IDD super irritant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geef dan informatie of ga lekker in een ander topic neuzelen![]()
Ik wordt flauw van dat "ons kent ons bunkersfeertje" hier van die Fok! vrijwilligers
oh oke,quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik reproduceer alleen wat Mariell beweert he. Ik vind The Bunker ook niet het nieuwe wereldwijde format. Leuk voor een klein productiebedrijf maar niet iets dat Fox, ITV enzo gaan uitzenden.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Op dit moment bouwt Talpa i.s.m Kim Jong Il een raketinstallatie onder het zwembad welke men zal richten op The Bunker.
Okay ik begin een beetje flauw te worden van al die aannames in dit topic.
Lol, hoe krijg je geruchten de wereld in!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begon ermee. En toen nam iedereen het stokje over.
Hihi, ik zei stokje ipv Kelly.
RLS is ook wel een beetje over denk ik. In deze vorm.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ditisHuub het volgende:
sorry guys, it aint gonna happen any time soon. hoe jammer ik het ook vind!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, een paar spaanplaten en een stukje inzaaigras in Almere is voldoende.
Daarom wacht ik gewoon op het volgende statement van welke kant dan ook, het is niet aan mij om hier de dingen die ik er van weet en zelf heb ondervonden te posten.quote:
Ik weet eigenlijk niet wat er nu zo uniek is aan een glasvezelkabel, maar het was inderdaad wel groots aangepakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de hele infrastructuur inclusief de grootste regie ter wereld, uniek aangelegde glasvezel kabel van eemnes naar media park, 135 camera's, 100km's bekabeling, lichten etc, en je hebt verrregaande plannen voor een reality programma.
Het is een format op leest geschoeid van BB1. Mensen in een ruimte die opdrachten doen en 24/7 worden gevolgd door een camera. En elke keer valt er iemand af doordat de kijker stemt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh oke,
nou the Bunker is een gaaf concept. maar niet het tv wereld veranderende concept zoals bv BB1, Idols, e.d.
naar binnen gefrot nu toch? Dat stokje..quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hoe krijg je geruchten de wereld in!![]()
Die heeft ze toch niet meer?
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wordt flauw van dat "ons kent ons bunkersfeertje" hier van die Fok! vrijwilligers
t wereldje kent Mariel niet, sorry. Niet de mensen die ik ken iig, en ik ben echt niet overdreven hoog in het tv wereldje, heb wel een behoorlijk netwerk en heb het echt wel aan de juiste mensen gevraagd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
Dat Telegraaf gebeuren waar de locatie werd prijsgegeven was ook zoiets raars. Ik hoorde van Marriel dat men de locatie opgespoord had omdat een ex-talpa filmploeg toevallig ook iets in Arnhem aan het doen was, en die de auto van Mariel (opvallend door Duitse platen) gespot hadden. Ze hadden haar gevolgd en aldus de locatie gevonden. Want in het wereldje zou het al gonzen: 'Marriell doet de Bunker'.
Heb jij daar nog iets van meegekregen?
Hij zei Mariell doet de bunkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
Dat Telegraaf gebeuren waar de locatie werd prijsgegeven was ook zoiets raars. Ik hoorde van Marriel dat men de locatie opgespoord had omdat een ex-talpa filmploeg toevallig ook iets in Arnhem aan het doen was, en die de auto van Mariel (opvallend door Duitse platen) gespot hadden. Ze hadden haar gevolgd en aldus de locatie gevonden. Want in het wereldje zou het al gonzen: 'Marriell doet de Bunker'.
Oh ja, dat verhaal, was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
OK, thanks
En ik wor een beetje flauw van al die "ik heb kelly niet geneukt"-ontkenners!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.
Ik ben geen FOK! vrijwilliger. Ik was vrijwilliger op eigen titel, gevraagd om mee te helpen voordat FOK! in beeld was.
vlug uitprinten en aan jdm laten zien die postquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah, sorry hoor. Maar die stelling getuigt niet van realiteitszin. No offence. Daar is the bunker niet origineel genoeg voor.
BB was eerste keer huis met camera's
DGK was oneindig
al de rest was een knockoff
En Jaapquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Andries, Bart, Huub, Danny, ze zijn er allemaal overheen geweest![]()
Ik weet uit betrouwbare bron dat JdM er ook overheen is geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik wor een beetje flauw van al die "ik heb kelly niet geneukt"-ontkenners!
Vroeg of laat komt DGK altijd weer voorbij in dit soort topics.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
En Jaap
Kelly wil naar bed met Terror Jaap (DGK)
+ beelden
Heb jij dat stokje ook beetgehad dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima dat je geen of wel vrijwilliger was, blijf er vooral mee doorgaan en ik neem dat absoluut niemand kwalijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje flauw van dat gezeik op vrijwilligers.
Ik ben geen FOK! vrijwilliger. Ik was vrijwilliger op eigen titel, gevraagd om mee te helpen voordat FOK! in beeld was.
Mensen die ontkennen dat ze Kelly niet geneukt hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het lijkt hier ondertussen wel het spelletje 'raden maar...'quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom wacht ik gewoon op het volgende statement van welke kant dan ook, het is niet aan mij om hier de dingen die ik er van weet en zelf heb ondervonden te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |