Ha, dat doe ik dus ookquote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
t. een einde-van-het-weekend-borrel + wat chipjes ofzo
Ik kijk ´t ook graagquote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. En dat ze allemaal Paris' new bff willen worden, dat snap ik ook niet. Fake gedoe.
quote:
Thanksquote:Op zondag 3 mei 2009 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het geeft je een mooie uitstraling en past zeer goed bij je huidtoon.
Fijn!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
En oh Ewelina, ik probeer deze week nog een keer naar de colruyt te gaan en dan komt er binnenkort een pakketje jouw kant op. Je gaat nu naar de sportschool, nu kan het
Koel! Ik dacht dat jullie op een bed van 180 cm breedte sliepen?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Tinkepink het volgende:
BlijNa 7 jaar op de grond geslapen te hebben (oke, op een lattenbodem), hebben we eindelijk een bed. Voor ¤ 10! Ja, wij zijn knierten en geven ons geld liever uit aan etentjes en vakanties dan aan duurzame consumptiegoederen als een bed
Dit is 'm:[ afbeelding ]
Niet heel mooi, wel heel goedkoop en stabiel. Ohja, die slaapkamer is niet de onze![]()
Nee, dat ben ikquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koel! Ik dacht dat jullie op een bed van 180 cm breedte sliepen?.
Dit bed is 2 m bij 2 mquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koel! Ik dacht dat jullie op een bed van 180 cm breedte sliepen?.
Lekker groot formaatquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit bed is 2 m bij 2 mDe matrassen en lattenbodems hadden we al en daar sliepen we afgelopen jaren op.
Ja, heb je lekker de ruimte 's nachts. Ons bed in ons zomerhuisje is 1.40 breed en dat is me toch echt te smal.quote:
O ja, dat was het. Ik wist iig dat het groooooooot wasquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit bed is 2 m bij 2 mDe matrassen en lattenbodems hadden we al en daar sliepen we afgelopen jaren op.
Ja, ik. Ik wou je nog terugmailen, maar was bang op deze wijze het virus verder te verspreiden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Merel het volgende:
Hebben sommigen van jullie een vreemd spammailtje van mij gehad? Volgens mij heb ik een virus op m'n laptop, verdorie
Misschien stom, maar kun je zien aan wie het nog meer verstuurd is? Volgens mij is er maar 1 mail uitgegaan, naar Karin, met een hoop mensen in de CC, en de rest van m'n adresboek in de BCC. Ik vind 't echt vervelend voor iedereen, ook omdat al die e-mailadressen nu zomaar verspreid worden. En voor mezelf vind ik 't vervelend omdat niet iedereen hoeft te weten met wie ik allemaal mailquote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ik. Ik wou je nog terugmailen, maar was bang op deze wijze het virus verder te verspreiden.
Ik stuur je een pm.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien stom, maar kun je zien aan wie het nog meer verstuurd is? Volgens mij is er maar 1 mail uitgegaan, naar Karin, met een hoop mensen in de CC, en de rest van m'n adresboek in de BCC. Ik vind 't echt vervelend voor iedereen, ook omdat al die e-mailadressen nu zomaar verspreid worden. En voor mezelf vind ik 't vervelend omdat niet iedereen hoeft te weten met wie ik allemaal mail
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien stom, maar kun je zien aan wie het nog meer verstuurd is? Volgens mij is er maar 1 mail uitgegaan, naar Karin, met een hoop mensen in de CC, en de rest van m'n adresboek in de BCC. Ik vind 't echt vervelend voor iedereen, ook omdat al die e-mailadressen nu zomaar verspreid worden. En voor mezelf vind ik 't vervelend omdat niet iedereen hoeft te weten met wie ik allemaal mail
Yes please!quote:
Gaat het nou over PM's of echt over emails?quote:
Kansrijk!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:17 schreef kaasplankje het volgende:
en ik heb nog een open sollicitatie:
geachte heer/mevrouw,
Heeft u openstaande vacature's?
Zo ja, dan zou ik graag willen solliciteren. Kunt u mij hierover meer informatie geven?
Bij voorbaat dank,
En niet op de linkjes klikken dus, want dan ben je zelf ook de lulquote:Onderwerp: Hey,friends!!
Dear,
Good day!!!
I find one well electronic company, [link naar evil spamsite]
They can wholesale or retail more and more popular electronic products,
Such as : notebook,mobile phone,digital camera,video,video games,GPS
system,DVD player,mp3/mp4,motorbike etc...
I have bought some products from company,the price was very cheap,
and the products are very good quality!
Just have a look at this web page : [link naar evil spamsite]
I am sure you will could save a lot of money!
Hope we can get more cheap price and High-quality items from this
popular company in future!!!
Best regards!!!
Misschien linkje zelf even weghalen en vervangen door <linkje>. Zou niet de eerste keer zijn dat iemand er perongeluk op druktquote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef Merel het volgende:
Dit is dus vanaf mijn adres naar een hoop mensen gemaild:
[..]
En niet op de linkjes klikken dus, want dan ben je zelf ook de lul
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef Merel het volgende:
Dit is dus vanaf mijn adres naar een hoop mensen gemaild:
[..]
En niet op de linkjes klikken dus, want dan ben je zelf ook de lul
Iemand die zo stom is verdient 't ookquote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien linkje zelf even weghalen en vervangen door <linkje>. Zou niet de eerste keer zijn dat iemand er perongeluk op drukt.
Emails.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat het nou over PM's of echt over emails?
Ik weet niet eens of Merel mijn mailadres wel heeft?
Ja ik hoop dat de meeste mensen dat gedaan hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Emails.
En @ Merel: ik heb hem meteen verwijderd, dus wees gerust: ik weet verder niks.
O hij stond nog wel in m'n prullenbakquote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat de meeste mensen dat gedaan hebben
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Iemand die zo stom is verdient 't ookNee maar je hebt wel gelijk, ik zal wel even editten.
Zelfs zonder dat doe ik het wel eens, maar dan niet bij zo'n obvious spammailtje.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het zo kunnen doen. Als mn pc vastloopt oid, en ik in wilde weg ga lopen klikken.
oeh das ook dom zegquote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat doe ik het wel eens, maar dan niet bij zo'n obvious spammailtje.
Ik kreeg een keer een mailtje van iemand die ik leuk vond en het was een liefdestest. Ik moest m'n gebruikersnaam en wachtwoord van hotmail invullen en normaal zou ik dat nooit doen, maar omdat het een liefdestest was die afkomstig was van die ene persoon was ik zo verblind dat ik het wel deed.
die dingen krijg ik soms ook. Maar vertrouw het niet, jij kan me nu vertellen wat voor onzin er dan op je scherm komt!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat doe ik het wel eens, maar dan niet bij zo'n obvious spammailtje.
Ik kreeg een keer een mailtje van iemand die ik leuk vond en het was een liefdestest. Ik moest m'n gebruikersnaam en wachtwoord van hotmail invullen en normaal zou ik dat nooit doen, maar omdat het een liefdestest was die afkomstig was van die ene persoon was ik zo verblind dat ik het wel deed.
Ik weet hetquote:
Er gebeurde niks, gelukkigquote:Op zondag 3 mei 2009 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die dingen krijg ik soms ook. Maar vertrouw het niet, jij kan me nu vertellen wat voor onzin er dan op je scherm komt!
mooi!quote:
Ik klik nu nergens meer opquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
leuk linkje is dit chico!
http://www.iwantsixpackabs.com/bodyweight/core_exercises.html
Bij mij zijn het vaak mensen die zelden online zijn of nooit iets zeggen en dan is het eerste wat ze zeggen zo'n vage link. Ja dan vertrouw ik het meteen niet. En ik krijg een 'phishing' waarschuwing op MSNquote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik kreeg via msn ooit een linkje van een jongen. Maar die jongen was altijd een beetje vaag (eerst dingen sturen en dan pas iets zeggen) en hij zou het commentaar zo geschreven kunnen hebben, dat "look, haha!". Tja en toen had ik een Trojan op mn pc staan. Verwijderd en klik nu nooit meer zonder eerst te vragen of het klopt.
En ja, iedereen kan veilig op dit linkje klikkenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
leuk linkje is dit chico!
http://www.iwantsixpackabs.com/bodyweight/core_exercises.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |