abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69442873
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het slaat ook nergens op. Hoe ADHD Bram ook is, hij zal nooit iemand die hard voor hem werkt ontslaan omdat ze ziek naar huis gaat. Dan had ie gezegd, word snel beter en kom terug, zeker omdat hij ongetwijfeld weet hoe Mariell al haar hele leven kwakkelt met haar gezondheid, ze heeft zelfs kanker overwonnen, dus je maakt mij niet wijs dat Bram zo;n botte lul is.

Mariell is 52 keer geopereerd!!!!!

http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?
pi_69442876
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:55 schreef Maanvis het volgende:
Ff aangepast hoor inclusief wat argumentatie...

Dus samenvattend de theorie van Maanvis

Man van Mariell blijft werken, Weet ook niets van het ontslag -> FEIT, want anders was Alsido wel naar huis gegaan als ie wist dat Mariell ontslagen was. * Dottey vindt deze zin van jou al vaag... hoe kan je nou dit als feit noemen. Aanname van maanvis is nog geen feit ik lees al geen eens meer verder.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69442877
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Die belt toch nooit
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:01:25 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442879
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Oud nieuws en daar gaat het niet om
Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69442882
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

mensen die vanuit FOK! in de bunkercrew zitten.
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?
Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:02:47 #181
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442885
quote:

[..]

Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Welke dag?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:02:51 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442887
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?
Volgens Mariell en Maanvis en Dementor wel.
pi_69442889
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.
Ze is niet ontslagen volgens herself, aan de kant gezet is beter !! Dat willen we dus weten
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:03:53 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442891
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb je een doktersverklaring gezien?
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69442892
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.

Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:05:04 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442898
quote:

Ik dacht dat Danny slechts via mail communiceerde?
En Danny zou dus blijkbaar direct verantwoordelijk voor haar ontslag kunnen zijn?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:05:15 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442900
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 03:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alsido kan niet in FC. De personen die hier posten dat ze het allemaal al wisten wel.

Aanname. Net als je hele Mariell theorie, die ook van geen kant klopt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:05:50 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442902
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik ben geen "fokker".
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69442904
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:06:54 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69442906
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

Sorry, je mag ook lezen ipv feit 'argumentatie'
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:07:37 #191
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442909
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.

Maanvis, je bent vaak scherp maar nu sla je elke keer de plank mis en kom je met aannames ipv feiten.
pi_69442910
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Nu niet meer met dank van de mail van ome Bram
pi_69442911
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.

Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.

Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:09:17 #194
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442914
quote:

quote:
Wel dikke vette offence mijnerzijds.
Ga je allemaal lekker schamen met je babbels over openheid en gejengel over gerechtigheid mbt to voorgaande RLS's.
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:09:18 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69442915
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!
Dat is ook gezegd in deel 1, dat sommigen het niet hun taak vinden om de waarheid te vertellen.
pi_69442916
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.

Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtje
pi_69442917
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:10:12 #198
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69442920
quote:

[..]

Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld wordt.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69442921
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

vergis ik mij nou of las ik nou Danny en fokkers.

en nu ineens weer niemand van fok. Wie bedoel jij dan...?
  woensdag 27 mei 2009 @ 04:12:13 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_69442924
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:

Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
Dream on.
Ga ik ook lekker doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')