Dat scheelt weerquote:Op zondag 3 mei 2009 10:14 schreef conleche het volgende:
Ananas: 58 cal./100 gr
Mango: 56 cal/100 gr
Valt wel mee dus!! Die bakken zijn 450 gram toch? Ik denk dat het hoogstens 250 cal. is.
Misschien 1 dingetje per dag nemen en dan niet als je honger hebt, want dan is de verleiding om méér te nemen wel erg moeilijk te weerstaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:15 schreef AKnynke het volgende:
ik ga ook weer goed eten. T lastige is alleen dat m'n ouders hier erg veel lekker spul hebben laten liggen...
is dat dan niet heeeel weinig? 670 kcal de hele dag. Zelfs als je de hele dag slaapt verbruik je meer, geloof ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo. De social events zijn weer voorbij. Vanaf vandaag weer normaal eten.
Een greep uit de afgelopen dagen:
- Wijn, veel wijn
- Bitterballen
- Kaasfondue
- Chocolade
- Chips
- Roomsausjes
*zucht*
Planning voor vandaag:
O: 2 appels (100)
T: eierkoek (130)
L: fruitsalade (bakje van de AH) (400)
T: wat optimel yoghurt of kwark (90)
D: Kippensoep met een broodje (100)
nou ja, vooral die 2 open flessen wijn waar maar een slok uit is zijn aanlokkelijk, en de chocolade. De wijn moet op, dus dat zal eerst gebeuren, en de rest inderdaad, uit zicht in de voorraadkast.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien 1 dingetje per dag nemen en dan niet als je honger hebt, want dan is de verleiding om méér te nemen wel erg moeilijk te weerstaan.
Behalve dan dat je way te weinig cals. binnenkrijgt en het bijna ook alleen maar suikers zijn!!quote:
Of 3?! Cracker: ± 35 cal. kipfilet voor cracker ±15, eet er 3 en je hebt nog maar 150 cal. op. Doe er wat rauwkost op ook. Is lekker en je hebt weer wat groenten binnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog ontbijten, dus daar kan ik ook een crackertje met kipfilet van maken!
Mama Coquote:Op zondag 3 mei 2009 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Of 3?! Cracker: ± 35 cal. kipfilet voor cracker ±15, eet er 3 en je hebt nog maar 150 cal. op. Doe er wat rauwkost op ook, Is lekker en je hebt weer wat groenten binnen.
Oh-oh....quote:Op zondag 3 mei 2009 10:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat je way te weinig cals. binnenkrijgt en het bijna ook alleen maar suikers zijn!!
Oeioeioei, ik ben met mijn strenge been uit bed gestapt. Hoedt U.
Ik heb geen rauwkost in huisquote:Op zondag 3 mei 2009 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Of 3?! Cracker: ± 35 cal. kipfilet voor cracker ±15, eet er 3 en je hebt nog maar 150 cal. op. Doe er wat rauwkost op ook, Is lekker en je hebt weer wat groenten binnen.
Jouw lijstje van vandaag ziet er netjes uit hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik naar Arabian Nights van Pasolini kijken![]()
.
Niet meer actief op Fok!
Tadáá:quote:Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja popje, je weet dat dat alleen interessant is met foto!!
Nee ik ben niet ziekquote:
Oh, als je alleen naar de lijstjes van vandaag kijkt, heb ik niets te vrezen iddquote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw lijstje van vandaag ziet er netjes uit hoor!
Streng doch rechtvaardig, dat was ik nog vergeten te vermelden.
Nu ga ik zelf maar eens ontbijten met een gekookt eitje, een geroosterde boterham met filet A. en paprikarauwkost, een glas verse jus en een cappucino.
Nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen hier!
Gisteravond de hele zak chips uiteindelijk opgegeten.
Nouja, ik snack alleen op zaterdag, dus tijd zat de rest van de week om het goed te maken.
Lijstje voor vandaag:
O: special K vanilleyoghurt 200 kcal
L: twee of drie boterhammen met ham 300 kcal
D: tagliatelle met zalm, bladspinazie en stukjes gorgonzola 650 kcal
Misschien nog een glaasje wijn bij D, ouders+vrienden komen eten, maar van de week migraine gehad dus misschien durf ik het nog niet aan.
Is het zo beter tink?
Als je misselijk bent, hoofdpijn hebt en er troep uit je amandelen komt, ben je ZIEK! Of verdien je iig beterschapswensen, ja! Je kan uiteraard proberen om het te negeren, misschien gaat het dan wel snel weer weg.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik ben niet ziek. Hoop ik tenminste
. Maar dankje
.
Hmmm als je het zo bekijkt ben ik inderdaad ziek ... maar als ik 'echt' ziek ben, voel ik me 10x beroerder en heb ik koorts. Nu zou ik zo naar school gaan en sportenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je misselijk bent, hoofdpijn hebt en er troep uit je amandelen komt, ben je ZIEK! Of verdien je iig beterschapswensen, ja! Je kan uiteraard proberen om het te negeren, misschien gaat het dan wel snel weer weg.
Staat je goed die haarkleur!quote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Tadáá:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn make-uploze brakke hoofd![]()
Hihi, join the club. Ik ben na één glas al aangeschoten en na drie glazen begint de kamer te tollenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Ik heb echt ongelooflijk diep geslapen, volgens mij door het glas wijn van gister bij het eten. Ik ben echt een alcoholiste van niks..
Ja, ik dacht ook al dat ik te weinig groenten had. Maar er zijn nog twee paprika's, die eet ik denk ik als tussendoortje vanmiddagquote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik mis: de tussendoortjes en de groenten en daarnaast vind ik het nog steeds erg weinig om eerlijk te zijn. Misschien moet je maar eens uitrekenen wat je BMR is, want ik heb het gevoel dat je er zwaar onder zit. En dan val je misschien wel af, maar maak je ook je lichaam kapot.
BMR is wat je minimaal nodig hebt om je lichaam te laten draaien. Het aantal kcal dat je moet eten als je de hele dag in bed ligt zegt maar. Als je er onder gaat zitten qua inname dan haalt je lichaam de benodigde energie van plaatsen waar je het niet wilt (spieren en organen zeg maar). Op deze computer heb ik de URL waar je je BMR snel kunt berekenen niet onder mijn bookmarks staan, maar één van de anderen kan je er vast wel aan helpen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al dat ik te weinig groenten had. Maar er zijn nog twee paprika's, die eet ik denk ik als tussendoortje vanmiddag.
Wat is BMR?
Dank jequote:Op zondag 3 mei 2009 11:17 schreef conleche het volgende:
Leuk Ewelina!! In mijn hoofd had jij al die haarkleur, maar dat zal dan wel niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |