Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Iedereen heeft wel eens een piepdag XM.
Ik heb er zo veel
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een piepdag Greys, gaat ook wel weer over. M'n vrije dagen zijn veel te snel voorbij gegaan.
Bakken is gewoon niet echt mijn ding, net als koken.
Definitieve lijstje veur vandaag:
O: 1 cracker met kipfilet
T: 2 bonbons + 1 eierkoek
L: 400 gr fruitsalade AH
T: Perenijsje
D: 1 kom soep met half broodje
*wegduikt*
ehm, niet in het recept dat ik gebruik iig..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?
Eh, nee, een blik van de Plusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groente?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook een lekker nummer. Nu kook ik terwijl ik dans. Fuck de overburen.
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaas. Dus, ik zou een hapje meepikken afslaan denk ik
.
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, nee, een blik van de Plus. Er zaten wel wat worteltjes in!! Maar die waren zo zacht dat je ze kon opzuigen
Lekker he? Ik wil zo'n roterend ding voor in mijn oven, dat ik ze voortaan zelf kan grillen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpen
Haha, daar houd ik je aan!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Nahquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )![]()
Jij woont toch samen? Wat zegt je partner eigenlijk van jouw eetgewoonten?
Kip --> kant en klaar gegrilld gekocht bij de Appie.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Een wijs man/vrouw (man toch?) Als hij gezellig heeft meegegeten met jou komt hij met die pinda's waarschijnlijk net bij zijn BMR.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehad. Maar die heeft ook nog een halve zak pinda's weggewerkt boven geloof ik.
Ik heb een normaal dagritme jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb er geen zin in alle lijstjes teruglezen maar xcuseme... jij hebt een plan van aanpak nodig, zo gaat het niet
Heb je een normaal dagritme?
Ontbijt: zuivel en/of brood en/of fruit
Tussendoor: Fruit en/of zuivel
Lunch: Gezond! pasta, brood, crackers met groentes, weet niet wat.. iets van 400 kcal!
Tussendoor: iets kleins lekker voor jezelf... stukje fruit of wat komkommer ofzo
Diner: Wat de pot schaft
Euh. Ehrrrrm. Jahaaaaaa!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groente![]()
![]()
(sorry, ik ben een beetje flauw vandaag)
Ah...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Nee, ze horen me niet. Ze zien me!!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |