Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Hoe ADHD Bram ook is, hij zal nooit iemand die hard voor hem werkt ontslaan omdat ze ziek naar huis gaat. Dan had ie gezegd, word snel beter en kom terug, zeker omdat hij ongetwijfeld weet hoe Mariell al haar hele leven kwakkelt met haar gezondheid, ze heeft zelfs kanker overwonnen, dus je maakt mij niet wijs dat Bram zo;n botte lul is.
Mariell is 52 keer geopereerd!!!!!
http://martevansanten.wor(...)oop-en-kijk-nu-eens/
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:55 schreef Maanvis het volgende:
Ff aangepast hoor inclusief wat argumentatie...
Dus samenvattend de theorie van Maanvis
Man van Mariell blijft werken, Weet ook niets van het ontslag -> FEIT, want anders was Alsido wel naar huis gegaan als ie wist dat Mariell ontslagen was. * Dottey vindt deze zin van jou al vaag... hoe kan je nou dit als feit noemen. Aanname van maanvis is nog geen feitik lees al geen eens meer verder.
Die belt toch nooitquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.quote:
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen die vanuit FOK! in de bunkercrew zitten.
Welke dag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Danny had die dag een klaagtelefoontje gepleegd met Bram. Kan best zijn dat toen Bram al heeft gezegd dat ie Mariell ging ontslaan, om Danny gerust te stellen.
Volgens Mariell en Maanvis en Dementor wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar het niet tekenen van een contract, wat meerderen niet gedaan hebben, is dan toch ook geen reden voor een ontslag?
Ze is niet ontslagen volgens herself, aan de kant gezet is beter !! Dat willen we dus wetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is relevant omdat ze is ontslagen NADAT ze zich ziekmelde en even geen zin had om iets te tekenen, aldus Mariell. Als ze al vijf keer bijna dood is geweest dan zal Bram of haar geschiedenis hebben verteld, of haar man toen ze na een week nog ziek was.
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.quote:
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?
Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
Ik dacht dat Danny slechts via mail communiceerde?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:58 schreef Maanvis het volgende:
Aanname. Net als je hele Mariell theorie, die ook van geen kant klopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alsido kan niet in FC. De personen die hier posten dat ze het allemaal al wisten wel.
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
en die zijn dus schuldig aan deze hele heisa? Vanwaar die uitspraak?
Daar ik ook als Fokster van origine gezien word voel ik mij nu onterecht aangewezen door jou.
Ik ben geen "fokker".
Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Sorry, je mag ook lezen ipv feit 'argumentatie'quote:
Oa Gert en Danny hebben gezegd dat ze vooralsnog niet uit de school klappen. dat is iets anders dan al of niet iets bevestigen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar tot op heden heb ik nog niemand van de Regulars (de mensen in de bunker die het wisten) hier zien posten dat het niet waar is dat ze zich toen ziek heeft gemeld. Dus het moet wel waar zijn. Ik zie geen reden daaraan te twijfelen.
Nu niet meer met dank van de mail van ome Bramquote:Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.
Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die zijn in ieder geval wat mij betreft geen echte Fokkers meer, want ze hebben meer informatie maar delen die dus niet. En dat is volgens mij niet des Fok!'s, het is wat mij betreft de dood in de pot.
Wel dikke vette offence mijnerzijds.quote:Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
Dat is ook gezegd in deel 1, dat sommigen het niet hun taak vinden om de waarheid te vertellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar als ze het niet melden, dan kan dat ook zijn omdat ze weten dat er meer aan de hand is? Ze zitten toch met dubbele petten op!
Tief ff op zeg !!! Bram postte het mailtjequote:Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
Nee, dat begrijp ik ook wel dat jij je niet geroepen voelt. Redelijk logisch ook toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat iedereen een verklaring heeft getekend.
Ik voel mij niet verantwoordelijk om opheldering te geven, voor welke kant van het verhaal dan ook. Bovendien is dat aan Mariell en Bram/Bart/Johan om uit te vechten, dacht ik zo.
Leuk dat gecomplotuitpluis gedoe in ieder geval.
Ik deel je mening. Dit incestueuze is niks. Loyaliteiten die onduidelijk liggen en van dat incrowd gedoe. Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: no offence trouwens, maar 't is wel mijn mening.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een aantal mensen (gert, danny) hebben gezegd dat ze het al wisten. ik beschuldig op FOK! helemaal niemand. FOK! staat hier zelfs helemaal buiten.
Dream on.quote:Op woensdag 27 mei 2009 04:10 schreef Rica het volgende:
Ik hoop dat het bij TBO2 anders geregeld word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |