abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:12:21 #201
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442925
Overigens is t me wel een raadsel waarom ik een contract moest tekenen alleen om de locatie geheim te houden, wat overigens net weer niet in het contract stond, en Mariell die meehielp het concept op te zetten niet. Lijkt me dat zij meer info heeft dan ik.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69442927
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtje
dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:12:43 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442928
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.
Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.
quote:
Maanvis, je bent vaak scherp maar nu sla je elke keer de plank mis en kom je met aannames ipv feiten.
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:13:29 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442929
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
Dit staat toch geheel los van de RLS?
pi_69442930
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef APK het volgende:

[..]

Dream on.
Ga ik ook lekker doen.
Ja, ik ook, over vier uur gaat die kutwekker weer
pi_69442931
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?
vind ik wel.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69442935
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..
Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dottey
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:16:26 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442940
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.
Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.
quote:
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook.
Ken jij beide kanten van het verhaal?
quote:
Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.
quote:
Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
Ik vermaak me opperbest.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69442941
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.
[..]

SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
pi_69442947
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dottey
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.

Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:19:12 #211
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442951
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dit staat toch geheel los van de RLS?
Op zich wel maar het verschijnsel is hetzelfde. Als mensen insideinfo hebben gaan ze het niet zeggen omdat hun loyaliteit en belang bij TBO ligt.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69442952
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
Mmmmaahhh denk ut wel Klokkenluiders zat
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:21:01 #213
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442956
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:

Dus

Mariell werkt meer dan een maand keihard mee aan de bunker, dag en nacht
Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Bram duwt haar een contract onder haar neus
Mariell tekent niks
Bram denkt: sterf jij trut, ik tyf je er gewoon uit
Bram belt Danny
Bram laat verder niemand anders contracten tekenen
Bram zegt niet tegen Mariell en haar man dat ze is ontslagen
Man werkt er namelijk nog wel
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft

Ja, logisch Maanvis. Wat zou de beweegredenen zijn van Bram denk je?
pi_69442958
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.

dot: tja.. der wordt wel vaker geroepen...
[..]

Ken jij beide kanten van het verhaal?

dot: ..
[..]

Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.

dot: koste wat kost?
[..]

Ik vermaak me opperbest.

dot: ik ook, een stuk leuker dan renate en peter gate of gel zonder sokken boy, of met wie gaat pim naar frankrijk
pi_69442965
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus

Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Mariell tekent niks
Bram belt Danny
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft

oververmoeidheid.... volgens bron
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:24:40 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442966
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.

Dank je Dotty.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:24:46 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442967
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus

Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Mariell tekent niks
Bram belt Danny

De confrontatie uitstellen. Het was ook niet echt nodig, aangezien Mariell toch ziek was.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442976
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.

Dank je Dotty.

Ik weet niet waar jij fanta ineens vandaan sleept, maar ik heb niets bevestigd.
Ik denk alleen niet dat de werkelijke rede of redenen (wat van toepassing kan zijn) hier terecht komt.

Dat kan iedereen wel raden met een dosis gezond verstand.

Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:29:10 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442979
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dank je Dotty.
Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:32:16 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442986
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.
Qua beweegredenen, wat er verder nog omheen verteld is en wat er verder nog omheen gelogen is waar mogelijk.. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
Een gedicht over Maanvis
pi_69442990
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.
ik had al toegelicht dacht ik zo dat alleen Mariell, Bram/Bart/Johan dat kunnen?
pi_69442992
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij fanta ineens vandaan sleept, maar ik heb niets bevestigd.
Ik denk alleen niet dat de werkelijke rede of redenen (wat van toepassing kan zijn) hier terecht komt.

Dat kan iedereen wel raden met een dosis gezond verstand.

Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet Het verstand) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.
Het vuur is wel degelijk aangestoken door Bram.
pi_69442993
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.
Qua beweegredenen, wat er verder nog omheen verteld is en wat er verder nog omheen gelogen is waar mogelijk.. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
2 maten meten denk ik.
Jouw conclusies zijn voor jou wat waard, maar voor een ander bijvoorbeeld nietszeggend.
Wat een ander zegt kan ook uit proporties getrokken zijn of worden. Tonatie en face to face is altijd beter.

Gooi de streams aan en peur iedereen een zender om
pi_69443001
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.
Het vuur is wel degelijk aangestoken door Bram.
ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..
Waarheid willen horen is altijd goed om te wensen.
Uit de hoogte doe ik al helemaal niet en kleineren van fokkers begrijp ik even niet. Sorry, maar die kan ik niet plaatsen. Ik dacht dat er een discussie gaande was en ieder zijn mening mag weerleggen. Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten. Doe dat uit naam van mijzelf.. voor het geval jij dat niet begreep.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:41:09 #225
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69443002
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:35 schreef Dottey het volgende:

[..]

2 maten meten denk ik.
Jouw conclusies zijn voor jou wat waard, maar voor een ander bijvoorbeeld nietszeggend.
Wat een ander zegt kan ook uit proporties getrokken zijn of worden. Tonatie en face to face is altijd beter.

Gooi de streams aan en peur iedereen een zender om
Maar zeg nou zelf, het zou toch een mooie conclusie zijn om dit verhaal mee af te sluiten? Dan kan Mariell straks ook nog aan de bak bij een ander productiebedrijfje en dan kan TBO2 gewoon door zonder problemen want iemand ontslaan vanwege het feit dat diegene geen geheimhoudingsverklaring wil tekenen is in de ogen van veel mensen terecht.
Ik ben meer geïnteresseerd in een verhaaltje dat kloppend en bevredigend lijkt te zijn dan naar alle dirty details.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:41:44 #226
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69443004
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten.

Mooi vertel maar wat je weet dan.
Your games are death
With every breath
pi_69443008
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..
Waarheid willen horen is altijd goed om te wensen.
Uit de hoogte doe ik al helemaal niet en kleineren van fokkers begrijp ik even niet. Sorry, maar die kan ik niet plaatsen. Ik dacht dat er een discussie gaande was en ieder zijn mening mag weerleggen. Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten. Doe dat uit naam van mijzelf.. voor het geval jij dat niet begreep.
Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogant
pi_69443011
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ben meer geïnteresseerd in een verhaaltje dat kloppend en bevredigend lijkt te zijn dan naar alle dirty details.

lijkt wel op de puzzelnacht

ik ga tukken want ik hoef geen 36 uur wakker te blijven. have fun verder met de jacht. Zal morgen eens verder lezen als ik tijd en zin heb.
pi_69443012
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:41 schreef Rica het volgende:

[..]

Mooi vertel maar wat je weet dan.
Dat zeg ik toch al.. niets...
de enige die kan toelichten zijn het rijtje al eerder genoemde personen.
pi_69443014
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogant
is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.

Fijne aaf in iedergeval voor diegene die verder gaan..

De rest welteruste.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:47:15 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69443016
weltrusten Dotteye!
Een gedicht over Maanvis
pi_69443020
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:47 schreef Maanvis het volgende:
weltrusten Dotteye!
-e

Welteruste maanvis tongeldingesmeetingsdate
pi_69443029
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.

Fijne aaf in iedergeval voor diegene die verder gaan..

De rest welteruste.

Tis verdomme al weer licht
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:37:32 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69443961
Top OP
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:45:52 #235
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444093
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Uiteraard zegt Mariell dat ze zich ziek heeft gemeld als ze is ontslagen op staande voet. Ze wil immers de grootste producent van Nederland worden.
pi_69444113
Is het niet Johan zijn verplichting om Mariell in te lichten dat ze niet meer hoeft op te komen dagen?
Ze heeft toch een afspraak met hem? Bram hoeft dus alleen tegen Johan te zeggen, die hoef ik niet meer, zeg het haar maar. Zonder contract is Bram toch ook niets verplicht naar Mariell toe?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 08:56:42 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69444275
Tijdens het gesprek van de week liep Alsido in en uit en ook na afloop toen we boven aan de bar nog even na aan het babbelen waren zat hij op de bank ernaast te praten met iemand en er werd beslist geen geheim gemaakt van het feit dat ze via de achterdeur is afgevoerd en niet meer terug mocht komen. Alsido weet er dus sowieso vanaf. Tenzij hij doof is en niet kan liplezen. Ook al omdat iedereen daar op de hoogte leek te zijn van het feit dat ze de deur is uitgezet. En aangezien Alsido op de hoogte is is het wel héél vreemd dat zij nu beweert van niets te weten.

Ik weet niet waarom ik de 15e op de hoogte ben gebracht per pm. Daar kan ik wel over speculeren, maar kan het nu beter even bij de feiten houden. Hoe dan ook kreeg ik 's avonds te horen dat Mariell in niet mis te verstane bewoordingen was verzocht haar spullen te pakken. Dat heeft niets te maken met het al dan niet ondertekenen van geheimhoudingsverklaringen overigens. Die verklaring lijkt mij meer om te voorkomen dat ze allerlei verhaaltjes de wereld in gaat helpen.

Verder beweert ze nu nooit gezegd te hebben dat jdm al bezig was met een bunkerachtig iets, terwijl de chatlog anders aantoont, heeft ze de info dat Huub niet mocht van jdm uit laten lekken, heeft ze tegenover Bobby en god weet wie nog meer zitten lekken over medekandidaten (danwel daar een verhaaltje bij verzonnen, aangenomen dat het alcoholverhaal bullshit is), beweerd dat de tietenfoto's geen enkel probleem waren (maar opeens heeft die fotograaf ze een uur later gevonden op FOK! ) etc. etc. Dat geeft toch voer tot nadenken over hoe ze een beetje in elkaar zit. Als je alles aan elkaar roddelt en liegt moet je niet vreemd opkijken als dat een keer backfired.

Dan kun je Bram wel gaan aanvallen in deze, maar die heeft gewoon hier gemeld dat ze niet namens de bunker spreekt en er niet meer werkzaam is, voordat ze meer onwaarheden gaat lopen verkondigen en verder gaat zitten stoken om mensen tegen elkaar uit te spelen. Overigens geeft ze zelf aan daar op conto van Vlemmix te zitten. Bram mag dus gewoon zeggen dat ze is weggestuurd. Ze hebben immers geen contract met elkaar, aldus Mariell.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:04:14 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69444410
Wat een aannames
Maanvis, je moet je gespeculeer niet als feiten presenteren.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:04:31 #239
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444418
Het lijkt mij ook vreemd dat Bram haar slechts ontslaat omdat ze ziek is en geen contract wil tekenen.
pi_69444460
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:09:29 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69444525
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

SMS actie richting Sly m.b.t z'n zus bijvoorbeeld
Maar dát was niet dom, dat was een goede actie
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:10:05 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444534
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Je was weer 10 minuten te vroeg naar bed he

Ontopic: als alsido het gewoon weet en er over gepraat werd waar hij bij was, dan liegt Mariell sowieso dat ze van niks weet. Tenzij zij en Alsido totaal niet communiceren. Wat raar is, als je vrouw doodziek thuiszit. Je weet dat ze meer dan vijftig operaties heeft gehad, al vijf keer de dood in ogen heeft gekeken. Dan blijf je niet twee weken weg van je vrouw om te werken in een bunker. Of je moet een gevoelloze zak zijn, wat uit de verhalen over alsido hier niet blijkt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:12:31 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69444579
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
Ah toch nog wat schot in het verhaal gekomen

Als het waar is zoals Mariell het nu vertelt dan is het een hele slechte beurt van Bram imo. Iemand die wegens ziekte naar huis moet en zich van geen kwaad bewust is via een forum laten weten dat ze twee weken terug "ontslagen" is... Vreemde werkwijze.

Voor het weigeren te tekenen van een geheimhoudingscontract verdient Mariell sowieso dikke bonuspunten
Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:25:12 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69444830
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.
Je zei 'iets met een geheimhoudingscontract' en later kwam mariell met een verhaal over een geheimhoudingscontract. Dus vandaar de verwarring. Maargoed, sorry voor het ongemak. Heb er toch wel lekker weer een nacht met Stefan over gespeculeerd en dat was best leuk om te doen . Daarnaast was het geheimhoudingscontract-verhaal (ook al had ik zelf al twijfels bij de waarheid) natuurlijk een perfecte reden om naar buiten te dragen. Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst. Mensen willen helemaal niet de waarheid horen, die willen een verhaaltje dat in hun hoofd klopt.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:25:48 #245
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69444844
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.
Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.

Maar wat Danny nu schrijft: "Mariell was in niet mis te verstane bewoordingen verzocht haar spullen te pakken" verandert de zaak weer helemaal.
Your games are death
With every breath
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:30:21 #246
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69444939
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:

Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst.
Als Bram geen nadelige gevolgen wil had ie t niet naar buiten moeten brengen
Als Mariell geen nadelige gevolgen wil had ze niet moeten doen alsof haar neus bloed.
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:31:31 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69444972
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Stefan het volgende:
Overigens is t me wel een raadsel waarom ik een contract moest tekenen alleen om de locatie geheim te houden, wat overigens net weer niet in het contract stond, en Mariell die meehielp het concept op te zetten niet. Lijkt me dat zij meer info heeft dan ik.
Omdat Mariell toen nog werd vertrouwd op haar blauwe ogen, pas later kwam men erachter dat ze aardig loslippig is.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 09:31:31 #248
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69444973
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Rica het volgende:

[..]

Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.

Maar wat Danny nu schrijft: "Mariell was in niet mis te verstane bewoordingen verzocht haar spullen te pakken" verandert de zaak weer helemaal.
tenzij ze ze alsnog misverstaan heeft, maar dan nog; er werd absoluut niet geheimzinnig over gedaan in bijzijn van Alsido, dus kan me niet voorstellen dat die niet op de hoogte zou zijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:32:53 #249
691 luciano
ondertitelloos
pi_69445011
Godverdegodver vannacht 4 topics zitten doorworstelen ........

Daar gaat mijn leven
pi_69445030
Kortom..het is gewoon een zooitje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')