Ik weet het nog niet,quote:
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OPquote:
Is het een wedstrijdje ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:25 schreef Remsjo het volgende:
Mijne was eerder
Valt wel mee; van het stuk dat eruit is, heeft Meneer 2/3 op en ik 1/3quote:Op zondag 3 mei 2009 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Nou dat is een aardig stuk wat je gehad hebt!.
Nou sorryquote:Op zondag 3 mei 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OP.
quote:
Ja, maar jij hebt geen OP.quote:
Ik kom tot 810 kcal. Dat was ruim genomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
vandaag:
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee
L: bruine boterham met boter en gekookte worst
T: water
S: hardlopen
T: water + banaan + water met limonade
D: anderhalve opscheplepel gekookte rijst + 3 opscheplepels roergebakken groente met kip + bakje magere perzikyoghurt toe
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
o. 3 geroosterd brood met jam
t. yoghurt met muesli
l. gegrilde vis (zeeduivel geloof ik) met gemengde diepvriesgroente en gekookte aardappel + ijsje + wijntje + roomsaus
t. wat kleine hapjes
l. ]brood + rauwkost 2 grote opscheplepels rijstebrij + megazure rabarber met veel suiker + 4 eetlepels slagroom
t. een einde-van-het-weekend-borrel + wat chipjes ofzo
Ik zag het staan in een of ander 'healthy eating' boekje dat mn moeder had meegenomen van de tesco, het lijkt mij ook nogal een aparte combinatie maar ik houd ook erg van worteltaart dus ik ga het gewoon een keer proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blurred, bieten-chocoladecake? Ik ben geintrigeerd! Ik zou de combi niet snel hebben bedacht, maar ik ben dol op bietjes, dus als je een recept hebt...
Niet veel slechter dan gemiddelde cake, toch? Net iets vetter door de nootjes. En de roomkaas mag je meetellen als je zuivel voor die dagquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Oh god! Zijn dat van die schuimdingen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral bij merengue. Klef van binnen en knapperig van buiten. Fuck. Nu heb ik zin in zo'n grote merengue van de bakker in Agde.
Je slaat een beetje door mop. Béétje maar hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag niet bakken Greysie. Van baksels word je dik.
Heuj, niet zo schrikken, bedoelde het aardigquote:
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Jaaaaaaa! Als ik een cheesecake heb gebakken en Heer G is in het buitenland, dan moet ik hem wel meenemen naar het werk anders vreet ik hem helemaal alleen op!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, neem jij ook altijd baksels mee voor je collega's? Gaan ze alleen maar meer van je houden
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Iedereen heeft wel eens een piepdag XM.
Ik heb er zo veel
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een piepdag Greys, gaat ook wel weer over. M'n vrije dagen zijn veel te snel voorbij gegaan.
Bakken is gewoon niet echt mijn ding, net als koken.
Definitieve lijstje veur vandaag:
O: 1 cracker met kipfilet
T: 2 bonbons + 1 eierkoek
L: 400 gr fruitsalade AH
T: Perenijsje
D: 1 kom soep met half broodje
*wegduikt*
ehm, niet in het recept dat ik gebruik iig..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?
Eh, nee, een blik van de Plusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groente?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook een lekker nummer. Nu kook ik terwijl ik dans. Fuck de overburen.
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaas. Dus, ik zou een hapje meepikken afslaan denk ik
.
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, nee, een blik van de Plus. Er zaten wel wat worteltjes in!! Maar die waren zo zacht dat je ze kon opzuigen
Lekker he? Ik wil zo'n roterend ding voor in mijn oven, dat ik ze voortaan zelf kan grillen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpen
Haha, daar houd ik je aan!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Nahquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )![]()
Jij woont toch samen? Wat zegt je partner eigenlijk van jouw eetgewoonten?
Kip --> kant en klaar gegrilld gekocht bij de Appie.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Een wijs man/vrouw (man toch?) Als hij gezellig heeft meegegeten met jou komt hij met die pinda's waarschijnlijk net bij zijn BMR.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehad. Maar die heeft ook nog een halve zak pinda's weggewerkt boven geloof ik.
Ik heb een normaal dagritme jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb er geen zin in alle lijstjes teruglezen maar xcuseme... jij hebt een plan van aanpak nodig, zo gaat het niet
Heb je een normaal dagritme?
Ontbijt: zuivel en/of brood en/of fruit
Tussendoor: Fruit en/of zuivel
Lunch: Gezond! pasta, brood, crackers met groentes, weet niet wat.. iets van 400 kcal!
Tussendoor: iets kleins lekker voor jezelf... stukje fruit of wat komkommer ofzo
Diner: Wat de pot schaft
Euh. Ehrrrrm. Jahaaaaaa!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groente![]()
![]()
(sorry, ik ben een beetje flauw vandaag)
Ah...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Nee, ze horen me niet. Ze zien me!!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |