Nou ja, als dat betekent dat het vandaag nóg minder calorietjes worden dan is het vragen naar de bekende weg denk ik. Of heb je er iets anders voor in de plaats genomen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt ernstig lekker CF.
Is het heel erg als ik m'n kwark ben vergeten?![]()
CF is bezeten door de taartenbakduivel!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo. Ik wil maar even melden dat de chocolade-kersencake in de oven staaten dat ik straks espresso- en cappuccinocupcakes ga bakken. Damn you Nigella
Dat is het al, de straat ligt openquote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef TJDoornbos het volgende:
03-05-09 17:32:15 Politie Rotterdam-Rijnmond 121 Aanr 2 Kruisplein rt tram en personenauto, geen gewonden
Hmmmm kan aardig zooitje worden daar!
http://www.p2000-online.net/p2000.php?RotterdamRijnmond=1&nofilterform=1&submit=2001796
Ja klopt dat het een grote bouwput is daar. Je zal niet de eerste en zeker niet de laatste geweest zijn! Maar gaf je aanleiding of liep je gewoon daar?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is het al, de straat ligt openbovendien ben ik daar wel eens met de dood bedreigd
Die is veilig hoor, die heb ik vanmorgen nog gepostquote:
Ik ramde met mn vuist tegen een bmw van een of andere antilliaan omdat ie me sneed, toen draaide hij zijn raam open en toen heb ik m nog even uitgekafferdquote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja klopt dat het een grote bouwput is daar. Je zal niet de eerste en zeker niet de laatste geweest zijn! Maar gaf je aanleiding of liep je gewoon daar?
Die Vanessa is EEEEENG, hoe ze kijkt en dan van die nare zenuwtrekjes heeft als Paris met iemand anders praat...huuh! Echt het type dat haar met stro opgevulde moeder onder d'r bed bewaart..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!
En Viev, van die twee die nu nog over zijn... die ene met dat halflange haar, dat bobje, wat een giller is dat dat die altijd en eeuwig jankend verkondigd hoe grappig en leuk ze wel niet is![]()
Welke had jij als BFF uitgekozen? Ik vond het allemaal maar idioten geloof ik
Dat ene meisje, 'the virgin', vond ik wel schattig. En Heer G vond die rock chick lekker![]()
[ afbeelding ]
Kijk dat is dus een goede reactie van je! Ze denken dat ze god zijn en alles mogen.....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ramde met mn vuist tegen een bmw van een of andere antilliaan omdat ie me sneed, toen draaide hij zijn raam open en toen heb ik m nog even uitgekafferd
Jij snapt dit topic niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef Remsjo het volgende:
Al die mensen die helemaal in paniek komen vertellen wat en wat ze niet gegeten hebben vandaag
De goedkoopstequote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kijk dat is dus een goede reactie van je! Ze denken dat ze god zijn en alles mogen.....
Iemand een tip voor een goede SD-kaart om mijn MP3-speler (ZEN) uit te breiden
Nou, op zich is wat je erbij drinkt natuurlijk wel belangrijk. Dat bedacht ik me net namelijk nog, wat betreft die karige lijstjes van Xcuzme (ik weet niet waar de hoofdletters moetenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Daph, doe eens alles wat je hebt gegeten even optellen in een calorie checker...!
Je schrijft water wel erg uitgebreid.. water, koffie, thee hoeven we niet te weten
2 bonbonsquote:Op zondag 3 mei 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als dat betekent dat het vandaag nóg minder calorietjes worden dan is het vragen naar de bekende weg denk ik. Of heb je er iets anders voor in de plaats genomen?
Ik fotograaf pas sinds donderdag (camera van mn pa geleend toen ik naar dierentuin ging) dus dat is niet nodig nu. Misschien pas in de toekomst.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De goedkoopste. Aan zo'n supersnel ding heb je toch niets, tenzij je fotograaf bent.
Gewoon XMquote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou, op zich is wat je erbij drinkt natuurlijk wel belangrijk. Dat bedacht ik me net namelijk nog, wat betreft die karige lijstjes van Xcuzme (ik weet niet waar de hoofdletters moeten), dat het natuurlijk best kan dat je niet afvalt van drie beschuitjes als je daarnaast elke dag liters frisdrank en sap en koffie met scheppen suiker drinkt enzo. Misschien ligt het daar helemaal niet aan hoor, ik weet niet wat iedereen hier drinkt, maar het is wel zo dat er in allerlei dranken veel meer calorieën zitten dan je misschien zou denken!
Nee niet pro anaquote:
Ja maar water, koffie zonder melk en suiker natuurlijk, thee zonder suiker natuurlijk, bevat niks nada noppes.. Helemaal niet van belang dus!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou, op zich is wat je erbij drinkt natuurlijk wel belangrijk. Dat bedacht ik me net namelijk nog, wat betreft die karige lijstjes van Xcuzme (ik weet niet waar de hoofdletters moeten), dat het natuurlijk best kan dat je niet afvalt van drie beschuitjes als je daarnaast elke dag liters frisdrank en sap en koffie met scheppen suiker drinkt enzo. Misschien ligt het daar helemaal niet aan hoor, ik weet niet wat iedereen hier drinkt, maar het is wel zo dat er in allerlei dranken veel meer calorieën zitten dan je misschien zou denken!
Ja, nou, enorm! Degenen die te weinig eten worden hier meteen op het matje geroepen, erg pro ana hoorquote:
Ja we zijn het eensquote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar water, koffie zonder melk en suiker natuurlijk, thee zonder suiker natuurlijk, bevat niks nada noppes.. Helemaal niet van belang dus!
Ranja, optimel, regular frisdrank, sinaasappelsap e.d. dat telt WEL mee ja
Bron?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee niet pro ana. Hier krijg je op je kop als je te weinig eet, zie vanmiddag
.
Jij bent vast niet de slimste...quote:
Ja moet ik eigenlijk wel weer eens een keer doen. Ik heb er steeds geen in inquote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Daph, doe eens alles wat je hebt gegeten even optellen in een calorie checker...!
Je schrijft water wel erg uitgebreid.. water, koffie, thee hoeven we niet te weten
Gewoon niet laten merken met van die domme opmerkingen, voor de rest.... gezond en niet te weinig etenquote:
Ik hoef niet eens af te vallen. Ik moet zelf aankomen. Ik weeg 65 kilo en ben 1.77quote:Op zondag 3 mei 2009 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon niet laten merken met van die domme opmerkingen, voor de rest.... gezond en niet te weinig eten
Hmm, misschien nog een toetje? Yoghurt met wat fruit? ofzo.. dan kom je boven de 1200.. dat is nog wel te doenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja moet ik eigenlijk wel weer eens een keer doen. Ik heb er steeds geen in in
Ik zet drinken erbij om te kijken of ik voldoende (en niet te veel) gedronken heb op een dag..
Edit: hmm, net alles van vandaag in de caloriechecker gegooid.. Ik kom uit op 1173 kCalZeker aangezien ik gesport heb is dat nogal karig
dan geldt nog hetzelfde! Gezond en niet te weinig!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:35 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens af te vallen. Ik moet zelf aankomen. Ik weeg 65 kilo en ben 1.77
Eerste 2 pagina's van dit topicquote:
Zelfs het toetje zit er al bij in (idd yoghurt met fruit) dus kun je na gaan hoe karig het isquote:Op zondag 3 mei 2009 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmm, misschien nog een toetje? Yoghurt met wat fruit? ofzo.. dan kom je boven de 1200.. dat is nog wel te doen
Vergeet niet, als je sport hebben je spieren gewoon voedingsstoffen nodig
Fruit minimaal 3 stuks per dag, groente eet ik maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, gekookte aardappelen eet ik op maandag en dinsdag, rijst op zaterdag en pasta's ook wel eens op vrijdag(als we macaroni eten)quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dan geldt nog hetzelfde! Gezond en niet te weinig!
Fruit, onbeperkt groente en voor jou wat meer aardappelen, pasta's en rijst erbij. Lekkere volle yoghurt! Wie maakt je wat?
Heb je wat noten in huis? Calorierijk, maar toch gezond. (Amandelen, macadamias, walnoten)quote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zelfs het toetje zit er al bij in (idd yoghurt met fruit) dus kun je na gaan hoe karig het is
Ik zit nu mijn hersenen te kraken om te bedenken wat ik nog kan eten zonder dat het vette troep is ofzo (hier helaas in overvloed aanwezig)..
Beschuit met aardbeien?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zelfs het toetje zit er al bij in (idd yoghurt met fruit) dus kun je na gaan hoe karig het is
Ik zit nu mijn hersenen te kraken om te bedenken wat ik nog kan eten zonder dat het vette troep is ofzo (hier helaas in overvloed aanwezig)..
Ah, ik zie dat je één van de drie R's al heb eigengemaaktquote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Fruit minimaal 3 stuks per dag, groente eet ik maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, gekookte aardappelen eet ik op maandag en dinsdag, rijst op zaterdag en pasta's ook wel eens op vrijdag(als we macaroni eten)
En waarom donderdag, zaterdag en zondag geen groentes?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Fruit minimaal 3 stuks per dag, groente eet ik maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, gekookte aardappelen eet ik op maandag en dinsdag, rijst op zaterdag en pasta's ook wel eens op vrijdag(als we macaroni eten)
Donderdag eet ik op me werk(neem ik gewoon brood mee, moet om 17:00 werken tot 22:30) en zondag eten we meestal iets uit de frietpanquote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En waarom donderdag, zaterdag en zondag geen groentes?Groentes zijn gezond, die moet je elke dag eten!)
Hmm, dat is een goede! Ik zal eens kijken. Wij hebben altijd alleen pistache en cashewnotenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wat noten in huis? Calorierijk, maar toch gezond. (Amandelen, macadamias, walnoten)
Na het avondeten nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |