abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 13:54:36 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69453549
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zolang we de aanleiding niet weten zijn alle opties open voor interpretatie natuurlijk. Bram wilde een rel dus we bekijken de rel van alle kanten uiteraard.
waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:54:52 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69453561
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:46 schreef kahaarin het volgende:

[..]

En misschien wordt er nu zoveel over gespeculeerd dat vrijwel niemand er meer een touw aan vast kan knopen behalve de direct betrokkenen. Ik denk dat zij niet het achterste van de tong laten zien omdat zoiets niet netjes is, het gaat wel om mensen die betrokken zijn geweest bij het concept. Ergens wel jammer dat DBO nu wordt overschaduwd door complottheorieën en aannames/suggesties.

(Niets persoonlijks, just my 2 cents.)
Yup, en alle verhalen teruglezend, doen "ze" hun úiterste best om dat achterste van die tong daar te houden en waar nodig vrolijk mee te complotteren met de users...en dat allemaal op weg naar DBO2!
En wat er waar of niet waar is zal me wederom een rotzorg zijn, ik vind die na-soap best leuk georganiseerd...
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:56:40 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69453619
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
We weten nog steeds niet waarom Maanvis als een paard met oogkleppen achter Mariell aanholt. Of is Maanvis de reden van haar ontslag?
Speculeer maar door . Zou wel vet zijn als ik de reden ben van Mariell's ontslag hè?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69453622
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:

[..]

waaruit maak je op dat Bram een rel wilde? Ik denk niet dat Bram dit heeft voorzien hoor. Die wilde imo gewoon zorgen dat voor iedereen duidelijk was dat Mariel niets meer met de bunker te maken heeft.
Ja, dat denk ik ook.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:57:48 #207
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69453649
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het concept voor TBO2 gaat juist hier aan heel veel aandacht besteden en hierover geen misverstanden meer laten bestaan door duidelijke richtlijnen etc. Dat is iig het stellige streven zoals ons verteld is.
Ik vind het zelf erg jammer dat dat de halve 'crew' wel in dit topic aanwezig is. Maar waar zij schitteren door afwezigheid in de topics waar kritiek op TBO1en verbeteringen voor TBO2 worden aangedragen.

Mariel is ontslagen maar dat kan dan weer niet omdat ze geen contract had. En ze moet d'r mond houden terwijl ze daar ook weer geen contract voor heeft getekend.

Het komt op mij over als vage aannames en impulsief gedrag.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:58:05 #208
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69453657
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Speculeer maar door . Zou wel vet zijn als ik de reden ben van Mariell's ontslag hè?
Het zou pas sneu zijn als je niet de reden zou zijn en toch al een hele nacht blind tegen de feiten in die lekkende tuthola aanhet verdedigen bent..
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:58:55 #209
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_69453692
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Yup, en alle verhalen teruglezend, doen "ze" hun úiterste best om dat achterste van die tong daar te houden en waar nodig vrolijk mee te complotteren met de users...en dat allemaal op weg naar DBO2!
En wat er waar of niet waar is zal me wederom een rotzorg zijn, ik vind die na-soap best leuk georganiseerd...
haha, het verhaaltje warm houden tot de volgende bunker, hmm, is een tactiek.

Of het georganiseerd is weet ik niet maar het houdt de gemoederen bezig.
be nice or go away
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:58:56 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69453693
quote:

[..]

Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.
Dan was er nog ff een topic of 2 geweest over het hoe en het waarom, met veel gespeculeer.
Het werd pas een rel toen bekend was dat FOK!kers hier meer van weten en dat hetgeen Mariell gedaan heeft echt onacceptabel is.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:00:17 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69453727
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Bram gewoon wilde mededelen dat de samenwerking beëindigd was.
Dan was er nog ff een topic of 2 geweest over het hoe en het waarom, met veel gespeculeer.
Het werd pas een rel toen bekend was dat FOK!kers hier meer van weten en dat hetgeen Mariell gedaan heeft echt onacceptabel is.
WELKE REL IN GODESNAAM!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:00:36 #212
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69453738
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef versabommie het volgende:

[..]

WELKE REL IN GODESNAAM!
ten einde raad
pi_69453739
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind het zelf erg jammer dat dat de halve 'crew' wel in dit topic aanwezig is. Maar waar zij schitteren door afwezigheid in de topics waar kritiek op TBO1en verbeteringen voor TBO2 worden aangedragen.

Mariel is ontslagen maar dat kan dan weer niet omdat ze geen contract had. En ze moet d'r mond houden terwijl ze daar ook weer geen contract voor heeft getekend.

Misschien komt dat wel om dat die halve crew gedurende het programma niet eens de tijd had om overal inhoudelijk op te reageren.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:00:57 #214
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69453748
quote:

[..]

Nou, het is verre van duidelijk inmiddels. Het wordt zo meer uitgelegd als onbeschoft gedrag van Bram (want zieke vrouw een schop nageven) of uitgelegd als rancune. Het heeft averechts gewerkt. Bovendien had jij m afgeraden dit naar buiten te brengen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69453753
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

ja kom, jij was zeg maar die visite die tot het laatst bleeft op de kickoff

Zijn er uberhaupt foto's van jou in dat hok ?

Voor de strippokeravond met een lekker wijntje

Eerste opdracht 4 uur in kist liggen met bak water in m,n handen

woensdag 27 mei 2009 @ 14:01:45 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69453763
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef iteejer het volgende:
man man, het enige wat je er uit af kan leiden is dat we bob en bram beloofd hebben om dingen die we hoorden niet te publiceren
Ging dat ongeveer zo: B&B: "Jullie hebben toestemming om het te publiceren hoor!" I&D: "Maar dat doen we niet hoor!"
Een gedicht over Maanvis
pi_69453767
En toch, als mij gevraagd zou worden met wie ik op vakantie zou willen gaan, Bram of Mariell, dan zou ik voor die laatste kiezen
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:02:48 #218
145755 kahaarin
pi_69453798
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waar ik dan een beetje over aan het nadenken ben is dat het op deze manier zo blijft sudderen, lijkt me niet fijn voor Mariell, dit lijkt me niet echt goed voor haar C.V.
Maar goed, feit ligt er dat er dingen zijn voorgevallen die niet door de beugel kunnen blijkbaar en dat het binnenskamers wordt gehouden.
Kiezen tussen 2 kwaden denk ik.
be nice or go away
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:03:32 #219
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69453817
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!
pi_69453845
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Waar ik dan een beetje over aan het nadenken ben is dat het op deze manier zo blijft sudderen, lijkt me niet fijn voor Mariell, dit lijkt me niet echt goed voor haar C.V.
Maar goed, feit ligt er dat er dingen zijn voorgevallen die niet door de beugel kunnen blijkbaar en dat het binnenskamers wordt gehouden.
Kiezen tussen 2 kwaden denk ik.
Die komt echt wel weer aan bak
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:05:01 #221
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69453872
Overigens ben ik niet door Mariell benaderd om mijn zieltje te winnen, ik voel me tekort gedaan.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:05:25 #222
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69453887
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bewoners kwamen amper aan strip poker toe, je bleef maar ononderbroken door ratelen.( de drank?)
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:05:36 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69453895
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

Het zou pas sneu zijn als je niet de reden zou zijn en toch al een hele nacht blind tegen de feiten in die lekkende tuthola aanhet verdedigen bent..
Feiten? Dat waren welles/nietes spelletjes tussen de posters in dat topic.
Ik ben nog altijd van het 'onschuldig tenzij anders bewezen wordt'. En bovendien dacht ik 'als ik dat verhaal van die geheimhoudingsverklaring aannemelijk kan maken is daarmee de kous af en kan het issue begraven worden'.. maar nu zijn we nog steeds aan de gang .
Een gedicht over Maanvis
pi_69453914
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!
mijn Jopen zijn staatsgeheim heb nergens met m,n blote tetten gestaan.

dat kan ik die mensen niet aandoen joh,
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:06:41 #225
145755 kahaarin
pi_69453928
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of ze er bij staan maar hier zijn iig filmpjes en caps.

[TBO] Filmpjes & Caps
be nice or go away
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:06:52 #226
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69453936
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nou, het is verre van duidelijk inmiddels. Het wordt zo meer uitgelegd als onbeschoft gedrag van Bram (want zieke vrouw een schop nageven) of uitgelegd als rancune. Het heeft averechts gewerkt. Bovendien had jij m afgeraden dit naar buiten te brengen.
ik heb niets afgeraden. ik kreeg die mail en heb er verder niets mee gedaan en toen heeft bram het dus zelf gedaan.
pi_69453944
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:05 schreef spapaars het volgende:

[..]

Bewoners kwamen amper aan strip poker toe, je bleef maar ononderbroken door ratelen.( de drank?)
zeker weten,
pi_69453948
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Misschien komt dat wel om dat die halve crew gedurende het programma niet eens de tijd had om overal inhoudelijk op te reageren.
Ja, deel dat dan eens Dementor. Jij zou na De Bunker toch nog een epistel op papier zetten vertelde je halverwege ergens.

Vertel dan eens, zonder over de inhoud te spreken, hoe het reilde en zeilde daar, over de hectiek, over hoe Fok! vanaf die kant ervaren is, wat het met mensen doet achter de schermen, etc, etc.

Dat is een leuk stuk info en bijdrage voor alle Fokkers zonder dat je nu de ins en outs gelijk op tafel hoeft te leggen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:07:51 #229
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69453971
Is er eigenlijk ook een soort van databank waar TV makers hun ideeën vastleggen? Zodat ze eventuele rechten kunnen claimen? Verbaas me er best wel over dat JdM nog niets van zich heeft laten horen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:09:36 #230
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69454014
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

mijn Jopen zijn staatsgeheim heb nergens met m,n blote tetten gestaan.

dat kan ik die mensen niet aandoen joh,
hoezo kun je mensen niet aandoen ?
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:10:02 #231
145755 kahaarin
pi_69454024
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:04 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Die komt echt wel weer aan bak
Oh jawel, dat denk ik ook wel, maar ergens is het een beetje sneu dat het zo is gelopen, dat zeg ik nu omdat ik niet weet wat er allemaal gaande is (geweest).
Er worden dingen gesuggereerd die niet mis zijn. Misschien was het beter geweest om in de verklaring te zetten dat er verschillen waren in opvattingen zodat het beter was om de samenwerking te verbreken oid. Maar goed, gedane zaken en zulks.
be nice or go away
pi_69454039
eindelijk bijgelezen, en wat ben ik te weten gekomen? helemaal niets!! alleen dat stefan echt bij de story of prive moet gaan solliciteren met dat gestrooi van ongefundeerde uitspraken, dat maanvis niet kan rellen
iteejer is de enige die een heldere post getypt heeft
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69454051
quote:

[..]

Wat cool dat jij al weet wie de Crew voor TBO2 al is, aangezien daar nog niets over is besloten
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:11:10 #234
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69454066
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk bijgelezen, en wat ben ik te weten gekomen? helemaal niets!! alleen dat stefan echt bij de story of prive moet gaan solliciteren met dat gestrooi van ongefundeerde uitspraken, dat maanvis niet kan rellen
Danny kan ook niet rellen... dat hele zootje kan niet rellen!
pi_69454071
quote:
he dat trek ik mij aan! heb hele heldere antwoorden gegeven op vragen die mij gesteld zijn!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:11:57 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69454095
quote:
En jij mag stickerplakker worden. Een promotie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:12:31 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454108
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

he dat trek ik mij aan! heb hele heldere antwoorden gegeven op vragen die mij gesteld zijn!
ach, die hoer heeft gewoon gelijk, behalve dat hij met 'iteejer' natuurlijk 'danny' bedoelde
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:12:51 #238
145755 kahaarin
pi_69454116
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oeh, dus jij zit wel in de TBO2 crew?
be nice or go away
pi_69454128
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef akveor het volgende:
Is er eigenlijk ook een soort van databank waar TV makers hun ideeën vastleggen? Zodat ze eventuele rechten kunnen claimen? Verbaas me er best wel over dat JdM nog niets van zich heeft laten horen.
nee, maar je hebt gewoon copyright en auteursrrechten en die hele bende. Er is geen universal databank ofzo. T komt er in de praktijk op neer, als jij een programma op tv ziet en je vind dat dat, aantoonbaar, jouw idee is. Begin je een rechtszaak
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:13:23 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69454134
Iteejer, zou je (of iemand anders met die info) hier nog svp antwoord op willen geven? Alvast bedankt.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef iteejer het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld alleen al de manier waarop ze fysiek vertrokken is (een soap op zich) maakt duidelijk dat ze dat wel wist.
[..]
1) Kun je daar wat meer over vertellen, voor onze beeldvorming en zodat er geen rare verhalen de ronde gaan doen mbt deze 'soap'? We weten nu dat ze naar huis is gestuurd. Maar dat kan ook een schorsing betekenen ipv een ontslag.
2) Wat is er waar van haar verhaal dat ze 'voor johan vlemmix werkt'
quote:
Die zullen er bet wel gespeeld hebben. Maar wat wij als zakelijke redenen gehoord hebben was zeker niet persoonlijk.
Die zakelijke redenen, waren die relevant voor jullie relatie? Met andere woorden, verwacht je dat als je die redenen niet gehoord had, dat de relatie tussen B&B en FOK! dan anders geweest zou zijn?
Een gedicht over Maanvis
pi_69454139
stickerplakker leest over belangrijke taak heen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69454141
quote:
Als je mij hier mede mee bedoelt: verbeteringen voor wat betreft de zakelijke samenwerking bespreken we gewoon niet hier, maar ben ik zeker bij betrokken.
De verbeteringen op operationeel gebied kunnen anderen die veel meer overzicht en kennis dan ik daarvan hebben veel beter aandragen. Ik weet daar gewoon te weinig van
quote:
'ontslagen van haar deelname aan het bunkerproject'. zo zal hetw el bedoeld zijn. Big deal, één zo'n woordje
quote:
Dat geldt bovenal voor die uitspraak zelf
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:13:44 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69454144
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:12 schreef kahaarin het volgende:
Oeh, dus jij zit wel in de TBO2 crew?

Wie dan leeft, wie dan vrijwilligt ... eventueel.
pi_69454151
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, deel dat dan eens Dementor. Jij zou na De Bunker toch nog een epistel op papier zetten vertelde je halverwege ergens.

Vertel dan eens, zonder over de inhoud te spreken, hoe het reilde en zeilde daar, over de hectiek, over hoe Fok! vanaf die kant ervaren is, wat het met mensen doet achter de schermen, etc, etc.

Dat is een leuk stuk info en bijdrage voor alle Fokkers zonder dat je nu de ins en outs gelijk op tafel hoeft te leggen.
Goed dat je het zegt, op dit moment ben ik weer bezig om voor school de laatste vakken af te maken en in te leveren.
Zodra ik tijd heb zal ik eens wat op papier zetten (dat moet natuurlijk wel weer eerst door de molen).
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:14:59 #245
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454179
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, op dit moment ben ik weer bezig om voor school de laatste vakken af te maken en in te leveren.
Zodra ik tijd heb zal ik eens wat op papier zetten (dat moet natuurlijk wel weer eerst door de molen).
de molen?
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:15:45 #246
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69454201
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nee, maar je hebt gewoon copyright en auteursrrechten en die hele bende. Er is geen universal databank ofzo. T komt er in de praktijk op neer, als jij een programma op tv ziet en je vind dat dat, aantoonbaar, jouw idee is. Begin je een rechtszaak
Leggen programmamakers hun uitgewerkte concepten niet gewoon vast bij een notaris om dat aantoonbaar te maken?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:15:57 #247
145755 kahaarin
pi_69454204
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie dan leeft, wie dan vrijwilligt ... eventueel.
Ik had de post van Huub wel gelezen hoor, maar jij promoveerde Swarmahoer dus kon ik het niet laten, sorry.
be nice or go away
pi_69454215
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:

[..]

de molen?
Ik neem dat stuk dan wel mee tijdens de evaluatie.
pi_69454237
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

pi_69454280
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

hou ik me graag de hele periode van tbo 2 mee bezig
swarma spam hoer
pi_69454302
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ja ok, jij hebt idd prima antwoord gegeven maar dat waren slechts ''deelvragen'' van de rel
swarma spam hoer
pi_69454347
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ja ok, jij hebt idd prima antwoord gegeven maar dat waren slechts ''deelvragen'' van de rel
Volgens mij waren jij en PP daar de zeventiende? Niets van meegekregen toen?
pi_69454379
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:
de molen?
ja viel mij ook op ??
pi_69454383
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:12 schreef Danny het volgende:

[..]

ach, die hoer heeft gewoon gelijk, behalve dat hij met 'iteejer' natuurlijk 'danny' bedoelde
klopt, jouw post met daarin je argument waarom je niet langsgeweest bent was idd helder jammer dat je die niet gemaakt hebt ten tijde van het ''danny ga dan naar eindhoven toe om het probleem uit te praten'' geroep
swarma spam hoer
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:23:22 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69454399
quote:

[..]

Behalve als je er gewoon 2 dingen aan veranderd, dan kom je er mee weg. Waarom kon Oerlemans anders een schaatsvariant maken, of een typisch 80 variant, of Bobo's in the Bush.
pi_69454403
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

zie streamverslagen topic, geen idee welke dag maar heb iig n half topic volgepost
swarma spam hoer
pi_69454407
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb d'r nog gezien .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_69454435
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik heb d'r nog gezien .
Het was op een zondag, volgens mij de zondag na die moderator meet dat jij Swarma op ging halen na een uurtje of vier slaap of zo
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:25:10 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69454453
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:22 schreef iteejer het volgende:

[..]

ja viel mij ook op ??
Ik neem aan, gewoon effe laten checken door B&B om er zeker van te zijn dat er geen informatie in staat die niet voor het grote publiek bestemd is. Logisch toch.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:26:12 #260
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69454483
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Wat cool dat jij al weet wie de Crew voor TBO2 al is, aangezien daar nog niets over is besloten
Dat zei ik dan toch ook nergens
Wel bedoelde ik te zeggen dat er weinig feedback is op aangedragen suggesties en punten van kritiek. In die topics een discussie op gang komt ipv in deze reeks aanwezig willen zijn maar in feite niets willen zeggen.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:26:49 #261
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454498
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:16 schreef Dementor het volgende:

Ik neem dat stuk dan wel mee tijdens de evaluatie.

waarom? kun je toch gewoon hier posten?
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:27:13 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69454512
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:13 schreef Maanvis het volgende:
We weten nu dat ze naar huis is gestuurd. Maar dat kan ook een schorsing betekenen ipv een ontslag.
Je blijft selectief lezen he?

Copycat heeft bevestigd dat zij de ontslagbrief die Mariell zegt niet gehad te hebben, heeft gelezen
pi_69454521
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik neem aan, gewoon effe laten checken door B&B om er zeker van te zijn dat er geen informatie in staat die niet voor het grote publiek bestemd is. Logisch toch.
Precies zo werkt dat.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:28:09 #264
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454545
quote:

[..]

ahzo. mja. Maakt voor mij weer eens duidelijk dat ik daar niet zou willen zitten als alles wat je zegt blijkbaar eerst op een weegschaal moet worden gelegd. Maar ieder z'n ding.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:28:26 #265
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69454556
quote:

[..]

Ah, thanks. Lijkt me erg stressvol voor Bram. Niet wetende wat je eventueel boven het hoofd hangt.
Op woensdag 27 mei 2009 14:26 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat zei ik dan toch ook nergens
Wel bedoelde ik te zeggen dat er weinig feedback is op aangedragen suggesties en punten van kritiek. In die topics een discussie op gang komt ipv in deze reeks aanwezig willen zijn maar in feite niets willen zeggen.
Die moeten vast nog aan de orde komen. Ik denk dat ze straks af en toe nog wel even in het Fok! archief duiken, al is veel kritiek keer op keer te comprimeren naar één en hetzelfde euvel, namelijk enig gebrek aan voorbereiding en planning
pi_69454606
quote:

[..]

Helemaal niet logisch Het zou toch allemaal zo transparant worden, geen geheimen en zo? En nu moeten vrijwilligers hun posts op het Fok!forum eerst voorleggen aan B&B alvorens ze hier te posten?
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:29:55 #268
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454610
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Copycat heeft bevestigd dat zij de ontslagbrief die Mariell zegt niet gehad te hebben, mogen lezen van Bram.
hij blijft trollen vanwege een vete die hij heeft met bram.
ik neem hem al niet serieus meer wat dit betreft. Hij heeft duidelijk een eigen agenda en is vastberaden mariell tot heilige te verheffen. Volslagen ongeloofwaardig geworden.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:30:49 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69454626
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Copycat heeft bevestigd dat zij de ontslagbrief die Mariell zegt niet gehad te hebben, heeft gelezen
Die brief werd per post verstuurd en is als we mariell mogen geloven nooit aangekomen, terwijl ik het met iteejer nou juist heb over het moment dat ze fysiek weg was gegaan uit de bunker, of dat opgevat kon wordne als ontslag of als schorsing.
Een gedicht over Maanvis
pi_69454638
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Helemaal niet logisch Het zou toch allemaal zo transparant worden, geen geheimen en zo? En nu moeten vrijwilligers hun posts op het Fok!forum eerst voorleggen aan B&B alvorens ze hier te posten?
Een kind kan begrijpen dat het niet zo werkt toch
pi_69454651
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:

[..]

ik neem hem al niet serieus meer wat dit betreft. Hij heeft duidelijk een eigen agenda en is vastberaden mariell tot heilige te verheffen. Volslagen ongeloofwaardig geworden.
Maanvis blijft Mariell zo omhoog prijzen. Nog even en zij mag neerkijken om de hemel te zien.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:32:30 #272
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454671
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die brief werd per post verstuurd en is als we mariell mogen geloven nooit aangekomen, terwijl ik het met iteejer nou juist heb over het moment dat ze fysiek weg was gegaan uit de bunker, of dat opgevat kon wordne als ontslag of als schorsing.
'in niet mis te verstane bewoordingen is haar duidelijk gemaakt dat haar werkzaamheden voor de bunker niet langer gewenst zijn'.
Je bent enorm aan het zoeken, en herhaalt kuldingen die al tig keer weerlegd zijn. Krijg het idee dat je gewoon loopt te trollen. jammer.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:33:16 #273
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69454689
quote:

En nu moeten vrijwilligers hun posts op het Fok!forum eerst voorleggen aan B&B alvorens ze hier te posten?
Aan de andere kant wil Dementor er graag na de zomer weer werken en heeft ie geen zin in ruzie met Bram blijkbaar. Hij weet uit eerste hand hoe dat kan uitpakken.
pi_69454716
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Dottey het volgende:

[..]

Maanvis blijft Mariell zo omhoog prijzen. Nog even en zij mag neerkijken om de hemel te zien.
Mwah, alles wat je op een voetstuk zet moet je er vroeg of laat weer afhalen. Mariell heeft wat mij betreft gewoon "fouten" gemaakt en Bram niet minder. Waar twee kijven zijn er altijd twee schuldig.
pi_69454734
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het gebrek aan transparantie en de geheimen bij andere realityprogramma's waren B&B een doorn in het oog. Zij zouden dat allemaal beter doen en meer van dat soort blabla.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:35:18 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69454756
quote:
En nu moeten vrijwilligers hun posts op het Fok!forum eerst voorleggen aan B&B alvorens ze hier te posten?
Hoezo uit zijn verband rukken?
pi_69454759
quote:
Zijn we 't toch nog ergens over eens, yeah .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:36:04 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69454790
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Dottey het volgende:

[..]

Je moet je even bedenken dat ik niet de inside info heb die jullie wel hebben hè. Ik oordeel dan ook alleen op basis van wat ik hier zie en hoor.
Een gedicht over Maanvis
pi_69454791
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Danny het volgende:

[..]

zag jou dit ook met Marielin doen
pi_69454792
Waarom gedraagt Maanvis zich vreemd? Omdat hij de enige is die niet meedoet aan deze sfeermakerij op sensatiezoekerig toontje?
pi_69454828
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je moet je even bedenken dat ik niet de inside info heb die jullie wel hebben hè. Ik oordeel dan ook alleen op basis van wat ik hier zie en hoor.
als ik op basis van wat ik hier zie en lees een mening zou moeten vormen zou die ook geheel tegenstrijdig zijn met de jouwe.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:37:53 #282
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69454847
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het was ontslag. Schorsing slaat nergens op. Ze had geen contract. Dus na al het werk dat ze heeft gedaan zonder op de payroll te staan van Enjoy neem ik aan dat ze had egzegd: stik erin.

Nee, ze wist tot vannacht niks van ontslag, terwijl manlief het al twee weken wist. Ze wist wel dat er wat rommelde, want ze benaderde Danny.

Ze is niet ontslagen wegens lekken (wat al erg is) maar om iets groters, meerdere zaken waavan Danny al zei: ik had er al eerder uitgeschopt om die dingen.

Dat ze het niet wist is dus onzin. Dat Alsido het niet wist is onzin. Dat ze mooi weer speelt, tuurlijk, ze wil de grootste producent sinds JdM worden. Dus of je trolt of je bent blind.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:38:08 #283
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454854
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mwah, alles wat je op een voetstuk zet moet je er vroeg of laat weer afhalen. Mariell heeft wat mij betreft gewoon "fouten" gemaakt en Bram niet minder. Waar twee kijven zijn er altijd twee schuldig.
dat laatste is natuurlijk onzin
pi_69454864
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zijn we 't toch nog ergens over eens, yeah .
* Schrijft bij in de analen "overeenstemming met PP"
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:38:59 #285
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69454875
quote:

[..]

Precies. Maar om hier een zg ontslagbriefje te plaatsen zonder nadere uitleg is ook ongepast.
Omdat Fok op die manier er ook bij is betrokken lijkt het me niet meer dan netjes tov alle partijen dat hij dan ook op Fok komt met een duidelijke verklaring.
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 14:39:31 #286
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69454899
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef FuTilE het volgende:
Waarom gedraagt Maanvis zich vreemd? Omdat hij de enige is die niet meedoet aan deze sfeermakerij op sensatiezoekerig toontje?
hij maakt zich daar het meest schuldig aan. Zonder zijn gekke aannames zouden we allang klaar zijn.
pi_69454904
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:38 schreef Danny het volgende:

[..]

dat laatste is natuurlijk onzin
Daar kunnen we dan wel een apart subforum voor opzetten. Je hebt namelijk pas ruzie of een meningsverschil met iemand als die ander dat ook wil en er in meegaat.
pi_69454913
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo uit zijn verband rukken?
Hij zegt toch zelf dat het door de molen moet voordat hij het hier gaat plaatsen?
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:40:25 #289
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69454930
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies. Maar om hier een zg ontslagbriefje te plaatsen zonder nadere uitleg is ook ongepast.
Omdat Fok op die manier er ook bij is betrokken lijkt het me niet meer dan netjes tov alle partijen dat hij dan ook op Fok komt met een duidelijke verklaring.
Bram plaatst wel meer rare briefjes op de forums.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:41:24 #290
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69454952
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb net zoveel info als jij ter beschikking, toch zie ik het helderder dan jij.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:41:54 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69454965
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

als ik op basis van wat ik hier zie en lees een mening zou moeten vormen zou die ook geheel tegenstrijdig zijn met de jouwe.
Vertel eens, wat zou die mening zijn?
Een gedicht over Maanvis
pi_69454987
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vertel eens, wat zou die mening zijn?
Niet zo blind achter iemand staan.
pi_69454991
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend. Maar wat moet hij verklaren, ik ben fout geweest door haar voor mij te laten werken, ik heb nagelaten om haar verleden na te gaan, ik heb een verkeerde inschatting gemaakt m.b.t.. haar kwaliteiten, ik ben vergeten haar voordat ze begon een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen? Iedere verklaring die hij zal geven zal tevens een falen van zijn kant weergeven.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:43:39 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69455015
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:

Hij zegt toch zelf dat het door de molen moet voordat hij het hier gaat plaatsen?
Ja, maar dat gaat toch niet om zomaar een post in dit subforum? Dat gaat om conceptuele zaken. Lijkt mij niet meer dan logisch dat eerst wordt gecheckt of er per ongeluk geen onwaarheden of halve waarheden naar buiten worden gebracht.

Jij deed het voorkomen alsof elke post eerst langs Bart en/of Bram moeten.
pi_69455057
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:

[..]

hij maakt zich daar het meest schuldig aan. Zonder zijn gekke aannames zouden we allang klaar zijn.
Mja, de topics gaan nogal snel, dus ik heb even vluchtig bijgelezen, maar ik zie voornamelijk een klein aantal users dat 'de onderste steen boven wil hebben' ten koste van Mariell (m.a.w.: 'geef nu maar toe dat je hardhandig het project uitgelazerd bent') en welgeteld één user die probeert concrete vragen te stellen en daarbij oog houdt voor de persoonlijke situatie van Mariell. Degenen die 'in the know' zijn, houden zich (wijselijk?) stil. If anything zou ik dat nou niet vreemd gedrag van Maanvis willen noemen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:45:18 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69455060
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die moeten vast nog aan de orde komen. Ik denk dat ze straks af en toe nog wel even in het Fok! archief duiken, al is veel kritiek keer op keer te comprimeren naar één en hetzelfde euvel, namelijk enig gebrek aan voorbereiding en planning
en de diversiteit van het deelnemersveld!!!
pi_69455154
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

en de diversiteit van het deelnemersveld!!!
Toch zaten er wel verschillende karakters in, maar misschien dat ze voor jou (en zeker voor mij) te jong waren en net iets te weinig te vertellen hadden.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:49:41 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:49:54 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69455195
En dicht
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:49:57 #300
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69455197
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Toch zaten er wel verschillende karakters in, maar misschien dat ze voor jou (en zeker voor mij) te jong waren en net iets te weinig te vertellen hadden.
allemaal beetje zelfde leeftijdscatergorie en je zag wat een saaiheid en kibbelen en janken om niets!
pi_69455271
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat toch niet om zomaar een post in dit subforum? Dat gaat om conceptuele zaken.
Ik heb geen inside info over wat er in die post zou staan en weet dus niet of dat om conceptuele zaken zou gaan. Dat was iig niet de indruk die ik had.
quote:
Lijkt mij niet meer dan logisch dat eerst wordt gecheckt of er per ongeluk geen onwaarheden of halve waarheden naar buiten worden gebracht.
Als hij namens TBO post kan ik me dat voorstellen. Als hij op persoonlijke titel over zijn ervaringen post lijkt me dat wat vergaand.
quote:
Jij deed het voorkomen alsof elke post eerst langs Bart en/of Bram moeten.
Dat voornoemde post natuurlijk door de molen zou moeten deed die indruk bij mij ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')