Ik weet liever waarom dit gebeurt is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Viel me ook op op de radio dat men dat direct al meldde.
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.quote:
Het was als in: mooi dat de dader in ieder geval nog leeft, zodat nog de mogelijkheid bestaat dat hij zijn straf kan ondergaanquote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als je moest kiezen tussen de dader en een onschuldig persoon had ik liever de dader gehad.
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.
Dat is het bewuste meisje niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bewuste meisje is zoals het er naar uitziet bij kennis...
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uur dus extra journaal op RTL, al is dat een beetje een rare term, gewoon een journaal met updates.
dan mist ie hem maar net.... anyhow.. als er een auto met zoveel snelheid langs je raast... recht op je afkomt zelf.. ik zou denk ook gaan wiebelen denk ik...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Filmpje met die agent die net weg kan duiken. Ik geloof niet dat hij geraakt wordt, maar eerder dat hij van de schrik z'n evenwicht verliest?
Is dat er ook als stream, want ik heb geen tv.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uur dus extra journaal op RTL, al is dat een beetje een rare term, gewoon een journaal met updates.
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
levenslang is levenslang, en voor zo een daad krijg je niet minder.
Ook al zoiets ja. Ik hoop ook dat de dader het niet overleeft heeft, en zich levenslang moet lijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mwah, dan liever 4 onschuldige doden en dan de dader ook dood dan 5 onschuldige doden en dat de dader dan wel zijn straf uit zit.
zouden ze dat dan bij elkaar optellen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.
Umm, nou, dat valt wel mee, hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom is het ook dat de vijfde de dader had mogen zijn, nu is er nog een onschuldige dood met nabestaanden die hun leven op hun kop hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat hij er ook wel heel makkelijk vanaf komt mocht hij nu de pijp uit gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Liever die verdachte dood dan een onschuldige, alleen de mensen willen antwoorden van de dader. En die zijn er natuurlijk niet.
Balthasar Gerards had het een stuk slechter, dus dader mag blij zijn dat we niet meer in de middeleeuwen leven.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je daar de 5 andere doden bij optelt word het gewoon levenslang.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er werd iig over 30 jaar gesproken voor een aanslag op een lid/leden van het koninklijk huis.
Ja, al zijn er geruchten van hersendoodquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan t allemaal niet bijbenen, leeft de dader nu nog?
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ze was terug naar Den Haag.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Niemand opgevallen dat de Koningin blijkbaar is voorbereid op dit soort gebeurtenisssen?
Als jullie naar een feest gaan neem je dan ook een zwarte( lees soberder) jurk mee?
Er zijn nog geen officieele berichten dat hij dood is. Hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en er wordt gezegd dat hij hersendood is, maar dat laatste is dus niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
De koningin is naar haar weekendpaleis gebracht. Ik neem aan dat er daar wel een Zeemannetje in de kast hangt, hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Niemand opgevallen dat de Koningin blijkbaar is voorbereid op dit soort gebeurtenisssen?
Als jullie naar een feest gaan neem je dan ook een zwarte( lees soberder) jurk mee?
Ja we mogen niet blij zijn dat we in een maatschappij leven waarin vierendelen en onthoofding niet bestaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Balthasar Gerards had het een stuk slechter, dus dader mag blij zijn dat we niet meer in de middeleeuwen leven.
(In zijn geval heb ik totaal geen moeite ermee, dat Karst T. zou worden doodgemarteld, ik zou zelfs gratis zijn galg in elkaar willen schroeven.)
Klopt inderdaad, die man met zijn witte kleding en een oranje ding om had precies zo'n kopie die er later liep.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is het bewuste meisje niet.
Deze is groter en heeft sokken en schoenen aan terwijl dat meisje blote voeten had op die foto.
Er liepen meerdere mensen in dezelfde kleding omdat zij allemaal lid waren van dezelfde vereniging die toevallig op die plek stonden.
Hopelijk ja. Levenslang is levenslang en er kan alleen gratie worden verleend bij Koninklijk Besluit, en dat zal niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
karst is zeker geen vreemde naam, wat ben je allochtoon of zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Lkw het volgende:
Karst is een heel vreemde naam.
Maar er zijn inderdaad mensen die zo heten.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
Laatste keer dat ik keek was Nederland een beschaafd land.
wacht effe Isdatzo ageert tegen de doodstraf. Dat lijkt mij een kenmerk van beschaving. Dat er een gek een aanslag pleegt maakt ONS natuurlijk niet onbeschaafd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
Dat dacht ik vandaag om 11.49 uur ook nog.
Het Olde Loo is een buitenverblijf van de Majesteitquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is volgens mij toch echt hetzelfde meisje.
Thanks. Ik 'hoop' toch dat hij niet sterft.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn nog geen officieele berichten dat hij dood is. Hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en er wordt gezegd dat hij hersendood is, maar dat laatste is dus niet bevestigd.
Nee, naar het Oude Looquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Lkw het volgende:
[..]
er kan alleen gratie worden verleend bij Koninklijk Besluit, en dat zal niet snel gebeuren.
Hoe sneu het misschien ook was, nee. Hij heeft hier alleen maar onschuldige mensen meequote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Toch kan ik wel medeleven opbrengen voor de dader
Joh, vind je?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoewel wellicht het doel bereikt is blijf ik deze daad wat macaber vinden als je de monarchie ter discussie wilt stellen. Er zijn een hoop andere methodes. Die zijn niet gebruikt: zonde.²
Nog in kritische toestand.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
't Lijkt mij logisch dat ze bewust is van wat haar positie als Koningin met zich meebrengt ja. Alle mensen in de bus gingen ook heel vlug zitten na de crashquote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Ze heeft haar schoenen weer aangetrokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er hangen waarschijnlijk tientallen outfits daar in dat paleis.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Kickmaster het volgende:
Om veel empathie voor deze dader op te kunnen brengen moet je een linkse gedachtenkronkel hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Schoenen en geen schoenen, is al genoeg bewijs dat het niet om hetzelfde meisje gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar later nog weer naar Den Haag dacht ik?quote:
Met welke argumentatie Mechelse herder?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Mechelse herder het volgende:
Nee, is al vrij vaak gepost inmiddels. Er is nog een andere foto, waarop je beide meisjes kunt zien. Er waren er meer die dezelfde kleren droegen, naast deze meisjes nog een aantal.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat jij dat kunt...ik 0,0quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Gelukkig is het lichaam van kinderen gevormd om zonder al teveel consequenties uit bomen te lazeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. De medeslachtoffers bij het kind zijn op beide foto anders, schoenen, uiterlijk : allemaal anders.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://i44.tinypic.com/2s7i35v.jpgquote:Op donderdag 30 april 2009 21:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, is al vrij vaak gepost inmiddels. Er is nog een andere foto, waarop je beide meisjes kunt zien. Er waren er meer die dezelfde kleren droegen, naast deze meisjes nog een aantal.
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xmlquote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is dat er ook als stream, want ik heb geen tv.
Dit is al tig keer langsgeweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad niet dat er een verklaring gaat komen waar mensen vrede mee kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Liever die verdachte dood dan een onschuldige, alleen de mensen willen antwoorden van de dader. En die zijn er natuurlijk niet.
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?quote:
doel bereikt?? Zn doel was toch een aanslag op de koninklijke familie? Nou die heeft ie niet geraakt... Ja hij heeft wel de nodige aandacht gekregen... dat dan weer welquote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoewel wellicht het doel bereikt is blijf ik deze daad wat macaber vinden als je de monarchie ter discussie wilt stellen. Er zijn een hoop andere methodes. Die zijn niet gebruikt: zonde.²
Er liepen véél meer mensen rond in dezelfde kleding. Waarschijnlijk waren ze lid van dezelfde vereniging.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Noax het volgende:
[..]
Echt wel, period!
Of wil je beweren dat een schoolklas aan kids dezelfde kleren/kapsel dragen en ook nog es op de grond liggen, schei uit.
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe sneu het misschien ook was, nee. Hij heeft hier alleen maar onschuldige mensen mee.
Wat een dom gelul van je, er is echt niet meer discussie over het afschaffen van de monarchie door deze actie, integendeel, niemand heeft het er nog over vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk wel, ja. Al is het geen leuke discussie. Wel de foto die mij het meeste deed.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?
Hij had ook aandacht kunnen krijgen door op de Brienenoordbrug te gaan staan en dreigen eraf te springen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doel bereikt?? Zn doel was toch een aanslag op de koninklijke familie? Nou die heeft ie niet geraakt... Ja hij heeft wel de nodige aandacht gekregen... dat dan weer wel
Zo typisch links, alsof je het erom doet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
Zoals ik het hoor gaat het om een zielige man. In meerdere opzichten zielig.
En het valt wel heel erg in het standaard verhaal: teruggetrokken, persoonlijke problemen....
Nee, je kan best ook een beetje treuren om de dader zelf zonder enthousiast te zijn over wat hij gedaan heeft.
Geef gas, en steek ondertussen een mes tussen je ribben en je bent eraan én je hebt aandacht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat er een verklaring gaat komen waar mensen vrede mee kunnen hebben.
Misschien was het wel zijn plan om er aan onderdoor te gaan trouwens.
hou toch op man, het is een moordenaarquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry hoor maar al die beestachtige reacties richting de dader.... zijn bijna net zo vreselijk.
En het valt wel heel erg in het standaard verhaal: teruggetrokken, persoonlijke problemen....
Nee, je kan best ook een beetje treuren om de dader zelf zonder enthousiast te zijn over wat hij gedaan heeft.
Ontroerende foto, ook hoe die vrouw erboven staat.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef knep het volgende:
[..]
Dit is al tig keer langsgeweest.
Het is niet hetzelfde meisje.
[ afbeelding ]
Daar kun je het goed zien ja. Aan de wegmarkering kun je het ook goed zien trouwens als je die vergelijkt met de losse foto's.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
http://i44.tinypic.com/2s7i35v.jpg
Deze bedoel je?
Deze foto vind ik zo erg he, doet mij meer dan die knie van die man.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heel cru misschien, maarre... nieuwsfoto van het jaar?
Dansgroep zwaar getroffenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er liepen véél meer mensen rond in dezelfde kleding. Waarschijnlijk waren ze lid van dezelfde vereniging.
Ik ben ontzettend meelevend want ontzettend links, maar ik heb hier toch ook geen begrip voor. waarom anderen laten lijden onder jouw tegenslag? Door hun te doden? Dat is ziek.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe sneu het misschien ook was, nee. Hij heeft hier alleen maar onschuldige mensen mee.
Huilende meisjequote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Al is het geen leuke discussie. Wel de foto die mij het meeste deed.
Iemand die dit middel aangrijpt om zijn problemen mee op te lossen is gewoon kansloos. Andere levens verwoesten omdat je je eigen leven niet op de rails kan krijgen, misselijkmakend gewoon. Het is gewoon een egocentrische klootzak, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
thnx man.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:04 schreef Nemain het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
al doet ie het bij mij nu niet.
anders
http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html
Omroep gelderlandquote:APELDOORN - Er is in Apeldoorn een vijfde dode gevallen door het drama op Koninginnedag waarbij een automobilist op het publiek inreed. Dat meldt de gemeente. Het gaat om een man.
De andere twee doden zijn twee vrouwen en twee mannen. Er zijn 12 gewonden: vijf mannen, vier vrouwen en drie kinderen van 16, 15 en 9 jaar. De 38-jarige man in de auto is opgepakt. Hij is zwaargewond.
De zwarte Suzuki reed vanaf de Jachtlaan in de richting van de Zwolseweg. De auto reed door de afzetting en mensenmassa heen en kwam tegen een monument tot stilstand.
Staan wel heel veel mensen op met een wit shirt en een blauwe bodywarmer....quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef knep het volgende:
[..]
Dit is al tig keer langsgeweest.
Het is niet hetzelfde meisje.
[ afbeelding ]
Dat mes hoeft niet als je maar een hard object hebt om tegenaan te knallen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Milan. het volgende:
[..]
Geef gas, en steek ondertussen een mes tussen je ribben en je bent eraan én je hebt aandacht.
Zijn leed valt in het niet met wat hij nu bij anderen teweeg heeft gebracht.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
nou in die zin dat ik zn frustratie wel snap. Als je de verhalen hoort mag ie zn kids niet zien, was ie ontslagen, werd ie zn huis uitgezet omdat ie zn huur niet meer kon dokken. Ik had dan denk ik eerder een aanslag op dat bedrijf gepleegd, waar je dan ontslagen was, dan dat ik het op de Oranjes had gemunt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Ongelooflijk idd. Wat een parodie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zo typisch links, alsof je het erom doet.
Nee er is nog een andere foto waarop beide meisjes te zien zijn waarbij het kleine meisje uit de 'actiefoto' op de grond ligt terwijl dit meisje inderdaad al rechtop zit omringt door hulpverleners.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach man flikker toch op en ga een boom knuffelen ofzo!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En sowieso, waarom van je eigen leed het leed van anderen maken?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn leed valt in het niet met wat hij nu bij anderen teweeg heeft gebracht.
Zou dat de moeder zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ontroerende foto, ook hoe die vrouw erboven staat.
Hij werd toch geopereerd..Niks over hersendood gehoord?!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, al zijn er geruchten van hersendood
Lazer toch op man...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Men verwittigt eerst altijd de nabestaanden, wel zo netjes. Beetje ongepast om in het nieuws te horen dat je man/vader/etc dood is.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Gabbylicious het volgende:
Nergens staat wie de doden zijn?
Waren de familieleden van een Tilburgse band die op mocht treden. 5 van de gewonden zijn daarvan begreep ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er liepen véél meer mensen rond in dezelfde kleding. Waarschijnlijk waren ze lid van dezelfde vereniging.
Volgens mij is het precies hetzelfde meisje. Ik zag eerder ook al een foto van haar met haar moeder die erbij stond, het zou toch best kunnen dat zij de schoenen heeft opgeraapt en maar aan haar voeten heeft gedaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Dat vooral. Ik begrijp daar ook weinig vanquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En sowieso, waarom van je eigen leed het leed van anderen maken?
Nee, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, och koning intellect uit de provincie. kijk eens beter op deze pagina's rond, er zijn een paar mensen die obv deze dag de monarchie ter discussie willen stellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Provinciaal het volgende:
Wat een dom gelul van je, er is echt niet meer discussie over het afschaffen van de monarchie door deze actie, integendeel, niemand heeft het er nog over vandaag.
Ah ja, de dader was natuurlijk het echte slachtoffer..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik meen te kunnen extraheren dat het hem ging om het debat over de monarchie. Weet je, er zijn meer mensen in Nederland dan je in eerste instantie zou denken die absoluut tegen het koningshuis zijn. Hoe vredig ze zich ook opstellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doel bereikt?? Zn doel was toch een aanslag op de koninklijke familie? Nou die heeft ie niet geraakt... Ja hij heeft wel de nodige aandacht gekregen... dat dan weer wel
Wat is daar nou weer links aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:07 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Zo typisch links, alsof je het erom doet.
Zucht, het is al eens bewezen, ik zou zeggenlees 17 topics terug of zo. Er was oa een dansgroep aanwezig, die kunnen prima in dezelfde kleren rondlopen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies hetzelfde meisje. Ik zag eerder ook al een foto van haar met haar moeder die erbij stond, het zou toch best kunnen dat zij de schoenen heeft opgeraapt en maar aan haar voeten heeft gedaan?
Als ze bij kennis was op een gegeven moment, en overeind geholpen moet worden, dan lijkt het me vrij logisch dat je haar niet in al het glas wil laten lopen.....
Ik wil ook absoluut geen discussie erover aanslingerenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Al is het geen leuke discussie. Wel de foto die mij het meeste deed.
Ik denk dat ik weet welke je bedoeldquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb ze niet gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Och, och koning intellect uit de provincie. kijk eens beter op deze pagina's rond, er zijn een paar mensen die obv deze dag de monarchie ter discussie willen stellen.
Wilhelmina moeder des vaderlands liet nog even van zich horenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gelukkig stond daar De Naald anders hadden er nog meer slachtoffers gevallen
dat geluid wou ik niet horenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Waren deze beelden van RTL al gepost? [SCHOKKEND]
Komt niet echt overeen met wat een van die gasten in EenVandaag net zei: "Het was net één grote stilte."
Nee, ik snap zijn frustratie niet, dat is voor mij niet het juiste woord. Wat ik wel snap is dat sommigen onder die omstandigheden volledig doordraaien.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou in die zin dat ik zn frustratie wel snap. Als je de verhalen hoort mag ie zn kids niet zien, was ie ontslagen, werd ie zn huis uitgezet omdat ie zn huur niet meer kon dokken. Ik had dan denk ik eerder een aanslag op dat bedrijf gepleegd, waar je dan ontslagen was, dan dat ik het op de Oranjes had gemunt.
Laatste keer dan:quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies hetzelfde meisje. Ik zag eerder ook al een foto van haar met haar moeder die erbij stond, het zou toch best kunnen dat zij de schoenen heeft opgeraapt en maar aan haar voeten heeft gedaan?
Als ze bij kennis was op een gegeven moment, en overeind geholpen moet worden, dan lijkt het me vrij logisch dat je haar niet in al het glas wil laten lopen.....
Gezien zijn rode trui was het overduidelijk een socialistquote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zullen we de links-rechts discussie hier buiten houden? Anders kunnen we ook nog wel even gaan speculeren over het geschoren hoofd van de dader en zijn sympathieën.
Nadeel in dit geval: het is live op tv geweest, en er zullen vast bekenden zijn die slachtoffers hebben herkendquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Men verwittigt eerst altijd de nabestaanden, wel zo netjes. Beetje ongepast om in het nieuws te horen dat je man/vader/etc dood is.
het is godverdomme tering godgeklaagd als ie slaagt in zijn opzet een spectaculaire zelfmoord te plegen. lijkt me duidelijk dat dat het motief was.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat hij er ook wel heel makkelijk vanaf komt mocht hij nu de pijp uit gaan.
dankzij zijn reactie op zijn zielige leven zijn er nu een heleboel heel zielige mensen bij ...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Eens. Als je die kindjes op de grond ziet liggen, hoe kun je dan meevoelen met de dader?quote:
Ik heb er alweer spijt van dat ik het gezegd heb.....quote:Op donderdag 30 april 2009 21:10 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ah ja, de dader was natuurlijk het echte slachtoffer..
Ja, dat zou kunnen, maar dan nog is het beter het eerst persoonlijk te melden bij de nabestaanden ipv ze bot in een lijstje op tv te laten zien.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nadeel in dit geval: het is live op tv geweest, en er zullen vast bekenden zijn die slachtoffers hebben herkend
Er is nog een ander filmpje volgens mij die van iets hoger en recht tegen over het punt waar de auto doorheen ramde is gemaakt, maar die kan ik niet vinden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Komt niet echt overeen met wat een van die gasten in EenVandaag net zei: "Het was net één grote stilte."
Ik heb liever dat hij zich z'n hele leven in de cel af mag vragen wat hem nou bezielde.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dankzij zijn reactie op zijn zielige leven zijn er nu een heleboel heel zielige mensen bij ...
fuck die gast, ik hoop dat hij eraan dood gaat
Waaruit extraheer je dat? Hij was ontslagen enzo, lijkt me eerder dat het om frustratie over zijn persoonlijke situatie ging, dan dat hij politieke motieven had.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik meen te kunnen extraheren dat het hem ging om het debat over de monarchie. Weet je, er zijn meer mensen in Nederland dan je in eerste instantie zou denken die absoluut tegen het koningshuis zijn. Hoe vredig ze zich ook opstellen.²
het was een provinciale autochtoon, laten we die allemaal oppakken en in kampen stoppenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Gezien zijn rode trui was het overduidelijk een socialist
je snapt dat de dader doordraait en vervolgens snap je niet dat er hier mensen overreageren..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, ik snap zijn frustratie niet, dat is voor mij niet het juiste woord. Wat ik wel snap is dat sommigen onder die omstandigheden volledig doordraaien.
Nogmaals: het praat niet zijn daden goed, maar hoe middeleeuws sommigen hier reageren kun je ook gerust 'schokkend' noemen.
Ik was er zelf ook al achter inderdaad. Sorry, zit op mijn werk en heb lang niet alle topics doorgelezen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Laatste keer dan:
[ afbeelding ]
Hier zie je beide meisjes.
Eens. Ik denk niet dat je iemand dood kan wensen. Ja goed, het kan wel, maar ik snap niet dat mensen dat kunnen menen. Niemand verdient dat, ook de dader hiervan niet. Hoevel ze het hem, op zijn zachtst gezegd, wel héél onaangenaam mogen maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
onder rechts zijn er anders genoeg personen die er geen geheim van maken dat ze liever een republiek zien, maar zoals al gezegd werd is dat een off-topic discussie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ben je er bang voor dat vervelende dingen over je linkse vrinden gezegd gaan worden?
Inderdaad, hij kwam uit een dorpje in Gelderlandquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
het was een provinciale autochtoon, laten we die allemaal oppakken en in kampen stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso alle mensen die een suzuki swift rijden bedoel jequote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
het was een provinciale autochtoon, laten we die allemaal oppakken en in kampen stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
hij draaide dus volledig door. Ik praat zn gedrag ook niet goed. Zeg alleen dat ik wel kan begrijpen dat ie door al die frustraties die zich opgestapeld hebben, zichzelf niet meer in de hand kan hebben. Maar idd, om dan met een auto in een menigte te gaan rijden... nee dat vat ik ook niet en praat ik ook niet goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, ik snap zijn frustratie niet, dat is voor mij niet het juiste woord. Wat ik wel snap is dat sommigen onder die omstandigheden volledig doordraaien.
Nogmaals: het praat niet zijn daden goed, maar hoe middeleeuws sommigen hier reageren kun je ook gerust 'schokkend' noemen.
Wow heftig zegquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Dan kan ik prima over achterlijke posts heenlezen schijnbaar. Alsof het koninklijk huis hier iets aan kan doenquote:
Een paar van die huillies hier kan ik zo aanwijzen die bij wat eerdere slachtoffer-eisende gebeurtenissen vooraan stonden te juichenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef kawotski het volgende:
[..]
je snapt dat de dader doordraait en vervolgens snap je niet dat er hier mensen overreageren..
In de OP misschien? In ieder geval veel linkjes op de Telegraaf site.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
Is er ergens een overzicht te vinden van alle tot nu toe bekende amateurbeelden?
Het is meer iets gevoelsmatigs zeg maar. Je hebt gelijk als je de motieven in die sferen zoekt, echter de gevolgen zijn het in twijfel trekken van het nut van de monarchie. Behalve symbolisch dienen ze geen enkel nut.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waaruit extraheer je dat? Hij was ontslagen enzo, lijkt me eerder dat het om frustratie over zijn persoonlijke situatie ging, dan dat hij politieke motieven had.
WTF waar lees je dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net dat een van de slachtoffers een zwangere vrouw was
Eigenlijk bedoel ik dat als het een amsterdamse turk was geweest, ik nu al knokploegen langs had zien komen met brandende kruizen enzo. Rechts is nooit zo sterk in de logica.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso alle mensen die een suzuki swift rijden bedoel je.
Een van de voorgaande topics.quote:
Was al vroeg in de middag, paar uur terug gepostquote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan ik prima over achterlijke posts heenlezen schijnbaar. Alsof het koninklijk huis hier iets aan kan doenAls ze niet hadden bestaan had die maf wel ergens anders zijn frustratie eruit geramd. Letterlijk.
Nee, maar als ik hoor dat er nog een dode is mag ik toch stiekem hopen dat hij het is, ipv een onschuldige omstander?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eens. Ik denk niet dat je iemand dood kan wensen. Ja goed, het kan wel, maar ik snap niet dat mensen dat kunnen menen. Niemand verdient dat, ook de dader hiervan niet. Hoevel ze het hem, op zijn zachtst gezegd, wel héél onaangenaam mogen maken.
Ik ben het met je eens hoor maar ik vind het op dit moment een beetje ongepast om zoiets te zeggen. De eerste prioriteit zijn wat mij betreft de slachtoffers en hun familie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik het gezegd heb.....
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb er alweer spijt van dat ik het gezegd heb.....
Ik zal mee gaan blèren met de meute: hij moet aan de GALG, en wie het niet met mij eens is.... is een terrorist en maakt van de dader een Slachtoffer!!!!1111
Die geluidenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Het is ergens in een topic of 6 terug gepost. Er is nog geen bevestiging, maar die RTL Boulevardnicht meldde dat. welke van de nichten moet je me niet vragen....die vaak over het koningshuis heeft.quote:
ja maar om daarom maar medeleven te hebben met een moordenaar.. spring dan voor een trein en maak van je probleem niet andermans probleemquote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een paar van die huillies hier kan ik zo aanwijzen die bij wat eerdere slachtoffer-eisende gebeurtenissen vooraan stonden te juichen
Ik snap best dat iemand depressief is, baan verloren, huis uitgezet worden, etc, etc..... maar ik heb voor iemand die onschuldige levens vernietigd geen goed woord over.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Alsof die machinist dat tof vindt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja maar om daarom maar medeleven te hebben met een moordenaar.. spring dan voor een trein en maak van je probleem niet andermans probleem
misschien wilde hij niet herkenbaar in beeld komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Wat zit die gast trouwens raar in z'n atuo. Zou dat door de impact van de eerdere botsingen komen?
Dat vertelde peter van de vorst op boulevard, hij vertelde dat hij ooggetuige was dat een zwangere vrouw die was geraakt opgegeven werd..quote:
Hoezo is dat het gevolg? Ik snap je redenering totaal niet. Dit zal toch juist de steun voor de koninklijke familie alleen maar doen groeienquote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is meer iets gevoelsmatigs zeg maar. Je hebt gelijk als je de motieven in die sferen zoekt, echter de gevolgen zijn het in twijfel trekken van het nut van de monarchie. Behalve symbolisch dienen ze geen enkel nut.²
Ja en heb ik gvd weer vertraging zeker. Hang gewoon jezelf op danquote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja maar om daarom maar medeleven te hebben met een moordenaar.. spring dan voor een trein en maak van je probleem niet andermans probleem
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Wat zit die gast trouwens raar in z'n atuo. Zou dat door de impact van de eerdere botsingen komen?
ik denk dat dat eerder te wijten is aan zijn verwondingen?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
misschien wilde hij niet herkenbaar in beeld komen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
Ja inderdaad, dan zadel je geen anderen op met je probleem.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
denk het ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Omroepgelderland heeft volgens mij ook een stream.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef SeLang het volgende:
Is die persconferentie ergens live te zien? (onlne?)
RTL had zo wel een extra uitzending maar of ze de persconferentie dan ook uitzenden ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef SeLang het volgende:
Verklaart denk ik ook wel waarom hij de bus niet kon rakenquote:
Komt dadelijk op RTL 4 om half 10quote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef SeLang het volgende:
Om het laatste woord moest ik lachen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Klopkoek doe ff normaal man zeiksnor!
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
denk het ook
of hij zat te smsen..krijg je tegenwoordig een geldboete voor
Hij is niet zijn huis uit gezet, maar heeft zelf de huur opgezegd, en dus ook de laatste huurperiode netjes betaald. Morgen zou er een nieuwe huurder in het pand komenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik snap best dat iemand depressief is, baan verloren, huis uitgezet worden, etc, etc..... maar ik heb voor iemand die onschuldige levens vernietigd geen goed woord over.
Het is vrij duidelijk dat hij ook niet de intentie had om het zelf te overleven. Van mij had ie gewoon een kogel door zijn eigen kop mogen jagen, dan had hij tenminste niet de levens vele andere Nederlanders, en in de eerste plaats de familie van de slachtoffers, niet op zo'n laffe manier volledig verwoest.
Beestachtige reacties richting de dader zijn gewoon terecht in dit geval.
Na een dranghek en een groep mensen is je auto aardig onbestuurbaar, denk ik. Mijn auto heeft een kettingbotsing gehad met 30km/u en dan sta je al versteld (en verschrikt) van de schade.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verklaart denk ik ook wel waarom hij de bus niet kon rakenOf de auto was onbestuurbaar
anyway: gelukkig maar
Uh huh:quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Robes_Pierre het volgende:
De - breder dan men denkt levende - weerzin tegen die arrogante en asociale Oranje Roversbende is begrijpelijk en terecht.
Telegraaf, 31 januari j.l.quote:Koningshuis heeft steun van iedereen
door Alex de Vries
AMSTERDAM - De speculaties of koningin Beatrix op korte termijn aftreedt ten gunste van haar zoon prins Willem-Alexander nemen dezer dagen weer de vorm aan van een nationaal gezelschapsspel. Hoe dan ook de Koningin kan vandaag op haar 71e verjaardag tevreden het glas heffen met haar oudste zoon, prins Willem-Alexander.
Ruim 80 procent van alle Nederlanders heeft het volste vertrouwen in haar als vorstin. Goed nieuws voor de kroonprins is dat hij voor het eerst hetzelfde vertrouwenspercentage scoort als zijn moeder. Dit blijkt uit een steekproef van het tv-programma EénVandaag onder ruim 26.000 mensen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had net mn vader aan de telefoon, die had er blijkbaar nog helemaal niks van meegekregen![]()
. Die was eerst like: euh je maakt een grapje hè?
Is ook een aantal uren geleden gepost, vroeg in de middag geloof ikquote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kan ik prima over achterlijke posts heenlezen schijnbaar. Alsof het koninklijk huis hier iets aan kan doenAls ze niet hadden bestaan had die maf wel ergens anders zijn frustratie eruit geramd. Letterlijk.
Waarom?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Hoezo is dat het gevolg? Ik snap je redenering totaal niet. Dit zal toch juist de steun voor de koninklijke familie alleen maar doen groeien
Dat valt best mee, ik krijg toch best wel veel bijval.quote:Wat je zegt slaat helemaal nergens op, daarom is ook nog niemand het met je eens geweest erover.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
denk het ook
of hij zat te smsen..krijg je tegenwoordig een geldboete voor
Ach, ik ben niet voor een koningshuis, maar elke keer presidentsverkiezingen kost nog meer, dus laat het maar zoquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uh huh:
[..]
Telegraaf, 31 januari j.l.
Das altijd nog minder ernstig dan dit. Dit is gewoon doelbewust mensen doodrijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan zadel je geen anderen op met je probleem.
Nooit gedacht aan die machinist die iemand onder zijn trein krijgt?
.
Hij kon zijn huur niet meer betalen...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij is niet zijn huis uit gezet, maar heeft zelf de huur opgezegd, en dus ook de laatste huurperiode netjes betaald. Morgen zou er een nieuwe huurder in het pand komen.
Of 't wel klopt met het werk weet ik niet.
kweenie verzachtende omstandigheden van je verkeriing is uit? dach het nie.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het blijft een afkeurenswaardige daad maar er kunnen verzachtende omstandigheden zijn net zoals er verzwarende omstandigheden zijn zoals dat je het staatshoofd om zeep probeert te helpen (waar terecht in het WvS een zwaardere straf voor staat).
bij welke dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:17 schreef Klopkoek het volgende:
Een paar van die huillies hier kan ik zo aanwijzen die bij wat eerdere slachtoffer-eisende gebeurtenissen vooraan stonden te juichen
Het ziekenhuis.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet iemand of de dader nog leeft?
Kan ik me enigszins een voorstelling van makenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een dranghek en een groep mensen is je auto aardig onbestuurbaar, denk ik. Mijn auto heeft een kettingbotsing gehad met 30km/u en dan sta je al versteld (en verschrikt) van de schade.
Dat is niet zo. Dat leek wellicht zo in de snelheid, waarschijnlijk viel er iemand van de motorkapquote:Op donderdag 30 april 2009 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe zit dat met die getuige die zegt gezien te hebben dat er iemand uit de auto viel voor hij op de mensenmassa inreed?
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
Lees ik nou dat die zwangere vrouw één van de doden is?
jaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
Lees ik nou dat die zwangere vrouw één van de doden is?
Je het is inderdaad triest dat ze gelijk voor zijn oud huis nota bene staan te dreigen.Maar die gast mag van mij weg rotten in zijn gevangenisquote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Als dat zo is kunnen ze voor die vrouw wel 2 opschrijven imo.![]()
[..]
Hij heeft de hele dag geslapen?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had net mn vader aan de telefoon, die had er blijkbaar nog helemaal niks van meegekregen![]()
. Die was eerst like: euh je maakt een grapje hè?
je nick doe je eer aan. Er is niet eens geschotenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Verdachte is door eerste afzetting heen gereden, bij de tweede afzetting is op hem geschoten. Verdachte is hierbij geraakt en auto rijdt stuurloos het publiek in en crashed uiteindelijke op het monument.
man probeert met zijn auto (misschien/waarschijnlijk) bus met leden van het koningshuis te raken, mist, maar raakt wel zoveeleentwintig onschuldige vorbijgangers. nee, nu gaan we met z'n alle de monarchie steunen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dit zal toch juist de steun voor de koninklijke familie alleen maar doen groeien
Zet 'm dan achter een linkje schatquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto op de SBS-website
(NOT)
Hoe verschilt deze man zich van een Palestijn die een bus binnenstapt met een bom in zijn rugzak en tevens 5 mensen dood en 13 gewonden veroorzaakt?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Klopkoek het volgende:
speculatie.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Verdachte is door eerste afzetting heen gereden, bij de tweede afzetting is op hem geschoten. Verdachte is hierbij geraakt en auto rijdt stuurloos het publiek in en crashed uiteindelijke op het monument.
Is ook aangegeven door het ANP om hem niet te gebruiken. SBS doet dit dus wel. Tsja...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
(NOT)
Want jij was erbij?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je nick doe je eer aan. Er is niet eens geschoten
Hmm, zou best kunnen dat ik het verkeerd gehoord/geinterpreteerd hebt danquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij kon zijn huur niet meer betalen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Milan. het volgende:
[..]
Om het laatste woord moest ik lachen.
Politie ontkende volgens mij dat er is geschoten.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Dat zei die Peter van der Vorst die er zo'n beetje naast stond, die hoorde ambulancemedewerkers zeggen dat de vrouw was opgegevenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand nog een bron van dat bericht over de zwangere vrouw?
In de OP wordt duidelijk gezegd dat dat soort foto's achter een linkje moeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
(NOT)
volgens oog/oorgetuigen is er niet geschoten. Toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Er is niet geschoten, op de eerste persconferentie gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Volgens de politiewoordvoerder ook niet, lijkt me betrouwbaarder.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
volgens oog/oorgetuigen is er niet geschoten. Toch?
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen dat ik het verkeerd gehoord/geinterpreteerd hebt dan. Maar had dus begrepen dat die man tot einde huurperiode alles betaald had..
quote:Eigenaar auto was ontslagen
HUISSEN - De man op wiens naam de auto staat die donderdag op publiek in Apeldoorn inreed, was enkele maanden geleden ontslagen. Dat vertelde de verhuurster van appartement aan de Burchtgracht in Huissen. Hij was 's nachts werkzaam in de beveiligingsbranche en studeerde overdag. Nadat hij zijn baan had verloren was hij volgens haar niet meer in staat om de huur op te brengen en moest hij de woning ontruimen. Vrijdag zouden nieuwe huurders hun intrek in het appartement nemen.
Als de politie zegt dat er niet geschoten is heb ik geen reden om aan te nemen dat ze liegen? Het enige bericht dat melding maakt van schoten was twitter, niet mijn bron die ik blindelings zou vertrouwen. Toevalig Trouw wel, dat tekent de media maar weer.quote:
De reden van de aanslag is in deze context (meer steun aan koningshuis) waarschijnlijk doorslaggevender dan het feit dat er 5 mensen omkwamen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef cemeteryslut het volgende:
man probeert met zijn auto (misschien/waarschijnlijk) bus met leden van het koningshuis te raken, mist, maar raakt wel zoveeleentwintig onschuldige vorbijgangers. nee, nu gaan we met z'n alle de monarchie steunen.
Wat een beelden moeten dat geweest zijn zeg, als die agent daar tussen de auto en dat hek uit elkaar werd geretenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is ook aangegeven door het ANP om hem niet te gebruiken. SBS doet dit dus wel. Tsja...
Dit is trouwens mijn eerste post over dit ongeluk, denk dat alles wel gezegd is. Maar ik moet wel zeggen dat die agent op de fiets enorm veel geluk gehad heeft (en wat een reactiesnelheid!)
Dat is wel een typisch Marokkaanse manier van redeneren van jou, maar het is natuurlijk onzin. Een tasjesdief zou ook geen slachtoffer kunnen maken als er geen slachtoffer was nee, maar zo werkt het niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom?We kunnen toch stellen dat als er geen koningshuis was op betreffende locatie dit nooit was gebeurd? Puur ratio.
Ik heb het nog niet gezien, weet je zeker dat je niet aan wanen lijdt?quote:[..]
Dat valt best mee, ik krijg toch best wel veel bijval.²
Dat meldde ik op pagina 1 alquote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef TrailerTrash het volgende:
3 mannen, 2 vrouwen meld rtl net, niet de dader
Errr, op het (/een) journaal zijn regelmatig grafisch veel schokkendere beelden te zien hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In de OP wordt duidelijk gezegd dat dat soort foto's achter een linkje moeten.
In de OP staat trouwens een linkje met schokkende foto's van een Belgische site.
Ik wou dat ik die link nooit had aangeklikt. Dat zijn de ergste foto's. Brrrrr.
Dan moet ANP hem ook niet opladen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is ook aangegeven door het ANP om hem niet te gebruiken. SBS doet dit dus wel. Tsja...
Dit is trouwens mijn eerste post over dit ongeluk, denk dat alles wel gezegd is. Maar ik moet wel zeggen dat die agent op de fiets enorm veel geluk gehad heeft (en wat een reactiesnelheid!)
Vroeger was de houding van mij doodnormaal...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Je het is inderdaad triest dat ze gelijk voor zijn oud huis nota bene staan te dreigen.Maar die gast mag van mij weg rotten in zijn gevangenis![]()
Je bent begint steeds radicalere vormen aan te nemen he
Dan was er wel een andere non-reden geweest denk je niet ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom?We kunnen toch stellen dat als er geen koningshuis was op betreffende locatie dit nooit was gebeurd? Puur ratio.
Sommige mensen zijn eerder geneigd om Twitter geloven dan de politie, al die leugenachtige mensen in hun blauwe pakjes met hun complottheorieën ook altijdquote:Op donderdag 30 april 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de politie zegt dat er niet geschoten is heb ik geen reden om aan te nemen dat ze liegen? Het enige bericht dat melding maakt van schoten was twitter, niet mijn bron die ik blindelings zou vertrouwen. Toevalig Trouw wel, dat tekent de media maar weer.
Zo'n kronkel zal er wel geweest zijn. Doorgegdraaid, zondebok gevonden, lesje leren. Echt verrot.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef El_Manco het volgende:
kredietcrisis > baan verloren > in de goot > koninginnedag aanzien waar met geld gestrooid wordt > wraak
>mensen doodrijden die er ook niks aan kunnen doen>epic failquote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef El_Manco het volgende:
kredietcrisis > baan verloren > in de goot > koninginnedag aanzien waar met geld gestrooid wordt > wraak
Jij hebt wel heel duidelijk 16 topics gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Lariekoek het volgende:
Even speculeren.
Dit geeft het wel het beste weer. Dat gekrijs van dat kindje zeg ... door merg en been. En die oude man die "oh mijn god" aan het schreeuwen is, de over de grond rolllende mensen, en dan durfde nog een of andere gek hier te roepen wat de marechaussee voor nut had.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Ja, de oranjes worden ook als slachtoffer gezien in deze.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
man probeert met zijn auto (misschien/waarschijnlijk) bus met leden van het koningshuis te raken, mist, maar raakt wel zoveeleentwintig onschuldige vorbijgangers. nee, nu gaan we met z'n alle de monarchie steunen.
Mja, ik hoorde ook al dat studenten wiki als bron nemen, ook te lachen voor woordenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn eerder geneigd om Twitter geloven dan de politie, al die leugenachtige mensen in hun blauwe pakjes met hun complottheorieën ook altijd.
Zeker na de beelden van Beatrix.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef maartena het volgende:
[..]
De reden van de aanslag is in deze context (meer steun aan koningshuis) waarschijnlijk doorslaggevender dan het feit dat er 5 mensen omkwamen.
Ik zie het niet als onmogelijk dat er inderdaad wat meer steun is voor het koningshuis na een dag als vandaag.
Er is niet geschoten toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel duidelijk 16 topics gemist.
Sorry dan. Maar ik had op televisie geen persoon met het gezicht plat op het asfalt in een plas bloed gezien.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Errr, op het (/een) journaal zijn regelmatig grafisch veel schokkendere beelden te zien hoor.
Volgens radio1 net had hij zelf de huur opgezegd...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Verkeerd gehoord/begrepen dus
Maar daar denkt de dader niet meer aan. Iemand die ver weg is, doet rare dingen. EN denkt niet aan de gevolgen voor anderen. Hij ziet maar een ding en dat is zijn situatie en blijkbaar de familie in d ebus als zondebok. Mensen in de weg? Doorrijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
>mensen doodrijden die er ook niks aan kunnen doen>epic fail
Doe effe normaal, een fotograaf is iets anders dan een hulpverlener, kijk anders eens naar 'War Photographer', een van de redenen dat je überhaupt weet wat er speelt in de wereld.quote:
De engelse wiki is best goed hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik hoorde ook al dat studenten wiki als bron nemen, ook te lachen voor woorden
Vooral als je ziet hoe iedereen om foto's en filmpjes zit te vragenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef Bargain het volgende:
[..]
Doe effe normaal, een fotograaf is iets anders dan een hulpverlener, kijk anders eens naar 'War Photographer', een van de redenen dat je überhaupt weet wat er speelt in de wereld.
Doe geen moeite, dat snapt 'ie toch niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef Bargain het volgende:
[..]
Doe effe normaal, een fotograaf is iets anders dan een hulpverlener, kijk anders eens naar 'War Photographer', een van de redenen dat je überhaupt weet wat er speelt in de wereld.
Je kunt niet ontkennen dat er een causaal verband is. Ik snap niet wat hier specifiek Marokkaans aan is?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is wel een typisch Marokkaanse manier van redeneren van jou, maar het is natuurlijk onzin. Een tasjesdief zou ook geen slachtoffer kunnen maken als er geen slachtoffer was nee, maar zo werkt het niet.
Wacht eens, ook ik stel de verdachte als enige dader en hoofdverantwoordelijke. Het zorgt alleen wel voor dat extra beetje debat. Dat is mooi meegenomen.quote:De dader was er, en iedereen zal hem de schuld geven. Vind jij behalve je eigen beperkte geest nog maar eens iemand die de verantwoordelijkheid voor dit in de schoenen van de Oranjes durft te schuiven.
wraak nemen op mensen die er niets aan kunnen doen dat hij zijn baan kwijt raakte?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef El_Manco het volgende:
Denk maar even aan al die tijdreis films, waar het zelfde min of meer herhaald wordt, Lola Rennt, Groundhog day etc. (ok geen tijdreis films maar je voelt aan wat ik bedoel)quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Bargain het volgende:
[..]
Dan was er wel een andere non-reden geweest denk je niet ?
Ja, want hij kan beter zonder kennis van EHBO de hulpverleners in de weg gaan lopen, natuurlijk.quote:
Godverdomme, ik kreeg het er gewoon koud van toen ik het zo zag... dat geschreeuw, die levenloze lichamen.... mijn maag draait omquote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef marcodej het volgende:
Beelden van RTL zijn een stuk schokkender. Vooral die aangeslagen reactie van die EditieNL-verslaggever zelf...
Maar niet geschikt als bron. Of je moet alle referenties natrekken, maar dan zijn die je bron. En dat was juist het probleem met de huidige lichting studenten: lui, dus nemen het klakkeloos over. Was een klacht ook uit Amerika van professoren daar.quote:
Ik ben niet gewend om dat voor me te houden. Sterker nog, ik schrik van de kortzichtigheid.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
Doe geen moeite, dat snapt 'ie toch niet.
Waarom nou weerquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
ja trek jij ff je conclusies op basis van 1 zin.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat snapt 'ie toch niet.
Wat direct weer de superioriteit van onze samenleving aantoont: 27 minder doden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef maartena het volgende:
[..]
wraak nemen op mensen die er niets aan kunnen doen dat hij zijn baan kwijt raakte?
Deze aanslag past in het straatje Virginia Tech, alleen gebruikte hij in Nederland een auto in plaats van een pistool als wapen.
dan heb jij duidelijk nooit een camera vastgehouden, zéker niet professioneel.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:39 schreef byah het volgende:
[..]
ja trek jij ff je conclusies op basis van 1 zin.
Ik begrijp best dat je als fotograaf natuurlijk de beste foto's wilt hebben van het hele gebeuren, maar op het moment dat je geen idee hebt wat er uberhaupt aan de hand is, en er overal lichamen liggen is het toch niet zo heel vreemd om eerste hulp oid te verlenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |