Ik weet het nog niet,quote:
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OPquote:
Is het een wedstrijdje ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:25 schreef Remsjo het volgende:
Mijne was eerder
Valt wel mee; van het stuk dat eruit is, heeft Meneer 2/3 op en ik 1/3quote:Op zondag 3 mei 2009 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Nou dat is een aardig stuk wat je gehad hebt!.
Nou sorryquote:Op zondag 3 mei 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OP.
quote:
Ja, maar jij hebt geen OP.quote:
Ik kom tot 810 kcal. Dat was ruim genomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
vandaag:
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee
L: bruine boterham met boter en gekookte worst
T: water
S: hardlopen
T: water + banaan + water met limonade
D: anderhalve opscheplepel gekookte rijst + 3 opscheplepels roergebakken groente met kip + bakje magere perzikyoghurt toe
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
o. 3 geroosterd brood met jam
t. yoghurt met muesli
l. gegrilde vis (zeeduivel geloof ik) met gemengde diepvriesgroente en gekookte aardappel + ijsje + wijntje + roomsaus
t. wat kleine hapjes
l. ]brood + rauwkost 2 grote opscheplepels rijstebrij + megazure rabarber met veel suiker + 4 eetlepels slagroom
t. een einde-van-het-weekend-borrel + wat chipjes ofzo
Ik zag het staan in een of ander 'healthy eating' boekje dat mn moeder had meegenomen van de tesco, het lijkt mij ook nogal een aparte combinatie maar ik houd ook erg van worteltaart dus ik ga het gewoon een keer proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blurred, bieten-chocoladecake? Ik ben geintrigeerd! Ik zou de combi niet snel hebben bedacht, maar ik ben dol op bietjes, dus als je een recept hebt...
Niet veel slechter dan gemiddelde cake, toch? Net iets vetter door de nootjes. En de roomkaas mag je meetellen als je zuivel voor die dagquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Oh god! Zijn dat van die schuimdingen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral bij merengue. Klef van binnen en knapperig van buiten. Fuck. Nu heb ik zin in zo'n grote merengue van de bakker in Agde.
Je slaat een beetje door mop. Béétje maar hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag niet bakken Greysie. Van baksels word je dik.
Heuj, niet zo schrikken, bedoelde het aardigquote:
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Jaaaaaaa! Als ik een cheesecake heb gebakken en Heer G is in het buitenland, dan moet ik hem wel meenemen naar het werk anders vreet ik hem helemaal alleen op!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, neem jij ook altijd baksels mee voor je collega's? Gaan ze alleen maar meer van je houden
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Iedereen heeft wel eens een piepdag XM.
Ik heb er zo veel
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een piepdag Greys, gaat ook wel weer over. M'n vrije dagen zijn veel te snel voorbij gegaan.
Bakken is gewoon niet echt mijn ding, net als koken.
Definitieve lijstje veur vandaag:
O: 1 cracker met kipfilet
T: 2 bonbons + 1 eierkoek
L: 400 gr fruitsalade AH
T: Perenijsje
D: 1 kom soep met half broodje
*wegduikt*
ehm, niet in het recept dat ik gebruik iig..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?
Eh, nee, een blik van de Plusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groente?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook een lekker nummer. Nu kook ik terwijl ik dans. Fuck de overburen.
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaas. Dus, ik zou een hapje meepikken afslaan denk ik
.
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, nee, een blik van de Plus. Er zaten wel wat worteltjes in!! Maar die waren zo zacht dat je ze kon opzuigen
Lekker he? Ik wil zo'n roterend ding voor in mijn oven, dat ik ze voortaan zelf kan grillen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpen
Haha, daar houd ik je aan!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Nahquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )![]()
Jij woont toch samen? Wat zegt je partner eigenlijk van jouw eetgewoonten?
Kip --> kant en klaar gegrilld gekocht bij de Appie.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Een wijs man/vrouw (man toch?) Als hij gezellig heeft meegegeten met jou komt hij met die pinda's waarschijnlijk net bij zijn BMR.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehad. Maar die heeft ook nog een halve zak pinda's weggewerkt boven geloof ik.
Ik heb een normaal dagritme jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb er geen zin in alle lijstjes teruglezen maar xcuseme... jij hebt een plan van aanpak nodig, zo gaat het niet
Heb je een normaal dagritme?
Ontbijt: zuivel en/of brood en/of fruit
Tussendoor: Fruit en/of zuivel
Lunch: Gezond! pasta, brood, crackers met groentes, weet niet wat.. iets van 400 kcal!
Tussendoor: iets kleins lekker voor jezelf... stukje fruit of wat komkommer ofzo
Diner: Wat de pot schaft
Euh. Ehrrrrm. Jahaaaaaa!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groente![]()
![]()
(sorry, ik ben een beetje flauw vandaag)
Ah...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Nee, ze horen me niet. Ze zien me!!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doen
Het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je zo slecht eet!quote:
Het is vooral de passie die ontbreekt bij veel eetlijstjes hier. Een beetje liefde voor lekker eten, dames! Boterhammen met light smeerkaas, rijst met kip en roerbakgroente: dat is toch helemaal drie keer niks?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is heel wijs!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een wijs man/vrouw (man toch?) Als hij gezellig heeft meegegeten met jou komt hij met die pinda's waarschijnlijk net bij zijn BMR.
Jeez, dat is helemaal weinig. Ik heb wel altijd meer dan één bakje cruesli, geef anderhalf aan in de caloriechecker.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt geen OP.
[..]
Ik kom tot 810 kcal. Dat was ruim genomen.![]()
[..]
Ik hou van jouquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is vooral de passie die ontbreekt bij veel eetlijstjes hier. Een beetje liefde voor lekker eten, dames! Boterhammen met light smeerkaas, rijst met kip en roerbakgroente: dat is toch helemaal drie keer niks?
Inderdaad, kip met knoflook in zijn kont, dat willen we zien! Smakelijke salades, rijk-belegde broodjes, kleine extraatjes om je maal op te leuken, verse kruiden, dat soort dingen! Word je niet dik vanAlleen maar gelukkig
Ja maar, ja maar, ik doe er meestal geen nootjes in en de roomkaas topping laat ik meestal ook weg dus dan valt het vast meequote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahhet is gewoon cake met suiker en vet en dan nog met nootjes en roomkaas-topping. Daar kunnen die paar fliebertjes wortel weinig aan goedmaken
Die beetrootcake ziet er best spannend uit! Moet ik nog even moed voor verzamelen
Ik heb 3 eetlepels ingegeven (van die zoete, gesuikerde) en een volle beker halfvolle melk. En zou het een lepel meer of minder zijn, dat maakt op dit niveau ook niets uit. Je moet bijna het dubbele eten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez, dat is helemaal weinig. Ik heb wel altijd meer dan één bakje cruesli, geef anderhalf aan in de caloriechecker.
Als ik dit zo zie.. *zucht*
Ik vind het zelf niet zo slecht.. Maar er was vanochtend al een discussie over geweest, vandaar het wegduiken. Ik vind het alleen heel erg moeilijk om aan te passen omdat ik niet meer durf te eten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je zo slecht eet!
Spannend! Welke maatschappijen vliegen naar Zimbabwe?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef AKnynke het volgende:
tvp.
Eerste ticket is geboekt, 11 juni vlieg ik naar Nederland en 25 oktober weer terug naa rZweden. Nu het wat duurdere ticket nog boeken...
Ik weet dat ze gelijk heeft maar ik heb verder ook geen honger ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahhet is gewoon cake met suiker en vet en dan nog met nootjes en roomkaas-topping. Daar kunnen die paar fliebertjes wortel weinig aan goedmaken
Die beetrootcake ziet er best spannend uit! Moet ik nog even moed voor verzamelen
Daph, Tink heeft wel gelijkKnap dat je nog kunt hardlopen op zo weinig eten!
quote:Rood fruit herstelt huidbeschadiging
Uitgegeven: 3 mei 2009 15:59
Laatst gewijzigd: 3 mei 2009 16:33
AMSTERDAM – Rood fruit blijkt meer dan alleen lekker en gezond: Bessen, frambozen en aardbeien zouden je ook mooier maken. Recent onderzoek wijst namelijk uit dat de vruchten erg goed zijn voor de huid.
Dit positieve effect zou voornamelijk komen door het antioxidant ellaginezuur, dat veel in rood fruit voorkomt. Het stofje zou rimpels doen verminderen en beschadigingen door zonverbranding herstellen.
Dat blijkt uit recent onderzoek van de Koreaanse Hallym Universiteit, waarover Science Daily zondag bericht.
Vlekken
"Zonlicht veroorzaakt vlekken, rimpels, doet de elasticiteit verdwijnen en kan huidkanker veroorzaken,” verklaart onderzoeker Ji-Young Bae, die de resultaten presenteerde. “Als je veel onbeschermd in de zon zit, kan de huid zichzelf niet meer herstellen en wordt de schade erger.”
Een oplossing voor dit probleem vond het universiteitsteam uiteindelijk in ellaginezuur. Om de werking ervan vast te stellen werd een crème met het antioxidant getest op mensencellen en muizen.
Elastisch
De crème bleek daadwerkelijk de afbraak van collageen, dat de huid elastisch maakt en beschermt, tegen te gaan en ontstekingen te voorkomen.
“Een crème met het bestanddeel kan er dus voor zorgen dat de huid herstelt, waardoor die strakker en frisser lijkt, “ aldus Ji-Young Bae. “Maar je kan ook op een natuurlijke manier je huid jong houden door veel noten, groenten en rood fruit te eten."
Snap ik welquote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet zo slecht.. Maar er was vanochtend al een discussie over geweest, vandaar het wegduiken. Ik vind het alleen heel erg moeilijk om aan te passen omdat ik niet meer durf te eten.
Ik wou dat ik invloed had op wat de pot schaft 's avondsquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is vooral de passie die ontbreekt bij veel eetlijstjes hier. Een beetje liefde voor lekker eten, dames! Boterhammen met light smeerkaas, rijst met kip en roerbakgroente: dat is toch helemaal drie keer niks?
Inderdaad, kip met knoflook in zijn kont, dat willen we zien! Smakelijke salades, rijk-belegde broodjes, kleine extraatjes om je maal op te leuken, verse kruiden, dat soort dingen! Word je niet dik vanAlleen maar gelukkig
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook eng,echt waar! Ik wist anderhalf jaar geleden ook niet waar ik moest beginnenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet zo slecht.. Maar er was vanochtend al een discussie over geweest, vandaar het wegduiken. Ik vind het alleen heel erg moeilijk om aan te passen omdat ik niet meer durf te eten.
Daar zit wel een kern van waarheid in ja... Maar ik was wel heel erg verbaasd in het begin toen ik commentaar kreeg op m'n lijstjes. En soms ben ik dat nog wel eens. Dan post ik voor mijn gevoel een heel goed lijstje en dan krijg je alsnog opmerkingen. En meer eten wil ik gewoon echt niet, want ik wil niet nóg dikker wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Snap ik welVolgens mij wéét je eigenlijk wel dat je niet gezond bezig bent zo, maar is het inderdaad gewoon moeilijk om je gewoontes om te gooien omdat je bang bent daardoor juist aan te komen.
So true.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 3 eetlepels ingegeven (van die zoete, gesuikerde) en een volle beker halfvolle melk. En zou het een lepel meer of minder zijn, dat maakt op dit niveau ook niets uit. Je moet bijna het dubbele eten.
Dat is natuurlijk wel wat lastiger... Maar kun je bijvoorbeeld je lunches niet opleuken? Al doe je maar tuinkers of tomaat op je brood, bij je smeerkaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik invloed had op wat de pot schaft 's avondsGeloof me, die rijst met roerbakgroenten en kip komt me mijn neus uit
Lufthansa, South African Airlines, en KLM, vanaf Londen. Lufthansa is tot nu toe het goedkoopst. Tenzij ik nog wat anders vind...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Welke maatschappijen vliegen naar Zimbabwe?
Misschien moet je andere dingen gaan eten? Ik zou haast zeggen dat ik wou dat zij-die-niet-genoemd-wil-worden hier nog rondhing, want ze had wél goede eettips voor mensen die het echt niet meer weten. Misschien kan je een menuutje van van één van de anderen overnemen. Ik at in mijn afvalfase ongeveer het volgende:quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
So true.
Het probleem is alleen dat ik normaal mijn best moet doen om niet teveel te eten; dan eet ik eigenlijk alleen als ik trek/honger heb. Nu heb ik dat gedaan (ik heb de hele dag geen honger gehad!!) en nu zit ik dus ergens rond de 1000 kCal of wat jij zegt nog minder. Ik snap er echt geen hol meer van.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ze horen me niet. Ze zien me!!
M'N best.
In het weekend inderdaad welquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat lastiger... Maar kun je bijvoorbeeld je lunches niet opleuken? Al doe je maar tuinkers of tomaat op je brood, bij je smeerkaas
Het is echt belangrijk om plezier in eten te hebben. Ik geef toe dat ik soms een klein beetje doorsla in mijn culinair enthousiasme (), maar ik vind het toch jammer dat voor sommigen hier eten allen maar calorieen nuttigen lijkt te zijn, en niets meer dan dat. Eten is leuk, eten is lekker, je kunt er zoveel vreugde aan beleven! Zonder meteen dik te worden! Echt!
Thanks voor dit voorbeeldmenuutje, ik zal hem onthoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je andere dingen gaan eten? Ik zou haast zeggen dat ik wou dat zij-die-niet-genoemd-wil-worden hier nog rondhing, want ze had wél goede eettips voor mensen die het echt niet meer weten. Misschien kan je een menuutje van van één van de anderen overnemen. Ik at in mijn afvalfase ongeveer het volgende:
7.00 uur. 2 eieren of brinta met melk
9.00 uur halfvolle of magere yoghurt met bijv. frambozen
11.00 uur een stuk komkommer of andere rauwkost
13.00 uur ongeveer 300 gram groente (uitgebreide salade) met vis of kip óf soep (minimaal halve liter) met wat brood
16.00 uur 4 rolletjes ham met augurk of iets anders hartigs met niet veel kcal. Veel anderen nemen om deze tijd een handje noten, maar of dat een goed idee is hangt een beetje af van hoe je de rest van de dag eet
18.00 uur brood met salade of soep
20.00 uur als ik nog trek had een beetje koude kip met dip of wat rauwkost
Maar je kan het ook anders inrichten. Belangrijk is dat je goed ontbijt, niet te veel vet óf niet te veel koolhydraten eet, regelmatig sport, veel groente en rauwkost eet.
Maar geloof me... je móet móet MOET meer gaan eten, wil je niet de rest van je leven gedoemd zijn om straks nog maar 800 kcal. te kunnen eten voordat je aankomt.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in ja... Maar ik was wel heel erg verbaasd in het begin toen ik commentaar kreeg op m'n lijstjes. En soms ben ik dat nog wel eens. Dan post ik voor mijn gevoel een heel goed lijstje en dan krijg je alsnog opmerkingen. En meer eten wil ik gewoon echt niet, want ik wil niet nóg dikker worden.
Ja! Ik kijk zondagavond altijd een serie, maar ik ben vergeten of het Bones of NCIS isquote:
Kun je niet voorstellen dat jij een paar keer per week kookt?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik op mezelf kan en lekker kan gaan uitproberen met kokkerellen
Ik heb het niet zo op die Amerikaanse series. Vind het saaiquote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja! Ik kijk zondagavond altijd een serie, maar ik ben vergeten of het Bones of NCIS is.
Het is NCIS, 20.30 op veronica![]()
Ik woon idd nog thuisquote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Kun je niet voorstellen dat jij een paar keer per week kookt?
(ik ga er aan de hand van je posts vanuit dat je nog thuis woont?)
M'n! Niet me!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef Remsjo het volgende:
Mensen ik ben weer terug me bed in en tv kijken
Fijne avond nog
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n! Niet me!
En slaap lekker voor strakjes
Handjes boven de dekens hèquote:Op zondag 3 mei 2009 20:36 schreef Blurred86 het volgende:
doei allemaal!
Ik ben ook weg, ik ga lekker the L word kijken
Op sommige momenten lijkt het net alsof er een alien in haar mond zit!quote:
Geeft niets. Ooit is hij ons dankbaarquote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Volgens mij gaat dat nog heel vaak gezegd worden, want zoiets ram je er niet zo gemakkelijk uit
.
quote:
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Bij sollicitaties is het wel handig om niet te schrijven: 'ik heb me diploma behaalt'.
Jij snapt hem!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Bij sollicitaties is het wel handig om niet te schrijven: 'ik heb me diploma behaalt'.
Baby steps! Baby steps!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpen.
Dat klopt! Maar ik heb het zoooooooo vaak gezien toen ik nog intercedent was... Als ik een euro had gekregen voor elke foutloze solliciatie, had ik nu een tientje gehad ofzo. In 2 jaar tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes!
Ik heb net mijn vis op en straks pak ik wat slagroomsoesjes
want Co miste zuivel in mijn lijstje!
Waarom heb ik dan geen hysterische PM?!?!?!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vind het een creatieve oplossing!
En laat ze er maar eens iets tegenin brengen!
Oh ik heb GA gezien!
Omdat nèt toen ik GA gekeken had Heer G binnen kwam en honger hadquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen hysterische PM?!?!?!![]()
Hahaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat nèt toen ik GA gekeken had Heer G binnen kwam en honger had
En nu zit hij nog het kippekarkas af te kluiven (brrrrrr) en post ik vast gauw dat ik het gezien heb
Ik had het over de "heb behaalt" van XMquote:Op zondag 3 mei 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Baby steps! Baby steps!
We moeten niet te streng voor hem zijn.
Die deed ik expres hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had het over de "heb behaalt" van XM. De l zit niet in 't Kofschip
. Als we dan toch de taalpurist gaan uithangen doe ik mee
.
Pas op, piepklein GA spoilertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Oh ja daar ging ik ook van uit dat ze dat expres deed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben Back to the future III aan het kijken. Heb de vorige twee delen ook gezien vandaag en vanochtend ook nog een Franse film. Vier films op een dag. Dus
.
Niet meer actief op Fok!
Ik zou ook in slaap vallen als ik naar Feyenoord moest kijken.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Anders val je ff tijdens voetbal op tv in slaap. Maargoed ik ga dus maar naar bed toe want geloof dat ik het nodig heb
Jaja dat is nu makkelijk pratenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die deed ik expres hoor!
Moest nog moeite doen ook om het fout te tikken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou ook in slaap vallen als ik naar Feyenoord moest kijken.
Smoesjes!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het was tijdens volendam - grunn dames
oeps dubbel. Maar ik ben weg nuquote:
Hear hearquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef neen het volgende:
Zwak excuus hoor, alleen vrouwen mogen in slaap vallen bij voetbal.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou ook in slaap vallen als ik naar Feyenoord moest kijken.
Jij kent het Emma de Eend topic nog steeds nietquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Is figuurzagen weer een nieuw synoniem voor nuecken of echt figuurzagen?
Figuurzagen is sporten, daarmee zaag je je figuur in een andere vorm. Even ontopic denken he.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Is dat geheimtaal voor cake bakken?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt er van als je een potje gaat figuurzagen op je zondagmiddag
Echt wel!!! Met Eduard en de kidzz en dat ze watervlooien wilden halen en proberen om de eenden naar de vijver 200 meter verderop te lokken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij kent het Emma de Eend topic nog steeds niet.
Ja, dat krijg je ervanquote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Dat komt er van als je een potje gaat figuurzagen op je zondagmiddag
Dan moet je toch weten wat Elisa nu heeft uitgespooktquote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel!!! Met Eduard en de kidzz en dat ze watervlooien wilden halen en proberen om de eenden naar de vijver 200 meter verderop te lokken.
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan moet je toch weten wat Elisa nu heeft uitgespookt.
Maar dan ben je nog niet bijgelezen!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel!!! Met Eduard en de kidzz en dat ze watervlooien wilden halen en proberen om de eenden naar de vijver 200 meter verderop te lokken.
Snel bijlezen! Elisa is geweldigquote:
Lees dat Emma Eend topic nou nog eens popjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Heerlijk!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef conleche het volgende:
O en Muis. M'n strenge been slaapt alweer. Waren ze lekker de soesjes??
Ik zag het! Dank je wel!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Bolletje, ik heb je gemaild!! Was het vergeten!
Heyy! Nee joh!quote:
Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLENquote:
Dat in slaap vallen had vast meer te maken met je lange nachten van afgelopen dagen dan dat het aan de serie lag. Kan ook komen omdat je McArmy nog niet hebt mogen aanschouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
McArmy heeft idd het levenslicht nog niet gezien..........
Que???quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Ja psies Co! ga NU naar buiten en duw een ijspegel tussen je ribben
goddammitdamsel in distress van likmevestje!
Tot wanneer kan je hem drinken: tot in den eeuwigheidquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb hier wijn staan van koninginnenacht (rood), tot wanneer kan ik deze opdrinken?
Fotoooo?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Heyy! Nee joh!
Gister heeft de BF mijn kamer veranderd en het is nu echt te awesome. Vandaag ben ik wezen studeren tot net. Aldus het spannende leven van P.F.
Omdat dat meer werk is. Althans, dat is bij mij de verklaring.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dan altijd die boterham kaas gewoon zo eetAls ik hem ook kan bakken
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze geweldig! Doe het andere bord ook nog even laten zien Elies! Van de groupies!
Die hippe is de OBA!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef kwakveense het volgende:
elisaB wat onwijs TOF!
PF wat een gave bieb, is dat de centrale bieb? of een hippe UB? maar k ben wel benieuwd naar je nieuwe kamer inrichting...
Ik ga slapen, ben op en kapot, net nog even aan mn digitale fotoalbum geknutseld, ben op een derde denk ikjeetje wat een werk... maar goed, het komt voor de zomer wel af...
nu slapen, morgen komen mn papa en mama en broertje (sterke jongen!) helpen met in de tuin werkenals t goed is is dan morgen alles eruit wat ik eruit wilde hebben, en gaanmn papa en ik nog even t afval naar de werft brengen
en dan hoeft er alleen nog neiuwe grond op/zand op/tegels in een gedeelte, en dan kan ik mn zomerbloemetjes gaan zaaien en vast wat klimopjes planten, en de bloesem snoeien en en en en van de zomer bbqen in de tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de beroerdste niet dus ik doe m'n afwas wel gewoon, maar dit is nou niet echt een studentenhuiskeukenWel prima op zich.
Je kan ook morgen foto's maken, het is nu toch donker buiten en met licht zie je het beterquote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Die hippe is de OBA!
Ik moet nog even eten dan ga ik foto's maken, ook al ben ik wel verrot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
PFik heb nog NOOIT zo'n schone studentenhuiskeuken gezien!
oh ja ik ging naar bed.. maar eerst nog even het mooie verhaal waarom ik nog niet naar bed benHihi, ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een huisgenote heeft geloof ik smetvrees want die staat bijna iedere avond het aanrecht te boenen. PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PF, wat een nette keuken!Heb jij hem zo netjes gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Hihihi Kwak!
Nee! Het probleem is dat hij nu juist slordig is. Ik heb hem slordig gemaakt met mijn afwas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PF, wat een nette keuken!Heb jij hem zo netjes gemaakt?
!!!! !!!! !1!!
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:08 schreef P.F het volgende:*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:12 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen was ik nog steeds niet naar bed...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]Ow dat is wel vervelend, ik ben zo ook wel eens belaagd op een feestje ´s morgens door een gay met een pil opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef kwakveense het volgende:
@co:NIET AFSLUITEN MET EEN KUSJE ALS JE NET HEBT GEZEGD DAT JE NIET WILT ZOENENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was nou net mn garpjequote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NIET AFSLUITEN MET EEN KUSJE ALS JE NET HEBT GEZEGD DAT JE NIET WILT ZOENEN
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef conleche het volgende:
[..]die ene "homo" wilde PF wel meer laten zien dan het uitzicht, liefst met dr vriendje erbij als bonus gok ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef kwakveense het volgende:
@co:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja , dat was ik nog vergeten, die bordjes: wat ontzettend lief!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow co, moet ik anders voor jou ook een bordje maken? Voor om je nek of om in het voorhoofd van een belager te planten
Ook zielig voor jequote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef kwakveense het volgende:
mensjes ik moet echt naar bed, maar dit topic en nu net zo hilarisch gezellig met al die spoilers en rare verhalen...
Ik kan ook hele gemene maken hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef conleche het volgende:
O ja , dat was ik nog vergeten, die bordjes: wat ontzettend lief!!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef kwakveense het volgende:
@ coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:29 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net pumps in de prullenbak gegooid! De hak was zo raar afgesleten dat m'n voet bij nader inzien bijna verticaal stond en ik na 5 minuten echt voetpijn kreeg. Echt vreselijk!!!
Brrr.. Daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik al onderweg was..![]()
Goedemorgen
Kom yoghurt met heerlijke aardbeien en weetabix zit er weer in.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
MiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen! Ik heb ook nog een paar spoilerwaardige dingen gedaan dit weekend, maar dat spoiler ik vanavond wel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Goedemorgen
Pfoe, het is zwaar om weer te moeten beginnen na een weekje vakantie zegMoet vandaag héél hard aan mijn scriptie werken aangezien ik volgende week vrijdag mijn concept moet inleveren
Oftewel, ik ben weer wegFijne dag!
![]()
Mogguh. Leuk bijlezen, al die spoilers
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Goedemorgen!Planning voor vandaag:quote:Op maandag 4 mei 2009 08:10 schreef Daph_ het volgende:
Pfoe, het is zwaar om weer te moeten beginnen na een weekje vakantie het weekend zeg![]()
Moet vandaag héél hard aan mijn scriptie werken aangezien ik volgende week vrijdag mijn concept moet inleveren Heb vrijdag het concept voor mijn scriptie ingeleverd en nu moet ik wachten op een reactie van mijn begeleider voor ik weer kan beginnenEn dat terwijl ik juist zo gemotiveerd was
![]()
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes allinson volkoren (1x met gekookt ei en een beetje fritesaus, 1x met kaas/mosterd)
T: aardbeien
D: ik ga zweedse gehaktballetjes maken (http://www.bbcgoodfood.co(...)ic-swedish-meatballs) maar ik weet nog niet wat daar goed bij past, iemand een idee?
T: yoghurt
zo.. nu ga ik een mailtje sturen voor vakantiewerk
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Goeiemorgen!
Weer op hetwerk
en totaal geen zin
.
Die spoiler-conversatie
@ ElisaB: die bordjes![]()
Volg het topic niet, maar die bordjes zijn cool
![]()
@PF: wij hebben n.b. een vaatwasser en bij ons staat er zelfs nog wel eens meer vaat op het aanrecht dan bij jou
De planning voor vandaag:
O: 1 appel
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met halvajam
T: 1 appel
S: RPM!
D: tartaartje, haricots verts + aardappelpuree
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh, wel nog even menuutje droppen (daarna ga ik weer aan het werk!):
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + 2 appels of 2 kiwi's
L: 2 bruine boterhammen met gekookt ei, beetje mayo en een beetje zout + 2 beschuitjes met boter en aardbeien
T: thee + banaan + blikje fanta zero
D: wat de pot schaft
Niet sporten vandaag, morgen weer of anders woensdag. Vanavond wel opruimen op zolder en de overloop (trap op, trap af) en stofzuigen, das ook beweging!
Vanavond ga ik magere 'snacks' kopen.. snack-a-jackies, zakje sla, vanilleyoghurt en fruitjes![]()
![]()
Ik was van plan je met rust te laten, anders denk je nog dat ik je aan het bashen ben, maarre.....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De planning voor vandaag:
O: 1 appel
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met halvajam
T: 1 appel
S: RPM!
D: tartaartje, haricots verts + aardappelpuree![]()
Mijn planning:
o. weetabix met melk
t. yoghurt met chocoladekorrels
t. grapefruit
l. preisoep + aardappels & bloemkool met gesmolten kaas
t. appel
t. ijsje (2 bollen) als de ijscoman langskomt.
d. brood (waarschijnlijk 3 stuks) met tomaat en honing denk ik
s. uurtje sport
Gewicht van de dag: 57,5 kilo
Gevoeld gewicht; 50 kilo. Ik vind mezelf te dun, maar als ik aankom kom ik op de verkeerde plaatsen aan
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Hoi!
Elies, wat een prachtige bordjes! Hopelijk is Emma eend je dankbaar!![]()
Op een paar chocolaatjes na heb ik me precies aan het lijstje gehouden gister, redelijk uniek voor een weekenddag. En ik heb een halve dag aan deadministratie
gewerkt. Dat had ik in januari vorig jaar voor het laatst gedaan, dus het was nodig ook! En nu is het weer netjes en opgeruimd enzo!
![]()
Lijstje voor vandaag:
O: halfvolle yoghurt met muesli
T: sporten - eerst hardlopen 6-7-6 en daarna body balance
L: 2 boterhammen met rundvleessalade en bakje aardbei/meloen salade
T: cracker appelstroop en vitalinea
D: broccoli met knoflook/citroenolie en rijst of aardappelen en iets van vlees???
T: perenijsjeVenus in pocketformaat
© loveli![]()
t gaat bij mij nog steeds niet geheel prima, maar ik doe hard mn best - t is best lastig zonder eetlust
o- cruesli volkoren
t- radijsjes
l- drie volk. boterhammen met kipfilet
t- radijsjes
d- opgewarmd restje zelfgemaakte nasi
t- volk. boterham met fricandeauIch erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
Iddquote:Op maandag 4 mei 2009 08:33 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Leuk bijlezen, al die spoilers
.
.
Goedemorgen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik kan wel jankenMijn flowcharts (=belangrijk deel van mijn scriptie) zijn weg
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
Ik heb daar bijna 3 dagen aan werk in zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
Tink is er, dus ik durf bijna geen lijstje meer te posten..
O: vanilleyoghurt met Special K
L: twee of drie boterhammen met philadelphia, als het er twee worden, dan de derde als T
D: rijst met nasivlees, saus van de toko en paddenstoelen
T: komkommer![]()
![]()
Ohh wat erg !quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
![]()
![]()
![]()
Good morning!
Mijn gewicht: 60.0 dus ik ben niet afgevallenen ja daar ben ik blij mee
Lijstje:
O (zo meteen): 2 bammetjes met pindakaas
T: een apfel
L: ik denk een bartje gezond
T: een banaan
D: pasta met roomsaus, verse champs, verse ham. salade
T: bak yoghurt![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Wat erg. Kunnen ze nog ergens op een backup staan? Op school bijvoorbeeld?
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ohh wat shit Daph!!
Misschien dat ze je bij de ICT helpdesk nog kunnen helpen (dat ze misschien een backup oid hebben, wat tinkepink zegt)? Is in ieder geval het proberen waard lijkt me..but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
cranbarrysaus, gekookte aardappel en gestoomde groenten....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Planning voor vandaag:
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes allinson volkoren (1x met gekookt ei en een beetje fritesaus, 1x met kaas/mosterd)
T: aardbeien
D: ik ga zweedse gehaktballetjes maken (http://www.bbcgoodfood.co(...)ic-swedish-meatballs) maar ik weet nog niet wat daar goed bij past, iemand een idee?
T: yoghurt
zo.. nu ga ik een mailtje sturen voor vakantiewerkIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Goeiemorgen,
5 km. hardgelopen, de was is gedaan, het ontbijt is op en de afwas weggewerkt, nu zo aan de studie...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Wat zonde Daph!Ik hoop dat ze nog ergens opduiken.
Ik ga verder niet teruglezen want ik heb 3 topics gemist en die spoilers lezen nogal irritant.
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Wow, goed bezig!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:46 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen,
5 km. hardgelopen, de was is gedaan, het ontbijt is op en de afwas weggewerkt, nu zo aan de studie...
Ik ben alleen maar opgestaan etc., erachter gekomen dat ik in het weekend aangekomen ben, en naar de uni gelopen. Alwaar ik nog geen moed heb om aan iets nuttigs te beginnen. Eerst maar een bak koffie.
Ow dearquote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Ze moeten nog ergens zijn. Toch
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Balen Daph!
Oh, het regent hier, en ik kan me de laatste keer regen niet herrineren, volgens mij was dat voor dat de sneeuw kwam in december ofzo. Gek eigenlijk!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
ik ben jaloers! Ik heb gisteren heel de dag op de voorspelde regen gewacht, en vandaag nog steeds niksquote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef AKnynke het volgende:
Oh, het regent hier, en ik kan me de laatste keer regen niet herrineren, volgens mij was dat voor dat de sneeuw kwam in december ofzo. Gek eigenlijk!
Ik heb getuinierd namelijk
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Zeg Daph... je probeert toch niet met een computer zonder Visio de bestanden te zoeken hè
(ja, heb ik eens gedaan...toevallig ook met Visio-bestanden)Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Jeetje wat kut!
.
Ze kunnen toch niet zomaar weg zijn? Even overleggen met een systeembeheerder ofzo?Niet meer actief op Fok!![]()
Oh neequote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Oeh, ik duim dat dit de reden is dat je ze niet kan vinden!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Daph... je probeert toch niet met een computer zonder Visio de bestanden te zoeken hè
(ja, heb ik eens gedaan...toevallig ook met Visio-bestanden)
En anders dat de helldesk raad weet."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik heb de helpdesk inderdaad maar gemaild, want ik kan ze niet vinden..
Ik zit via de weblogin van de hogeschool ingelogd, op die manier heb ik de bestanden ook aangemaakt. Andere Visio bestanden staan nog wel op mijn schijf, maar die heb ik allemaal niet nodigIk heb al gezocht (zelfs naar de prullenbak die ook onvindbaar lijkt op mijn account
) en alle visiobestanden nagelopen maar helaas.. Mijn recente bestanden is leeg en ook als ik bij laatst geopende items kijk in Visio zelf zie ik alleen maar een bestand dat ik al zeker een half jaar niet gebruikt heb
![]()
![]()
TVP op pagina 6
Daph, wat naar! Hoop dat ze de bestanden nog terug kunnen vinden.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
quote:
Goede morgen!
Alles goed?
Wat zei je?
Of het goed met je gaat!?
Ja met jou ook!?
Ja hoor.
Oke dan
Trouwen?
![]()
![]()
Mogguhquote:. Trouwens he, ik zat in je profiel te spieken, jij doet CIOS zo te zien ... wat doe je dan nou eigenlijk op een dag?
Als in, hele dag sporten of ook theorie?
En ik ben er weer vandoor. Vandaag naar Artis.
Ja jij ook?quote:
Chicolate: Ik heb inmiddels mijn diploma behaald(vorige zomer) en werk inmiddels in 2 sportscholen. Maar toen ik nog op school zat was het een mix van theorie en sport. Het is niet zo dat we heel de dag aan het sporten waren ofzo hoor. We hadden zelfs meer theorie dan praktijk. Theorie was heel het menselijk lichaam weten, latijnse benamingen van de spieren, je moet weten wat voor stoffen de spieren binnen komen op het moment van een contractie, je moet de energiesystemen kennen en je krijgt heeel veel anatomie voor je kiezen.![]()
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.quote:Are you pondering what I'm pondering?![]()
Oke. Houd volquote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.
![]()
![]()
Grmble. De verwarmingsmonteur zou tussen 12.30 en 17 uur komen. Stap ik zowat onder de douche, gaat de deurbel.crap in = crap out![]()
Thanks...quote:
Maareh, als jij in sportscholen werkt hoef je vast niet af te vallen toch?Are you pondering what I'm pondering?![]()
En hij loopt even zonder te vragen m'n kamer in naar de keuken om wat in de gootsteen te mikken. Grmble again.crap in = crap out![]()
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef loveli het volgende:
Grmble. De verwarmingsmonteur zou tussen 12.30 en 17 uur komen. Stap ik zowat onder de douche, gaat de deurbel.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef Daph_ het volgende:
De helpdesk gaat kijken of ze mijn bestanden kunnen terugvinden
*duimt*
![]()
![]()
Van z'n ochtendplanning was niemand thuis, dus toen ging 'ie maar door met de middag...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.
crap in = crap out![]()
Maar zijn jullie niet vrij vandaag dan? Het is toch 4 Mei. Dodenherdenking. Ik ben vandaag nog vrij en morgen ben ik ook nog vrij overdag. Morgenavond moet ik wel een uurtje spinning geven maar dan mag ik weer naar huis en woensdag ben ik ook vrij maar dat ben ik elke woensdag.![]()
Ontopic, lijstje... beetje balansen want het is al sinds Koninginnedag niet veel soeps geweest.
O: Brinta
T: snee brood met ham en mosterd
L: 2 boterhammen met Milner en mosterd
T: weer ham en mosterd
D: kipfilet met krieltjes en courgette (deze maar dan met kip)
T: bier of wijn
T: als ik nog te weinig punten heb magere yoghurt met appelAre you pondering what I'm pondering?![]()
Vier mei is niet standaard een vrije dag, vijf mei slechts eens in de zoveel jaar. Niet dit jaar.crap in = crap out![]()
Ik vraag tegenwoordig of ze even kunnen bellen als ze 5 minuten van mijn huis af zijn. Dan race ik snel van werk naar huis. Als je dan je huissleutel niet op je werk laat liggen gaat dat best goedquote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.![]()
Ik heb ook al eens op mijn vrije dag een hele dag zitten wachten, toen maar eens gebeld waar ze bleven. "Oh die komen niet meer denk ik, want er was ergens een noodgeval" Leuk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Da's ook raar, een afspraak maken en dan niet thuis zijn. Zeker als er iets kapot is.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Van z'n ochtendplanning was niemand thuis, dus toen ging 'ie maar door met de middag...
Het was voor periodiek onderhoud, zo'n briefje in de bus "we komen dan en dan langs".quote:Op maandag 4 mei 2009 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook raar, een afspraak maken en dan niet thuis zijn. Zeker als er iets kapot is.
Maar hij is wegNu de aftershave lucht nog
crap in = crap out![]()
4 Mei is toch wel een nationale rouwdag dus dan zijn veel mensen toch vrij vandaag? Winkels en dergelijke gaan vanmiddag ook al vroeg dicht dacht ik hoorquote:![]()
![]()
Ik vind het het allerergst als ze ook nog gaan zitten poepen![]()
Man is klaar met alles:
"Zou ik even naar het toilet mogen?"
"Oh tuurlijk" *wijst plee aan op de gang en dankt God op de blote knietjes dat ik twee wc's heb*
20 minuten later"Zooooo, even de handjes wassen haha"
Ieuw."Why does being a librarian make her even hotter?"
Hier ook geen vrij 4 en 5 mei hoor.
Nog nooit gehad ook, behalve die eens in de 5 jaar.
Daph, ik duim voor je!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wrijf het er maar in dat wij de enige sukkels zijn die vandaag gewoon aan het werk zijn terwijl de rest van Nederland lekker op een terrasje zit. Dat had ik net nodig.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
4 Mei is toch wel een nationale rouwdag dus dan zijn veel mensen toch vrij vandaag? Winkels en dergelijke gaan vanmiddag ook al vroeg dicht dacht ik hoor
Ik heb morgen vrij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
Zo. 3 mailtjes de deur uit gedaan voor eventuele sponsoring van m'n stage....
Nu echt aan de studie..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Zeg tegen je baas dat je vanmiddag ietsjes eerder naar huis moet ivm de drukte op de weg. Werkt altijd goed. Of laat iemand je opbellen en dan heel overdreven zovan: Oooh god dat meen je niet? Echt waar?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat wij de enige sukkels zijn die vandaag gewoon aan het werk zijn terwijl de rest van Nederland lekker op een terrasje zit. Dat had ik net nodig.
Ik kom er meteen AAN! Tot zo
![]()
En dan mag je weg![]()
![]()
IEUW!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:17 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het het allerergst als ze ook nog gaan zitten poepen![]()
Man is klaar met alles:
"Zou ik even naar het toilet mogen?"
"Oh tuurlijk" *wijst plee aan op de gang en dankt God op de blote knietjes dat ik twee wc's heb*
20 minuten later"Zooooo, even de handjes wassen haha"
Ieuw.
@Daph: ik duim met je mee!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Ik zie niet in waarom je een hele dag vrij zou moeten zijn alleen omdat we vanavond om 8 uur 2 minuten stilte houden..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ik heb geen baas, ik heb een stagebegeleider. Stagiaires hebben geen vrije dagen, je mag wel je eigen tijd indelen maar je wordt wel geacht 40 uur per week met je stage bezig te zijn en je moet je verantwoorden tegenover je begeleider (lees: een wetenschapper, het soort mens dat standaard -onbetaald- overwerkt en zelden vrije dagen opneemt).quote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat je vanmiddag ietsjes eerder naar huis moet ivm de drukte op de weg. Werkt altijd goed. Of laat iemand je opbellen en dan heel overdreven zovan: Oooh god dat meen je niet? Echt waar?Ik kom er meteen AAN! Tot zo
![]()
En dan mag je weg
Drukte op de weg werkt niet echt want hij weet dat ik op 10 minuten lopen van de universiteit woon.
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie niet in waarom je een hele dag vrij zou moeten zijn alleen omdat we vanavond om 8 uur 2 minuten stilte houden..
![]()
Ah ja, je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Des te meer reden om weer eens wat nuttigs te gaan doen!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is dat je iets belangrijks kwijt bent...
I know. Nu zijn ze op en ik ben niet van plan nog naar de keuken te gaan. Ze heeft daar een bak van 2,5 kilo (!!!!) chocotoffs neergezet dus dat is nu een no-go area
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: