Heyy! Nee joh!quote:
Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLENquote:
Dat in slaap vallen had vast meer te maken met je lange nachten van afgelopen dagen dan dat het aan de serie lag. Kan ook komen omdat je McArmy nog niet hebt mogen aanschouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
McArmy heeft idd het levenslicht nog niet gezien..........
Que???quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Ja psies Co! ga NU naar buiten en duw een ijspegel tussen je ribben
goddammitdamsel in distress van likmevestje!
Tot wanneer kan je hem drinken: tot in den eeuwigheidquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb hier wijn staan van koninginnenacht (rood), tot wanneer kan ik deze opdrinken?
Fotoooo?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Heyy! Nee joh!
Gister heeft de BF mijn kamer veranderd en het is nu echt te awesome. Vandaag ben ik wezen studeren tot net. Aldus het spannende leven van P.F.
Omdat dat meer werk is. Althans, dat is bij mij de verklaring.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dan altijd die boterham kaas gewoon zo eetAls ik hem ook kan bakken
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze geweldig! Doe het andere bord ook nog even laten zien Elies! Van de groupies!
Die hippe is de OBA!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef kwakveense het volgende:
elisaB wat onwijs TOF!
PF wat een gave bieb, is dat de centrale bieb? of een hippe UB? maar k ben wel benieuwd naar je nieuwe kamer inrichting...
Ik ga slapen, ben op en kapot, net nog even aan mn digitale fotoalbum geknutseld, ben op een derde denk ikjeetje wat een werk... maar goed, het komt voor de zomer wel af...
nu slapen, morgen komen mn papa en mama en broertje (sterke jongen!) helpen met in de tuin werkenals t goed is is dan morgen alles eruit wat ik eruit wilde hebben, en gaanmn papa en ik nog even t afval naar de werft brengen
en dan hoeft er alleen nog neiuwe grond op/zand op/tegels in een gedeelte, en dan kan ik mn zomerbloemetjes gaan zaaien en vast wat klimopjes planten, en de bloesem snoeien en en en en van de zomer bbqen in de tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de beroerdste niet dus ik doe m'n afwas wel gewoon, maar dit is nou niet echt een studentenhuiskeukenWel prima op zich.
Je kan ook morgen foto's maken, het is nu toch donker buiten en met licht zie je het beterquote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Die hippe is de OBA!
Ik moet nog even eten dan ga ik foto's maken, ook al ben ik wel verrot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
PFik heb nog NOOIT zo'n schone studentenhuiskeuken gezien!
oh ja ik ging naar bed.. maar eerst nog even het mooie verhaal waarom ik nog niet naar bed benHihi, ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een huisgenote heeft geloof ik smetvrees want die staat bijna iedere avond het aanrecht te boenen. PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PF, wat een nette keuken!Heb jij hem zo netjes gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Hihihi Kwak!
Nee! Het probleem is dat hij nu juist slordig is. Ik heb hem slordig gemaakt met mijn afwas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PF, wat een nette keuken!Heb jij hem zo netjes gemaakt?
!!!! !!!! !1!!
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:08 schreef P.F het volgende:*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |