quote:Op zondag 3 mei 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes!
Ik heb net mijn vis op en straks pak ik wat slagroomsoesjes
want Co miste zuivel in mijn lijstje!
Waarom heb ik dan geen hysterische PM?!?!?!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vind het een creatieve oplossing!
En laat ze er maar eens iets tegenin brengen!
Oh ik heb GA gezien!
Omdat nèt toen ik GA gekeken had Heer G binnen kwam en honger hadquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen hysterische PM?!?!?!![]()
Hahaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat nèt toen ik GA gekeken had Heer G binnen kwam en honger had
En nu zit hij nog het kippekarkas af te kluiven (brrrrrr) en post ik vast gauw dat ik het gezien heb
Ik had het over de "heb behaalt" van XMquote:Op zondag 3 mei 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Baby steps! Baby steps!
We moeten niet te streng voor hem zijn.
Die deed ik expres hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had het over de "heb behaalt" van XM. De l zit niet in 't Kofschip
. Als we dan toch de taalpurist gaan uithangen doe ik mee
.
Pas op, piepklein GA spoilertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Oh ja daar ging ik ook van uit dat ze dat expres deed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben Back to the future III aan het kijken. Heb de vorige twee delen ook gezien vandaag en vanochtend ook nog een Franse film. Vier films op een dag. Dus
.
Niet meer actief op Fok!
Ik zou ook in slaap vallen als ik naar Feyenoord moest kijken.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Anders val je ff tijdens voetbal op tv in slaap. Maargoed ik ga dus maar naar bed toe want geloof dat ik het nodig heb
Jaja dat is nu makkelijk pratenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die deed ik expres hoor!
Moest nog moeite doen ook om het fout te tikken.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou ook in slaap vallen als ik naar Feyenoord moest kijken.
Smoesjes!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het was tijdens volendam - grunn dames
oeps dubbel. Maar ik ben weg nuquote:
Hear hearquote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef neen het volgende:
Zwak excuus hoor, alleen vrouwen mogen in slaap vallen bij voetbal.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou ook in slaap vallen als ik naar Feyenoord moest kijken.
Jij kent het Emma de Eend topic nog steeds nietquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Is figuurzagen weer een nieuw synoniem voor nuecken of echt figuurzagen?
Figuurzagen is sporten, daarmee zaag je je figuur in een andere vorm. Even ontopic denken he.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Is dat geheimtaal voor cake bakken?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt er van als je een potje gaat figuurzagen op je zondagmiddag
Echt wel!!! Met Eduard en de kidzz en dat ze watervlooien wilden halen en proberen om de eenden naar de vijver 200 meter verderop te lokken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij kent het Emma de Eend topic nog steeds niet.
Ja, dat krijg je ervanquote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Dat komt er van als je een potje gaat figuurzagen op je zondagmiddag
Dan moet je toch weten wat Elisa nu heeft uitgespooktquote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel!!! Met Eduard en de kidzz en dat ze watervlooien wilden halen en proberen om de eenden naar de vijver 200 meter verderop te lokken.
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan moet je toch weten wat Elisa nu heeft uitgespookt.
Maar dan ben je nog niet bijgelezen!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel!!! Met Eduard en de kidzz en dat ze watervlooien wilden halen en proberen om de eenden naar de vijver 200 meter verderop te lokken.
Snel bijlezen! Elisa is geweldigquote:
Lees dat Emma Eend topic nou nog eens popjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Heerlijk!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef conleche het volgende:
O en Muis. M'n strenge been slaapt alweer. Waren ze lekker de soesjes??
Ik zag het! Dank je wel!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Bolletje, ik heb je gemaild!! Was het vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |