Er ligt hier nog een halve reep chocolade, maar ik was juist zo trots dat ik daar nog niks van gegeten heb de afgelopen 2,5 dagquote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Broodje met wat lekker beleg?
Joh als je geen zin meer iets hebt vandaag dan is het nog niet erg!
Ik wou dat ik een probleem had met eten te bedenkenHeb altijd en overal in alles zin, in veel ook!
Dus een beetje jaloers ben ik wel
Pak jij nooit meer iets na het avondeten? Ik pak om 21:00 '' s avonds altijd nog een bakje halfvolle kwark en een appelquote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede! Ik zal eens kijken. Wij hebben altijd alleen pistache en cashewnoten
[..]
Na het avondeten nog?
Nee want ik ga altijd om 22.00 naar bed (moet er om 06.00 weer uit) en als ik dan om 21.00 nog ga zitten eten zit ik véél te vol om te gaan slapen. Daarbij komt ook nog dat we normaal gesproken pas eten om 19.30quote:Op zondag 3 mei 2009 18:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Pak jij nooit meer iets na het avondeten? Ik pak om 21:00 '' s avonds altijd nog een bakje halfvolle kwark en een appel
Owwh oke jaa dat schilt wel. Wij eten altijd al tussen half 6 en 6 uur.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee want ik ga altijd om 22.00 naar bed (moet er om 06.00 weer uit) en als ik dan om 21.00 nog ga zitten eten zit ik véél te vol om te gaan slapen. Daarbij komt ook nog dat we normaal gesproken pas eten om 19.30
Ja nou, groentes hoeven niet perse bij het avondetenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Donderdag eet ik op me werk(neem ik gewoon brood mee, moet om 17:00 werken tot 22:30) en zondag eten we meestal iets uit de frietpan
Komkommer en sla op me brood dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nou, groentes hoeven niet perse bij het avondeten. Als je weet dat je 's avonds niets krijgt, kan je het overdag eten?
M'n, niet 'me'.quote:
Ik doe m'n zuurkool altijd alleen maar stampen met een scheut magere melk hoor, niks mis meequote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen eten we zuurkool stamp! gewoon omdat ik er zin in heb.
Heb nog 2 riblappen in de vriezer die nodig op moet,dus daar begin ik, als ik uit het werk kom, meteen mee...
Ik prak het wel met magere melk en sap van ananas, dan kan vriendlief jus en vlees toevoegen. Lijkt me wel een strak plan?
Weet dat dus niet zo goed meer omdat ik niet zoveel aardappels, rijst of pasta eet..
Das goedquote:
Truequote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, goede kwaliteit chocolade is niet ongezond, toch?
Foto?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhhh, mijn chocolade-kersencakeding is echt NOMMet een kloddertje zure room en wat poedersuiker
Ik kan het op afstand ook niet zeggenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueIk weet alleen niet of dit goede kwaliteit is of is dat al het geval als het lekker is?
Het is niet zo lekker als de Belgische bonbons die een collegaatje voor me mee had genomen vorig jaar
Dat is nog beter, maar dat is misschien een te grote stap in 1 keer.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn, niet 'm'n'.
Sorry, grote ergernis.
Zet er wat voor mijn neus... ik weiger gebak, taart en alle zoetigheid met een gemak! Toch nog iets wat mij luktquote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhhh, mijn chocolade-kersencakeding is echt NOMMet een kloddertje zure room en wat poedersuiker
Dat is het niet echt neequote:Op zondag 3 mei 2009 19:07 schreef Daph_ het volgende:
Nog even terugkomend op eekhoorntjespark St James in London:
[ afbeelding ]
Zonder water
Hihiquote:Op zondag 3 mei 2009 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan het op afstand ook niet zeggen
Wij hadden een keer een doos (Brusselse) bonbons gekregen die zo verrukkelijk waren dat ik ze achter elkaar heb weggewerktTerwijl ik helemaal niet zo'n hysterisch chocolademens ben
Nom nom nomquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn stuk cake was al op, maar dit was 'm dus:
[ afbeelding ]
Lekker een klein beetje vochtig en heel chocoladerig en met een pietsiebeetje kirsch en een halve pot kersenjam
Oh, ik hou echt teveel van zoet om het volledig te bannen! Als ik dat zou doen, zou ik denk ik vreetbuien krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zet er wat voor mijn neus... ik weiger gebak, taart en alle zoetigheid met een gemak! Toch nog iets wat mij lukt
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:07 schreef Daph_ het volgende:
Nog even terugkomend op eekhoorntjespark St James in London:
[ afbeelding ]
Zonder water
me moederquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef conleche het volgende:
M'n is een correcte afkorting. Me is echt heel lelijk en niet correct. Gewoon een heel ander woord.
Dat kan heel goed!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HihiNou ja als ze maar lekker waren toch?
Denk dat ik mijn reep maar bewaar en iedere dag een blokje neem ofzo. Of een keer in de twee dagen vier blokjes nemen, dat kan ook(4 blokjes = 130 kCal)
Ja, dat heb ik nou ook, maar ik bak niks van bakkenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef Blurred86 het volgende:
ziet er lekker uit ColdFeet!
ik krijg helemaal zin om te bakken
Wat ga je koken, m'n Kaassie?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
me moeder![]()
pff ik stop met de administratie, ik snijd een stuk boerenkaas af en ik schenk een glas wijn in. En straks ga ik koken
Ja pas maar op. Daarom zitten we hier allemaal al zo langquote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef Blurred86 het volgende:
ziet er lekker uit ColdFeet!
ik krijg helemaal zin om te bakken
Ja echt lovelyquote:Op zondag 3 mei 2009 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Hoe durven ze!
Want mét water![]()
[ afbeelding ]
Oh ik wil ook taart van CF.
Dito! En ik heb ook niet gelezen dat hij lekker klef is.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Die cake heb ik niet gezien. Ik herhaal: niet gezien!!!
Echt joh? Dat had ik niet gedacht!quote:
Nicequote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat kan heel goed!
Om 15.30 (dan kom ik thuis) dan mag ik een blokje pure choco.. elke dag. Terwijl ik helemaal geen zoetbek ben. maar ik hier verheug ik me altijd op
Ohquote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
me moeder![]()
pff ik stop met de administratie, ik snijd een stuk boerenkaas af en ik schenk een glas wijn in. En straks ga ik koken
Heb echt een onwijze baaldag. Wel goed doorgebracht op bank + deken + dvdrecorder vol met ATWTquote:Op zondag 3 mei 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Echt joh? Dat had ik niet gedacht!![]()
*kietelt XM*
Bij de Appie hebben ze van die aluzakken met kant en klaar cakebeslag er in.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nou ook, maar ik bak niks van bakken.
Dat vind ik heel slim, want ten eerste is zelfgemaakt veel lekkerder en het huis ruikt zo lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik hou echt teveel van zoet om het volledig te bannen! Als ik dat zou doen, zou ik denk ik vreetbuien krijgen.
Maar ik eet het niet zoveel en hoofdzakelijk lekker zelfgemaakt spul
Vooral bij merengue. Klef van binnen en knapperig van buiten. Fuck. Nu heb ik zin in zo'n grote merengue van de bakker in Agde.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito! En ik heb ook niet gelezen dat hij lekker klef is.
God dammit. Het water loopt me in de mond. Klef is what I luf.
[..]
*kietelt XM*
Ik heb ook het idee dat zelfgebakken minder 'schadelijk' is: je weet wat erin zitquote:Op zondag 3 mei 2009 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat vind ik heel slim, want ten eerste is zelfgemaakt veel lekkerder en het huis ruikt zo lekkeren ten tweede heb je met bakken of maken al een soort voorpret
Kleffe broodjes hamburger,shoarma en patat... dat is lekker!! Dat is heerlijk, dat is goddelijk dat is gewoon het beste slechste!! Als ik de doodstraf kreeg dan bestelde ik dat, met veel sausjes!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito! En ik heb ook niet gelezen dat hij lekker klef is.
God dammit. Het water loopt me in de mond. Klef is what I luf.
[..]
*kietelt XM*
Nou dat is een aardig stuk wat je gehad hebt!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn stuk cake was al op, maar dit was 'm dus:
[ afbeelding ]
Lekker een klein beetje vochtig en heel chocoladerig en met een pietsiebeetje kirsch en een halve pot kersenjam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |