Alsido stond ook wel bekend onder de naam super mario. Daaraan had je hem kunnen herkennen tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot 4 uur snachts maar denk je dat ik mensen herken van hun naam? Ik wist niet eens wie modje Gert was of Bob de Streamer.
Waarom zou ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, je mag niet copy en pasten, maar je mag toch vrij vertaald hier neerzetten wat ze dan vertelde?
Je vergeet die andere Bob nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar er loopt wel volk van 'm rond (denk Huub). En ex-volk (Bob de streamer bv). En ex-personeel (bart - BB1, bram - BB2, Huub - DGK) en familie van ex-personeel (Eline).
Alles staat of valt dus met de betrouwbaarheid van al die personen, die nu of in het verleden een band met JdM hebben gehad.
Dat is een misverstand geweest. DIe hele chat mag hier geplaatst worden. Die is niet privé en niet door 1 persoon auteursrechtelijk beschermd oidquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, je mag niet copy en pasten, maar je mag toch vrij vertaald hier neerzetten wat ze dan vertelde?
ik vraag of ze 'monica lewinsky' kan zeggen. waar jij de rest van het verhaal vandaal haalt is me een compleet raadselquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus jij beweerd nu dat Mariell met een sigaar in d'r doos, John moest kluiven en dat derhalve dusdanig teleurstellend deed dat ze de zak ( haha) kreeg ?
Heftig, heel bizarquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Offtopic: Hoe ging het gisteren? veel verdriet of viel het mee?
is er nog een bob?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vergeet die andere Bob nog
Ik las het en ik weet nog dat ik dacht 'nou dat deed John vast niet zomaar en dan gaan B&B ermee in zee', maar of het waar is weet ik ook niet, ik las het alleen maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is ze ontslagen ooit door JdM? Echt?
Wat heeft ze uberhaubt gedaan tussen 2008 en nu aan productiewerk dan?
Feit blijft dat ze uit de school klapte over Huub en JdM.
Neen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Post de chatlog dan eens. Was een openbare chat over de Bunker. Danny quote eruit voor een nieuwsbericht. En stuur m anders eens naar mij, dan post ik t wel. FOK! is officiele chatpartner dus de log mag gewoon openbaar.
ik heb die post in dat copy/paste topic eerder vanmorgen al teruggeplaatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub dat ooit. Ff zoeken.quote:
Ja hoor, dat stond ook gewoon op de aftiteling.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ziek ben je toch gewoon, sinds wanneer moet je eerst vooraf overleg hebben?
Heren, deze vergadering heb ik belegd omdat ik van mening ben dat ik eens ziek ga worden. Zullen we de agenda even trekken opdat we een mooie datum prikken waarop ik sars heb?
Ik ben ook ex- JdM personeel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:28 schreef Danny het volgende:
Maar er loopt wel volk van 'm rond (denk Huub). En ex-volk (Bob de streamer bv). En ex-personeel (bart - BB1, bram - BB2, Huub - DGK) en familie van ex-personeel (Eline).
Alles staat of valt dus met de betrouwbaarheid van al die personen, die nu of in het verleden een band met JdM hebben gehad.
Denk je dat haar Cliënt(en) wel begrijpen wat er gebeurd is? Jij werkte toch met demente ouderen?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.
Bob de Streamer is het op een tweaker lijkende dansbeest in het witte shirt die rond 3 uur ofzo de lovetrain deed
Ketter!quote:
Ik heb John slechts twee keer gezien in die tijd. En toen hoefde ik niet op mijn knietjes.quote:
zie, jou komt het ook bekend voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub dat ooit. Ff zoeken.
Doet totaal niet terzake in de Marie-Gate.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is een misverstand geweest. DIe hele chat mag hier geplaatst worden. Die is niet privé en niet door 1 persoon auteursrechtelijk beschermd oid.
Of er wordt gedoeld op Bobbie Vlemmix. Zoon van en runner tijdens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Dottey het volgende:
Nu verwarm je toch Gert volgens mij met Bob![]()
Bob met bril, al iets wat grijs haar, fors van postuur.
Gert, swingt met zijn heupen, bruin haar
Beide in een wit bovenlijf bekledend ensemble.
Gert zat strak op iets voor zich uit te staren (en heeft nog even op tafel gedanst), maar Bob de streamer heeft wel degelijk zijn heupjes geswingt hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nu verwarm je toch Gert volgens mij met Bob![]()
Bob met bril, al iets wat grijs haar, fors van postuur.
Gert, swingt met zijn heupen, bruin haar
Beide in een wit bovenlijf bekledend ensemble.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |