cranbarrysaus, gekookte aardappel en gestoomde groenten....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Planning voor vandaag:
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes allinson volkoren (1x met gekookt ei en een beetje fritesaus, 1x met kaas/mosterd)
T: aardbeien
D: ik ga zweedse gehaktballetjes maken (http://www.bbcgoodfood.co(...)ic-swedish-meatballs) maar ik weet nog niet wat daar goed bij past, iemand een idee?
T: yoghurt
zo.. nu ga ik een mailtje sturen voor vakantiewerk
Wow, goed bezig!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:46 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen,
5 km. hardgelopen, de was is gedaan, het ontbijt is op en de afwas weggewerkt, nu zo aan de studie...
Ow dearquote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan wel jankenMijn flowcharts (=belangrijk deel van mijn scriptie) zijn weg
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
Ik heb daar bijna 3 dagen aan werk in zitten![]()
![]()
ik ben jaloers! Ik heb gisteren heel de dag op de voorspelde regen gewacht, en vandaag nog steeds niksquote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef AKnynke het volgende:
Oh, het regent hier, en ik kan me de laatste keer regen niet herrineren, volgens mij was dat voor dat de sneeuw kwam in december ofzo. Gek eigenlijk!
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
![]()
Oh neequote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Oeh, ik duim dat dit de reden is dat je ze niet kan vinden!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Daph... je probeert toch niet met een computer zonder Visio de bestanden te zoeken hè
(ja, heb ik eens gedaan...toevallig ook met Visio-bestanden)
quote:
Mogguhquote:
Ja jij ook?quote:
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.quote:
Oke. Houd volquote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.
Thanks...quote:
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef loveli het volgende:
Grmble. De verwarmingsmonteur zou tussen 12.30 en 17 uur komen. Stap ik zowat onder de douche, gaat de deurbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |