Ik weet het nog niet,quote:
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OPquote:
Is het een wedstrijdje ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:25 schreef Remsjo het volgende:
Mijne was eerder
Valt wel mee; van het stuk dat eruit is, heeft Meneer 2/3 op en ik 1/3quote:Op zondag 3 mei 2009 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Nou dat is een aardig stuk wat je gehad hebt!.
Nou sorryquote:Op zondag 3 mei 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dus? De sluiter opent er altijd eentje, en deze heeft wel een OP.
quote:
Ja, maar jij hebt geen OP.quote:
Ik kom tot 810 kcal. Dat was ruim genomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
vandaag:
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee
L: bruine boterham met boter en gekookte worst
T: water
S: hardlopen
T: water + banaan + water met limonade
D: anderhalve opscheplepel gekookte rijst + 3 opscheplepels roergebakken groente met kip + bakje magere perzikyoghurt toe
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
o. 3 geroosterd brood met jam
t. yoghurt met muesli
l. gegrilde vis (zeeduivel geloof ik) met gemengde diepvriesgroente en gekookte aardappel + ijsje + wijntje + roomsaus
t. wat kleine hapjes
l. ]brood + rauwkost 2 grote opscheplepels rijstebrij + megazure rabarber met veel suiker + 4 eetlepels slagroom
t. een einde-van-het-weekend-borrel + wat chipjes ofzo
Ik zag het staan in een of ander 'healthy eating' boekje dat mn moeder had meegenomen van de tesco, het lijkt mij ook nogal een aparte combinatie maar ik houd ook erg van worteltaart dus ik ga het gewoon een keer proberenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blurred, bieten-chocoladecake? Ik ben geintrigeerd! Ik zou de combi niet snel hebben bedacht, maar ik ben dol op bietjes, dus als je een recept hebt...
Niet veel slechter dan gemiddelde cake, toch? Net iets vetter door de nootjes. En de roomkaas mag je meetellen als je zuivel voor die dagquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Oh god! Zijn dat van die schuimdingen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral bij merengue. Klef van binnen en knapperig van buiten. Fuck. Nu heb ik zin in zo'n grote merengue van de bakker in Agde.
Je slaat een beetje door mop. Béétje maar hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag niet bakken Greysie. Van baksels word je dik.
Heuj, niet zo schrikken, bedoelde het aardigquote:
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een keer zelf carrot cake maken. Zo lekker, zo slecht.
Jaaaaaaa! Als ik een cheesecake heb gebakken en Heer G is in het buitenland, dan moet ik hem wel meenemen naar het werk anders vreet ik hem helemaal alleen op!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, neem jij ook altijd baksels mee voor je collega's? Gaan ze alleen maar meer van je houden
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Iedereen heeft wel eens een piepdag XM.
Ik heb er zo veel
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een piepdag Greys, gaat ook wel weer over. M'n vrije dagen zijn veel te snel voorbij gegaan.
Bakken is gewoon niet echt mijn ding, net als koken.
Definitieve lijstje veur vandaag:
O: 1 cracker met kipfilet
T: 2 bonbons + 1 eierkoek
L: 400 gr fruitsalade AH
T: Perenijsje
D: 1 kom soep met half broodje
*wegduikt*
ehm, niet in het recept dat ik gebruik iig..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er gaat toch een shitload aan bruine suiker in?
Eh, nee, een blik van de Plusquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Waarom? Was die soep dan iig van verse groente?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
Maar morgen... mórgen wordt de dag dat je gaat beginnen met normaal eten. Genoeg en lekker.
Hoe vind je mijn eten klinken voor vanavond?
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook een lekker nummer. Nu kook ik terwijl ik dans. Fuck de overburen.
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik lust geen kaas die sterker is dan jonge kaas. Dus, ik zou een hapje meepikken afslaan denk ik
.
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, nee, een blik van de Plus. Er zaten wel wat worteltjes in!! Maar die waren zo zacht dat je ze kon opzuigen
Lekker he? Ik wil zo'n roterend ding voor in mijn oven, dat ik ze voortaan zelf kan grillen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb nu zin in gegrilde kip! Lekker gevuld met knoflook en een hele citroen. Ingesmeerd met kipkruiden en peper en dan nog wat extra plakjes citroen eroverheen. Daarbij nog een paar extra knoflookbolletjes meegrillen en die dan uitknijpen
Haha, daar houd ik je aan!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Nahquote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat carrot cake nog relatief gezond is (vergeleken met andere taarten dan he) geen dierlijke (verzadigde) vetten en weinig toegevoegde suikers en vol met gezonde worteltjes natuurlijk
Maar ik moet wel zeggen dat ik de voedingswaarde nooit heb opgezocht dus misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek omdat ik het zo lekker vind![]()
ik heb echt een superlekker carrot cake recept van mijn oma
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groentequote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat soort eten verder ook niets voor je? Lekker gegrilld kippie met salade (dan maar zonder kaas) en fruit en broodje tzaziki? Neem dat lekker morgen! Met appeltaartkwark als toetje!
En je mag altijd op de terugweg van je werk een keer mee komen eten! Dan bak ik kleffe cake!
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gatver (sorry, ik vind bliksoep zoooooo vies )![]()
Jij woont toch samen? Wat zegt je partner eigenlijk van jouw eetgewoonten?
Kip --> kant en klaar gegrilld gekocht bij de Appie.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Een wijs man/vrouw (man toch?) Als hij gezellig heeft meegegeten met jou komt hij met die pinda's waarschijnlijk net bij zijn BMR.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heeft ook een kommetje soep met de andere helft van het broodje gehad. Maar die heeft ook nog een halve zak pinda's weggewerkt boven geloof ik.
Ik heb een normaal dagritme jaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb er geen zin in alle lijstjes teruglezen maar xcuseme... jij hebt een plan van aanpak nodig, zo gaat het niet
Heb je een normaal dagritme?
Ontbijt: zuivel en/of brood en/of fruit
Tussendoor: Fruit en/of zuivel
Lunch: Gezond! pasta, brood, crackers met groentes, weet niet wat.. iets van 400 kcal!
Tussendoor: iets kleins lekker voor jezelf... stukje fruit of wat komkommer ofzo
Diner: Wat de pot schaft
Euh. Ehrrrrm. Jahaaaaaa!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het doen. En dan kookt Greys extra groente, hè Greys? Want Greys is dol op verse groente![]()
![]()
(sorry, ik ben een beetje flauw vandaag)
Ah...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha, daar houd ik je aan!
Het klinkt best lekker, maar ook wel als veel werk... Ik ben echt heel erg, dat weet ik, maar eten moet het liefst in <10 minuten klaar zijn... Ik háát koken.
Nee, ze horen me niet. Ze zien me!!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan heb je de muziek wel heeeeeel hard staan als zelfs de overburen het kunnen horen. Ik moet daarvoor erg me best doen
Het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je zo slecht eet!quote:
Het is vooral de passie die ontbreekt bij veel eetlijstjes hier. Een beetje liefde voor lekker eten, dames! Boterhammen met light smeerkaas, rijst met kip en roerbakgroente: dat is toch helemaal drie keer niks?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is heel wijs!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een wijs man/vrouw (man toch?) Als hij gezellig heeft meegegeten met jou komt hij met die pinda's waarschijnlijk net bij zijn BMR.
Jeez, dat is helemaal weinig. Ik heb wel altijd meer dan één bakje cruesli, geef anderhalf aan in de caloriechecker.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt geen OP.
[..]
Ik kom tot 810 kcal. Dat was ruim genomen.![]()
[..]
Ik hou van jouquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is vooral de passie die ontbreekt bij veel eetlijstjes hier. Een beetje liefde voor lekker eten, dames! Boterhammen met light smeerkaas, rijst met kip en roerbakgroente: dat is toch helemaal drie keer niks?
Inderdaad, kip met knoflook in zijn kont, dat willen we zien! Smakelijke salades, rijk-belegde broodjes, kleine extraatjes om je maal op te leuken, verse kruiden, dat soort dingen! Word je niet dik vanAlleen maar gelukkig
Ja maar, ja maar, ik doe er meestal geen nootjes in en de roomkaas topping laat ik meestal ook weg dus dan valt het vast meequote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahhet is gewoon cake met suiker en vet en dan nog met nootjes en roomkaas-topping. Daar kunnen die paar fliebertjes wortel weinig aan goedmaken
Die beetrootcake ziet er best spannend uit! Moet ik nog even moed voor verzamelen
Ik heb 3 eetlepels ingegeven (van die zoete, gesuikerde) en een volle beker halfvolle melk. En zou het een lepel meer of minder zijn, dat maakt op dit niveau ook niets uit. Je moet bijna het dubbele eten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez, dat is helemaal weinig. Ik heb wel altijd meer dan één bakje cruesli, geef anderhalf aan in de caloriechecker.
Als ik dit zo zie.. *zucht*
Ik vind het zelf niet zo slecht.. Maar er was vanochtend al een discussie over geweest, vandaar het wegduiken. Ik vind het alleen heel erg moeilijk om aan te passen omdat ik niet meer durf te eten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je zo slecht eet!
Spannend! Welke maatschappijen vliegen naar Zimbabwe?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef AKnynke het volgende:
tvp.
Eerste ticket is geboekt, 11 juni vlieg ik naar Nederland en 25 oktober weer terug naa rZweden. Nu het wat duurdere ticket nog boeken...
Ik weet dat ze gelijk heeft maar ik heb verder ook geen honger ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nahhet is gewoon cake met suiker en vet en dan nog met nootjes en roomkaas-topping. Daar kunnen die paar fliebertjes wortel weinig aan goedmaken
Die beetrootcake ziet er best spannend uit! Moet ik nog even moed voor verzamelen
Daph, Tink heeft wel gelijkKnap dat je nog kunt hardlopen op zo weinig eten!
quote:Rood fruit herstelt huidbeschadiging
Uitgegeven: 3 mei 2009 15:59
Laatst gewijzigd: 3 mei 2009 16:33
AMSTERDAM – Rood fruit blijkt meer dan alleen lekker en gezond: Bessen, frambozen en aardbeien zouden je ook mooier maken. Recent onderzoek wijst namelijk uit dat de vruchten erg goed zijn voor de huid.
Dit positieve effect zou voornamelijk komen door het antioxidant ellaginezuur, dat veel in rood fruit voorkomt. Het stofje zou rimpels doen verminderen en beschadigingen door zonverbranding herstellen.
Dat blijkt uit recent onderzoek van de Koreaanse Hallym Universiteit, waarover Science Daily zondag bericht.
Vlekken
"Zonlicht veroorzaakt vlekken, rimpels, doet de elasticiteit verdwijnen en kan huidkanker veroorzaken,” verklaart onderzoeker Ji-Young Bae, die de resultaten presenteerde. “Als je veel onbeschermd in de zon zit, kan de huid zichzelf niet meer herstellen en wordt de schade erger.”
Een oplossing voor dit probleem vond het universiteitsteam uiteindelijk in ellaginezuur. Om de werking ervan vast te stellen werd een crème met het antioxidant getest op mensencellen en muizen.
Elastisch
De crème bleek daadwerkelijk de afbraak van collageen, dat de huid elastisch maakt en beschermt, tegen te gaan en ontstekingen te voorkomen.
“Een crème met het bestanddeel kan er dus voor zorgen dat de huid herstelt, waardoor die strakker en frisser lijkt, “ aldus Ji-Young Bae. “Maar je kan ook op een natuurlijke manier je huid jong houden door veel noten, groenten en rood fruit te eten."
Snap ik welquote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet zo slecht.. Maar er was vanochtend al een discussie over geweest, vandaar het wegduiken. Ik vind het alleen heel erg moeilijk om aan te passen omdat ik niet meer durf te eten.
Ik wou dat ik invloed had op wat de pot schaft 's avondsquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is vooral de passie die ontbreekt bij veel eetlijstjes hier. Een beetje liefde voor lekker eten, dames! Boterhammen met light smeerkaas, rijst met kip en roerbakgroente: dat is toch helemaal drie keer niks?
Inderdaad, kip met knoflook in zijn kont, dat willen we zien! Smakelijke salades, rijk-belegde broodjes, kleine extraatjes om je maal op te leuken, verse kruiden, dat soort dingen! Word je niet dik vanAlleen maar gelukkig
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook eng,echt waar! Ik wist anderhalf jaar geleden ook niet waar ik moest beginnenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet zo slecht.. Maar er was vanochtend al een discussie over geweest, vandaar het wegduiken. Ik vind het alleen heel erg moeilijk om aan te passen omdat ik niet meer durf te eten.
Daar zit wel een kern van waarheid in ja... Maar ik was wel heel erg verbaasd in het begin toen ik commentaar kreeg op m'n lijstjes. En soms ben ik dat nog wel eens. Dan post ik voor mijn gevoel een heel goed lijstje en dan krijg je alsnog opmerkingen. En meer eten wil ik gewoon echt niet, want ik wil niet nóg dikker wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Snap ik welVolgens mij wéét je eigenlijk wel dat je niet gezond bezig bent zo, maar is het inderdaad gewoon moeilijk om je gewoontes om te gooien omdat je bang bent daardoor juist aan te komen.
So true.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 3 eetlepels ingegeven (van die zoete, gesuikerde) en een volle beker halfvolle melk. En zou het een lepel meer of minder zijn, dat maakt op dit niveau ook niets uit. Je moet bijna het dubbele eten.
Dat is natuurlijk wel wat lastiger... Maar kun je bijvoorbeeld je lunches niet opleuken? Al doe je maar tuinkers of tomaat op je brood, bij je smeerkaasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik invloed had op wat de pot schaft 's avondsGeloof me, die rijst met roerbakgroenten en kip komt me mijn neus uit
Lufthansa, South African Airlines, en KLM, vanaf Londen. Lufthansa is tot nu toe het goedkoopst. Tenzij ik nog wat anders vind...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Welke maatschappijen vliegen naar Zimbabwe?
Misschien moet je andere dingen gaan eten? Ik zou haast zeggen dat ik wou dat zij-die-niet-genoemd-wil-worden hier nog rondhing, want ze had wél goede eettips voor mensen die het echt niet meer weten. Misschien kan je een menuutje van van één van de anderen overnemen. Ik at in mijn afvalfase ongeveer het volgende:quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
So true.
Het probleem is alleen dat ik normaal mijn best moet doen om niet teveel te eten; dan eet ik eigenlijk alleen als ik trek/honger heb. Nu heb ik dat gedaan (ik heb de hele dag geen honger gehad!!) en nu zit ik dus ergens rond de 1000 kCal of wat jij zegt nog minder. Ik snap er echt geen hol meer van.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ze horen me niet. Ze zien me!!
M'N best.
In het weekend inderdaad welquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat lastiger... Maar kun je bijvoorbeeld je lunches niet opleuken? Al doe je maar tuinkers of tomaat op je brood, bij je smeerkaas
Het is echt belangrijk om plezier in eten te hebben. Ik geef toe dat ik soms een klein beetje doorsla in mijn culinair enthousiasme (), maar ik vind het toch jammer dat voor sommigen hier eten allen maar calorieen nuttigen lijkt te zijn, en niets meer dan dat. Eten is leuk, eten is lekker, je kunt er zoveel vreugde aan beleven! Zonder meteen dik te worden! Echt!
Thanks voor dit voorbeeldmenuutje, ik zal hem onthoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je andere dingen gaan eten? Ik zou haast zeggen dat ik wou dat zij-die-niet-genoemd-wil-worden hier nog rondhing, want ze had wél goede eettips voor mensen die het echt niet meer weten. Misschien kan je een menuutje van van één van de anderen overnemen. Ik at in mijn afvalfase ongeveer het volgende:
7.00 uur. 2 eieren of brinta met melk
9.00 uur halfvolle of magere yoghurt met bijv. frambozen
11.00 uur een stuk komkommer of andere rauwkost
13.00 uur ongeveer 300 gram groente (uitgebreide salade) met vis of kip óf soep (minimaal halve liter) met wat brood
16.00 uur 4 rolletjes ham met augurk of iets anders hartigs met niet veel kcal. Veel anderen nemen om deze tijd een handje noten, maar of dat een goed idee is hangt een beetje af van hoe je de rest van de dag eet
18.00 uur brood met salade of soep
20.00 uur als ik nog trek had een beetje koude kip met dip of wat rauwkost
Maar je kan het ook anders inrichten. Belangrijk is dat je goed ontbijt, niet te veel vet óf niet te veel koolhydraten eet, regelmatig sport, veel groente en rauwkost eet.
Maar geloof me... je móet móet MOET meer gaan eten, wil je niet de rest van je leven gedoemd zijn om straks nog maar 800 kcal. te kunnen eten voordat je aankomt.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in ja... Maar ik was wel heel erg verbaasd in het begin toen ik commentaar kreeg op m'n lijstjes. En soms ben ik dat nog wel eens. Dan post ik voor mijn gevoel een heel goed lijstje en dan krijg je alsnog opmerkingen. En meer eten wil ik gewoon echt niet, want ik wil niet nóg dikker worden.
Ja! Ik kijk zondagavond altijd een serie, maar ik ben vergeten of het Bones of NCIS isquote:
Kun je niet voorstellen dat jij een paar keer per week kookt?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik op mezelf kan en lekker kan gaan uitproberen met kokkerellen
Ik heb het niet zo op die Amerikaanse series. Vind het saaiquote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja! Ik kijk zondagavond altijd een serie, maar ik ben vergeten of het Bones of NCIS is.
Het is NCIS, 20.30 op veronica![]()
Ik woon idd nog thuisquote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Kun je niet voorstellen dat jij een paar keer per week kookt?
(ik ga er aan de hand van je posts vanuit dat je nog thuis woont?)
M'n! Niet me!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef Remsjo het volgende:
Mensen ik ben weer terug me bed in en tv kijken
Fijne avond nog
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n! Niet me!
En slaap lekker voor strakjes
Handjes boven de dekens hèquote:Op zondag 3 mei 2009 20:36 schreef Blurred86 het volgende:
doei allemaal!
Ik ben ook weg, ik ga lekker the L word kijken
Op sommige momenten lijkt het net alsof er een alien in haar mond zit!quote:
Geeft niets. Ooit is hij ons dankbaarquote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Volgens mij gaat dat nog heel vaak gezegd worden, want zoiets ram je er niet zo gemakkelijk uit
.
quote:
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Bij sollicitaties is het wel handig om niet te schrijven: 'ik heb me diploma behaalt'.
Jij snapt hem!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Bij sollicitaties is het wel handig om niet te schrijven: 'ik heb me diploma behaalt'.
Baby steps! Baby steps!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpen.
Dat klopt! Maar ik heb het zoooooooo vaak gezien toen ik nog intercedent was... Als ik een euro had gekregen voor elke foutloze solliciatie, had ik nu een tientje gehad ofzo. In 2 jaar tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |