quote:Op zondag 3 mei 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ze horen me niet. Ze zien me!!
M'N best.
In het weekend inderdaad welquote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat lastiger... Maar kun je bijvoorbeeld je lunches niet opleuken? Al doe je maar tuinkers of tomaat op je brood, bij je smeerkaas
Het is echt belangrijk om plezier in eten te hebben. Ik geef toe dat ik soms een klein beetje doorsla in mijn culinair enthousiasme (), maar ik vind het toch jammer dat voor sommigen hier eten allen maar calorieen nuttigen lijkt te zijn, en niets meer dan dat. Eten is leuk, eten is lekker, je kunt er zoveel vreugde aan beleven! Zonder meteen dik te worden! Echt!
Thanks voor dit voorbeeldmenuutje, ik zal hem onthoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien moet je andere dingen gaan eten? Ik zou haast zeggen dat ik wou dat zij-die-niet-genoemd-wil-worden hier nog rondhing, want ze had wél goede eettips voor mensen die het echt niet meer weten. Misschien kan je een menuutje van van één van de anderen overnemen. Ik at in mijn afvalfase ongeveer het volgende:
7.00 uur. 2 eieren of brinta met melk
9.00 uur halfvolle of magere yoghurt met bijv. frambozen
11.00 uur een stuk komkommer of andere rauwkost
13.00 uur ongeveer 300 gram groente (uitgebreide salade) met vis of kip óf soep (minimaal halve liter) met wat brood
16.00 uur 4 rolletjes ham met augurk of iets anders hartigs met niet veel kcal. Veel anderen nemen om deze tijd een handje noten, maar of dat een goed idee is hangt een beetje af van hoe je de rest van de dag eet
18.00 uur brood met salade of soep
20.00 uur als ik nog trek had een beetje koude kip met dip of wat rauwkost
Maar je kan het ook anders inrichten. Belangrijk is dat je goed ontbijt, niet te veel vet óf niet te veel koolhydraten eet, regelmatig sport, veel groente en rauwkost eet.
Maar geloof me... je móet móet MOET meer gaan eten, wil je niet de rest van je leven gedoemd zijn om straks nog maar 800 kcal. te kunnen eten voordat je aankomt.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in ja... Maar ik was wel heel erg verbaasd in het begin toen ik commentaar kreeg op m'n lijstjes. En soms ben ik dat nog wel eens. Dan post ik voor mijn gevoel een heel goed lijstje en dan krijg je alsnog opmerkingen. En meer eten wil ik gewoon echt niet, want ik wil niet nóg dikker worden.
Ja! Ik kijk zondagavond altijd een serie, maar ik ben vergeten of het Bones of NCIS isquote:
Kun je niet voorstellen dat jij een paar keer per week kookt?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik op mezelf kan en lekker kan gaan uitproberen met kokkerellen
Ik heb het niet zo op die Amerikaanse series. Vind het saaiquote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja! Ik kijk zondagavond altijd een serie, maar ik ben vergeten of het Bones of NCIS is.
Het is NCIS, 20.30 op veronica![]()
Ik woon idd nog thuisquote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Kun je niet voorstellen dat jij een paar keer per week kookt?
(ik ga er aan de hand van je posts vanuit dat je nog thuis woont?)
M'n! Niet me!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef Remsjo het volgende:
Mensen ik ben weer terug me bed in en tv kijken
Fijne avond nog
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n! Niet me!
En slaap lekker voor strakjes
Handjes boven de dekens hèquote:Op zondag 3 mei 2009 20:36 schreef Blurred86 het volgende:
doei allemaal!
Ik ben ook weg, ik ga lekker the L word kijken
Op sommige momenten lijkt het net alsof er een alien in haar mond zit!quote:
Geeft niets. Ooit is hij ons dankbaarquote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Volgens mij gaat dat nog heel vaak gezegd worden, want zoiets ram je er niet zo gemakkelijk uit
.
quote:
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Bij sollicitaties is het wel handig om niet te schrijven: 'ik heb me diploma behaalt'.
Jij snapt hem!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Bij sollicitaties is het wel handig om niet te schrijven: 'ik heb me diploma behaalt'.
Baby steps! Baby steps!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpen.
Dat klopt! Maar ik heb het zoooooooo vaak gezien toen ik nog intercedent was... Als ik een euro had gekregen voor elke foutloze solliciatie, had ik nu een tientje gehad ofzo. In 2 jaar tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan gaat alleen me in m'n/mijn veranderen alsnog niet veel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |