Heyy! Nee joh!quote:
Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLENquote:
Dat in slaap vallen had vast meer te maken met je lange nachten van afgelopen dagen dan dat het aan de serie lag. Kan ook komen omdat je McArmy nog niet hebt mogen aanschouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
McArmy heeft idd het levenslicht nog niet gezien..........
Que???quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Ja psies Co! ga NU naar buiten en duw een ijspegel tussen je ribben
goddammitdamsel in distress van likmevestje!
Tot wanneer kan je hem drinken: tot in den eeuwigheidquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb hier wijn staan van koninginnenacht (rood), tot wanneer kan ik deze opdrinken?
Fotoooo?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Heyy! Nee joh!
Gister heeft de BF mijn kamer veranderd en het is nu echt te awesome. Vandaag ben ik wezen studeren tot net. Aldus het spannende leven van P.F.
Omdat dat meer werk is. Althans, dat is bij mij de verklaring.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dan altijd die boterham kaas gewoon zo eetAls ik hem ook kan bakken
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze geweldig! Doe het andere bord ook nog even laten zien Elies! Van de groupies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |