quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:22 schreef versabommie het volgende:Mensen ik wil best een leuke poster maken, maar ik ben te slecht thuis ind e materie om concreet feiten te benoemen behalve dan dat Maanvis schijnbaar opd e beurt van zijn leven hoopt. Dus iemand anders die ff de feiten.. dus echt feiten op een rij kan zetten?
Een hoop gespeculeer

Dat er in het begin een hoop raar gelopen is rond info die andere sites eerder hadden dan wij is niet te ontkennen. Dat zij daar een rol in gespeeld heeft is wel zeker.
Dat het issue met die naaktfoto ook wat vreemd liep is ook al waar. Aanvankelijk werd gezegd geen probleem, maar toen er op basis van dat 'geen probleem' die plaatjes fysiek bij ons neergezet werden ineens een dreiging met advocaten om de hoek kwam werd het wel een probleem. Dat verhaal rammelde aan alle kanten en ik voelde ook wel ietwat geflest - maar soit.
Dat Mariell de schuld krijgt en daardoor de weg geeffend is voor FOK! en TBO om verder te gaan is onzin. De ochtend zelf dat ze werd weggestuurd kregen Danny en ik dat direct per telefoon te horen, en dat was dagen vóór de zaken die aanleiding waren voor Danny om publiek afstand te nemen.
Dat ze al dan niet ziek is - dat is niet aan ons ter beoordeling, gaat in feite niemand iets aan. Maar wat Marije ook al zei, overspannenheid of verziekte werkomstandigheden kunnen ook reden tot ziekmelding zijn. Die 52 operaties zullen best waar zijn, we hebben gehoord waar die mee te maken hadden dus geen reden om daar aan te twijfelen.
De felheid en geemotioneerdheid van Bram cs zo gauw het over haar ging was echt, daar zijn een paar dingen goed fout gegaan. Uiteraard hebben Danny en ik daar meer over gehoord, maar dat de streams toen geen geluid hadden had dus wel een reden he
Er hangt om dit soort dingen altijd een complot-sfeer. Ik heb zelf ook een PM wisseling met haar gehad, en zij heeft haar kant van de zaak uitgelegd. Dwz, ze bleef bij het verhaal dat ze van niets wist en gewoon ziek thuis zat. Dat zij heeft aangetoond dat Bram fout zat is mij niets van bekend, niet tegen mij iig.
Mij was verteld dat ze PR deed, ergens in het begin toen zelfs de regiekamer nog helemal opgebouwd moest worden. Ze was met van alles bezig zei ze maar ik heb er nooit meer iets van gehoord. Ook niet bij navraag, mails aan haar bleven ook onbeantwoord.
Dat ik ineens een PM kreeg verbaasde me dus wel. Ik dacht dan ook 'ben ik nu dan wel goed genoeg om tegen te praten?'. Maar dat gebeurt vaker dus daar kijk ik niet echt van op. Consequentie van rood zullen we maar zeggen.
Maar het contact is alweer verstomd, op mijn laatste PM richting haar heb ik geen antwoord gekregen en die is ook alweer heel wat dagen geleden.
Alsido is daar gewoon aan het werk, en heeft zich duidelijk van het conflict gedistantieerd. Uiteraard heb ik daar naar gevraagd, en uiteraard kan ik dat antwoord hier niet neerzetten. Hij laat zijn vrouw niet vallen, maar zijn collega's ook niet. Kennelijk heeft hij dus ook geen reden om die te laten vallen, bleek ook wel maar goed dat is dus weer in vertrouwen gezegd en mag ik weer niet herhalen.
Het is jammer dat we het niet kunnen maken om spicy details uit zowel PM als het besprokene hier neer te kunnen zetten. Soms spannender dan die bunker zelf
Maar voor alle duidelijkheid, het is GEEN issue wat door FOK! veroorzaakt is of waar we een rol in gespeeld hebben. Het is wel zo dat door direct al in het begin ons te confronteren met andere sites die ook van alles kregen, wat zij tegen mij heeft lopen verdedigen zelfs, wij als FOK! al gelijk met een ietwat teleurgesteld 'wtf' de samenwerking in gegaan zijn.
In die zin heeft het initiele gezeik zeker de toon gezet, en fors bijgedragen aan een minder goede sfeer.