quote:Op maandag 4 mei 2009 00:12 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen was ik nog steeds niet naar bed...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]Ow dat is wel vervelend, ik ben zo ook wel eens belaagd op een feestje ´s morgens door een gay met een pil opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef kwakveense het volgende:
@co:NIET AFSLUITEN MET EEN KUSJE ALS JE NET HEBT GEZEGD DAT JE NIET WILT ZOENENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was nou net mn garpjequote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NIET AFSLUITEN MET EEN KUSJE ALS JE NET HEBT GEZEGD DAT JE NIET WILT ZOENEN
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef conleche het volgende:
[..]die ene "homo" wilde PF wel meer laten zien dan het uitzicht, liefst met dr vriendje erbij als bonus gok ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef kwakveense het volgende:
@co:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja , dat was ik nog vergeten, die bordjes: wat ontzettend lief!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow co, moet ik anders voor jou ook een bordje maken? Voor om je nek of om in het voorhoofd van een belager te planten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ook zielig voor jequote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef kwakveense het volgende:
mensjes ik moet echt naar bed, maar dit topic en nu net zo hilarisch gezellig met al die spoilers en rare verhalen...
Ik kan ook hele gemene maken hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef conleche het volgende:
O ja , dat was ik nog vergeten, die bordjes: wat ontzettend lief!!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef kwakveense het volgende:
@ coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:29 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net pumps in de prullenbak gegooid! De hak was zo raar afgesleten dat m'n voet bij nader inzien bijna verticaal stond en ik na 5 minuten echt voetpijn kreeg. Echt vreselijk!!!
Brrr.. Daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik al onderweg was..![]()
Goedemorgen
Kom yoghurt met heerlijke aardbeien en weetabix zit er weer in.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
MiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen! Ik heb ook nog een paar spoilerwaardige dingen gedaan dit weekend, maar dat spoiler ik vanavond wel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Goedemorgen
Pfoe, het is zwaar om weer te moeten beginnen na een weekje vakantie zegMoet vandaag héél hard aan mijn scriptie werken aangezien ik volgende week vrijdag mijn concept moet inleveren
Oftewel, ik ben weer wegFijne dag!
![]()
Mogguh. Leuk bijlezen, al die spoilers
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Goedemorgen!Planning voor vandaag:quote:Op maandag 4 mei 2009 08:10 schreef Daph_ het volgende:
Pfoe, het is zwaar om weer te moeten beginnen na een weekje vakantie het weekend zeg![]()
Moet vandaag héél hard aan mijn scriptie werken aangezien ik volgende week vrijdag mijn concept moet inleveren Heb vrijdag het concept voor mijn scriptie ingeleverd en nu moet ik wachten op een reactie van mijn begeleider voor ik weer kan beginnenEn dat terwijl ik juist zo gemotiveerd was
![]()
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes allinson volkoren (1x met gekookt ei en een beetje fritesaus, 1x met kaas/mosterd)
T: aardbeien
D: ik ga zweedse gehaktballetjes maken (http://www.bbcgoodfood.co(...)ic-swedish-meatballs) maar ik weet nog niet wat daar goed bij past, iemand een idee?
T: yoghurt
zo.. nu ga ik een mailtje sturen voor vakantiewerk
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Goeiemorgen!
Weer op hetwerk
en totaal geen zin
.
Die spoiler-conversatie
@ ElisaB: die bordjes![]()
Volg het topic niet, maar die bordjes zijn cool
![]()
@PF: wij hebben n.b. een vaatwasser en bij ons staat er zelfs nog wel eens meer vaat op het aanrecht dan bij jou
De planning voor vandaag:
O: 1 appel
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met halvajam
T: 1 appel
S: RPM!
D: tartaartje, haricots verts + aardappelpuree
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh, wel nog even menuutje droppen (daarna ga ik weer aan het werk!):
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + 2 appels of 2 kiwi's
L: 2 bruine boterhammen met gekookt ei, beetje mayo en een beetje zout + 2 beschuitjes met boter en aardbeien
T: thee + banaan + blikje fanta zero
D: wat de pot schaft
Niet sporten vandaag, morgen weer of anders woensdag. Vanavond wel opruimen op zolder en de overloop (trap op, trap af) en stofzuigen, das ook beweging!
Vanavond ga ik magere 'snacks' kopen.. snack-a-jackies, zakje sla, vanilleyoghurt en fruitjes![]()
![]()
Ik was van plan je met rust te laten, anders denk je nog dat ik je aan het bashen ben, maarre.....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De planning voor vandaag:
O: 1 appel
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met halvajam
T: 1 appel
S: RPM!
D: tartaartje, haricots verts + aardappelpuree![]()
Mijn planning:
o. weetabix met melk
t. yoghurt met chocoladekorrels
t. grapefruit
l. preisoep + aardappels & bloemkool met gesmolten kaas
t. appel
t. ijsje (2 bollen) als de ijscoman langskomt.
d. brood (waarschijnlijk 3 stuks) met tomaat en honing denk ik
s. uurtje sport
Gewicht van de dag: 57,5 kilo
Gevoeld gewicht; 50 kilo. Ik vind mezelf te dun, maar als ik aankom kom ik op de verkeerde plaatsen aan
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Hoi!
Elies, wat een prachtige bordjes! Hopelijk is Emma eend je dankbaar!![]()
Op een paar chocolaatjes na heb ik me precies aan het lijstje gehouden gister, redelijk uniek voor een weekenddag. En ik heb een halve dag aan deadministratie
gewerkt. Dat had ik in januari vorig jaar voor het laatst gedaan, dus het was nodig ook! En nu is het weer netjes en opgeruimd enzo!
![]()
Lijstje voor vandaag:
O: halfvolle yoghurt met muesli
T: sporten - eerst hardlopen 6-7-6 en daarna body balance
L: 2 boterhammen met rundvleessalade en bakje aardbei/meloen salade
T: cracker appelstroop en vitalinea
D: broccoli met knoflook/citroenolie en rijst of aardappelen en iets van vlees???
T: perenijsjeVenus in pocketformaat
© loveli![]()
t gaat bij mij nog steeds niet geheel prima, maar ik doe hard mn best - t is best lastig zonder eetlust
o- cruesli volkoren
t- radijsjes
l- drie volk. boterhammen met kipfilet
t- radijsjes
d- opgewarmd restje zelfgemaakte nasi
t- volk. boterham met fricandeauIch erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
Iddquote:Op maandag 4 mei 2009 08:33 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Leuk bijlezen, al die spoilers
.
.
Goedemorgen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik kan wel jankenMijn flowcharts (=belangrijk deel van mijn scriptie) zijn weg
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
Ik heb daar bijna 3 dagen aan werk in zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
Tink is er, dus ik durf bijna geen lijstje meer te posten..
O: vanilleyoghurt met Special K
L: twee of drie boterhammen met philadelphia, als het er twee worden, dan de derde als T
D: rijst met nasivlees, saus van de toko en paddenstoelen
T: komkommer![]()
![]()
Ohh wat erg !quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
![]()
![]()
![]()
Good morning!
Mijn gewicht: 60.0 dus ik ben niet afgevallenen ja daar ben ik blij mee
Lijstje:
O (zo meteen): 2 bammetjes met pindakaas
T: een apfel
L: ik denk een bartje gezond
T: een banaan
D: pasta met roomsaus, verse champs, verse ham. salade
T: bak yoghurt![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Wat erg. Kunnen ze nog ergens op een backup staan? Op school bijvoorbeeld?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: