dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtje
Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?quote:Maanvis, je bent vaak scherp maar nu sla je elke keer de plank mis en kom je met aannames ipv feiten.
Dit staat toch geheel los van de RLS?quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
vind ik wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?
Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dotteyquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat "mailtje" was een post.. en daarin stond niet een rede..
Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.
Ken jij beide kanten van het verhaal?quote:Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook.
Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.quote:Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Ik vermaak me opperbest.quote:Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor heeft het al gezegd. In de topics in het verleden werd elke theorie ontkracht door de regulars die er posten. Nu is er nog geen een regular geweest die heeft gezegd 'ehy maanvis dit klopt niet.
[..]
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar waarom ??? Dat is de grote vraag Dottey
Op zich wel maar het verschijnsel is hetzelfde. Als mensen insideinfo hebben gaan ze het niet zeggen omdat hun loyaliteit en belang bij TBO ligt.quote:
Mmmmaahhh denk ut welquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.
Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Maanvis het volgende:
SOrry hoor. Voor mij is het verhaal waar als het door 2 van elkaar onafhankelijke personen wordt bevestigd. Dit waren Mariell en Dementor. We weten nu dus dat de reden van het ontslag is dat Mariell geen geheimhoudingscontract wilde tekenen. Zowel Dementor als Mariell hebben geen reden om erover te liegen. Bovendien... als Danny dan de reden post die het volgens hem is is het nog altijd 1 tegen 2... dus wie moeten we dan geloven?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom zeggen Gert en Danny ook dat ze die niet getekend hebben.
dot: tja.. der wordt wel vaker geroepen...
[..]
Ken jij beide kanten van het verhaal?
dot: ..
[..]
Het maakt mij niet uit, als de waarheid maar boven tafel komt.
dot:koste wat kost?
[..]
Ik vermaak me opperbest.
dot: ik ook, een stuk leuker dan renate en peter gate of gel zonder sokken boy, of met wie gaat pim naar frankrijk
oververmoeidheid.... volgens bronquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus
Mariell werkt meer dan een maand keihard mee aan de bunker, dag en nacht
Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Bram duwt haar een contract onder haar neus
Mariell tekent niks
Bram denkt: sterf jij trut, ik tyf je er gewoon uit
Bram belt Danny
Bram laat verder niemand anders contracten tekenen
Bram zegt niet tegen Mariell en haar man dat ze is ontslagen
Man werkt er namelijk nog wel
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft
Ja, logisch Maanvis. Wat zou de beweegredenen zijn van Bram denk je?
En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk niet dat het ooit aan de klepel te hangen komt.
Precieze redene voor (w )elke actie die er gedaan is (of zal worden gedaan in de toekomst) denk je wel?
De confrontatie uitstellen. Het was ook niet echt nodig, aangezien Mariell toch ziek was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus
Mariell werkt meer dan een maand keihard mee aan de bunker, dag en nacht
Hoeft niks te tekenen
Mariell wordt doodziek
Gaat naar huis
Bram duwt haar een contract onder haar neus
Mariell tekent niks
Bram denkt: sterf jij trut, ik tyf je er gewoon uit
Bram belt Danny
Bram laat verder niemand anders contracten tekenen
Bram zegt niet tegen Mariell en haar man dat ze is ontslagen
Man werkt er namelijk nog wel
en twee weken later en een week nadat de bunker al ten einde is zegt Bran op FOK! alsnog dat ze eruit is getyft
Ja, logisch Maanvis. Wat zou de beweegredenen zijn van Bram denk je?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.![]()
Dank je Dotty.
Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
En daar hebben we inside info dat het heul niet om een niet getekend contractje ging.![]()
Dank je Dotty.
Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
ik had al toegelicht dacht ik zo dat alleen Mariell, Bram/Bart/Johan dat kunnen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Dotty het weet hoeft ze mijn aannames alleen maar te ontkennen en dan kunnen we beginnen met het stoppen met die lijn van gedachtengangen.
Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet Het verstand) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij fanta ineens vandaan sleept, maar ik heb niets bevestigd.
Ik denk alleen niet dat de werkelijke rede of redenen (wat van toepassing kan zijn) hier terecht komt.
Dat kan iedereen wel raden met een dosis gezond verstand.
Verder kan er natuurlijk een hoop gegist worden. ga vooral door.. erg vermakelijk voor iedereen toch?
2 maten meten denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik gis niet, ik baseer mijn conclusie op iets dat door 2 crewleden is bevestigd.
Qua beweegredenen, wat er verder nog omheen verteld is en wat er verder nog omheen gelogen is waar mogelijk.. maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Een dosis gezond verstand is vanaf de mail van Bram niet echt rechtvaardig (daar zit het niet) . Dat we de waarheid willen horen nu lijkt me logisch .. Doe niet zo uit de hoogte en beperk je je nu in het kleineren van fokkers.
Het vuur is wel degelijk aangestoken door Bram.
Maar zeg nou zelf, het zou toch een mooie conclusie zijn om dit verhaal mee af te sluiten? Dan kan Mariell straks ook nog aan de bak bij een ander productiebedrijfje en dan kan TBO2 gewoon door zonder problemen want iemand ontslaan vanwege het feit dat diegene geen geheimhoudingsverklaring wil tekenen is in de ogen van veel mensen terecht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
2 maten meten denk ik.
Jouw conclusies zijn voor jou wat waard, maar voor een ander bijvoorbeeld nietszeggend.
Wat een ander zegt kan ook uit proporties getrokken zijn of worden. Tonatie en face to face is altijd beter.
Gooi de streams aan en peur iedereen een zender om
Mooi vertel maar wat je weet dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten.
Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogantquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik sprak dosis verstand van de streamers/ fokkers aan. NIet dat van een ander..
Waarheid willen horen is altijd goed om te wensen.
Uit de hoogte doe ik al helemaal niet en kleineren van fokkers begrijp ik even niet. Sorry, maar die kan ik niet plaatsen. Ik dacht dat er een discussie gaande was en ieder zijn mening mag weerleggen. Ik zie dus niet in waarom ik niets zou mogen posten. Doe dat uit naam van mijzelf.. voor het geval jij dat niet begreep.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in een verhaaltje dat kloppend en bevredigend lijkt te zijn dan naar alle dirty details.
Dat zeg ik toch al.. niets...quote:
is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dat iedereen het wel kon raden vond ik tamelijk arrogant
-equote:
Tis verdomme al weer lichtquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
is niet arrogant bedoeld. Zo ben ik niet ingesteld.
Fijne aaf in iedergeval voor diegene die verder gaan..
De rest welteruste.
Uiteraard zegt Mariell dat ze zich ziek heeft gemeld als ze is ontslagen op staande voet. Ze wil immers de grootste producent van Nederland worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Maanvis, je moet je gespeculeer niet als feiten presenteren.
Maar dát was niet dom, dat was een goede actiequote:Op woensdag 27 mei 2009 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
SMS actie richting Sly m.b.t z'n zus bijvoorbeeld
Je was weer 10 minuten te vroeg naar bed hequote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een aannames
Maanvis, je moet je gespeculeer niet als feiten presenteren.
Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
Ah toch nog wat schot in het verhaal gekomen![]()
Als het waar is zoals Mariell het nu vertelt dan is het een hele slechte beurt van Bram imo. Iemand die wegens ziekte naar huis moet en zich van geen kwaad bewust is via een forum laten weten dat ze twee weken terug "ontslagen" is... Vreemde werkwijze.
Voor het weigeren te tekenen van een geheimhoudingscontract verdient Mariell sowieso dikke bonuspunten
Je zei 'iets met een geheimhoudingscontract' en later kwam mariell met een verhaal over een geheimhoudingscontract. Dus vandaar de verwarring. Maargoed, sorry voor het ongemak. Heb er toch wel lekker weer een nacht met Stefan over gespeculeerd en dat was best leuk om te doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, ik heb nooit bevestigd dat het niet tekenen reden zou zijn voor haar ontslag.
Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of het netjes is van Bram daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar Mariell speelt ook de vermoorde onschuld als je het mij vraagt.
Als Bram geen nadelige gevolgen wil had ie t niet naar buiten moeten brengenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
Een reden waar zowel Mariell, Bram als FOK! vrede mee kunnen hebben en die geen nadelige gevolgen voor 1 van hun zal hebben in de verdere toekomst.
Omdat Mariell toen nog werd vertrouwd op haar blauwe ogen, pas later kwam men erachter dat ze aardig loslippig is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:12 schreef Stefan het volgende:
Overigens is t me wel een raadsel waarom ik een contract moest tekenen alleen om de locatie geheim te houden, wat overigens net weer niet in het contract stond, en Mariell die meehielp het concept op te zetten niet. Lijkt me dat zij meer info heeft dan ik.
tenzij ze ze alsnog misverstaan heeft, maar dan nog; er werd absoluut niet geheimzinnig over gedaan in bijzijn van Alsido, dus kan me niet voorstellen dat die niet op de hoogte zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Mariell zei letterlijk "Ik ben me van geen kwaad bewust". Als je er vanuit gaat dat iemand eerlijk is, en dat deed ik, dan is het vrij lomp dat zij via het forum zo'n mededeling moet lezen.
Maar wat Danny nu schrijft: "Mariell was in niet mis te verstane bewoordingen verzocht haar spullen te pakken" verandert de zaak weer helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |