Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLENquote:
Dat in slaap vallen had vast meer te maken met je lange nachten van afgelopen dagen dan dat het aan de serie lag. Kan ook komen omdat je McArmy nog niet hebt mogen aanschouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig anderhalve aflevering gezien van seizoen 4. De andere helft miste ik OMDAT IK IN SLAAP WAS GEVALLEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
McArmy heeft idd het levenslicht nog niet gezien..........
Que???quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Ja psies Co! ga NU naar buiten en duw een ijspegel tussen je ribben
goddammitdamsel in distress van likmevestje!
Tot wanneer kan je hem drinken: tot in den eeuwigheidquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Ik heb hier wijn staan van koninginnenacht (rood), tot wanneer kan ik deze opdrinken?
Fotoooo?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Heyy! Nee joh!
Gister heeft de BF mijn kamer veranderd en het is nu echt te awesome. Vandaag ben ik wezen studeren tot net. Aldus het spannende leven van P.F.
Omdat dat meer werk is. Althans, dat is bij mij de verklaring.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dan altijd die boterham kaas gewoon zo eetAls ik hem ook kan bakken
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze geweldig! Doe het andere bord ook nog even laten zien Elies! Van de groupies!
Die hippe is de OBA!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef kwakveense het volgende:
elisaB wat onwijs TOF!
PF wat een gave bieb, is dat de centrale bieb? of een hippe UB? maar k ben wel benieuwd naar je nieuwe kamer inrichting...
Ik ga slapen, ben op en kapot, net nog even aan mn digitale fotoalbum geknutseld, ben op een derde denk ikjeetje wat een werk... maar goed, het komt voor de zomer wel af...
nu slapen, morgen komen mn papa en mama en broertje (sterke jongen!) helpen met in de tuin werkenals t goed is is dan morgen alles eruit wat ik eruit wilde hebben, en gaanmn papa en ik nog even t afval naar de werft brengen
en dan hoeft er alleen nog neiuwe grond op/zand op/tegels in een gedeelte, en dan kan ik mn zomerbloemetjes gaan zaaien en vast wat klimopjes planten, en de bloesem snoeien en en en en van de zomer bbqen in de tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de beroerdste niet dus ik doe m'n afwas wel gewoon, maar dit is nou niet echt een studentenhuiskeukenWel prima op zich.
Je kan ook morgen foto's maken, het is nu toch donker buiten en met licht zie je het beterquote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Die hippe is de OBA!
Ik moet nog even eten dan ga ik foto's maken, ook al ben ik wel verrot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
PFik heb nog NOOIT zo'n schone studentenhuiskeuken gezien!
oh ja ik ging naar bed.. maar eerst nog even het mooie verhaal waarom ik nog niet naar bed benHihi, ik ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een huisgenote heeft geloof ik smetvrees want die staat bijna iedere avond het aanrecht te boenen. PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PF, wat een nette keuken!Heb jij hem zo netjes gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Hihihi Kwak!
Nee! Het probleem is dat hij nu juist slordig is. Ik heb hem slordig gemaakt met mijn afwas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PF, wat een nette keuken!Heb jij hem zo netjes gemaakt?
!!!! !!!! !1!!
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:08 schreef P.F het volgende:*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:12 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen was ik nog steeds niet naar bed...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]Ow dat is wel vervelend, ik ben zo ook wel eens belaagd op een feestje ´s morgens door een gay met een pil opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef kwakveense het volgende:
@co:NIET AFSLUITEN MET EEN KUSJE ALS JE NET HEBT GEZEGD DAT JE NIET WILT ZOENENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was nou net mn garpjequote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NIET AFSLUITEN MET EEN KUSJE ALS JE NET HEBT GEZEGD DAT JE NIET WILT ZOENEN
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef conleche het volgende:
[..]die ene "homo" wilde PF wel meer laten zien dan het uitzicht, liefst met dr vriendje erbij als bonus gok ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef kwakveense het volgende:
@co:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja , dat was ik nog vergeten, die bordjes: wat ontzettend lief!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow co, moet ik anders voor jou ook een bordje maken? Voor om je nek of om in het voorhoofd van een belager te planten
Ook zielig voor jequote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef kwakveense het volgende:
mensjes ik moet echt naar bed, maar dit topic en nu net zo hilarisch gezellig met al die spoilers en rare verhalen...
Ik kan ook hele gemene maken hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef conleche het volgende:
O ja , dat was ik nog vergeten, die bordjes: wat ontzettend lief!!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef kwakveense het volgende:
@ coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:29 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net pumps in de prullenbak gegooid! De hak was zo raar afgesleten dat m'n voet bij nader inzien bijna verticaal stond en ik na 5 minuten echt voetpijn kreeg. Echt vreselijk!!!
Brrr.. Daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik al onderweg was..![]()
Goedemorgen
Kom yoghurt met heerlijke aardbeien en weetabix zit er weer in.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
MiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeiemorgen! Ik heb ook nog een paar spoilerwaardige dingen gedaan dit weekend, maar dat spoiler ik vanavond wel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Goedemorgen
Pfoe, het is zwaar om weer te moeten beginnen na een weekje vakantie zegMoet vandaag héél hard aan mijn scriptie werken aangezien ik volgende week vrijdag mijn concept moet inleveren
Oftewel, ik ben weer wegFijne dag!
![]()
Mogguh. Leuk bijlezen, al die spoilers
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Goedemorgen!Planning voor vandaag:quote:Op maandag 4 mei 2009 08:10 schreef Daph_ het volgende:
Pfoe, het is zwaar om weer te moeten beginnen na een weekje vakantie het weekend zeg![]()
Moet vandaag héél hard aan mijn scriptie werken aangezien ik volgende week vrijdag mijn concept moet inleveren Heb vrijdag het concept voor mijn scriptie ingeleverd en nu moet ik wachten op een reactie van mijn begeleider voor ik weer kan beginnenEn dat terwijl ik juist zo gemotiveerd was
![]()
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes allinson volkoren (1x met gekookt ei en een beetje fritesaus, 1x met kaas/mosterd)
T: aardbeien
D: ik ga zweedse gehaktballetjes maken (http://www.bbcgoodfood.co(...)ic-swedish-meatballs) maar ik weet nog niet wat daar goed bij past, iemand een idee?
T: yoghurt
zo.. nu ga ik een mailtje sturen voor vakantiewerk
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Goeiemorgen!
Weer op hetwerk
en totaal geen zin
.
Die spoiler-conversatie
@ ElisaB: die bordjes![]()
Volg het topic niet, maar die bordjes zijn cool
![]()
@PF: wij hebben n.b. een vaatwasser en bij ons staat er zelfs nog wel eens meer vaat op het aanrecht dan bij jou
De planning voor vandaag:
O: 1 appel
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met halvajam
T: 1 appel
S: RPM!
D: tartaartje, haricots verts + aardappelpuree
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh, wel nog even menuutje droppen (daarna ga ik weer aan het werk!):
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + 2 appels of 2 kiwi's
L: 2 bruine boterhammen met gekookt ei, beetje mayo en een beetje zout + 2 beschuitjes met boter en aardbeien
T: thee + banaan + blikje fanta zero
D: wat de pot schaft
Niet sporten vandaag, morgen weer of anders woensdag. Vanavond wel opruimen op zolder en de overloop (trap op, trap af) en stofzuigen, das ook beweging!
Vanavond ga ik magere 'snacks' kopen.. snack-a-jackies, zakje sla, vanilleyoghurt en fruitjes![]()
![]()
Ik was van plan je met rust te laten, anders denk je nog dat ik je aan het bashen ben, maarre.....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De planning voor vandaag:
O: 1 appel
T: bakje optimel yoghurt
L: 2 boterhammen; 1 met appelstroop, 1 met halvajam
T: 1 appel
S: RPM!
D: tartaartje, haricots verts + aardappelpuree![]()
Mijn planning:
o. weetabix met melk
t. yoghurt met chocoladekorrels
t. grapefruit
l. preisoep + aardappels & bloemkool met gesmolten kaas
t. appel
t. ijsje (2 bollen) als de ijscoman langskomt.
d. brood (waarschijnlijk 3 stuks) met tomaat en honing denk ik
s. uurtje sport
Gewicht van de dag: 57,5 kilo
Gevoeld gewicht; 50 kilo. Ik vind mezelf te dun, maar als ik aankom kom ik op de verkeerde plaatsen aan
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Hoi!
Elies, wat een prachtige bordjes! Hopelijk is Emma eend je dankbaar!![]()
Op een paar chocolaatjes na heb ik me precies aan het lijstje gehouden gister, redelijk uniek voor een weekenddag. En ik heb een halve dag aan deadministratie
gewerkt. Dat had ik in januari vorig jaar voor het laatst gedaan, dus het was nodig ook! En nu is het weer netjes en opgeruimd enzo!
![]()
Lijstje voor vandaag:
O: halfvolle yoghurt met muesli
T: sporten - eerst hardlopen 6-7-6 en daarna body balance
L: 2 boterhammen met rundvleessalade en bakje aardbei/meloen salade
T: cracker appelstroop en vitalinea
D: broccoli met knoflook/citroenolie en rijst of aardappelen en iets van vlees???
T: perenijsjeVenus in pocketformaat
© loveli![]()
t gaat bij mij nog steeds niet geheel prima, maar ik doe hard mn best - t is best lastig zonder eetlust
o- cruesli volkoren
t- radijsjes
l- drie volk. boterhammen met kipfilet
t- radijsjes
d- opgewarmd restje zelfgemaakte nasi
t- volk. boterham met fricandeauIch erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
Iddquote:Op maandag 4 mei 2009 08:33 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Leuk bijlezen, al die spoilers
.
.
Goedemorgen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik kan wel jankenMijn flowcharts (=belangrijk deel van mijn scriptie) zijn weg
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
Ik heb daar bijna 3 dagen aan werk in zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
Tink is er, dus ik durf bijna geen lijstje meer te posten..
O: vanilleyoghurt met Special K
L: twee of drie boterhammen met philadelphia, als het er twee worden, dan de derde als T
D: rijst met nasivlees, saus van de toko en paddenstoelen
T: komkommer![]()
![]()
Ohh wat erg !quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
Die heb ik gemaakt in Visio op mijn schoolschijf aangezien ik geen Visio heb op mijn laptop op kantoor.. Maar nu zijn de bestanden opeens weg
![]()
![]()
![]()
![]()
Good morning!
Mijn gewicht: 60.0 dus ik ben niet afgevallenen ja daar ben ik blij mee
Lijstje:
O (zo meteen): 2 bammetjes met pindakaas
T: een apfel
L: ik denk een bartje gezond
T: een banaan
D: pasta met roomsaus, verse champs, verse ham. salade
T: bak yoghurt![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Wat erg. Kunnen ze nog ergens op een backup staan? Op school bijvoorbeeld?
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ohh wat shit Daph!!
Misschien dat ze je bij de ICT helpdesk nog kunnen helpen (dat ze misschien een backup oid hebben, wat tinkepink zegt)? Is in ieder geval het proberen waard lijkt me..but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
cranbarrysaus, gekookte aardappel en gestoomde groenten....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Planning voor vandaag:
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes allinson volkoren (1x met gekookt ei en een beetje fritesaus, 1x met kaas/mosterd)
T: aardbeien
D: ik ga zweedse gehaktballetjes maken (http://www.bbcgoodfood.co(...)ic-swedish-meatballs) maar ik weet nog niet wat daar goed bij past, iemand een idee?
T: yoghurt
zo.. nu ga ik een mailtje sturen voor vakantiewerkIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Goeiemorgen,
5 km. hardgelopen, de was is gedaan, het ontbijt is op en de afwas weggewerkt, nu zo aan de studie...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Wat zonde Daph!Ik hoop dat ze nog ergens opduiken.
Ik ga verder niet teruglezen want ik heb 3 topics gemist en die spoilers lezen nogal irritant.
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Wow, goed bezig!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:46 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen,
5 km. hardgelopen, de was is gedaan, het ontbijt is op en de afwas weggewerkt, nu zo aan de studie...
Ik ben alleen maar opgestaan etc., erachter gekomen dat ik in het weekend aangekomen ben, en naar de uni gelopen. Alwaar ik nog geen moed heb om aan iets nuttigs te beginnen. Eerst maar een bak koffie.
Ow dearquote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Ze moeten nog ergens zijn. Toch
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Balen Daph!
Oh, het regent hier, en ik kan me de laatste keer regen niet herrineren, volgens mij was dat voor dat de sneeuw kwam in december ofzo. Gek eigenlijk!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
ik ben jaloers! Ik heb gisteren heel de dag op de voorspelde regen gewacht, en vandaag nog steeds niksquote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef AKnynke het volgende:
Oh, het regent hier, en ik kan me de laatste keer regen niet herrineren, volgens mij was dat voor dat de sneeuw kwam in december ofzo. Gek eigenlijk!
Ik heb getuinierd namelijk
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Zeg Daph... je probeert toch niet met een computer zonder Visio de bestanden te zoeken hè
(ja, heb ik eens gedaan...toevallig ook met Visio-bestanden)Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Jeetje wat kut!
.
Ze kunnen toch niet zomaar weg zijn? Even overleggen met een systeembeheerder ofzo?Niet meer actief op Fok!![]()
Oh neequote:Op maandag 4 mei 2009 09:32 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Oeh, ik duim dat dit de reden is dat je ze niet kan vinden!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Daph... je probeert toch niet met een computer zonder Visio de bestanden te zoeken hè
(ja, heb ik eens gedaan...toevallig ook met Visio-bestanden)
En anders dat de helldesk raad weet."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik heb de helpdesk inderdaad maar gemaild, want ik kan ze niet vinden..
Ik zit via de weblogin van de hogeschool ingelogd, op die manier heb ik de bestanden ook aangemaakt. Andere Visio bestanden staan nog wel op mijn schijf, maar die heb ik allemaal niet nodigIk heb al gezocht (zelfs naar de prullenbak die ook onvindbaar lijkt op mijn account
) en alle visiobestanden nagelopen maar helaas.. Mijn recente bestanden is leeg en ook als ik bij laatst geopende items kijk in Visio zelf zie ik alleen maar een bestand dat ik al zeker een half jaar niet gebruikt heb
![]()
![]()
TVP op pagina 6
Daph, wat naar! Hoop dat ze de bestanden nog terug kunnen vinden.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
quote:
Goede morgen!
Alles goed?
Wat zei je?
Of het goed met je gaat!?
Ja met jou ook!?
Ja hoor.
Oke dan
Trouwen?
![]()
![]()
Mogguhquote:. Trouwens he, ik zat in je profiel te spieken, jij doet CIOS zo te zien ... wat doe je dan nou eigenlijk op een dag?
Als in, hele dag sporten of ook theorie?
En ik ben er weer vandoor. Vandaag naar Artis.
Ja jij ook?quote:
Chicolate: Ik heb inmiddels mijn diploma behaald(vorige zomer) en werk inmiddels in 2 sportscholen. Maar toen ik nog op school zat was het een mix van theorie en sport. Het is niet zo dat we heel de dag aan het sporten waren ofzo hoor. We hadden zelfs meer theorie dan praktijk. Theorie was heel het menselijk lichaam weten, latijnse benamingen van de spieren, je moet weten wat voor stoffen de spieren binnen komen op het moment van een contractie, je moet de energiesystemen kennen en je krijgt heeel veel anatomie voor je kiezen.![]()
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.quote:Are you pondering what I'm pondering?![]()
Oke. Houd volquote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ik was hier drie jaar geleden al, toen ben ik 10 kilo afgevallen en nu probeer ik dat, met wisselend succes, ervanaf te houden.
![]()
![]()
Grmble. De verwarmingsmonteur zou tussen 12.30 en 17 uur komen. Stap ik zowat onder de douche, gaat de deurbel.crap in = crap out![]()
Thanks...quote:
Maareh, als jij in sportscholen werkt hoef je vast niet af te vallen toch?Are you pondering what I'm pondering?![]()
En hij loopt even zonder te vragen m'n kamer in naar de keuken om wat in de gootsteen te mikken. Grmble again.crap in = crap out![]()
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef loveli het volgende:
Grmble. De verwarmingsmonteur zou tussen 12.30 en 17 uur komen. Stap ik zowat onder de douche, gaat de deurbel.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:04 schreef Daph_ het volgende:
De helpdesk gaat kijken of ze mijn bestanden kunnen terugvinden
*duimt*
![]()
![]()
Van z'n ochtendplanning was niemand thuis, dus toen ging 'ie maar door met de middag...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.
crap in = crap out![]()
Maar zijn jullie niet vrij vandaag dan? Het is toch 4 Mei. Dodenherdenking. Ik ben vandaag nog vrij en morgen ben ik ook nog vrij overdag. Morgenavond moet ik wel een uurtje spinning geven maar dan mag ik weer naar huis en woensdag ben ik ook vrij maar dat ben ik elke woensdag.![]()
Ontopic, lijstje... beetje balansen want het is al sinds Koninginnedag niet veel soeps geweest.
O: Brinta
T: snee brood met ham en mosterd
L: 2 boterhammen met Milner en mosterd
T: weer ham en mosterd
D: kipfilet met krieltjes en courgette (deze maar dan met kip)
T: bier of wijn
T: als ik nog te weinig punten heb magere yoghurt met appelAre you pondering what I'm pondering?![]()
Vier mei is niet standaard een vrije dag, vijf mei slechts eens in de zoveel jaar. Niet dit jaar.crap in = crap out![]()
Ik vraag tegenwoordig of ze even kunnen bellen als ze 5 minuten van mijn huis af zijn. Dan race ik snel van werk naar huis. Als je dan je huissleutel niet op je werk laat liggen gaat dat best goedquote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met dat soort dingen... Dan heb je al een heel dagdeel vrij moeten houden en dan presteren ze het nog om op een ander tijdstip te komen. Is het nou zo moeilijk om een iets strakkere planning te maken? Eigenlijk zou je zulke slechte service niet moeten accepteren, maarja, ze doen het allemaal dus je ontkomt er niet aan.![]()
Ik heb ook al eens op mijn vrije dag een hele dag zitten wachten, toen maar eens gebeld waar ze bleven. "Oh die komen niet meer denk ik, want er was ergens een noodgeval" Leuk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Da's ook raar, een afspraak maken en dan niet thuis zijn. Zeker als er iets kapot is.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Van z'n ochtendplanning was niemand thuis, dus toen ging 'ie maar door met de middag...
Het was voor periodiek onderhoud, zo'n briefje in de bus "we komen dan en dan langs".quote:Op maandag 4 mei 2009 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook raar, een afspraak maken en dan niet thuis zijn. Zeker als er iets kapot is.
Maar hij is wegNu de aftershave lucht nog
crap in = crap out![]()
4 Mei is toch wel een nationale rouwdag dus dan zijn veel mensen toch vrij vandaag? Winkels en dergelijke gaan vanmiddag ook al vroeg dicht dacht ik hoorquote:![]()
![]()
Ik vind het het allerergst als ze ook nog gaan zitten poepen![]()
Man is klaar met alles:
"Zou ik even naar het toilet mogen?"
"Oh tuurlijk" *wijst plee aan op de gang en dankt God op de blote knietjes dat ik twee wc's heb*
20 minuten later"Zooooo, even de handjes wassen haha"
Ieuw."Why does being a librarian make her even hotter?"
Hier ook geen vrij 4 en 5 mei hoor.
Nog nooit gehad ook, behalve die eens in de 5 jaar.
Daph, ik duim voor je!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wrijf het er maar in dat wij de enige sukkels zijn die vandaag gewoon aan het werk zijn terwijl de rest van Nederland lekker op een terrasje zit. Dat had ik net nodig.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
4 Mei is toch wel een nationale rouwdag dus dan zijn veel mensen toch vrij vandaag? Winkels en dergelijke gaan vanmiddag ook al vroeg dicht dacht ik hoor
Ik heb morgen vrij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
Zo. 3 mailtjes de deur uit gedaan voor eventuele sponsoring van m'n stage....
Nu echt aan de studie..Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Zeg tegen je baas dat je vanmiddag ietsjes eerder naar huis moet ivm de drukte op de weg. Werkt altijd goed. Of laat iemand je opbellen en dan heel overdreven zovan: Oooh god dat meen je niet? Echt waar?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat wij de enige sukkels zijn die vandaag gewoon aan het werk zijn terwijl de rest van Nederland lekker op een terrasje zit. Dat had ik net nodig.
Ik kom er meteen AAN! Tot zo
![]()
En dan mag je weg![]()
![]()
IEUW!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:17 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het het allerergst als ze ook nog gaan zitten poepen![]()
Man is klaar met alles:
"Zou ik even naar het toilet mogen?"
"Oh tuurlijk" *wijst plee aan op de gang en dankt God op de blote knietjes dat ik twee wc's heb*
20 minuten later"Zooooo, even de handjes wassen haha"
Ieuw.
@Daph: ik duim met je mee!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Ik zie niet in waarom je een hele dag vrij zou moeten zijn alleen omdat we vanavond om 8 uur 2 minuten stilte houden..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ik heb geen baas, ik heb een stagebegeleider. Stagiaires hebben geen vrije dagen, je mag wel je eigen tijd indelen maar je wordt wel geacht 40 uur per week met je stage bezig te zijn en je moet je verantwoorden tegenover je begeleider (lees: een wetenschapper, het soort mens dat standaard -onbetaald- overwerkt en zelden vrije dagen opneemt).quote:Op maandag 4 mei 2009 11:20 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zeg tegen je baas dat je vanmiddag ietsjes eerder naar huis moet ivm de drukte op de weg. Werkt altijd goed. Of laat iemand je opbellen en dan heel overdreven zovan: Oooh god dat meen je niet? Echt waar?Ik kom er meteen AAN! Tot zo
![]()
En dan mag je weg
Drukte op de weg werkt niet echt want hij weet dat ik op 10 minuten lopen van de universiteit woon.
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie niet in waarom je een hele dag vrij zou moeten zijn alleen omdat we vanavond om 8 uur 2 minuten stilte houden..
![]()
Ah ja, je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Des te meer reden om weer eens wat nuttigs te gaan doen!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Omdat ik vorige week heel de week vrij was?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is dat je iets belangrijks kwijt bent...
I know. Nu zijn ze op en ik ben niet van plan nog naar de keuken te gaan. Ze heeft daar een bak van 2,5 kilo (!!!!) chocotoffs neergezet dus dat is nu een no-go area
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: