje haar ongelijk te bewijzen) ben ik die bunker binnengewandeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die stelling was puur hypothetisch en van mij in het geval dat Alsido zijn doodzieke vrouw thuis liet creperen en zelf in de bunker bleef zonder te communiceren. Wat ik ook al niet dacht.
Heb jij ook te maken met het ontslag? Aangezien ze nadat jij je reden voor niet deelnemen aan de kickoff had verteld Mariell gewoon keihard beweerde dat JdM je het persoonlijk had verboden?
Mariell:
[..]
dus ga je de feiten naast je neerleggen en verzin je zelf een verhaaltje om Bram in een kwaad daglicht te plaatsen? En die heeft dat verdiend omdat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Dus kun je die logs in het topic van loedertje terugzetten of lukt dat niet meer?
[..]
Omdat ik vind dat ze meer verdient dan dit. Ze verdient het om op een normale manier verder te kunnen met haar professionele leven. Nu lijkt het voor buitenstaanders net alsof ze ik weet niet wat heeft gedaan en daar is toch niemand bij gebaat??
hahahahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen als jij, want onafhankelijk van Huub, dat óók zegt.
edit: of hebben jij en huub gebatst?!?
Ik bats geen mannen die nóg kleiner dan ik zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:57 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen als jij, want onafhankelijk van Huub, dat óók zegt.
edit: of hebben jij en huub gebatst?!?
url?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies, het is een maand geleden! Ik denk zelf dat het was als antwoord op een vraag a la 'en wat vindt JdM hiervan??'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Dus kun je die logs in het topic van loedertje terugzetten of lukt dat niet meer?
Yvonne, vuige slet dat je bent!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Danny het volgende:
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
je kunt toch blokjes onder z'n voeten binden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef yvonne het volgende:
Ik bats geen mannen die nóg kleiner dan ik zijn
Natuurlijk gaat het om een Bunkerconcept. JdM heeft de RLS groot gemaakt in de wereld, als Mariell zegt dat ze hem een stap voor is dan gaat het over een Bunkerconceptquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
'. Je ziet het hier ook staan, niets over een bunker concept.. gewoon dat ze iets met een RLS puur op het internet wilden gaan doen!
Als hetgeen tegen mijn principes indruiste wordt weggenomen is er geen principieel probleem meer. Op FOK! kan niemand dat wegnemen. Bij Enjoy Media kon men dat wel, en dus ben ik op basis daarvan van gedachten veranderd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef luciano het volgende:
Ik vraag me af of DEZE quote van Danny al eerder langs is gekomen in deze 4 topics .
Ik heb hem angstvallig bewaard op 4 verschillende lokaties.
Tis maar een quote , maar toch.....
In het stukje chatlog dat Loedertje plaatste stond het niet, er werd een paar uur gechat en Loedertje viste er een stukje uit over wat de bewoners mochten meenemen. Interessantste was dat ze foot's zouden maken van de inhoud van de koffer en dat de kijker dan bij een winnend duel iets uit die koffer kon kiezen voor de bewoner.quote:
Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?quote:
Maar och toch, waar ging ze hier tekeer dan en waar was ze aan het liegen hier de laatste dagen? Deze actie lokt het alleen maar uit om je mond open te trekken. Wat dus ook gebeurt, en terecht. Ik vind het weinig professioneel, mild uitgedrukt. Al is elk woord van die griet gelogen, het is niet meer dan logisch dat ze juist nu wat van zich laat horen, terwijl dát dus net niet de bedoeling was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:
[..]
och, als iemand de hele boel bij elkaar zit te liegen zul je je daar op een gegeven moment toch van moeten distantiëren. Bram's keuze was niet de mijne geweest, zoals ik eerder al uitlegde, maar hij heeft me gisteren nog gebeld en hij staat achter die gemaakte keuze en accepteert eventuele gevolgen hier op FOK!, zoals dit topic, het gespeculeer erin etc.
Heb 'm ook gezegd dat het na die post van 'm compleet out of my hands is omdat het zinloos is dingen die geroepen worden te gaan verwijderen. Daarmee vestig je er alleen maar meer de aandacht op.
Oud nieuws.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:02 schreef Danny het volgende:
Jij was ook veel te vaak in die bunker. Met wie heb jij gebatst?
Waarom zou je überhaupt willen spreken over verwijderenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:
Heb 'm ook gezegd dat het na die post van 'm compleet out of my hands is omdat het zinloos is dingen die geroepen worden te gaan verwijderen. Daarmee vestig je er alleen maar meer de aandacht op.
Dus je geeft toe dat je niet kleiner dan huub maar wel klein bent?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bats geen mannen die nóg kleiner dan ik zijn
Danny heeft geen enkele reden om te liegen, doch hij kan alleen maar herhalen wat Bram tegen hem zei. Hij hoort het verhaal van Mariell nu pas voor het eerst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mariell heeft er meer baat bij te liegen dan Danny of Bram.
ja, het is meer dan logisch dat het om het bunker concept gaat, maar of ze refereert aan JdM, geen diee, het zou ook naar een andere producent kunnen verwijzen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het om een Bunkerconcept. JdM heeft de RLS groot gemaakt in de wereld, als Mariell zegt dat ze hem een stap voor is dan gaat het over een Bunkerconcept
redactie_thebunkeronline: ik weet van inside informatie dat ze al jaren bezig zijn
redactie_thebunkeronline: om ook online te gaan
redactie_thebunkeronline: maar dat gebeurt pas eind 2009
redactie_thebunkeronline: wij zijn ze een slag voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |