cranbarrysaus, gekookte aardappel en gestoomde groenten....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Planning voor vandaag:
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes allinson volkoren (1x met gekookt ei en een beetje fritesaus, 1x met kaas/mosterd)
T: aardbeien
D: ik ga zweedse gehaktballetjes maken (http://www.bbcgoodfood.co(...)ic-swedish-meatballs) maar ik weet nog niet wat daar goed bij past, iemand een idee?
T: yoghurt
zo.. nu ga ik een mailtje sturen voor vakantiewerk
Wow, goed bezig!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:46 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen,
5 km. hardgelopen, de was is gedaan, het ontbijt is op en de afwas weggewerkt, nu zo aan de studie...
Ow dearquote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan wel jankenMijn flowcharts (=belangrijk deel van mijn scriptie) zijn weg
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
Ik heb daar bijna 3 dagen aan werk in zitten![]()
![]()
ik ben jaloers! Ik heb gisteren heel de dag op de voorspelde regen gewacht, en vandaag nog steeds niksquote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef AKnynke het volgende:
Oh, het regent hier, en ik kan me de laatste keer regen niet herrineren, volgens mij was dat voor dat de sneeuw kwam in december ofzo. Gek eigenlijk!
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
![]()
Oh neequote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Oeh, ik duim dat dit de reden is dat je ze niet kan vinden!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Daph... je probeert toch niet met een computer zonder Visio de bestanden te zoeken hè
(ja, heb ik eens gedaan...toevallig ook met Visio-bestanden)
quote:
Mogguhquote:
Ja jij ook?quote:
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.quote:
Oke. Houd volquote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.
Thanks...quote:
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef loveli het volgende:
Grmble. De verwarmingsmonteur zou tussen 12.30 en 17 uur komen. Stap ik zowat onder de douche, gaat de deurbel.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef Daph_ het volgende:
De helpdesk gaat kijken of ze mijn bestanden kunnen terugvinden
*duimt*
Van z'n ochtendplanning was niemand thuis, dus toen ging 'ie maar door met de middag...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.
Ik vraag tegenwoordig of ze even kunnen bellen als ze 5 minuten van mijn huis af zijn. Dan race ik snel van werk naar huis. Als je dan je huissleutel niet op je werk laat liggen gaat dat best goedquote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.
Da's ook raar, een afspraak maken en dan niet thuis zijn. Zeker als er iets kapot is.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Van z'n ochtendplanning was niemand thuis, dus toen ging 'ie maar door met de middag...
Het was voor periodiek onderhoud, zo'n briefje in de bus "we komen dan en dan langs".quote:Op maandag 4 mei 2009 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook raar, een afspraak maken en dan niet thuis zijn. Zeker als er iets kapot is.
4 Mei is toch wel een nationale rouwdag dus dan zijn veel mensen toch vrij vandaag? Winkels en dergelijke gaan vanmiddag ook al vroeg dicht dacht ik hoorquote:
Wrijf het er maar in dat wij de enige sukkels zijn die vandaag gewoon aan het werk zijn terwijl de rest van Nederland lekker op een terrasje zit. Dat had ik net nodig.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
4 Mei is toch wel een nationale rouwdag dus dan zijn veel mensen toch vrij vandaag? Winkels en dergelijke gaan vanmiddag ook al vroeg dicht dacht ik hoor
Zeg tegen je baas dat je vanmiddag ietsjes eerder naar huis moet ivm de drukte op de weg. Werkt altijd goed. Of laat iemand je opbellen en dan heel overdreven zovan: Oooh god dat meen je niet? Echt waar?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat wij de enige sukkels zijn die vandaag gewoon aan het werk zijn terwijl de rest van Nederland lekker op een terrasje zit. Dat had ik net nodig.
IEUW!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:17 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het het allerergst als ze ook nog gaan zitten poepen![]()
Man is klaar met alles:
"Zou ik even naar het toilet mogen?"
"Oh tuurlijk" *wijst plee aan op de gang en dankt God op de blote knietjes dat ik twee wc's heb*
20 minuten later"Zooooo, even de handjes wassen haha"
Ieuw.
Ik heb geen baas, ik heb een stagebegeleider. Stagiaires hebben geen vrije dagen, je mag wel je eigen tijd indelen maar je wordt wel geacht 40 uur per week met je stage bezig te zijn en je moet je verantwoorden tegenover je begeleider (lees: een wetenschapper, het soort mens dat standaard -onbetaald- overwerkt en zelden vrije dagen opneemt).quote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat je vanmiddag ietsjes eerder naar huis moet ivm de drukte op de weg. Werkt altijd goed. Of laat iemand je opbellen en dan heel overdreven zovan: Oooh god dat meen je niet? Echt waar?Ik kom er meteen AAN! Tot zo
![]()
En dan mag je weg
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie niet in waarom je een hele dag vrij zou moeten zijn alleen omdat we vanavond om 8 uur 2 minuten stilte houden..
Ah ja, je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?
Des te meer reden om weer eens wat nuttigs te gaan doen!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is dat je iets belangrijks kwijt bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |