Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef ditisHuub het volgende:
daarnaast heeft zij zelf overal verteld dat ze hier heeft gewerkt, en ik nam dat gewoon als waarheid aan.
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaasquote:Feit is dat ik tot nu toe nog niemand heb gesproken hier die haar kent, gewoon raar verhaal allemaal
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet echt des Fok!'s volgens mij. Al dat gemix van Fokkers en Bunkerpersoneel vind ik dan ook "de dood in de pot". Fok! staat hiermee niet echt meer los van het programma en Fokkers moeten zwijgen, terwijl ze meer weten.
Dat gaat vroeg of laat goed fout, kan niet anders!
Ik vind het vreemd dat Peter en Renate de reden van het ontslag ook lijken te weten. En vwb Danny, die zat niet constant in de bunker. Waarom was het nodig om hem de reden van het ontslag te vermelden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
makkie,
the bunker was hele kleine groep die krankzinnige uren draait. Wat dat betreft is het simpel, zulk soort "geheimen" zijn niet geheim te houden, als je de hele dag opelkaars lip zit, en je moet natuurlijk wel uitleg geven aan de rest van de crew waarom de up er ineens niet meer is
Nee, het enige wat ik zeg is dat je als je zelf "nieuws" post je ervoor kan kiezen om enige journalistieke integriteit te betrachten. Zeker als je vrij makkelijk "toegang" hebt tot het onderwerp van je stuk. Maar goed, dat is een keuze die jij maakt en dat moet je lekker zelf weten. No offence takenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?
[..]
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaas
Mischien voor tb0 II : streams in de bunker en streams op de redactie en productie!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus jij neemt dat gewoon van haar als waarheid aan, maar als ik dingen van haar als waarheid aanneem, die notabene op de officiële site blijken te hebben gestaan dan moet ik jou eerst pm'en?
[..]
Tja, als je geen reden hebt te twijfelen aan haar dan is er ook geen reden om dingen NIET aan te nemen. Overigens bevestigde Bart het verhaal dat jij niet mocht tijdens de kickoff. On stream. Dat was de aanleiding voor zijn hele 'heeft je moeder je nooit geleerd hoe een telefoon werkt' relaas
[..]
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.
Bob de Streamer is het op een tweaker lijkende dansbeest in het witte shirt die rond 3 uur ofzo de lovetrain deed
Dit zijn wel de belangrijkste redenen. Aangezien je het hebt over diverse druppels in de emmer zou het een combinatie van meerdere uit deze vier kunnen zijn.quote:
Die redactiestream was ons op voorhand beloofdquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mischien voor tb0 II : streams in de bunker en streams op de redactie en productie!
Ik denk namelijk dat de prodcutie/redactie spannender is om te volgen
vijf minuten je gezicht laten zien is niet hetzelfde als de hele dag aan tafel gaan zitten meedoen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik zeg is dat je als je zelf "nieuws" post je ervoor kan kiezen om enige journalistieke integriteit te betrachten. Zeker als je vrij makkelijk "toegang" hebt tot het onderwerp van je stuk. Maar goed, dat is een keuze die jij maakt en dat moet je lekker zelf weten. No offence taken
Ik had een zakelijk contact met haar en nam haar verhaal voor waar aan omdat ik geen reden had om haar niet te geloven. Pas toen 1 en ander begon te rommelen ben ik eens gaan rondneuzen.
Bart en Mariel en iedereen kon wel zeggen dat het niet mocht, feit was dat ik er wel was, dus het verhaal gewoon niet klopte.
Vrij logisch om een huidig en toekomstig artner op de hoogte te houden over de lekkende Mariell, zeker als daar vanuit de partner ook al irritatie over was..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Peter en Renate de reden van het ontslag ook lijken te weten. En vwb Danny, die zat niet constant in de bunker. Waarom was het nodig om hem de reden van het ontslag te vermelden?
zeer verstandigquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
voor mij reden om daar tijdens het programma niet heen te gaan en zo min mogelijk info te WILLEN hebben. dan kan mij nimmer verweten worden dat ik informatie lek en kan mij nimmer verweten worden dat ik niet onafhankelijk zou zijn.
door Mariellquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die redactiestream was ons op voorhand beloofd
Lijkt meer op die mimespeler uit Sesamstraatquote:Alsido is die gast die op Warrick lijkt uit CSI.
Het is logisch om te vertellen dat Mariell niet meer voor de bunker werkt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrij logisch om een huidig en toekomstig artner op de hoogte te houden over de lekkende Mariell, zeker als daar vanuit de partner ook al irritatie over was..
Beetje logisch en zakelijk nadenken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef iteejer het volgende:
Huub, vraagje aan jou: tijdens één van mijn besprekinkjes daar kwam jij ook langs. je kwam met een lijstje mogelijke opdrachten dat je voor haar al gemaakt had. Dat was nog vóór de kick-off. Jij zou aanvankelijk mee doen aan de kikc-off, maar het verhaal was dat je dat niet mocht van JdM. Althans dat heb ik zo van Mariell begrepen maar jouw reacties spraken dat niet tegen dus dat nam ik voor waar aan.
Daarna werd er een datum genoemd waarop jij beschikbaar zou zijn, Mariell zei gelijk 'ik neem je aan, ik stel een contract voor je op'.
Jij zei dat dat goed was, en verder ging het weer over andere zaken.
Maar was jij nou in dienst bij haar? Hoe zat dat, of is dat geheim?
Ze werkte toch niet voor Bram? Wat is dan je punt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is logisch om te vertellen dat Mariell niet meer voor de bunker werkt.
Het is niet logisch (en in het bedrijfsleven ook onacceptabel) om de complete reden gewoon aan een zakenpartner te vertellen, tenzij, zoals ik al zei, er echt reden is om het te vertellen. Je brengt zoiets niet als een interessant nieuwtje maar als iets dat relevant is om te vertellen.
aangezien hij geen antwoord geeft zal het wel geheim zijn en dus kloppenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef beequeen het volgende:
Huub, misschien kun je Iteejer ook nog even antwoord geven. Wel zo netjes.
[..]
Hakimquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt meer op die mimespeler uit Sesamstraat
Ja, dat vond ik dan ook al die tijd ook enorm voor je pleiten. Maar gisteren had je wat mij betreft best wel wat meer info mogen geven over die posting van Bramquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat Huub vooral onzin bralde tijdens zijn bunkerperiode was al duidelijk natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En naderhand nog door Huub:
[Cos #109] Waar uitleg gevraagd wordt
Soms zijn dingen zo simpel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Danny het volgende:
aangezien hij geen antwoord geeft zal het wel geheim zijn en dus kloppen
Mariell deed PR, ze ontkent het nu maar zo is ze toch echt naar voren gebracht. Logisch dat ze dan namens enjoy spreekt.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik zeg is dat je als je zelf "nieuws" post je ervoor kan kiezen om enige journalistieke integriteit te betrachten. Zeker als je vrij makkelijk "toegang" hebt tot het onderwerp van je stuk. Maar goed, dat is een keuze die jij maakt en dat moet je lekker zelf weten. No offence taken
Ik had een zakelijk contact met haar en nam haar verhaal voor waar aan omdat ik geen reden had om haar niet te geloven. Pas toen 1 en ander begon te rommelen ben ik eens gaan rondneuzen.
Bart en Mariel en iedereen kon wel zeggen dat het niet mocht, feit was dat ik er wel was, dus het verhaal gewoon niet klopte.
Dat is weer zo'n punt. Ik hoor dingen vanachter de schermen en kan er dus niet vol ingaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat vond ik dan ook al die tijd ook enorm voor je pleiten. Maar gisteren had je wat mij betreft best wel wat meer info mogen geven over die posting van Bram
had jij het niet gewoon te druk met stemmenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
Precies. Ik zou daar als producent niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Stefan het volgende:
Mariell deed PR, ze ontkent het nu maar zo is ze toch echt naar voren gebracht. Logisch dat ze dan namens enjoy spreekt.
Weten zij het wel? Of neem jij gewoon aan dat zij het weten? Of denken zij te weten wat te weten..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Peter en Renate de reden van het ontslag ook lijken te weten. En vwb Danny, die zat niet constant in de bunker. Waarom was het nodig om hem de reden van het ontslag te vermelden?
Bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze fysiek vertrokken is (een soap op zich) maakt duidelijk dat ze dat wel wist.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef Maanvis het volgende:
2) Mariell wist het echt niet en was in de veronderstelling dat ze nog steeds voor de bunker werkt.
Die zullen er bet wel gespeeld hebben. Maar wat wij als zakelijke redenen gehoord hebben was zeker niet persoonlijk.quote:PPS: Sorry dat ik zo wantrouwig ben, maar jouw verhaal, hoewel verhelderend, veroorzaakt bij mij wel het gevoel dat dit een persoonlijke kwestie is tussen Bram en Mariell die bij beide personen vrij hoog zit. Vandaar ook dat ik de beweringen van beiden met een korreltje zout neem, tenzij die beweringen worden gestaafd door onafhankelijke personen of aantoonbare feiten.
ook, maar dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet naar het eindfeest ben gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:41 schreef Dottey het volgende:
had jij het niet gewoon te druk met stemmen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zeker geen samenvatting om na te lezen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een hoop gespeculeer
Dat er in het begin een hoop raar gelopen is rond info die andere sites eerder hadden dan wij is niet te ontkennen. Dat zij daar een rol in gespeeld heeft is wel zeker.
Dat het issue met die naaktfoto ook wat vreemd liep is ook al waar. Aanvankelijk werd gezegd geen probleem, maar toen er op basis van dat 'geen probleem' die plaatjes fysiek bij ons neergezet werden ineens een dreiging met advocaten om de hoek kwam werd het wel een probleem. Dat verhaal rammelde aan alle kanten en ik voelde ook wel ietwat geflest - maar soit.
Dat Mariell de schuld krijgt en daardoor de weg geeffend is voor FOK! en TBO om verder te gaan is onzin. De ochtend zelf dat ze werd weggestuurd kregen Danny en ik dat direct per telefoon te horen, en dat was dagen vóór de zaken die aanleiding waren voor Danny om publiek afstand te nemen.
Dat ze al dan niet ziek is - dat is niet aan ons ter beoordeling, gaat in feite niemand iets aan. Maar wat Marije ook al zei, overspannenheid of verziekte werkomstandigheden kunnen ook reden tot ziekmelding zijn. Die 52 operaties zullen best waar zijn, we hebben gehoord waar die mee te maken hadden dus geen reden om daar aan te twijfelen.
De felheid en geemotioneerdheid van Bram cs zo gauw het over haar ging was echt, daar zijn een paar dingen goed fout gegaan. Uiteraard hebben Danny en ik daar meer over gehoord, maar dat de streams toen geen geluid hadden had dus wel een reden he![]()
Er hangt om dit soort dingen altijd een complot-sfeer. Ik heb zelf ook een PM wisseling met haar gehad, en zij heeft haar kant van de zaak uitgelegd. Dwz, ze bleef bij het verhaal dat ze van niets wist en gewoon ziek thuis zat. Dat zij heeft aangetoond dat Bram fout zat is mij niets van bekend, niet tegen mij iig.
Mij was verteld dat ze PR deed, ergens in het begin toen zelfs de regiekamer nog helemal opgebouwd moest worden. Ze was met van alles bezig zei ze maar ik heb er nooit meer iets van gehoord. Ook niet bij navraag, mails aan haar bleven ook onbeantwoord.
Dat ik ineens een PM kreeg verbaasde me dus wel. Ik dacht dan ook 'ben ik nu dan wel goed genoeg om tegen te praten?'. Maar dat gebeurt vaker dus daar kijk ik niet echt van op. Consequentie van rood zullen we maar zeggen.
Maar het contact is alweer verstomd, op mijn laatste PM richting haar heb ik geen antwoord gekregen en die is ook alweer heel wat dagen geleden.
Alsido is daar gewoon aan het werk, en heeft zich duidelijk van het conflict gedistantieerd. Uiteraard heb ik daar naar gevraagd, en uiteraard kan ik dat antwoord hier niet neerzetten. Hij laat zijn vrouw niet vallen, maar zijn collega's ook niet. Kennelijk heeft hij dus ook geen reden om die te laten vallen, bleek ook wel maar goed dat is dus weer in vertrouwen gezegd en mag ik weer niet herhalen.
Het is jammer dat we het niet kunnen maken om spicy details uit zowel PM als het besprokene hier neer te kunnen zetten. Soms spannender dan die bunker zelf![]()
Maar voor alle duidelijkheid, het is GEEN issue wat door FOK! veroorzaakt is of waar we een rol in gespeeld hebben. Het is wel zo dat door direct al in het begin ons te confronteren met andere sites die ook van alles kregen, wat zij tegen mij heeft lopen verdedigen zelfs, wij als FOK! al gelijk met een ietwat teleurgesteld 'wtf' de samenwerking in gegaan zijn.
In die zin heeft het initiele gezeik zeker de toon gezet, en fors bijgedragen aan een minder goede sfeer.
Het maakt in deze gevallen niet uit of je de leidinggevende bent, kent of dat je er enkel mee samenwerkt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze werkte toch niet voor Bram? Wat is dan je punt?
Toch deed ze veel PR werk voor De Bunker, vragen beantwoorden. En mensen werven.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:56 schreef mariell het volgende:
voor Bram gedaan.
En PR? nee die kwam niet voor in de aftiteling... Overigens, ben niet eens PR dame.. haha moet er nog vaak om lachen.
quote:geplaatst door: Mariell van den Boom
op: 21 Apr 2009
type: no-budget - dit doe je voor de ervaring
aantal keer bekeken: 781
contact
Beste Tv makers/Studenten,
Aankomend weekend 24 april starten wij met een nieuw concept "the Bunker online". Een veelbelovend en nu al spraakmakend programma waarin 8 overlevers de uitdaging aangaan om te overleven in een Bunker. 24 uur per dag worden zij gevolgd door 21 camera's met het minimale aan levensbehoeften. Door middel van opdrachten kan er luxe worden verkregen. Alles staat in verband met de kijker, want deze zal beslissen wat er in de bunker gaat gebeuren.
Aankomend weekend gaan veel oud-reality personen de uitdaging aan om terug te blikken op 10 jaar reality! Deze geven dus de aftrap voor de 8 bewoners die aankomende maandag het huis voor 25 dagen in zullen gaan.
Het komende jaar staat er veel te gebeuren. Wordt het een internationale hype? Of blijft het slechts bij een leuk idee? De eerste geluiden zijn zeker goed maar zal er een ware "atoombom" ontploffen voor de buitenwereld? Wij weten het niet maar interessant wordt het wel.
Lijkt het jou leuk om mee te werken aan het enige back to reality programma dat op internet 24 uur per dag te volgen zou zijn? meld je dan nu aan!
Wij zijn op zoek naar mensen voor
productie
redactie
geluid
remote cameracontrol
meer camera regie
runners
Dit is niet betaald maar doe je voor de ERVARING! Wij zijn een leuk, jong, spontaan en inspirerend team!
www.thebunkeronline.tv
Mja aangezien ik dat wel deed was dat voor mij de reden om eigenlijk alleen maar in FC over de bunker te postenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
Officieel had dit niet gehoeven, maar het is wel netjes.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Overigens wel kansloos om een ontslagbrief te sturen naar iemand die niet bij je onder contract staat.
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Danny het volgende:
[..]
vijf minuten je gezicht laten zien is niet hetzelfde als de hele dag aan tafel gaan zitten meedoen natuurlijk.
Ow, en ik ben geen journalist
En t-shirtsquote:
Waarom? Nederland stikt van de vrijwilligers. Dan heb je ook rechten en plichten. Plus dat de ontslag reden dus vrij heavy was, zie mijn top 4.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Maanvis het volgende:
Overigens wel kansloos om een ontslagbrief te sturen naar iemand die niet bij je onder contract staat.
Integer en huldequote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mja aangezien ik dat wel deed was dat voor mij de reden om eigenlijk alleen maar in FC over de bunker te posten
We weten niet meer dan wat Bart ons heeft verteld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Weten zij het wel? Of neem jij gewoon aan dat zij het weten? Of denken zij te weten wat te weten..
alles kan..
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ook, maar dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet naar het eindfeest ben gegaan.
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?
Dacht dat ik er sowieso al meer met jou had samengewerkt dan de 5 die Danny weet
Ik kan en wil best geheimen bewaren maar het is net de manier waarop. Als journalist moet je zowieso carte blanche hebben behalve als je het van te voren afspreekt, zoals de locatie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
1) Kun je daar wat meer over vertellen, voor onze beeldvorming en zodat er geen rare verhalen de ronde gaan doen mbt deze 'soap'? We weten nu dat ze naar huis is gestuurd. Maar dat kan ook een schorsing betekenen ipv een ontslag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze fysiek vertrokken is (een soap op zich) maakt duidelijk dat ze dat wel wist.
[..]
Die zakelijke redenen, waren die relevant voor jullie relatie? Met andere woorden, verwacht je dat als je die redenen niet gehoord had, dat de relatie tussen B&B en FOK! dan anders geweest zou zijn?quote:Die zullen er bet wel gespeeld hebben. Maar wat wij als zakelijke redenen gehoord hebben was zeker niet persoonlijk.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub heb jij jouw gewerkte minuutjes uurtjes niet aan Danny doorgegeven?
Dacht dat ik er sowieso al meer met jou had samengewerkt dan de 5 die Danny weet
ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het maakt in deze gevallen niet uit of je de leidinggevende bent, kent of dat je er enkel mee samenwerkt.
En wat heeft Bart jou dan verteld?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
We weten niet meer dan wat Bart ons heeft verteld.
En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
En t-shirts
En dat die foto's helemaal geen punt waren joh, en dan bij thuiskomst merken dat Mw een advocaat ingeschakeld had.
Dat viel me, gewoon als mens, zwaar tegen en toen was het wmb al klaar.
Toen moest de Bunker nog beginnen
hihi...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
[..]
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Dottey het volgende:
Met je knar op dr stream.... zolang je geen wit shirt aan had getrokken was niemand iets gaan verwarren denk ik.
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom? Nederland stikt van de vrijwilligers. Dan heb je ook rechten en plichten.
En waardoor concludeer jij dat jouw top 4 op waarheid gebaseerd is ipv op aannames en geruchten?quote:Plus dat de ontslag reden dus vrij heavy was, zie mijn top 4.
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nu heeft ineens Mariell een advocaat ingeschakeld, terwilj Danny eerst zei dat het de fotograaf was??? Wat is waar?!
Nu spreek je iteejer's verhaal tegen van de 'soap rond haar vertrek en dat ze daarom wel wist dat ze ontslagen is'....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't wel zo aardig. dan komt ze niet voor jan lul uit midden duitsland aankachelen namelijk.
Ze doet niks anders. Blegh.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef Danny het volgende:
achter de schermen is niet hetzelfde als meedoen met de kickoff. Ga nou niet de populaire insider uithangen...
Als ze betaald wordt door Johan heeft dat toch geen reet met de bunker te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Nick doet dat voor zijn studie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Even iets anders. Zou Bram toch op tv willen met TB?
http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=85181&lang=nl
Onderzoek wordt gedaan door Nick Lupker, redactielid tijdens TBO.
optie 3 is dat ze ging twijfelen en alsnog de fotograaf om toestemming heeft gevraagd, en die fotograaf alsnog een advocaat dreigde in te schakelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet alleen mariell. Die zei dat haar fotograaf een advocaat had ingesteld en dat ze daar echt niets mee te maken had. Maar die fotograaf komt natuurlijk niet puur toevallig tien minuten nadat die foto's er staan opeens spontaan in dat topic kijken. Dus OF ze wilde ze zelf weg hebben (wat ik persoonlijk dus denk), OF ze heeft zelf die fotograaf op de hoogte gesteld (wat min of meer hetzelfde is als optie 1)
Snap ik, maar waarom al die vragen over tv dan?quote:
Nee ze is een ordinaire roddelslet die zelfs na haar ontslag nog probeerde tweestrijd te zaaien bij diverse partijen ( het uithoren ed. )quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:57 schreef Maanvis het volgende:[/b]
[..]
Dus nu is Mariell ineens een vrijwilliger ipv iemand die betaald wordt door Johan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |