Ik weet het nog niet,quote:
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OPquote:
Is het een wedstrijdje ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:25 schreef Remsjo het volgende:
Mijne was eerder
Valt wel mee; van het stuk dat eruit is, heeft Meneer 2/3 op en ik 1/3quote:Op zondag 3 mei 2009 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Nou dat is een aardig stuk wat je gehad hebt!.
Nou sorryquote:Op zondag 3 mei 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OP.
quote:
Ja, maar jij hebt geen OP.quote:
Ik kom tot 810 kcal. Dat was ruim genomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
vandaag:
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee
L: bruine boterham met boter en gekookte worst
T: water
S: hardlopen
T: water + banaan + water met limonade
D: anderhalve opscheplepel gekookte rijst + 3 opscheplepels roergebakken groente met kip + bakje magere perzikyoghurt toe
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
o. 3 geroosterd brood met jam
t. yoghurt met muesli
l. gegrilde vis (zeeduivel geloof ik) met gemengde diepvriesgroente en gekookte aardappel + ijsje + wijntje + roomsaus
t. wat kleine hapjes
l. ]brood + rauwkost 2 grote opscheplepels rijstebrij + megazure rabarber met veel suiker + 4 eetlepels slagroom
t. een einde-van-het-weekend-borrel + wat chipjes ofzo
Ik zag het staan in een of ander 'healthy eating' boekje dat mn moeder had meegenomen van de tesco, het lijkt mij ook nogal een aparte combinatie maar ik houd ook erg van worteltaart dus ik ga het gewoon een keer proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blurred, bieten-chocoladecake? Ik ben geintrigeerd! Ik zou de combi niet snel hebben bedacht, maar ik ben dol op bietjes, dus als je een recept hebt...
Niet veel slechter dan gemiddelde cake, toch? Net iets vetter door de nootjes. En de roomkaas mag je meetellen als je zuivel voor die dagquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Oh god! Zijn dat van die schuimdingen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral bij merengue. Klef van binnen en knapperig van buiten. Fuck. Nu heb ik zin in zo'n grote merengue van de bakker in Agde.
Je slaat een beetje door mop. Béétje maar hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag niet bakken Greysie. Van baksels word je dik.
Heuj, niet zo schrikken, bedoelde het aardigquote:
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Jaaaaaaa! Als ik een cheesecake heb gebakken en Heer G is in het buitenland, dan moet ik hem wel meenemen naar het werk anders vreet ik hem helemaal alleen op!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, neem jij ook altijd baksels mee voor je collega's? Gaan ze alleen maar meer van je houden
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |